Maar die heeft hij niet en de laatste WK’s was het verre van goed.quote:Op zondag 22 november 2020 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wade had allang een wereldtitel moeten hebben.
Tochtgatequote:Op zondag 22 november 2020 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2007 Essers, 2008, Roosenbrand, 2009 als een nattekrant tegen Wagner en Robert Hughesquote:Op zondag 22 november 2020 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anderson de matchfixer genot. Dat hij daar nooit voor beboet is is ongelooflijk.
Correct, maar gezien zijn mentale gesteldheid en het groot aantal titels wat hij heeft is hij een enorme god.quote:Op zondag 22 november 2020 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die heeft hij niet en de laatste WK’s was het verre van goed.
Tuurlijk niet. Komt scorend altijd tekort.quote:Op zondag 22 november 2020 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
5 fuckingg 1 voorquote:
Kijk even naar zijn begintijd bij de PDC. De man won van iedereen ouwe reusquote:Op zondag 22 november 2020 23:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Komt scorend altijd tekort.
Tegen Robson toen kon echt nietquote:Op zondag 22 november 2020 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2007 Essers, 2008, Roosenbrand, 2009 als een nattekrant tegen Wagner en Robert Hughes
Dat kan toch niet johan
Dat blijft verbazingwekkend.quote:Op zondag 22 november 2020 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk even naar zijn begintijd bij de PDC. De man won van iedereen ouwe reus
Toen was ik denk ik nog te klein lolquote:
Hij is gewoon een van de meest - zo niet de - constantste speler op het circuit. Natuurlijk niet op 110 gemiddeld, maar 95-100 zo ontzettend vaak en altijd die smerige kut finishes. Wade is een ontzettend complete darter ouwe reus.quote:Op zondag 22 november 2020 23:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat blijft verbazingwekkend.
Je zou bijna vergeten dat die nu het langst meedraait in de top-16 van iedereen.quote:Op zondag 22 november 2020 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is gewoon een van de meest - zo niet de - constantste speler op het circuit. Natuurlijk niet op 110 gemiddeld, maar 95-100 zo ontzettend vaak en altijd die smerige kut finishes. Wade is een ontzettend complete darter ouwe reus.
Klopt, maar win je tegenwoordig weinig toernooien mee als was hij vandaag wel fantastisch.quote:Op zondag 22 november 2020 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is gewoon een van de meest - zo niet de - constantste speler op het circuit. Natuurlijk niet op 110 gemiddeld, maar 95-100 zo ontzettend vaak en altijd die smerige kut finishes. Wade is een ontzettend complete darter ouwe reus.
Leuke anekdote over Wade:quote:Op zondag 22 november 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat die nu het langst meedraait in de top-16 van iedereen.
Wade kwam toen net kijken en moest alles nog bewijzen en had toen al schijt aan zijn mede en tegenstandersquote:Op zondag 22 november 2020 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuke anekdote over Wade:
Raya zocht een koppelmaat tijdens de Dutch Open en men zei; Je moet met Wade gooien! Wade zei; Met die mafkees ga ik niet darten (toen was Raya DE MAN en xx voudig wereldkampioen)
Geen idee waar je het over hebt maat.Denk dat je mij verwart met iemand andersquote:Op zondag 22 november 2020 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oh nee, jij was van de objectieve diepgaande analyses en niet van de domme oneliners, nu weet ik het weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |