God kun je niet laten huilenquote:Op maandag 23 november 2020 21:11 schreef Nober het volgende:
Jaap Stam had Zlatan laten huilen als een baby.
Finale Grand Slam is al voldoende verwacht ik.quote:Op maandag 23 november 2020 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Zouden ze Sousaatje in de PL overwegen bij een goed WK?
Stukje standbeeldquote:Op maandag 23 november 2020 21:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Scholten was ook geen kerrekter
Zou best kunnen, heeft wel mee dat hij uit een niet-dartsland komtquote:Op maandag 23 november 2020 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Finale Grand Slam is al voldoende verwacht ik.
Heeft vooral mee dat hij al meerdere toernooien heeft gewonnen.quote:Op maandag 23 november 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heeft wel mee dat hij uit een niet-dartsland komt
Met dat argument kun je White ook de PL in donderenquote:Op maandag 23 november 2020 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft vooral mee dat hij al meerdere toernooien heeft gewonnen.
Is misschien wat overdreven nog, stond voor het toernooi nog niet eens in de top 32quote:Op maandag 23 november 2020 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Finale Grand Slam is al voldoende verwacht ik.
Elke wedstrijd matchdarts missen en verliezenquote:Op maandag 23 november 2020 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met dat argument kun je White ook de PL in donderen
Cross zet ik met potlood een streepje door, Gurney met penquote:Op maandag 23 november 2020 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG
Wright
Price
Smiss
Cross
Aspinall
Gurney
Gando
VDB4
Contender x9
Gurney heeft niks te zoeken in de premier league atm, die plek gaat op zeker naar Durrant die verdedigend kampioen is. In plaats van contenders gaat Wade denk ik meespelen, want met minder publiek heeft dat concept geen zin.quote:Op maandag 23 november 2020 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG
Wright
Price
Smiss
Cross
Aspinall
Gurney
Gando
VDB4
Contender x9
En de titelverdediger...?quote:Op maandag 23 november 2020 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG
Wright
Price
Smiss
Cross
Aspinall
Gurney
Gando
VDB4
Contender x9
Waarom dat laatste nietquote:Op maandag 23 november 2020 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney heeft niks te zoeken in de premier league atm, die plek gaat op zeker naar Durrant die verdedigend kampioen is. In plaats van contenders gaat Wade denk ik meespelen, want met minder publiek heeft dat concept geen zin.
Gurney heeft wel PL Finals te verdedigen straks. Dat wordt eh ja niet leuk. Die gaat wegzakken dan inderdaad.quote:Op maandag 23 november 2020 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Cross zet ik met potlood een streepje door, Gurney met pen
Tenzij Cross top vier blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |