abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 november 2020 @ 21:36:10 #101
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196490049
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2020 19:31 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Heb je het nu over het bouwjaar van een auto of een mens van vlees en bloed ?
Een mens van vlees en bloed. Hoezo?
pi_196490443
Vind zelf eigenlijk dat ik geen hele hoge en/of specifieke eisen stel.
Het gevoel moet ondermeer goed zijn, vooral in de zin dat er een goede klik moet zijn, voldoende draagvlak voor een evenwichtige relatie, voldoende vertrouwen in elkaar etc.
Toch heb ik sterk de indruk dat ik helaas toch te weinig daadwerkelijk onderneem, vooral ook qua initiatief, diepgang enz.
Blijf wat teveel in mijn eigen 'bubble' rondhangen.
Het is niet echt zo dat ik me eenzaam voel en verlegen zit om een relatie oid.
Toch is het verlangen er bij mij zeker (nog) wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Aurelio76 op 30-11-2020 22:15:09 ]
pi_196490505
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:

Niks mis mee, ik heb ook nergens wat anders beweerd.

Het viel mij gewoon op dat iemand bepaalde eisen stelde die op basis van een profiel niet diezelfde punten op tafel zou kunnen leggen.
Lijkt mij vrij stug dat dat de users met de voorkeur voor jongere dames wel volledig aan het ideaalplaatje voldoen (in dit topic specifiiek, voordat er weer een hele godsachterlijke niet-relevante discussie ontstaat). Iemand kan ook op andere gebieden veel te bieden hebben, maar dat wordt bij de mannelijke users als een gegeven beschouwd en bij Fem-Little_lady of andere vrouwelijke users die iets soortgelijks zouden schrijven direct in twijfel getrokken.
pi_196490673
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 22:04 schreef 01100101 het volgende:
Lijkt mij vrij stug dat dat de users met de voorkeur voor jongere dames wel volledig aan het ideaalplaatje voldoen (in dit topic specifiiek, voordat er weer een hele godsachterlijke niet-relevante discussie ontstaat). Iemand kan ook op andere gebieden veel te bieden hebben
Eens. En dat laatste heb ik ook benoemd in post #81 maar daar wordt lekker makkelijk overheen gelezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2020 22:16:52 ]
  maandag 30 november 2020 @ 22:47:10 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196491031
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2020 10:13 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:') Sure.

Daarom kijken mensen doorgaans ook totaal niet naar opleidingsniveau/baan/carrière van een potentiële partner. En een vergelijkbare opleidingsniveau/baan is ook niet het enige punt waar iemand naar kijkt. Er zullen vast wel palletsorteerders met een huisarts hebben, of een neurochirurg met een kassière, om maar even de nuance aan te brengen. Jouw kennende was je hier anders weer overheen gevallen. Het doet verder niets af aan mijn punt.

Uit jouw reactie is makkelijk af te leiden dat je een feminist bent. :) :Y
Maar je kent mij niet. En het is gewoon verschrikkelijk neerbuigend om te stellen dat een telefoniste geen catch kan zijn :r .

Ook een telefoniste mag gewoon selecteren op mensen die hun schaapjes op het droge hebben/snappen wat er voor nodig is onafhankelijk en gelukkig te kunnen zijn. Dergelijke zelfredzaamheid is niet afhankelijk van werk- en denkniveau.
Resistance is futile.
pi_196491097
quote:
13s.gif Op maandag 30 november 2020 22:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Maar je kent mij niet. En het is gewoon verschrikkelijk neerbuigend om te stellen dat een telefoniste geen catch kan zijn :r .

Ook een telefoniste mag gewoon selecteren op mensen die hun schaapjes op het droge hebben/snappen wat er voor nodig is onafhankelijk en gelukkig te kunnen zijn. Dergelijke zelfredzaamheid is niet afhankelijk van werk- en denkniveau.
Okay.
pi_196491302
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:06 schreef Gruj0 het volgende:

Ik vind dat ze allebei hetzelfde zeggen maar dan met andere woorden. Allebei denigreren in zekere zin mensen. Waarom wel over de ene user vallen maar niet over de andere? Daar krijg je juist escalaties van.

En dan nog iets letterlijk nemen wat waarschijnlijk niet letterlijk wordt bedoeld, daar wordt het topic gewoon niet veel beter van. Het is voedsel voor escalatie. En zelfs al bedoelt hij dit letterlijk, het wordt gezegd door één man. Als het nou meer mannen waren kon ik zo'n "conclusie" wel begrijpen.

Die discussie heeft sowieso geen zin, want er zijn genoeg mensen op deze wereld die allemaal wat anders zoeken.
Ja eens met het feit dat deze discussie vrij onzinnig is maar de discussie bestaat al... dus dan is alles onzinnig.

quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb niks beledigend bedoeld.

Ik vind het oprecht nogal wat eisen voor iemand die op papier niet iets soortgelijks op tafel kan leggen.
No offencse maar als ik mijn olifantengeheugen aanspreek doet mevrouw iets met de sexlijn, dat maakt het plaatje er nou niet bepaald mooier op (niet beledigend bedoeld).

De benoemde kwaliteiten/eigenschappen vind je doorgaans bij iemand die wat hoger opgeleid en zeker niet bij een palletsorteerder.

Niks mis mee, ik heb ook nergens wat anders beweerd.

Het viel mij gewoon op dat iemand bepaalde eisen stelde die op basis van een profiel niet diezelfde punten op tafel zou kunnen leggen.
Ah, hetzelfde op tafel leggen. En wat is dan de tegenprestatie van de man bij:
-10jr. Jonger
-dikke tieten
Kortom, zoals 01100101 al schreef dan ga je kennelijk wel uit van een ongelijke maar wel gelijkwaardig soort tegenprestatie en bij de vrouw moet het ineens van gelijke aard zijn.
Inb4 “uiterlijk is geen prestatie”. Dat is het wel, want de vrouw moet dan seks hebben en daar moet ze bij een nare oppervlakkige man psychologisch moeite voor doen om haar kots binnen te houden en daarnaast: marktwerking, niet de schuld van vrouwen als zij niet op hun innerlijke kwaliteiten worden geselecteerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-11-2020 23:15:10 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 01:08:27 #108
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196492359
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 22:33 schreef colivo het volgende:

[..]

Vandaag is sowieso het enige wat je hebt. Je kunt niet gisteren of morgen leven. Als je morgen weer wakker mag worden dan is het weer vandaag. Als je morgen iets anders wilt doen dan zul je daar vandaag mee moeten beginnen.
O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196494350
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nu 32 en merk dat een vrouw vinden totaal anders is dan in je twintigste. Ik heb 5 jaar lang met een Surinaamse kerkmeisje gehad maar uiteindelijk werd het niks vanwege haar kerk. Ik heb nu een soort friend with benefits maar dat gaat niet meer worden. Voor de mannen hier, hoe ervaar je vrouw versieren na je dertigste?
Ik heb een groot deel van mij relaties op het werk gevonden. En nu 10 jaar samen met iemand die ik op mijn huidige werk heb gevonden, daarvoor 2 jaar een relatie gehad met iemand die ook hier werkzaam is. En versieren? Ik deed maar wat.
pi_196498464
Niet.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_196503490
Welke leeftijd vrouwen heeft dan de voorkeur voor 30+ mannen.
Dan heb ik het over relatiemateriaal, niet wat je fysiek het aantrekkelijkst vindt.

Zou je bijvoorbeeld een relatie willen met een dame van 21/22 als je zelf 30+ bent?

Asking for a friend :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196504943
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:53 schreef Avianflu het volgende:
Welke leeftijd vrouwen heeft dan de voorkeur voor 30+ mannen.
Dan heb ik het over relatiemateriaal, niet wat je fysiek het aantrekkelijkst vindt.

Zou je bijvoorbeeld een relatie willen met een dame van 21/22 als je zelf 30+ bent?

Asking for a friend :+
20 en 40 kan niet imho. In je jonge twintiger jaren kun je beter van het leven genieten, reizen e.d. i.p.v. je binden tot 1 persoon die diverse beperkingen heeft i.v.m. zijn prioriteiten zoals een carrière. 30 en 50 is in mijn ogen minder een probleem. Een en ander hangt voor mij af van de levensfase waarin beide personen zich bevinden. Dan nog zou ik het een vrouw vragen of ze het zeker weet want elke vrouw kan dat natuurlijk prima voor zichzelf bepalen. Maar ik zou haar wel voorhouden dat wanneer ze op een gegeven moment 45 en in de kracht van haar leven is, dat ze dan misschien een vent van 65 thuis heeft waarvoor ze verpleegster kan spelen als het even tegen zit. Dus met 10 jaar (en in dezelfde "levensfase") houdt het voor mij wel een beetje op. Wellicht uitzonderlijk meer (tot +/- 15 jaar verschil) als het heel heel erg goed klikt.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 1 december 2020 @ 20:13:19 #113
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196505147
Gewoon niet toch? Als je voor je 30e nog niets hebt wordt het vrij kansloos.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 1 december 2020 @ 20:18:18 #114
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196505240
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:13 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon niet toch? Als je voor je 30e nog niets hebt wordt het vrij kansloos.
Mijn vader was 40 toen hij een vaste partner kreeg.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 1 december 2020 @ 20:57:50 #115
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196505980
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nu 32 en merk dat een vrouw vinden totaal anders is dan in je twintigste. Ik heb 5 jaar lang met een Surinaamse kerkmeisje gehad maar uiteindelijk werd het niks vanwege haar kerk. Ik heb nu een soort friend with benefits maar dat gaat niet meer worden. Voor de mannen hier, hoe ervaar je vrouw versieren na je dertigste?
Voor mij veel makkelijker. Maar ja, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. Een tip, wees duidelijk in wat je wil, namelijk iets vasts. En in die leeftijd is dat normaal, en ook wat de vrouwen dan meer en meer zoeken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 1 december 2020 @ 21:01:02 #116
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196506071
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Voor mij veel makkelijker. Maar ja, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. Een tip, wees duidelijk in wat je wil, namelijk iets vasts. En in die leeftijd is dat normaal, en ook wat de vrouwen dan meer en meer zoeken.
Waarom zou het belangrijk zijn om zo duidelijk te zijn? Je kunt ook gewoon kijken hoe het loopt, dan blijft het enigszins ongedwongen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196507008
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 21:01 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Waarom zou het belangrijk zijn om zo duidelijk te zijn? Je kunt ook gewoon kijken hoe het loopt, dan blijft het enigszins ongedwongen.
Hier hou ik ook meer van, ongedwongen met de mogelijkheid tot meer. Wordt het niks, heb je toch een leuke tijd gehad.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196507056
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:03 schreef Hineni het volgende:

[..]

20 en 40 kan niet imho. In je jonge twintiger jaren kun je beter van het leven genieten, reizen e.d. i.p.v. je binden tot 1 persoon die diverse beperkingen heeft i.v.m. zijn prioriteiten zoals een carrière. 30 en 50 is in mijn ogen minder een probleem. Een en ander hangt voor mij af van de levensfase waarin beide personen zich bevinden. Dan nog zou ik het een vrouw vragen of ze het zeker weet want elke vrouw kan dat natuurlijk prima voor zichzelf bepalen. Maar ik zou haar wel voorhouden dat wanneer ze op een gegeven moment 45 en in de kracht van haar leven is, dat ze dan misschien een vent van 65 thuis heeft waarvoor ze verpleegster kan spelen als het even tegen zit. Dus met 10 jaar (en in dezelfde "levensfase") houdt het voor mij wel een beetje op. Wellicht uitzonderlijk meer (tot +/- 15 jaar verschil) als het heel heel erg goed klikt.
Vind dit dus ook, begin 30 met kinderen en een partner van 21/22 vind ik wat vreemd.
Maar goed, ieder zijn meug.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 2 december 2020 @ 09:38:53 #119
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196511780
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:47 schreef Document1 het volgende:
Ik heb trouwens de leukste dingen pas na m'n dertigste meegemaakt. Vrouwen zijn een stuk losser en minder moeilijk, vind ik dan.
Ja, en ze realiseren zich dat de soep dunner wordt, en ze zelf ook niet de eeuwige jeugd bezitten. En als ze een gezin met kinderen willen, toch meer moeten open staan voor een relatie met een fijne en goede man en net weg moeten blijven van die bad boys (waar ze 10 jaar daarvoor zo van onder de indruk waren), ..... want die ... zijn bad!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 2 december 2020 @ 09:48:02 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196511927
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:13 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon niet toch? Als je voor je 30e nog niets hebt wordt het vrij kansloos.
Relaties die je voor je 30e hebt kunnen ook uitgaan
pi_196512167
Na je 30e kan je prima aan een relatie komen. Als het voor je 30e prima lukt waarom zou dat dan ineens niet meer gebeuren na je 30e?
pi_196512178
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn vader was 40 toen hij een vaste partner kreeg.
-dat hoeft echt niet-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lenny77 op 03-12-2020 14:49:54 ]
pi_196528924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:03 schreef Questular het volgende:
Na je 30e kan je prima aan een relatie komen. Als het voor je 30e prima lukt waarom zou dat dan ineens niet meer gebeuren na je 30e?
Veel mannen en vrouwen kakken volledig in na hun 30e.

Maar je hebt het in eigen hand ja.
  donderdag 3 december 2020 @ 19:18:44 #124
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196536798
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2020 19:31 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Heb je het nu over het bouwjaar van een auto of een mens van vlees en bloed ?
Ik heb ook het liefst een (vrouwelijke) partner die qua leeftijd het beste te omschrijven is met young timer (om in auto begrippen te blijven)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 3 december 2020 @ 19:25:53 #125
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196536976
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:13 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon niet toch? Als je voor je 30e nog niets hebt wordt het vrij kansloos.
Wat een absolute nonsens. Ken nauwelijks iemand die met 30 iets had, en die zitten nu allemaal redelijk goed tot matig riant, zowel financieel als relationeel. Dat is toch net de leeftijd om ervaringen op te doen, en zelfs tot een aantal jarenover de 30. En ervaringen leveren later iets op. Zelfs ervaringen die je eerst ziet als zinloze ervaringen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')