Zoiets is een weekenddingetje hèquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
3 jaar?! Hamilton deed er twee over![]()
HEB JE M AL GEKEKEN??!!
Ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk toch de poule winnen die ik met vrienden en familie heb. Is toch die winnaarsmentaliteit die boven komt.![]()
Hij is ook hoofdpiet geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij doet die Erik ook niet heel veel meer dan Ludo spelen hoorEn geef hem eens ongelijk, hoe vaak krijg je als acteur nou nog een vast contract aangeboden?
Is echt zin drie hoor, ik zou niet écht iets spoilenquote:
Bovendien; als je hem gewoon kijkt kan ik het ook niet meer spoilenquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Is echt zin drie hoor, ik zou niet écht iets spoilen
Andere poules vind ik minder belangrijk, maar van vrienden en familie wel. 😬 🙈quote:
Dank!quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:47 schreef Greys het volgende:
@:Aoibhin ik zie hem nu ook op de officiële site staan onder Best Compilation Soundtrack for Visual Media.
[ afbeelding ]
Nee precies, dat vind ik ook echt tof. En als soap-acteur verdien je ook niet heel veel, maar het is wel een steady inkomen. En als hij qua acteren meer had willen doen, dan had het allang gekund.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat laatste is ook prettig voor het spel. Stel, hij doet mee, dan is het in ieder geval wel echt omdat hij het een tof spel vindt en niet voor de exposure. De exposure heeft hij sowieso niet echt meer nodig volgens mij
Weet je het zeker? @Hamlapjes wil je haast aanrakenquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Bovendien; als je hem gewoon kijkt kan ik het ook niet meer spoilen
Juf Mekequote:Op dinsdag 24 november 2020 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
3 jaar?! Hamilton deed er twee over![]()
HEB JE M AL GEKEKEN??!!
Ik heb nu wel elke keer een eer hoog te houdenquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere poules vind ik minder belangrijk, maar van vrienden en familie wel. 😬 🙈
Je bent op de goede weg in je denkproces.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? @:Hamlapjes wil je haast aanraken
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
Van de "Even tot Hier"-Facebook![]()
[ afbeelding ]
Ik snap die keuze wel hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk toch de poule winnen die ik met vrienden en familie heb. Is toch die winnaarsmentaliteit die boven komt.![]()
De VARA kan ouderwetsch los.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]Wordt een leuke uitzending zaterdag
ZML kan er geen item meer over maken want dat is over nu helaas
Nou ja, je was openminded genoeg om de waren kleuren te zien, zo moet je het ook bekijkenquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:55 schreef Meke het volgende:
Ik heb een confessie; ik zat niet helemaal op te letten toen Annabel Nanninga bij de Slimste Mens was en mijn eerste indruk was dat ik haar wel leuk vondTot ze haar ware kleuren liet zien
![]()
MEET IDEE!quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog steeds een keer dat wie is de mol bordspel dat ik hier op FOK! gewonnen heb, spelen.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg in je denkproces.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
Van de "Even tot Hier"-Facebook![]()
[ afbeelding ]
Helaas, nou ben je weer een beetje verdwaald.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Wordt het Hamlani of Stramlapjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |