abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196392829
Zijn er interessante creditcards voor Nederlanders? Met een mooie registratiebonus of kickbacks?
pi_196392922
Visa en mastercard
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 15:33:29 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196392923
Hoeveel zou die bonus/kickback dan moeten zijn om het voor jou interessant te maken?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196393229
Als jij je je creditcard gegevens even aan me geeft, dan zal ik het voor je uitzoeken.
pi_196393306
Eh... gewoon geen enkele? ;)
pi_196393312
Ik heb een Amex Platinum card via het werk. Ik maak(te) eigenlijk alle reisjes en afspraken ter plaatse via hun conciërge. Erg handig en makkelijk.
Daarnaast privium inclusief (snelle doorgang op Schiphol) en lounge acces op veel vliegvelden. Die laatste vind ik wel handig, want vlieg alleen 5+ uren business. Al heb ik door FF status ook toegang.

Privé heb ik gewoon een Visa Gold en gebruik ik geen functies van.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2020 19:49:15 ]
  dinsdag 24 november 2020 @ 19:26:27 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196396055
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:58 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik heb een Amex Platinium card via het werk. Ik maak(te) eigenlijk alle reisjes en afspraken ter plaatse via hun conciërge. Erg handig en makkelijk.
Daarnaast privium inclusief (snelle doorgang op Schiphol) en lounge acces op veel vliegvelden. Die laatste vind ik wel handig, want vlieg alleen 5+ uren business. Al heb ik door FF status ook toegang.

Privé heb ik gewoon een Visa Gold en gebruik ik geen functies van.
Je kunt het niet eens spellen man _O-

Heb een paar jaar MC Black gehad, nooit iets van gemerkt. Cashback etc. is toch meer iets in de VS?

BC is toch altijd al incl. lounge access? Dan heb je dus driedubbel toegang.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196396250
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:26 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Je kunt het niet eens spellen man _O-

Heb een paar jaar MC Black gehad, nooit iets van gemerkt. Cashback etc. is toch meer iets in de VS?

BC is toch altijd al incl. lounge access? Dan heb je dus driedubbel toegang.
Typo ja :D Ik zat aan Platinum en Privium te denken tijdens het typen ;)

Ja, en met status ook, alleen vlieg ik alleen BC wanneer de vlucht 5+ is (beleid vanuit het bedrijf). Daarnaast heeft niet iedere luchthaven een lounge waar ik status houder van ben (M+M van Lufthansa). Dus meerdere wegen naar Rome zijn wel prettig.

Voor de duidelijkheid heb ik die kaart eigenlijk privé, want volgens mij bestaat 'ie niet als corporate card. Bedrijf vergoed alle kosten. Kaart is ook gekoppeld aan mijn privé rekening, maar de declaratie kan 1:1 door naar bedrijf omdat ik er geen andere uitgaves mee doe.

Ik heb ook nog een 'echte' corporate green Amex, maar die gebruik ik nooit vanwege bovenstaande.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2020 19:47:21 ]
pi_196401902
De Bijenkorf heeft een MasterCard waarbij je punten spaart.
1 punt bij elke ¤ 1,- die je besteedt bij de Bijenkorf.
1 punt bij elke ¤ 5,- die je besteedt buiten de Bijenkorf.
Er zijn nog gradaties in type credit-cards waardoor je sneller spaart.

Punten kunnen snel oplopen als je bijv. vakanties, vliegtickets, autohuur of brandstof er mee betaald.

Mijn zwager doet dat dus ook zo en heeft nu het verjaardagscadeau (Duplo trein set) van zijn zoon met die punten betaald bij de Bijenkorf.

Hieronder een link met de uitleg en voorwaarden.
https://www.icscards.nl/b(...)gen/bijenkorf-punten
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator woensdag 25 november 2020 @ 09:28:25 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_196402673
Gewoon van de Rabobank. Kan het gebruik/misbruik ervan in mijn app zien. Prima.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 26 november 2020 @ 15:51:23 #11
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_196422975
Mastercard voor de goedkope jaarbijdrage, volgens mij heeft American Express wel gratis punten (ook in te zetten voor het betalen van rekeningen) als je een gold card neemt en is die ook nog eens het eerste jaar gratis. Maar het voordeel zat 'm in de 50 tot 100 euro-range voor mij.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_196427199
Hou in de gaten dat de gratis Creditcards niet altijd een aankoopverzekering hebben.
pi_196428670
Sommige krijg je een welkom bonus van 50 euro + jaar gratis. Dan die nemen en elk jaar wisselen, dat is het gunstigst.

Cashback enz doen ze niet aan in Nederland, helaas, schijnbaar kan je in Amerika nog best wel aardig wat terug krijgen als je alles met cc doet.

Enige wat ik heb is dat ik airmiles krijg als ik met de pas (dus online telt niet) betalingen doe in het buitenland, elke ¤5 is 1 airmile. Maarja als je niet vaak in het buitenland komt (en of daar grote aankopen doet) heb je er dus geen zak aan.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_196428988
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 08:04 schreef CoExist het volgende:
De Bijenkorf heeft een MasterCard waarbij je punten spaart.
1 punt bij elke ¤ 1,- die je besteedt bij de Bijenkorf.
1 punt bij elke ¤ 5,- die je besteedt buiten de Bijenkorf.
Er zijn nog gradaties in type credit-cards waardoor je sneller spaart.

Punten kunnen snel oplopen als je bijv. vakanties, vliegtickets, autohuur of brandstof er mee betaald.

Mijn zwager doet dat dus ook zo en heeft nu het verjaardagscadeau (Duplo trein set) van zijn zoon met die punten betaald bij de Bijenkorf.

Hieronder een link met de uitleg en voorwaarden.
https://www.icscards.nl/b(...)gen/bijenkorf-punten
Deze heb ik ook, werkt prima. Ik krijg inmiddels 1,4 punt per euro uitgegeven binnen de Bijenkorf. 40 punten zijn één euro waard.
pi_196431267
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:53 schreef DX11 het volgende:

Cashback enz doen ze niet aan in Nederland, helaas, schijnbaar kan je in Amerika nog best wel aardig wat terug krijgen als je alles met cc doet.

Ik woon dan wel niet in Amerika, maar heb hier wel een cc waarbij je 1. punten kan sparen, en 2. cash back op krijgt. Maar van de cash back moet je je niet teveel voorstellen, is beneden het procent.

Van de punten kan ik - zoals eerder door Iemand al gezegd - 1 keer per jaar een mooi cadeau voor mijn zoontje uitzoeken.

M.a.w., het is leuk dat het er is, maar rijk word je er niet van.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_196436480
ik heb er 2, 1 x Mastercard van de Ing, gebruik ik voor dagelijkse dingen, internet aankopen , vakanties.. en ik heb er een van AMEX, die gebruik ik alleen voor autohuur borg
pi_196458865
Man man man, ben blij dat we dat soort rommel hier niet hebben. Men lokt je met "gratis" extra's, punten en verzekeringen. Vervolgens willen mensen ook met hun CC kunnen betalen want anders geen punten. Winkeliers worden gedwongen de dure betaalmethode te accepteren, dus die kosten worden gewoon in de prijs verwerkt. Iedereen betaalt er dus aan mee, maar ondertussen is er dus een soort race gaande wie hem het meest gebruikt, want ja dan betaal je het minste mee aan de "gratis" extra's van een ander. Terwijl we hier al een hartstikke betrouwbaar, snel en goedkoop systeem hebben.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')