abonnement Unibet Coolblue
pi_196502003
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er word vanuit gegaan dat het door een kunstenaar is neergezet.. alleen hoe? Het is echt in de the middle of nowhere waar je niet bepaald even met een truck heen rijd.

Het ding is overigens vlak na de ontdekking binnen luttele uren verdwenen zonder enig spoor qua hoe of wat.

Ik zelf denk ook een of andere ludieke actie, maar heb wel moeite in te zien vooral hoe ze het voor elkaar hebben gekregen want daar is geen enkele aanwijzing voor.
300 m vanaf een doorgaande weg. Geen idee wat zo'n plaat weegt, maar ik denk dat je met een man of 4 en een karretje al een heel eind komt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:27:08 #27
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196502033
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:24 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

300 m vanaf een doorgaande weg. Geen idee wat zo'n plaat weegt, maar ik denk dat je met een man of 4 en een karretje al een heel eind komt.
En een paar quads. Vier man, hartstikke veel lol en dan maar jaaaaaaren afwachten....

Wat ik me wel afvraag is of die monoliet die nu net gevonden is dezelfde was die ze in utah vonden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tengano op 01-12-2020 17:33:53 ]
  donderdag 3 december 2020 @ 10:00:41 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196527720
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:27 schreef Tengano het volgende:

[..]

En een paar quads. Vier man, hartstikke veel lol en dan maar jaaaaaaren afwachten....


Wat ik me wel afvraag is of die monoliet die nu net gevonden is dezelfde was die ze in utah vonden.
Even mezelf quoten :7
quote:
Derde mysterieuze monoliet opgedoken

ATASCADERO - Na de woestijn in de Amerikaanse staat Utah en een heuvel bij de Roemeense stad Piatra Neamt is er nu een derde locatie waar een mysterieuze monoliet is ontdekt: Atascadero. De metalen kolom staat op de top van Pine Mountain, een heuvel even buiten dit Californische plaatsje.


Wandelaars troffen de monoliet woensdag aan, zo schrijft The Atascadero News, en maakten er melding van op sociale media. Dat zorgde dezelfde dag nog voor enorme drukte op Pine Mountain, aldus de plaatselijke krant: tientallen mensen beklommen de heuvel om met het mysterieuze object op de foto te gaan.

In tegenstelling tot de eerste in Utah is de monoliet van Atascadero niet stevig in de grond verankerd. De circa negentig kilo zware kolom staat nogal wiebelig en kan zo omgeduwd worden. Het driezijdige object lijkt het product van huisvlijt, want het is gemaakt van roestvrij staal dat aan elkaar is gelast en op een intern raamwerk is geschroefd.

https://www.telegraaf.nl/(...)e-monoliet-opgedoken
pi_196527845
Wellicht is dit een idee/plan van een of andere kunstenaar? Even anders dan covid19 nieuws ook!

Ik vind dit wel tof.
pi_196527850
Was het maar een mysterie. Die van Roemenie is al geclaimd door een staalbewerker. Is gewoon weer een nieuwe trend die overgenomen wordt. Leuk voor even, maar uiteindelijk resulteert het in teleurstelling.
pi_196527885
quote:
84s.gif Op woensdag 25 november 2020 00:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Maar ben wel benieuwd naar t idee en verhaal van de kunstenaar :T
Tong80? Wellicht is hij het!
pi_196528012
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:10 schreef Cockwhale het volgende:
Leuk voor even, maar uiteindelijk resulteert het in teleurstelling
Heb je het over (je eigen) relaties?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 december 2020 @ 14:48:15 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196581560
quote:
Mysterieus monoliet-achtig object duikt op in Fryslân bij Oudehorne

Na Amerika en Roemenië lijkt de mysterieuze monoliet nu ook opgedoken te zijn in Fryslân. Wandelaars zagen het object zondagochtend staan in natuurgebied de Kiekenberg bij Oudehorne. Hoe het object daar terecht is gekomen, is niet bekend. Er zijn geen voetstappen te zien bij de pilaar.



Het object bij Oudehorne is niet glanzend zoals de monolieten in Amerika en Roemenië. De monoliet bij Oudehorne staat er al een tijdje want er zit ijsvorming op. Mogelijk gaat het om een stunt van een oudejaarsvereniging.

https://www.omropfryslan.(...)ryslan-bij-oudehorne
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 6 december 2020 @ 15:24:21 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196582136
quote:
84s.gif Op zondag 6 december 2020 14:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ah kut, je was me voor.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196582754
Kan zo in een aflevering van The X-Files
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_196583680
quote:
84s.gif Op woensdag 25 november 2020 00:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Maar ben wel benieuwd naar t idee en verhaal van de kunstenaar :T
Het oproepen van zo'n vraag is een van de vele ideeen achter kunst. Banksy valt qua genre ergens in dezelfde hoek en er was een artiest die iets met grote gele badeenden deed.

Ik ben er niet zo benieuwd naar :)
pi_196583711
Meest achterlijke nieuws sinds de graancirkerls. :')
Vakman pur sang
pi_196583723
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:10 schreef Cockwhale het volgende:
Was het maar een mysterie. Die van Roemenie is al geclaimd door een staalbewerker. Is gewoon weer een nieuwe trend die overgenomen wordt. Leuk voor even, maar uiteindelijk resulteert het in teleurstelling.
Partypooper -O-
  zondag 6 december 2020 @ 17:17:44 #39
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196584024
Dit is geen toeval meer. The truth is out there.
pi_196590937
Zal wel guerillamarketing van een of andere film of computerspel zijn.
  † In Memoriam † zondag 6 december 2020 @ 22:36:21 #41
88815 The_Emotion
98.3
pi_196591078
The chances of anything coming from Mars are a million to one, he said...
But still they come!

"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 7 december 2020 @ 18:36:02 #42
2651 svann
night-hawk
pi_196604092
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Meest achterlijke nieuws sinds de graancirkerls. :')
Heel wat bewerkelijker.
Helicopter gebruikt?
Zeker op de zachte friese bodem zouden anders wel sporen van een voertuig te zien zijn.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 11:38:07 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196615385
quote:
Grappenmaker of kunstcollectief? Mysterieuze monoliet duikt op op aardappelveld in Baasrode

Ze doken eerder al op in de woestijn in Utah, Verenigde Staten, vervolgens in Roemenie, Californië en het Britse eiland Wight en nu heeft ook Baasrode plots een mysterieuze monoliet staan. Hij is te vinden op een aardappelveld vlakbij de Geerstraat. Wie er achter de stunt zit is niet duidelijk.



De mysterieuze monolieten houden ondertussen zowat de hele wereld in de ban. Ze verschijnen plotsklaps op een bepaalde locatie, maar verdwijnen vervolgens ook weer terug. De vreemde constructies zijn ongeveer drie meter hoog, worden verankerd in de grond en bestaan uit een soort blinkend metaal. Het was de bemanning van een helikopter die over de woestijn in Utah vloog om daar schapen te tellen die voor het eerst zo’n monoliet ontdekte. Vervolgens doken ze ook op nog andere plaatsen in de wereld op. Maandag claimde een kunstenaarscollectief uit Santa Fe in New Mexico dat het achter de plots opduikende monolieten zou zitten. “The Most Famous Artist” biedt de monolieten aan voor 37.000 euro.

Of het kunstenaarscollectief ook zit achter de monoliet die sinds dinsdagochtend op een aardappelveld in Baasrode te zien is, is maar de vraag. De monoliet zorgde alvast voor verbaasde reacties bij wie er passeerde. Of de plotse verschijning hoort bij de al eerdere monolieten in de wereld of het in Baasrode gaat om een grappenmaker die inspeelt op de huidige heisa, is niet duidelijk. Feit is dat de realisatie mensenwerk is. Rond de zuil waren verschillende voetstappen op te merken. Op het eerste gezicht lijkt hij ook zo verfijnd niet te zijn afgewerkt als de monolieten die elders in de wereld opdoken. Er zitten bijvoorbeeld blutsen in het metaal en de naden zijn niet gelast, maar vastgezet met schroeven. Boer Luc Vranken, eigenaar van de akker, weet zelf niet wie er achter zit.







https://www.hln.be/dender(...)n-baasrode~aeb1d58e/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196615444
Klinkt eerder alsof die in Utah the real deal was en de rest vlugge copy cats acties van sleeper cells vanuit de cia.

:7
  dinsdag 8 december 2020 @ 11:47:06 #45
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196615518
Over een maandje of wat zijn die dingen dus ook bij de Intratuin te koop :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')