abonnement Unibet Coolblue
pi_196370504
Mijn vriendin vroeg me net waarom ze haar verzonden e-mail niet kon zien in 'postvak uit'. Ik zei dat ze bij 'verzonden' moet kijken en dat ik ook nooit echt heb begrepen waarom die map er is terwijl die niks lijkt te doen. Gewoon op haar laptop opent ze dan via de outlook app.

Ik kan me niet echt voorstellen dat ze dit nog niet aangepast hebben als iedereen dat heeft maar wat is er dan gaande? Staat me van vroeger ook bij dat ik wel vaker 'postvak uit' zag zonder dat het iets leek te doen. Schept best wel verwarring kan ik me voorstellen. Iemand een idee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2020 22:21:20 ]
pi_196370537
De email blijft staan in postvak uit tot hij geaccepteerd is door de emailserver, zo niet blijft hij daar in staan bij bijvoorbeeld geen connectie of een storing
pi_196370591
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 22:23 schreef duikje het volgende:
De email blijft staan in postvak uit tot hij geaccepteerd is door de emailserver, zo niet blijft hij daar in staan bij bijvoorbeeld geen connectie of een storing
Dat klinkt logisch maar waarom is er dan bij hotmail via de browser geen postvak uit? Concepten en verzonden staat er. Misschien heb ik die map ooit verwijderd maar denk het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2020 22:33:20 ]
  zondag 22 november 2020 @ 22:33:25 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196370631
Vroeger was je niet altijd online en dan stonden de mails die je offline had geschreven in het postvak UIT. Als je dan inbelde op je verbinding werden ze verzonden.
  zondag 22 november 2020 @ 22:46:31 #5
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_196370796
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 22:29 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat klinkt logisch maar waarom is er dan bij hotmail via de browser geen postvak uit? Concepten en verzonden. Misschien heb ik die map ooit verwijderd maar denk het niet.
Webmail beschikt als webservice niet over een Postvak UIT - deze map is alleen bedoeld om je uitgaande berichten (tijdelijk) op te slaan wanneer deze niet verzonden kunnen worden door toedoen van bijvoorbeeld serverproblemen, synchronisatie-instellingen of te grootte omvang van het bericht zelf. Het Postvak UIT is om deze reden dan ook eigenlijk alleen actief en zichtbaar binnen een e-mail-app of lokaal programma.
pi_196371748
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 22:23 schreef duikje het volgende:
De email blijft staan in postvak uit tot hij geaccepteerd is door de emailserver, zo niet blijft hij daar in staan bij bijvoorbeeld geen connectie of een storing
Je hebt duidelijk nooit meegemaakt dat je in webmail een email geschreven hebt en het bericht verzend en je krijgt een foutmelding en je kan helemaal overnieuw beginnen en ja dat gebeurde vroeger regelmatig (vaak was de email kopieren naar notepad een verstandig idee). Dan was je zo blij met een lokale email-client die je dan het bericht nog een keer kon laten versturen, maar dat werkt meestal alleen met eigen hardware en in het buitenland op vakantie had je dat niet altijd tot je beschikking.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')