Volgens mij heb ik nog meer geleerd dan een normale dag op school.
quote:Of in 2 dagen 300 posts posten
Op woensdag 22 januari 2003 16:04 schreef yootje het volgende:
Als je ziek bent, moet je niet gaan Fok!ken, maar iets veel beters: Discovery Channel kijken! Ik was maandag ziek en heb zo ongeveer de hele dag Discovery Channel gekeken, heel ontspannend en ook nog leerzaamZo weet ik nu hoe je in Japan een visitekaartje aan moet bieden en weet ik alles over Kung Fu
quote:Scrapheap Challenge is ook leuk...een voertuig maken uit de schroothoop en er een wedstrijd mee doen. Of die kerel die in z'n eentje een auto en een helicopter bouwt...nu gaat ie zelfs een vliegtuig bouwen geloof ik.
Op woensdag 22 januari 2003 16:04 schreef yootje het volgende:
Als je ziek bent, moet je niet gaan Fok!ken, maar iets veel beters: Discovery Channel kijken! Ik was maandag ziek en heb zo ongeveer de hele dag Discovery Channel gekeken, heel ontspannend en ook nog leerzaamZo weet ik nu hoe je in Japan een visitekaartje aan moet bieden en weet ik alles over Kung Fu
discovey channel rox gewoon !!!
tis mijn favoriet kanaal
quote:Die 2 programma's zijn geweldig
Op woensdag 22 januari 2003 16:14 schreef imitated_error het volgende:[..]
Scrapheap Challenge is ook leuk...een voertuig maken uit de schroothoop en er een wedstrijd mee doen. Of die kerel die in z'n eentje een auto en een helicopter bouwt...nu gaat ie zelfs een vliegtuig bouwen geloof ik.
Maar ook programma's als History's Turningpoints en 1900 - 1999 a People's Century vind ik prachtig.
Februari wordt ook weer prachtig zag ik
Discovery Channel
quote:Als je ziek ben?
Op woensdag 22 januari 2003 16:19 schreef thetruth het volgende:
Ik fitness liever
En dan hoor ik hier nog niet eens iets over
STEVE THE CROCIDILE HUNTER!!
Hoe vet is die gast!!
quote:Niet zo vet, want hij moet hard kunnen rennen af en toe maar het is wel een geweldige kerel.
Op woensdag 22 januari 2003 17:14 schreef Frenkel het volgende:
HALLO!?!En dan hoor ik hier nog niet eens iets over
STEVE THE CROCIDILE HUNTER!!
Hoe vet is die gast!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |