abonnement Unibet Coolblue
pi_196386945
Tot mijn verbazing kan ik sinds vandaag geen files meer downloaden uit mijn Google Drive op mijn computer.

Ik gebruik Drive in Chrome en Firefox. Echter in beide browsers kan ik geen files meer downloaden en ook met een ander google-account kan ik geen files meer downen vanuit Drive. Overigens kan ik nog wel files uploaden.

Als ik de opdracht 'download' geef zie ik links onder wat activiteit in geschreven text (scanning bladiebla), maar vervolgens gebeurt er niks. Geen 'save as' window. De files worden ook niet automatisch gesaved ofzo.

Ik heb mijn extensions al uitgezet. Ook mijn andere google-account in Firefox uitgezet, zoals gesuggereerd op het internet, maar niks helpt. Hebben jullie een idee!?

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 24-11-2020 13:29:18 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_196391047
Niemand!? -O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 24 november 2020 @ 13:15:12 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_196391111
hier op mijn werk werkt Google drive prima.
Probeer het eens in edge.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_196392898
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:15 schreef junkiesietze het volgende:
hier op mijn werk werkt Google drive prima.
Probeer het eens in edge.
Edge geprobeerd => geen verschil.

Cache geleegd => geen verschil

Ik zal Microsoft Defender, of hoe die built in virusscanner ook heet, eens disabelen.
Gek genoeg kan ik files wèl downloaden als ik de betreffende files eerst in een new window open. Heel vreemd :?
Een en ander suggereert dat het probleem toch ergens bij Google Drive ligt. Alleen ik lijk toch 1 van de weinigen te zijn met het probleem...
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_196455915
Misschien een tip: ik gebruik het programma "Back-up en synchronisatie" van Google, dan kun je rechtstreeks in je verkenner bestanden down en uploaden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')