SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is dat?quote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Heb gesolliciteerd voor tmobile klantenservice functie
Dan kunnen we je bellenquote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
De directeur daar kan heeeeeeel hard schreeuwen en springt letterlijk door deuren heen of als jij aan het woord bent zet hij ineens hard de muziek aan of hij gaat ineens met een drone vliegen en zingen dat het hem allemaal niet boeit, gouden kerel maar je moet hem en zijn trucjes even leren kennenquote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Op de kerstborrel uitkijken dat je niet met dezelfde directeur mee naar huis zijn hotel gaat.quote:Op maandag 23 november 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De directeur daar kan heeeeeeel hard schreeuwen en springt letterlijk door deuren heen of als jij aan het woord bent zet hij ineens hard de muziek aan of hij gaat ineens met een drone vliegen en zingen dat het hem allemaal niet boeit, gouden kerel maar je moet hem en zijn trucjes even leren kennen
Weer een tevreden klantquote:Op maandag 23 november 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"hallo met bal'
" Ja hallo met Citizen.Erased."
"tuuuuut'
ja er staat den haag maar bij andre sites staat thuiswerken. NOu ja maar kijken of ze reagerenquote:Op maandag 23 november 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is lekker dichtbij
Na corona ook?
Hij bezit een geit en die heeft hij naar mij vernoemt om me te kuttenquote:Op maandag 23 november 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de kerstborrel uitkijken dat je niet met dezelfde directeur mee naar huis zijn hotel gaat.
als snack?quote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Tofquote:Op maandag 23 november 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja er staat den haag maar bij andre sites staat thuiswerken. NOu ja maar kijken of ze reageren
Ah dat is die belangrijke wereld waar je werkt. De klantenservicequote:Op maandag 23 november 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij bezit een geit en die heeft hij naar mij vernoemt om me te kutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |