abonnement Unibet Coolblue
pi_196396415
Ik heb LinkedIn, op mijn home pagina zie ik soms dingen waarvan ik denk van hmm



Beetje sympathie kweken.
Beetje overdreven optimisme.
Coach bij productie maar hij weet ook wel dat hij eigenlijk flut werk levert als coach (welke coach niet niet waar) dus geeft aan dat hij ook andere functies wel zou willen uitproberen.

Ik lees dit en ik begrijp best wel dat hij dit doet, het komt wel positief over op een zekere manier op een aantal punten. Maar als ik dat lees dan gaan mijn nekharen als het ware overeind staan. Net als dat 'ik zoek uitdagend werk' topic een tijdje terug. Werkt dit echt of stelt zo'n persoon zich gewoon extra onderdanig en positief op om alsnog als nice guy als laatste te eindigen?
  dinsdag 24 november 2020 @ 19:56:11 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_196396473
Geen idee of het werkt, maar als je op zoek bent naar werk moet je toch wat. LinkedIn wordt steeds meer de Facebook van werkende mensen, ik heb zelfs het eerste kattenplaatje al voorbij zien komen van de week.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 24 november 2020 @ 19:57:29 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196396497
Dat hij flutwerk levert kan ik op basis hiervan niet zeggen. Mijn stijl van communiceren is het niet, maar ik zou ook niet zeggen dat hij zich hier als nice guy profileert. Het is met hagel schieten, misschien een van zijn acties die hij moet doen voor zijn ww.
  dinsdag 24 november 2020 @ 19:57:43 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196396501
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:56 schreef karr-1 het volgende:
Geen idee of het werkt, maar als je op zoek bent naar werk moet je toch wat. LinkedIn wordt steeds meer de Facebook van werkende mensen, ik heb zelfs het eerste kattenplaatje al voorbij zien komen van de week.
Het is echt verschrikkelijk ja. Ik begin steeds meer mensen te blokkeren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_196396733
werkgevers pak je kans ;(
pi_196396792
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:57 schreef Scuidward het volgende:
Dat hij flutwerk levert kan ik op basis hiervan niet zeggen. Mijn stijl van communiceren is het niet, maar ik zou ook niet zeggen dat hij zich hier als nice guy profileert. Het is met hagel schieten, misschien een van zijn acties die hij moet doen voor zijn ww.
Dat over flutwerk was ook een beetje oneerlijk van mijn kant misschien om het zo te zeggen. Het is dat ik coaches niet zo hoog heb zitten en dit is dan een coach die geen werk kan krijgen en dan ook wel aangeeft iets anders te willen doen. Dat geeft mij het idee dat hij gewoon niet goed genoeg is en de zoveelste zzp'er coach. Misschien ook recentelijk wat extra getriggered door mijn leidinggevende die alleen maar lof over mij heeft maar waarvan ik zelf niet het idee heb dat ze zoveel toevoegt maar wel meer geld vangt. In de praktijk ook een soort coach. 'Ja nee bedankt deze SQL moet ik zelf schrijven en daar kan je niet bij helpen', een beetje in die strekking, een paar flauwekul bilaterale overleggen inplannen om het over de prioriteiten te hebben waarbij je bij elke forwardmail in totaal wel 6 keer op word geattendeerd. Ja bedankt, die heeft inderdaad prio, staat ook bovenaan mijn lijst zie je.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2020 20:21:09 ]
pi_196396809
Ik had een hele poos iemand in mijn netwerk die geen baan kon vinden en zijn frustratie daarover op LinkedIn gooide. Verwijtend naar bedrijven die hem afwezen ook. Dan zie ik toch liever dit soort gewauwel denk ik.
pi_196397020
Hij heeft ook nog een lelijke ABN fout
  Redactie Frontpage dinsdag 24 november 2020 @ 20:35:11 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_196397157
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:27 schreef phoenyx het volgende:
Hij heeft ook nog een lelijke ABN fout
Ik tel er drie.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_196397213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:15 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik had een hele poos iemand in mijn netwerk die geen baan kon vinden en zijn frustratie daarover op LinkedIn gooide. Verwijtend naar bedrijven die hem afwezen ook. Dan zie ik toch liever dit soort gewauwel denk ik.
Daar geniet ik bijna van, haha.
Vakman pur sang
pi_196397289
wat is er is met dit bericht?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 24 november 2020 @ 21:49:51 #12
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_196398349
Ik denk dat Linkedin niet het platform is voor een gemiddelde productieleidinggevende om naar werk te zoeken ... maar als je thuis zit in de WW of bijstand, dan probeer je wat je maar kunt denk ik dan.

Aan de andere kant, afaik als je wilt en alles aanpakt en geen twee linker klauwen of hersencellen hebt zit je volgens mij nooit lang zonder werk via een uitzendbureau ...
Dum de dum
pi_196405572
Ik vind dit niet echt een smeekbede.
Zal wel te maken hebben met zijn ww-uitkering, kan hij weer aantonen dat hij actief is in het werk zoeken.
pi_196406087
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:14 schreef phoenyx het volgende:
Dat over flutwerk was ook een beetje oneerlijk van mijn kant misschien om het zo te zeggen. Het is dat ik coaches niet zo hoog heb zitten en dit is dan een coach die geen werk kan krijgen en dan ook wel aangeeft iets anders te willen doen. Dat geeft mij het idee dat hij gewoon niet goed genoeg is en de zoveelste zzp'er coach. Misschien ook recentelijk wat extra getriggered door mijn leidinggevende die alleen maar lof over mij heeft maar waarvan ik zelf niet het idee heb dat ze zoveel toevoegt maar wel meer geld vangt. In de praktijk ook een soort coach. 'Ja nee bedankt deze SQL moet ik zelf schrijven en daar kan je niet bij helpen', een beetje in die strekking, een paar flauwekul bilaterale overleggen inplannen om het over de prioriteiten te hebben waarbij je bij elke forwardmail in totaal wel 6 keer op word geattendeerd. Ja bedankt, die heeft inderdaad prio, staat ook bovenaan mijn lijst zie je.
Nou ik vind dat coaches vaak een betere ondersteuning zijn dan ik noem maar wat psychologen.
Psychologen zouden denk ik beter functioneren als coach, ze doen ongeveer hetzelfde werk maar een coach helpt wel op een concrete manier en doet niet eindeloos onderzoek dat uberhaupt nutteloos is omdat de aannames vooraf op het einde toch belangrijker blijken te zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 25 november 2020 @ 13:30:49 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_196406192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:52 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb LinkedIn, op mijn home pagina zie ik soms dingen waarvan ik denk van hmm

[ afbeelding ]

Beetje sympathie kweken.
Beetje overdreven optimisme.
Coach bij productie maar hij weet ook wel dat hij eigenlijk flut werk levert als coach (welke coach niet niet waar) dus geeft aan dat hij ook andere functies wel zou willen uitproberen.

Ik lees dit en ik begrijp best wel dat hij dit doet, het komt wel positief over op een zekere manier op een aantal punten. Maar als ik dat lees dan gaan mijn nekharen als het ware overeind staan. Net als dat 'ik zoek uitdagend werk' topic een tijdje terug. Werkt dit echt of stelt zo'n persoon zich gewoon extra onderdanig en positief op om alsnog als nice guy als laatste te eindigen?
Op zich eens met je klacht, met een kanttekening: het gaat hier niet om een coach, maar om een leidinggevende met een coachende stijl.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_196406504
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:15 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik had een hele poos iemand in mijn netwerk die geen baan kon vinden en zijn frustratie daarover op LinkedIn gooide. Verwijtend naar bedrijven die hem afwezen ook. Dan zie ik toch liever dit soort gewauwel denk ik.
Dat werkt dan toch helemaal averechts?
Want de volgende waar hij bij solliciteert kijkt ook naar zijn linkedin.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_196406945
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou ik vind dat coaches vaak een betere ondersteuning zijn dan ik noem maar wat psychologen.
Psychologen zouden denk ik beter functioneren als coach, ze doen ongeveer hetzelfde werk maar een coach helpt wel op een concrete manier en doet niet eindeloos onderzoek dat uberhaupt nutteloos is omdat de aannames vooraf op het einde toch belangrijker blijken te zijn.
Een coachende leidinggevende doet alleen niets in die hoek.
  woensdag 25 november 2020 @ 14:43:32 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196407512
Linkedin begint sowieso steeds meer op een soort Facebook te lijken, met Zwarte Pieten discussies en al. Dan vind ik dit nog meevallen, hij gebruikt z'n netwerk voor iets werkgerelateerd.
  woensdag 25 november 2020 @ 17:32:50 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196409967
Iedereen met een burnout/depressie krijgt een coach en vervolgens willen ze zelf coach worden ofzo.
pi_196410989
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:13 schreef investeerdertje het volgende:
Een coachende leidinggevende doet alleen niets in die hoek.
Nou, die kan wel begeleiden bij psychische problemen op het werk en aangezien veel mensen het grootste gedeelte van hun leven op hun werk doorbrengen,lijkt me dat het elkaar wel overlapt. Immers, van psychologen krijg je ook dingen te horen zoals werk is goed voor het psychisch herstel zolang het niet voor een burnout zorgt. Want het is zo dat werk ook een soort onderdeel is van psychologische behandeling, dat ze je doorverwijzen naar instanties die je daarmee moeten helpen en als het echt niet lukt met dagbesteding.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196411032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 18:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou, die kan wel begeleiden bij psychische problemen op het werk en aangezien veel mensen het grootste gedeelte van hun leven op hun werk doorbrengen,lijkt me dat het elkaar wel overlapt. Immers, van psychologen krijg je ook dingen te horen zoals werk is goed voor het psychisch herstel zolang het niet voor een burnout zorgt. Want het is zo dat werk ook een soort onderdeel is van psychologische behandeling, dat ze je doorverwijzen naar instanties die je daarmee moeten helpen en als het echt niet lukt met dagbesteding.
Je begrijpt hoop ik zelf dat dat geen coachende leidinggevende is?
  woensdag 25 november 2020 @ 19:11:32 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_196411458
Dit. Is. Geen. Coach.

Maar een manager met een coachende stijl.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_196415665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:56 schreef karr-1 het volgende:
Geen idee of het werkt, maar als je op zoek bent naar werk moet je toch wat. LinkedIn wordt steeds meer de Facebook van werkende mensen, ik heb zelfs het eerste kattenplaatje al voorbij zien komen van de week.
Dat is het al jaren, lekker om aandacht vragen daar. Lekker geilen op je grote project die je hebt mogen “managen”.

En dan idd dit soort berichten die ts ook voorbij ziet komen. Ga gewoon naar tempoteam als je ook open staat om tomaten te plukken :`)
  donderdag 26 november 2020 @ 06:49:43 #24
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_196417186
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:15 schreef 111210 het volgende:

[..]

Dat is het al jaren, lekker om aandacht vragen daar. Lekker geilen op je grote project die je hebt mogen “managen”.

En dan idd dit soort berichten die ts ook voorbij ziet komen. Ga gewoon naar tempoteam als je ook open staat om tomaten te plukken :`)
Ja lekker, die gaan nu willekeurige bedrijven bellen om voor hem een leidinggevende functie te vinden :X

De banenmarkt richt zich op de werkende mensen, niet op de honderden lagen managers die tussen directie en uitvoerende zitten.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_196429738
Al die kut coaches tegenwoordig. Maarja, blijkbaar is er behoefte aan want er zijn er steeds meer. En ze zijn net iets te actief op LinkedIn.
pi_196447466
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 22:41 schreef Chaes het volgende:
Al die kut coaches tegenwoordig. Maarja, blijkbaar is er behoefte aan want er zijn er steeds meer. En ze zijn net iets te actief op LinkedIn.
Nou, ik vind het beter dan alle coaches op fok,dat wil zeggen alle gebruikers die in r&p komen, die krijgen weliswaar niet betaald maar ze gedragen zich alsnog alsof ze God zijn
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196447660
Coachende productiemedewerker, die geeft je toch een compliment als je weer eens een nette stapel pallets hebt gesorteerd?
.
pi_196449546
Och als ik zie wat er aan de werkgevers kant soms voorbij komt, dat is af en toe ook om te huilen. Eerst alleen van tig werving & selectiebureaus, maar inmiddels ook van de werkgevers zelf. Zeker nu met covid-19 is de arbeidsmarkt voor mensen met mijn achtergrond nogal overspannen.

Maar goed, wat mij betreft is er weinig mis mee om LinkedIn te gebruiken waarvoor het bedoeld is. We weten niet wat deze persoon verder allemaal doet om werk te zoeken. Als leidinggevende zit je nu eenmaal sowieso meer in de breedte dan in de diepte dus dan is het ook logisch om je daarop te verkopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')