Gaat hard daar.quote:
Zelfs met al die dingen weten we niet of je echt Jobi bent.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben te echt om een hoax te zijn
Hoeveel mensen hebben mij op Jitsi gezien?
Hoeveel mensen hebben mij bij Henk gezien?
Na hoeveel posts ben ik alsnog makkelijk van @:Haags te onderscheiden?
Ik ben helemaal real
Kan alleemaal deepfake zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zelfs met al die dingen weten we niet of je echt Jobi bent.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan alleemaal deepfake zijn.
Precies, ik wilde het zelf niet zeggen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel alsof Ajax tegen het zesde elftal van DVS '33 zou spelen, ik kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt.
Thierry is ook opeens allergisch voor lavendel geworden zie ik.quote:
5Gquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Thierry is ook opeens allergisch voor lavendel geworden zie ik.
Diep dit.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan alleemaal deepfake zijn.
Dat zal Babette leren jaquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan ook namens @:Strani maar het telefoonnummer van Astrid, als dat van Babette niet toch alsnog kan
En natuurlijk weer supervettoffantastisch geweldig dit![]()
![]()
Ik ga even nadenken over toffe vragen en of ik die zelf zou willen stellenDenken jullie aan overdag of 's avonds en wordt het sowieso opgenomen en integraal gedeeld?
Ben jij corona niet dankbaar dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja daar wil je jezelf echt mee identificeren
Ik luister naar meerdere namenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zelfs met al die dingen weten we niet of je echt Jobi bent.
Ik hoop het. Blijft hij in ieder geval ver van mijn voortuin wegquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Thierry is ook opeens allergisch voor lavendel geworden zie ik.
Hé lafbekkie, je kunt ook gewoon zelf actie ondernemen he? Niet onze verslaggeefsters het vuile werk voor je laten opknappenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:57 schreef Strani het volgende:
Even crossposten:
[..]
Dat zal Babette leren ja
Wie weet, wie weetquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Op 9, maar @:molloot200 gaat mij binnenkort inhalen.
Welke Annabel van de Slimste Mens?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Die ken je niet? Ook niet van de Slimste Mens?
Ik had haar liever ook niet gekend hoor, dus stiekem ben ik nu gewoon heel jaloers
School is belangrijker.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie weet, wie weetIk zit wel even in rustiger vaarwater met school ja
Ludoquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of wie de Mol is in seizoen 21.
Thanks.quote:
Laat ze maar leeglopenquote:
Op dit moment ben ik nog op koersquote:
Hoe vaak moet jij op een gemiddelde dag wel niet van broek wisselen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:24 schreef Greys het volgende:
Fire Saga verslaat Frozen 2 heus wel voor die Grammy.
Ik pies in m'n broek dat ze genomineerd zijn.
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 24 november 2020 22:24 schreef Greys het volgende:
Fire Saga verslaat Frozen 2 heus wel voor die Grammy.
Ik pies in m'n broek dat ze genomineerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |