abonnement Unibet Coolblue
pi_196384622
Ik las dus van de week dit artikel en deed het eerst af als kul, een zoveelste lulverhaaltje om maar wat likes te scoren maar toen ging ik er dieper over nadenken. Is het wel echt zo ongeloofwaardig?? Bizar is het zeker maar dat zijn zoveel dingen die later gewoon de bittere waarheid bleken te zijn.

Maar kijk naar zo'n Zlatan Ibrahimovic. De meeste mensen lopen half kreupel over de wereld nadat ze 1 sprint hebben getrokken na hun 35ste (En ik kan het weten :D _O- ) en deze man domineert op zijn 39ste gewoon het internationale voetbal en lijkt qua uiterlijk ook geen dag ouder te worden.

Iemand die hier iets meer informatie over heeft of de boeken van de aangehaalde Guido Grandt heeft gelezen? Want ik noem nu een sportman als voorbeeld maar als je naar Hollywood kijkt kan ik nog best een dag doorgaan met het opnoemen van mensen die mysterieus gezond, jong en eeuwig knap blijven.

Wat zou het fucked up zijn als dit echt blijkt te gebeuren :{

quote:
Turkse staatszender onthult hoe wereldelite jong blijft door hormoon van gefolterde kinderen

WikiLeaks blijkt er al jaren geleden over gepubliceerd te hebben, en nu is er voor het eerst een mainstream kanaal, een Turkse staatszender, die er aandacht aan heeft besteed. De wereldelite – vooral film- en popsterren, maar ook politici, en vermoedelijk zelfs de paus – gebruiken injecties met het hormoon adrenochrome om zo lang mogelijk jong en vitaal te blijven, wat aan velen van hen duidelijk is af te zien. De oorsprong van dit hormoon is echter te afschuwelijk om te bedenken. Het wordt namelijk geproduceerd in het lichaam van jonge kinderen op het moment dat zij worden gefolterd en doodsangsten uitstaan, en onvoorstelbaar veel pijn lijden. Filmster Sandra Bullock heeft in een talkshow letterlijk toegegeven dat ze haar jeugdige uiterlijk te danken heeft aan zo’n jong kind.

‘Dit nieuws zal u schokken,’ begint de presentator van de Turkse zender TGRT Haber. ‘Ik laat u nu een stukje zien van een televisieprogramma van enkele jaren geleden. Sandra Bullock (‘Speed’, ‘The Net’) was weer eens te gast in een van de bekendste Amerikaanse talkshows. Talkshow host Ellen DeGeneres vraagt haar hoe ze erin slaagt er zo elegant uit te blijven zien, en hoe oud ze al is – zo rond de 50. Luister naar haar antwoord, en daarna leg ik u alles uit over dit duivelse jong blijven:’

‘Voorhuid van Koreaanse baby’

Bullock: ‘Ik geloof niet dat veel van u weten dat dit met micronaalden in de huid worden gespoten. Dan zie je er één dag verschrikkelijk uit, maar dan wordt het minder.’

Ellen: ‘Maar wat wordt er dan in je huid gespoten?’

‘Het is een extractie van de huid van een jong iemand, van ver weg…’

Ellen maakt dan de ‘grap’ dat het van ‘de voorhuid van een Koreaanse baby’ afkomstig is, wat het publiek heel amusant vindt, vooral als Bullock bevestigt dat ze allemaal kleine stukjes ‘penis’ in haar wangen gespoten kreeg.

De Turkse presentator vervolgt dan: ‘Wat een onschuldig verhaaltje, nietwaar? Alsof het om iets totaal onbelangrijks gaat. Maar waar gaat het om? Huidvet van Koreaanse kinderen wordt onder de gezichtshuid geïnjecteerd om jong en mooi te blijven.’

Adrenochrome ontstaat als kinderen doodsangsten uitstaan

‘Wij hebben onderzoek gedaan naar deze zaken. Wij schaamden ons voor onze menselijkheid toen wij ermee geconfronteerd werden. Ik geef u de naam waar het om gaat: adrenochrome. Dat is een hormoon dat als een reflex ontstaat in de hormoonklieren van kinderen in buitengewone stress situaties, ontstaan door angst of pijn. We zouden kunnen zeggen dat het de wortel van adrenaline is.’

‘Kinderen kunnen dankzij dit hormoon weerstand opbouwen en nieuwe kracht scheppen. Het wordt sterker. Precies dit hormoon wordt hen ontnomen. Kosten per dosis: $ 1000,-. Het wordt voor duizenden dollars aan diverse beroemdheden verkocht.’

‘U zou kunnen denken dat hier niets ergs aan is. Vergeet echter niet dat kinderen hiervoor in een angsttoestand moeten worden gebracht. Het hormoon ontstaat als kinderen pijn gedaan wordt. Om het uit hen te kunnen halen, wordt deze kinderen dus kwaad aangedaan.’

‘Adrenochrone is een natuurlijk menselijk secreet, en werd in 1939 ontdekt voor de behandeling van hartkwalen. Daarna besefte men dat het een hormoon is dat het ouder worden met 60% beïnvloedt. Het wordt in rijken en beroemdheden geïnjecteerd.’

De presentator laadt dan een aantal vergelijkende foto’s zien van onder andere Johnny Depp, Kate Moss en Brad Pitt, die in de loop van vele jaren amper ouder lijken te zijn geworden. Ook noemt hij Tom Cruise en Meryl Streep, ‘die dit altijd al hebben gebruikt.’

Bijwerking: donkerblauwe vlekken rondom de ogen

‘Hoe weten we of een beroemdheid dit heeft gebruikt? Van tijd tot tijd ontstaan er (donker)blauwe vlekken rondom de ogen, die soms op publieke foto’s zichtbaar zijn.’ Ter illustratie laat hij een aantal van deze foto’s zien: Robert ‘Iron Man’ Downey, Ben Affleck, George Bush, John Kerry, John McCain (inmiddels overleden), Prins Charles, en zelfs paus Franciscus. ‘Bij allen zult u op archiefbeelden van tijd tot tijd blauwe vlekken herkennen. Dat is de bijwerking van de injectie.’

Daarnaast een veel grotere foto van een zeer jong kind met deze donkerblauwe vlekken. ‘Als een slag in je gezicht,’ zegt de presentator. ‘Om het bij een kind af te nemen, moeten ze dus eerst in een angsttoestand worden gebracht. Kinderen worden gefolterd, en op het moment van de dood wordt bij hen het bloed afgetapt. Dat wordt dan in een medicijn verwerkt.’

Wereldwijd verdwijnen dagelijks 2500 kinderen

‘Weet u hoeveel kinderen er dagelijks op de wereld verdwijnen? 2500! Iedere dag! 2500 kinderen, de meesten uit Derdewereldlanden. Er bestaan organisaties die deze kinderen folteren, en op het moment van hun sterven hun bloed aftappen, en dan het hormoon aan de rijken verkopen.’

‘Weet u dat u dit in de beroemde WikiLeaks documenten kunt terugvinden? In 2013 werd dit serum in Amerika verboden. Alle bedrijven die dit wilden produceren, kregen een verbod opgelegd. Wij zien hier echter dat dit middel nog steeds aan Hollywood beroemdheden en rijke mensen als verjongingsmiddel wordt verkocht.’

‘Dit doen ze kinderen aan. Ze gebruiken angst als martelmiddel, en als ze dan sterven nemen ze dit hormoon af. Dat de duivel hen moge halen, en deze wereld maar ten onder mag gaan, met ons daarbij.’

Duitse onderzoeksjournalist schreef al enkele boeken hierover

De Duitse onderzoeksjournalist Guido Grandt doet hier al sinds 1995 onderzoek naar, en schreef inmiddels enkele boeken over dit afschuwelijke onderwerp. In ‘Ware Kind’, ‘Gnade Euch Gott!’, ‘Okkult-Morde’ en het geruchtmakende ‘Sodom Satanas’ onthulde hij op grond van tal van bronnen hoe zeer ernstig kindermisbruik is geïnstitutionaliseerd, niet alleen in de Derde Wereld, maar ook in het Westen, en zoals inmiddels gevoeglijk bekend ook in de kerk.

30.000 verdachten internationaal pedo netwerk

Toevallig vandaag in het nieuws: ‘Ruim 30.000 verdachten in Duitse misbruikzaak rond vaders die kinderen ‘uitwisselden’.’ Deze verdachten behoren tot ‘een sterk verweven (internationaal) online netwerk’ van daders, sympathisanten, vrienden, handlangers en mededaders. (3)

Tot slot van dat bericht nog de constatering dat ‘het aantal kinderen en jongeren die hulp zoeken bij seksueel misbruik tijdens de lockdown flink is toegenomen.’ In veel andere landen, waaronder de VS, werd dezelfde trend geconstateerd. Wat ons eigen land betreft zijn ook deze zeer ernstige gevolgen voor een groot deel op het conto van de huidige regering te schrijven.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 21:47:31 #2
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196384655
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196384740
Ah dus ik heb daarom zo'n kleine penis

Mensen die de penis van een baby leegzuigen :r
pi_196384801
Waarom
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las dus van de week dit artikel en deed het eerst af als kul, een zoveelste lulverhaaltje om maar wat likes te scoren maar toen ging ik er dieper over nadenken. Is het wel echt zo ongeloofwaardig??

Ja.
Opgelost
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_196384826
Graag ontopic.
Gino ♥
pi_196384836
Maar waarom Adrenochrome verkrijgen door het folteren van kinderen, als deze stof ook prima chemisch te produceren is?
pi_196384912
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:55 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Maar waarom Adrenochrome verkrijgen door het folteren van kinderen, als deze stof ook prima chemisch te produceren is?
Is dat echt zo? En zo ja hoe prijzig is het? Ik geef gelijk al aan dat ik persoonlijk ook twijfel maar zoals het artikel al stelt "Wereldwijd verdwijnen dagelijks 2500 kinderen" het kan op zich best een goedkopere optie zijn en als je die kinderen dan toch al opgesloten hebt... bah.
pi_196384927
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ah dus ik heb daarom zo'n kleine penis

Mensen die de penis van een baby leegzuigen :r
hier zou je vriendin niet blij mee zijn
Gino ♥
pi_196385252
Turkse staatszender..

Oftewel ome Erdo wil haat creëren bij de Turken tegen de westerse wereld.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 23 november 2020 @ 22:49:11 #10
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_196385914
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 22:14 schreef schommelstoel het volgende:
Turkse staatszender..

Oftewel ome Erdo wil haat creëren bij de Turken tegen de westerse wereld.
jullie krijgen allemaal een dubbel paspoort als je weer op mij stemt volgend jaar.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 23 november 2020 @ 23:08:16 #11
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196386198
Op de Wikipedia van Adrenochrome staat al dat het ook een populaire complottheorie is.
https://en.wikipedia.org/wiki/Adrenochrome
https://spectator.us/fear-adrenochrome-conspiracy-theory-drug/

Ik ben alleen lang op zoek geweest naar een bron waarin staat wat de daadwerkelijke bron is van Epidermal Growth Factor (https://meshb.nlm.nih.gov(...)al%20growth%20factor) waar het volgens mij om lijkt te gaan in het gesprek tussen Sandra en Ellen als ik wat bronnen lees. Waar het exact vandaan komt kon ik zoals gezegd niet achterhalen, wellicht wel uit voorhuiden. Vandaar dat ik nog even verder zocht, en dan lees ik dit:
quote:
Another name for the beauty treatment is the Hollywood EGF facial. The process involves the application of an epidermal growth factor (EGF) serum, which has been developed from the cells/skin tissue taken from babies’ already-removed foreskins in South Korea.

The foreskins are necessary, but they’re not actually used. Those deployed on the faces of stars are clones of the originals. The phrase penis facial is an explosive tagline, not a hard and fast scientific one.
https://inews.co.uk/inews(...)kin-treatment-227642

Dat lijkt mij het meest aannemelijk.

Dan over Guido. Een van die boeken is faction (staat op de cover), en op een katholiek forum lees ik:
quote:
Volgens de onderzoeks-journalist Guido Grandt (blog Guido Grandt) zijn de zaak Dutroux, de Roze Balletten en de Bende van Nijvel gelinkt aan dezelfde kringen. Aan de top van dit land bevinden zich talrijke politieke leiders, die achter de schermen andere dingen doen, dan wat zij blijken te zijn. Om nogmaals te benadrukken : het extreem-linkse agitatie-milieu reikt de hand aan geheime occulte organisaties uit de top van de samenleving. Het hoofd-devies in deze kringen is dat er geen intrinsiek goed en kwaad bestaat en dat wetten er slechts zijn voor hen die ze als “untermenschen” moeten ondergaan.
http://www.katholiekforum(...)de-criminele-wereld/

Zou het dus vrij zeker met een korreltje zout nemen, dat Turkse artikel.

  dinsdag 24 november 2020 @ 12:08:59 #12
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196390278
Hier nog iets meer informatie en adrenochrome word hier ook genoemd als probleem

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196390506
het idee dat dit een wonderdrug zou zijn, komt uit een fictieboek van Hunter s. Thomson, een amerikaanse schrijver/journalist. (fear and loathing in las vegas, die ken je wel waarschijnlijk, van de johnny depp film)
gewoon verzonnen dus. gretig geadopteerd door consperacy makers.
  dinsdag 24 november 2020 @ 12:26:00 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196390519
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:24 schreef pokkerdepok het volgende:
het idee dat dit een wonderdrug zou zijn, komt uit een fictieboek van thomas s. hunter, een amerikaanse schrijver. gewoon verzonnen dus. gretig geadopteerd door consperacy makers.
Dan geloof jij dat toch
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196390524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan geloof jij dat toch
jij niet?
  dinsdag 24 november 2020 @ 12:34:26 #16
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196390632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

jij niet?
Ik geloof niet dat het fictie is er bestaan nou eenmaal zieke mensen die andere mensen en ook kinderen als produkt zien en volgens Robert David Steele is het een miljardenindustrie de drug adrenochrome en alles wat met sextrafficking te maken heeft .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196390734
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het fictie is er bestaan nou eenmaal zieke mensen die andere mensen en ook kinderen als produkt zien en volgens Robert David Steele is het een miljardenindustrie de drug adrenochrome en alles wat met sextrafficking te maken heeft .
ik neem aan dat je geinteresseerd bent in de waarheid vinden, dus:

en lees dit even:
https://en.wikipedia.org/wiki/Adrenochrome

quote:
Hunter S. Thompson mentioned adrenochrome in his 1971 book Fear and Loathing in Las Vegas. This is probably the origin of current myths surrounding this compound, because a character states that "There’s only one source for this stuff... the adrenaline glands from a living human body. It’s no good if you get it out of a corpse." The adrenochrome scene also appears in the novel's film adaptation.[14] In the DVD commentary, director Terry Gilliam admits that his and Thompson's portrayal is a fictional exaggeration. Gilliam insists that the drug is entirely fictional and seems unaware of the existence of a substance with the same name. Hunter S. Thompson also mentions adrenochrome in his book Fear and Loathing on the Campaign Trail '72. In the footnotes in chapter April, page 140 he says, "It was sometime after midnight in a ratty hotel room and my memory of the conversation is haze, due to massive ingestion of booze, fatback, and forty cc's of adrenochrome."
  dinsdag 24 november 2020 @ 15:57:43 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196393308
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik neem aan dat je geinteresseerd bent in de waarheid vinden, dus:

en lees dit even:
https://en.wikipedia.org/wiki/Adrenochrome
[..]

Ik heb niks aan wikipedia , die zal nooit een huidig complot bevestigen en ik geloof eerder de bevindingen van het onderzoek.naar human trafficking en child sex abuse van het ITNJ .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 18:42:28 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196395468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb niks aan wikipedia , die zal nooit een huidig complot bevestigen en ik geloof eerder de bevindingen van het onderzoek.naar human trafficking en child sex abuse van het ITNJ .
Het staat hier zwart op wit, recht voor je neus, waar deze absurditeit vandaan komt...

En nog stug door blijven 'geloven'... :W
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 24 november 2020 @ 19:11:31 #20
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196395836
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb niks aan wikipedia , die zal nooit een huidig complot bevestigen en ik geloof eerder de bevindingen van het onderzoek.naar human trafficking en child sex abuse van het ITNJ .
Pagina van wiki staat vol met bronnen, maar dan geloof je het niet. Deurtje verder geef je aan dat als de Trump-campagne het zegt, je het dan wel gelooft.

Het wordt steeds gekker.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 24 november 2020 @ 19:19:00 #21
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196395944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb niks aan wikipedia , die zal nooit een huidig complot bevestigen en ik geloof eerder de bevindingen van het onderzoek.naar human trafficking en child sex abuse van het ITNJ .
Waar lees ik die bevindingen? Ik heb het filmpje gekeken en het lijkt er op dat het onderzoek nog moet beginnen. Zo heeft hij het over de working assumption en een database waarin witnesses hun getuigenissen kunnen achterlaten enzo. Laatste nieuwspost op hun website is van eind 2019. Hebben ze zichzelf opgeheven?
pi_196396215
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb niks aan wikipedia , die zal nooit een huidig complot bevestigen en ik geloof eerder de bevindingen van het onderzoek.naar human trafficking en child sex abuse van het ITNJ .
zelf weten...maar ik vrees dat je nu nooit meer een artikel over adrenocrhome kan lezen zonder hieraan te denken. dat hoop ik tenminste. misschien dat dan over een tijdje tot je gaat doordringen hoe gigantisch belazerd je word, je jezelf laat belazeren. succes en wijsheid toegewenst.
pi_196397044
Ik meende dat joden het bloed van babies aftapten hiervoor.
-
pi_196397145
Wat lees ik hier allemaal? :')
Vakman pur sang
  dinsdag 24 november 2020 @ 20:35:08 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196397154
Is dit niet iets té BNW voor BNW?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_196400312
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:35 schreef Vis1980 het volgende:
Is dit niet iets té BNW voor BNW?
Er zijn hier dus figuren die dit echt geloven. :D
pi_196401923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 00:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Er zijn hier dus figuren die dit echt geloven. :D
echt he...
je ziet hoe het gaat, je geeft wat informatie, en de informatie wordt afgedaan als onbetrouwbaar. dit is het echte nieuwe normaal. we gaan een zeer moeilijke tijd te gemoed.
pi_196403074
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las dus van de week dit artikel en deed het eerst af als kul, een zoveelste lulverhaaltje om maar wat likes te scoren maar toen ging ik er dieper over nadenken. Is het wel echt zo ongeloofwaardig?? Bizar is het zeker maar dat zijn zoveel dingen die later gewoon de bittere waarheid bleken te zijn.

Maar kijk naar zo'n Zlatan Ibrahimovic. De meeste mensen lopen half kreupel over de wereld nadat ze 1 sprint hebben getrokken na hun 35ste (En ik kan het weten :D _O- ) en deze man domineert op zijn 39ste gewoon het internationale voetbal en lijkt qua uiterlijk ook geen dag ouder te worden.
Als je gewoon door blijft sporten is er niks aan de hand en kun je ook na je 35 nog gewoon sprinten (En ik kan het weten :D)

quote:
Iemand die hier iets meer informatie over heeft of de boeken van de aangehaalde Guido Grandt heeft gelezen? Want ik noem nu een sportman als voorbeeld maar als je naar Hollywood kijkt kan ik nog best een dag doorgaan met het opnoemen van mensen die mysterieus gezond, jong en eeuwig knap blijven.
Wat zou het fucked up zijn als dit echt blijkt te gebeuren :{
[..]
Goede make-up doet veel. Er zijn zelfs hele sites met foto's van celebs zonder make-up.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196403420
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 22:14 schreef schommelstoel het volgende:
Turkse staatszender..

Oftewel ome Erdo wil haat creëren bij de Turken tegen de westerse wereld.
Hun staatszender is TRT, niet TGRT. Xandernieuws dacht waarschijnlijk "ach die FOK!kers googelen ook niet dus waarom zou ik."
  woensdag 25 november 2020 @ 11:09:07 #30
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196403956
De bron is dan ook Xandernieuws. Laat me raden MSM bad, Xander nieuws meteen betrouwbaar? :')
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_196404096
wat een zieke verwarrende verzinsels
jij bent nog helemaal geen 35+
pi_196404135
Overigens lijkt het me geen toeval dat Zlatan nog zo goed presteert bij uitgerekend AC Milan. De club van Berlusconi.
Deze onsterfelijke man heeft al zijn hele leven toegang tot jonge meisjes die enkel dienen voor zijn machten en lusten.
pi_196713691
De reden dat Zlatan en Ronaldo zo lang doorkunnen is dat ze de wilskracht bezitten voor het spelletje, geluk hebben gehad met blessures en fit willen blijven door maximaal trainen. Daarnaast spelen ze slim.

Gegeven
-Niet iedere voetballer 'wil' tot rond z'n 40e op het hoogste niveau door. Simpelweg omdat er tig uiteenlopende redenen kunnen zijn. Maar ook omdat velen het in de 30 wel bekeken hebben met het spelletje en een carriere als staflid willen oid. Ga maar na, als jij 35 bent en je nieuwe teamlid van 17 stapt het veld op. Dan denk je ook 'genoeg met die kinderdisco hier'.

- Zlatan en Ronaldo zijn strebers die records willen breken op vele fronten. Lang doorgaan helpt daarbij.

- Veel doorsnee mensen willen sporten en op dieet maar gzien de eerst genoemde reden willen veel topsporters ook weleens een leven zonder sport en zonder dieet. Alles wat wij dagelijks snacken moesten zij voorheen laten staan.

- Zlatan gaf aan dat hij niet meer de snelheid had en daarom wat meer van afstand schiet nu.

Er zijn veel meer topspelers lang doorgegaan. Roger Milla scoorde op z'n ik meende 42e een goal voor kameroen in 1990.
pi_196713750
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:22 schreef Adames het volgende:
Overigens lijkt het me geen toeval dat Zlatan nog zo goed presteert bij uitgerekend AC Milan. De club van Berlusconi.
Deze onsterfelijke man heeft al zijn hele leven toegang tot jonge meisjes die enkel dienen voor zijn machten en lusten.
Mooie hersenkronkel weer.
  zondag 13 december 2020 @ 22:42:02 #35
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_196715513
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik neem aan dat je geinteresseerd bent in de waarheid vinden, dus:

en lees dit even:
https://en.wikipedia.org/wiki/Adrenochrome
[..]

tuurlijk..!
turn facts into fiction.
ouwe truuk
"gebeurt alleen in films" etc.. .
Huig
pi_196721855
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 22:42 schreef Orwell het volgende:

[..]

tuurlijk..!
turn facts into fiction.
ouwe truuk
"gebeurt alleen in films" etc.. .
fiction into facts is dit.
pi_196722252
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 20:55 schreef Beathoven het volgende:
De reden dat Zlatan en Ronaldo zo lang doorkunnen is dat ze de wilskracht bezitten voor het spelletje, geluk hebben gehad met blessures en fit willen blijven door maximaal trainen. Daarnaast spelen ze slim.
dit brengt me wel op het idee dat het écht eens tijd wordt dat iemand dat Adrenachroom aan Arjen Robben gaat geven... Hoe lang laten we hem zich zelf nog afpijnigen en alsnog na drie keer een sprintje trekken wéér 6 maanen in de lappenmand laat verdwijnen?

Komop, Arjen heeft het volgens mij echt eens verdiend.... Daar kunnen we best een paar groningse kinderen voor opofferen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196736857
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dit brengt me wel op het idee dat het écht eens tijd wordt dat iemand dat Adrenachroom aan Arjen Robben gaat geven... Hoe lang laten we hem zich zelf nog afpijnigen en alsnog na drie keer een sprintje trekken wéér 6 maanen in de lappenmand laat verdwijnen?

Komop, Arjen heeft het volgens mij echt eens verdiend.... Daar kunnen we best een paar groningse kinderen voor opofferen
Ik heb Arjen Robben niet zo gevolgd. Die verdween toch door een blessure en raakte door de film "the last dance" over Jordan geïnteresseerd in een comeback.

Volgens mij is langer dan "even" rust nemen op zo'n hoge topsportleeftijd bij het voetbal ook niet handig. Kreeg van wat ik destijds van m meekreeg ook al wat door dat hij aan het afbouwen was.

Een laatste punt. In Robben zie ik nog wel een degelijke trainer. Ik weet niet of Mr ego's Zlatan en Ronaldo daar ok voor zijn.
  maandag 14 december 2020 @ 22:56:39 #39
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_196737858
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

fiction into facts is dit.
euh...ja als eind product zeg maar.
dat is het slimme er van ook..

1.het begint met de facts. de fenomenen..in real life.. Maar verborgen.
2.vervolgens toon je die/ zulke zaken in films of romans. in het fictieve dus.
3.de perceptie bij de consument van die fictie, wanneer geconfronteerd met bovenstaande fenomenen, zal zijn:
"hé, dit verhaal ken ik al uit de fictie-wereld. Lijkt me heel sterk dat het écht is."

Zo krijg je dus facts into fiction. perception wise
Huig
  maandag 14 december 2020 @ 23:03:55 #40
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196738031
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:56 schreef Orwell het volgende:

[..]

euh...ja als eind product zeg maar.
dat is het slimme er van ook..

1.het begint met de facts. de fenomenen..in real life.. Maar verborgen.
2.vervolgens toon je die/ zulke zaken in films of romans. in het fictieve dus.
3.de perceptie bij de consument van die fictie, wanneer geconfronteerd met bovenstaande fenomenen, zal zijn:
"hé, dit verhaal ken ik al uit de fictie-wereld. Lijkt me heel sterk dat het écht is."

Zo krijg je dus facts into fiction. perception wise
Kip en ei verhaal. Helemaal als de facts dan wel fenomen in real life 'verborgen' zijn zoals in stap 1.
  dinsdag 15 december 2020 @ 00:15:16 #41
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_196738914
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:03 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Kip en ei verhaal. Helemaal als de facts dan wel fenomen in real life 'verborgen' zijn zoals in stap 1.
euh..ik heb nog nooit Brad Pitt (zeg maar..) zien zitten opscheppen over z'n Andro consumptie van afgelopen week..
Huig
pi_196740035
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:56 schreef Orwell het volgende:

[..]

euh...ja als eind product zeg maar.
dat is het slimme er van ook..

1.het begint met de facts. de fenomenen..in real life.. Maar verborgen.
2.vervolgens toon je die/ zulke zaken in films of romans. in het fictieve dus.
3.de perceptie bij de consument van die fictie, wanneer geconfronteerd met bovenstaande fenomenen, zal zijn:
"hé, dit verhaal ken ik al uit de fictie-wereld. Lijkt me heel sterk dat het écht is."

Zo krijg je dus facts into fiction. perception wise
ik geef het op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')