abonnement Unibet Coolblue
pi_196379808
Wat is het verschil tussen de teken- en vlooienbandjes van Seresto die afkomstig zijn van Wish (¤3) en de tientallen webshops die ze verkopen tussen ¤22 en ¤27?

Wish: https://www.wish.com/product/5f1ba88aac500c2f830b7ef5?share=web

Mijn dierenarts vroeg er ¤42 voor.
Mijn vrouw denkt dat het product van de dierenarts toch nog net niets iets beter is dan de online producten. (Zelfde merk en type)
Cindy De Vuyst
pi_196380802
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:20 schreef einzeinz het volgende:
Wat is het verschil tussen de teken- en vlooienbandjes van Seresto die afkomstig zijn van Wish (¤3) en de tientallen webshops die ze verkopen tussen ¤22 en ¤27?

Wish: https://www.wish.com/product/5f1ba88aac500c2f830b7ef5?share=web

Mijn dierenarts vroeg er ¤42 voor.
Mijn vrouw denkt dat het product van de dierenarts toch nog net niets iets beter is dan de online producten. (Zelfde merk en type)
Bij Wish weet je alleen zeker dat de naam van de fabrikant er op staat en bij Europese webshops of je dierenarts mag je verwachten dat het ook inderdaad van de fabrikant af komt en aan de gestelde eisen voldoet.

Misschien is die Wish net zo goed maar misschien ook wel niet.
pi_196382326
Bij Wish ben ik bang dat het Uit China komt en misschien niet aan alle veiligheidseisen voldoet die hier in europa gelden. Ik zou hier echt geen risico mee nemen en ze hier in Europa bestellen. Als je wil heb ik nog wel een kortingscode van Zooplus voor je.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_196386596
Maar op die tientallen webshops waar ik nog nooit van heb gehoord heb ik ook geen garantie dat het ‘echt’ is?

Die mensen achter de site kunnen mooi 100 van die setjes op Wish kopen, prijs x6 en verkopen maar
Cindy De Vuyst
pi_196386668
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 23:37 schreef einzeinz het volgende:
Maar op die tientallen webshops waar ik nog nooit van heb gehoord heb ik ook geen garantie dat het ‘echt’ is?

Die mensen achter de site kunnen mooi 100 van die setjes op Wish kopen, prijs x6 en verkopen maar
Als het een in de EU geregistreerde webshop is zal die aan de EU regels moeten voldoen. Heel lang houden ze het niet vol als ze hun boekje te buiten gaan.

Ik bestel best regelmatig spul in Azië. Vaak is dat prima spul maar er zit ook wel eens troep tussen die direct de vullisbak in gaat. Bij elkaar kan dat wel uit dan. Bij chemicaliën die jij wilt hebben kan je slecht controleren of het rotzooi is, zonder werkzame stof of juist tien keer te veel. Daarom zou ik zo iets in de EU bestellen.
pi_196392466
Beste is dat je producten bij EU geregistreerde webshops koopt of bij de dierenarts. Je krijgt dan zekerheid dat alles voldoet aan de EU regels. Je krijgt niet altijd een goed product door producten uit Azie te kopen.
Lokale ongedierte bestrijding: https://bestrijdingsservice.nl/
pi_196395166
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 23:37 schreef einzeinz het volgende:
Maar op die tientallen webshops waar ik nog nooit van heb gehoord heb ik ook geen garantie dat het ‘echt’ is?

Die mensen achter de site kunnen mooi 100 van die setjes op Wish kopen, prijs x6 en verkopen maar
Daarom kopen bij een goede bekende betrouwbare webshop of winkel.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')