abonnement Unibet Coolblue
pi_196402126
Hallo,
Ik ben een complete leek wat betreft de Nintendo Switch en heb een vraag over de taalinstellingen in games.

We hebben voor onze kinderen een Nintendo Switch besteld en nu hebben we wat games op het oog om erbij te doen.

Ik weet dat je in de console de taal kunt instellen en dat games die dan als voorkeur gebruiken.

Wat me opvalt is dat bv op Amazon de game Super Mario Party te koop is in 2 versies.
Bij 1 versie staat expliciet dat het de NL versie betreft.
Ik kom zelf uit het pc gamen en daar zijn alle games voorzien alle talen. En dat brengt me aan het twijfelen.
Hoe zit dat bij de Switch? Als ik de reguliere Super Mario Party koop (lees: gewoon de goedkoopste), heeft die dan ook de Nederlandse taal erbij? (De NL versie is nl uitverkocht).
Zelfde geldt voor Lego City Undercover. Ik heb op Youtube gezien dat die ook geheel in Nederlandse spraak te spelen is. Moet ik hierop letten bij aanschaf? Het staat voor zover ik heb kunnen vinden bij geen enkele shop vermeld (zoals Super Mario Party op Amazon).

Thanks!
pi_196405335
Niemand?
  Eindredactie Games woensdag 25 november 2020 @ 18:37:38 #3
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196410949
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:35 schreef snivoos het volgende:
Niemand?
Je maakt meer kans als je je vraag even in het algemene Nintendo-topic plaatst:
GAM / [Nintendo #86] The smell of a new console
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196413240
Waarschijnlijk de tekst op het doosje. Zou voor de game zelf niet uit moeten maken.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196417917
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:08 schreef KennyPowers het volgende:
Waarschijnlijk de tekst op het doosje. Zou voor de game zelf niet uit moeten maken.
Top. Bedankt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')