abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196393688
Hoi,

Ik ben een jongen van 20 en zit met het volgende... bedroefdheid over het feit dat ik misschien wel nooit een partner zal vinden.

Jullie kennen de leeftijd wel, begin jaren 20 en al je wat oudere vrienden en collega’s zitten thuis lekker knus met hun vriendin, soms al ruim 2+ jaar.

Ik heb wel wat vriendinnetjes gehad... een keer een “relatie” (tot zover je dat kan noemen op die leeftijd?) van 8 maanden toen ik 14-15 was. We deden best veel samen en ik spreek dit meisje nog af en toe, maar niet meer dan dat (wat ik prima vind).

Daarna een vriendin van 2-3 maanden op m’n 16de wat echt kut eindigde (depressie had ze, wat alles erg lastig maakte + nog wat andere shit die ik me niet eens herinner). Tussen m’n 16de en 17de nog wel wat scharreltjes gehad, maar nooit echt een vriendin.

Daarna vorig jaar een paar keer met een meid die ik via Discord had ontmoet (Ja I know, I know...) een paar keer op date geweest maar uiteindelijk weer een depressief geval en uiteindelijk is ze naar haar ex vriend teruggegaan, dus eindigde ook in niks. Was zelf altijd heel seksueel naar mij toe en keerde de boel om en vertelde me dat ik zo was, dus ook in ruzie geëindigd en nooit meer gesproken.

Dan dit jaar: dating apps serieus een kans gegeven (en zit nog steeds op ze, Bumble en Badoo, soms Tinder erbij).

Begin dit jaar een meid ontmoet op Tinder die veel ouder dan mij was, 28, maar fuck it ze was leuk dus waarom niet. 2 weken gesproken maar werd op alles geblokkeerd nadat ik haar simpelweg vroeg een keer af te spreken. Ook weer iemand met depressie en wie weet wat voor andere issues.

Aight cool, kan gebeuren.

Tweede meid ontmoet rond maart op Bumble, klikte meteen, gevoelens werden heel hard en heel snel ontwikkeld en yada yada. M’n eerste keer zou met haar worden en we waren praktisch gezien al zo goed als een stel. Totdat ze inene “last kreeg van haar bindingsangst”, ze “goed moest leren voor haar examens” en ik nooit meer wat van haar hoorde. Dit duurde 3 maanden.

En dan de laatste mislukkeling: een meid die ik via Badoo had leren kennen afgelopen Juni, en welgeteld (!) maar DRIE keer in het echt heb gezien. Ook weer een fuck ton aan issues maar deze had iets wat “triple X syndroom” heet oid. Ze vind het allemaal heel moeilijk om af te spreken en ook gevoelens krijgen voor haar is moeilijk.

Ze wild liever vriendjes blijven en dan krijgt ze misschien in de toekomst wel gevoelens krijgen, ze vond onze vriendschap heel fijn... yeah, no thanks. Terwijl mevrouw een maand geleden aan het lullen was over hoe en wat als we samen zouden wonen.

Dit weekend eindelijk aan de kant geschoven omdat ik het wel zat was. Daarnaast had ik super veel discussies met haar en ondanks dat ik haar wel min of meer een kans wilde geven om gevoelens te ontwikkelen betrapte ik haar op het feit dat ze alsnog doodleuk op Badoo zat, naar eigen zeggen uit “verveling “.

Hoe nu verder? Ik heb het idee dat ik A: alleen maar hopeloze probleemgevallen tegemoet kom die helemaal niet zouden moeten gaan daten, maar een goed tehuis of psychiater nodig hebben of raak ik helemaal nergens met vrouwen. Ik ben altijd de lieve jongen, maar ze is altijd “nooit klaar voor een relatie”, “heeft geen gevoelens “, etc,.

Daarnaast ben ik ook maagd... Sure, ik heb getongzoend en al die zooi, ik heb genoeg nudes uitgewisseld via Snapchat maar verder dan dat is het nooit gekomen.

Begin er een beetje hopeloos van te worden en het ziet er erg naar uit dat ik nooit een lieve warme dame zal vinden... Advies word erg op prijs gesteld.
pi_196393739
Kom over 20 jaar nog eens klagen. Dan is het wel terecht.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 24 november 2020 @ 16:31:51 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196393741
Je bent wellicht te wanhopig en probeert het elke keer met de eerste de beste die je aandacht geeft?

[ Bericht 1% gewijzigd door kwiwi op 24-11-2020 16:43:03 ]
  dinsdag 24 november 2020 @ 16:32:09 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196393748
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:31 schreef Puntenjager het volgende:
Kom over 20 jaar nog eens klagen. Dan is het wel terecht.
En dit ja :Y
pi_196393766
Dude je leven begint net...
pi_196393767
Ik heb ondergoed ouder dan jou, ik denk dat je je druk maakt over niks.
-nee-
pi_196393770
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:31 schreef kwiwi het volgende:
Je bent wellicht te wanhopig en probeert het elke meer met de eerste de beste die je aandacht geeft?
Denk dit zelf wel waarschijnlijk. Het zijn ook altijd chicks met issues, depressie, daddy issues noem maar op... Trek dat soort types altijd aan.
  dinsdag 24 november 2020 @ 16:36:57 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196393802
Je hebt al wel de nodige ervaring opgedaan. Dat kon slechter.

Verder denk ik dat je je persoonlijk ook nog wel een stuk zult ontwikkelen. Richt je daar eerst eens een tijdje op. Ik verwacht dat je dan op den duur ook wel een andere categorie meisjes/vrouwen zult leren kennen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196393848
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt al wel de nodige ervaring opgedaan. Dat kon slechter.

Verder denk ik dat je je persoonlijk ook nog wel een stuk zult ontwikkelen. Richt je daar eerst eens een tijdje op. Ik verwacht dat je dan op den duur ook wel een andere categorie meisjes/vrouwen zult leren kennen.
Hier sluit ik me bij aan.
pi_196393911
Stop met de datingapps en ga erop uit zodra corona weer een beetje voorbij is en we weer dingen mogen doen. Ik heb een beetje in dezelfde situatie gezeten alleen dan nooit een relatie gehad (ben nu ook 20). Jongens waarmee ik heb gedate lieten niks meer van zich horen, ook een keer gehad dat een jongen heel anders was dan hij zei (heel ongemakkelijke date was dat pfoe). Uit wanhoop begon ik weer te swipen maar ik was er écht klaar mee. Ik heb de apps verwijderd en ik probeer er geen aandacht meer aan te schenken. Helpt echt, misschien is het ook maar beter om nu nog geen vaste relatie te zoeken maar eerst te kijken wat je echt in iemand zoekt; als die relatie er een keer komt, is de kans groter dat het ook echt een goede is.

Verder ben ik het eens met Lienekien. En ze zeggen niet voor niks dat je juist niet moet zoeken ;)
  dinsdag 24 november 2020 @ 16:45:21 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_196393915
Dus even kijken, je hebt al meerdere keren een relatie gehad, je hebt een periode gescharreld, je hebt zelfs game op discord en op meerdere datingsites word je rechts geswipet en lukt het je fysieke contacten af te spreken. En dat voor je 21ste.

Je snapt dat dit een enorme stealth brag op Fok! is?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196393949
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt al wel de nodige ervaring opgedaan. Dat kon slechter.

Verder denk ik dat je je persoonlijk ook nog wel een stuk zult ontwikkelen. Richt je daar eerst eens een tijdje op. Ik verwacht dat je dan op den duur ook wel een andere categorie meisjes/vrouwen zult leren kennen.
True, dat laatste is ook waar.

Kijk, ik heb wel ervaringen opgedaan dat voel ik zelf ook, alleen super positief waren ze niet. Wat misschien bitterzoet is, is dat ik wel meer ervaring heb dan m’n maat van bijna 23 hoe bot dat ook klinkt... Dus niet alle hoop is verloren.
pi_196393975
Wat is de
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:45 schreef speknek het volgende:
Dus even kijken, je hebt al meerdere keren een relatie gehad, je hebt een periode gescharreld, je hebt zelfs game op discord en op meerdere datingsites word je rechts geswipet en lukt het je fysieke contacten af te spreken. En dat voor je 21ste.

Je snapt dat dit een enorme stealth brag op Fok! is?
Waar is de stealth brag als ik in m’n zelfde post uitleg dat alles eigenlijk tot niets heeft geleid, ik geghost ben een paar keer en uiteindelijk gewoon nog maagd ben op m’n 20ste?
  dinsdag 24 november 2020 @ 16:51:13 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196394015
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:47 schreef Kapitein_Koek2000 het volgende:

[..]

True, dat laatste is ook waar.

Kijk, ik heb wel ervaringen opgedaan dat voel ik zelf ook, alleen super positief waren ze niet. Wat misschien bitterzoet is, is dat ik wel meer ervaring heb dan m’n maat van bijna 23 hoe bot dat ook klinkt... Dus niet alle hoop is verloren.
Als je jezelf beter voelt trek je ook een ander soort vrouwen aan.
pi_196394058
Zo zonde van de tijd om je daar nu al over druk te maken! :D
pi_196394211
Wat is er mis met single zijn?
  dinsdag 24 november 2020 @ 17:11:04 #17
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_196394309
Damn mensen uit het jaar 2000 zijn al 20 jaar... ik voel me ineens best oud nu. :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196394366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
Damn mensen uit het jaar 2000 zijn al 20 jaar... ik voel me ineens best oud nu. :')
I know right. Dat dacht ik net ook :{w :P
  dinsdag 24 november 2020 @ 17:39:20 #19
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_196394666
Twintig is wel een beetje jong om je al op de badoo-gekkies te richten.
  dinsdag 24 november 2020 @ 19:00:35 #20
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_196395709
Zoals ik het zo hoor hoef je je nergens om druk te maken. Ik was ook zo toen ik 18/19/20 was en sterker nog, ik had nog minder ervaring dan jij. Met mij is het ook goed gekomen. Geloof me, het komt met de jaren wel. Ga vooral NIET wanhopig op zoek want dan lukt het gewoon niet. Wat andere al zeggen, kom over 10 jaar maar terug, dan kunnen we serieus praten over dit ‘probleem’.
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 november 2020 @ 19:06:33 #21
367000 roos94
pi_196395784
Ik had dezelfde angst en op mijn 21e kreeg ik mijn vriend en we zijn nu al jaren samen :Y
pi_196395812
Ik zou eerder bang zijn vanaf je 20ste voor de rest van je leven met iemand opgescheept te zitten
pi_196396343
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:06 schreef roos94 het volgende:
Ik had dezelfde angst en op mijn 21e kreeg ik mijn vriend en we zijn nu al jaren samen :Y
Dat het jou gegund is, betekent niet dat het iedereen is gegund.

Hij maakt zich op dit moment druk om niks, maar richting de 25 zal hij toch zoden aan de dijk moeten zetten.
  dinsdag 24 november 2020 @ 19:49:32 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196396366
Je bent pas 20... je overdrijft. Bovendien heb je relaties gehad, dus je hebt ervaring. Dus je doet het gewoon goed.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196396758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
Damn mensen uit het jaar 2000 zijn al 20 jaar... ik voel me ineens best oud nu. :')
Hou op schei uit ;(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')