Psv laat Europa toch gewoon lopenquote:Op zondag 29 november 2020 20:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wil tegen Granada z’n beste en fitste 11 opstellen.
Ik ben het er niet mee eens hoor.quote:Op zondag 29 november 2020 20:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dan maar punten laten liggen tegen Sparta? Slim hoor!
En dat geldt zelfs voor de doelman?quote:Op zondag 29 november 2020 20:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Te groot risico op blessures. Volgass is blijkbaar niet erg goed voor de spieren.
Kwalificeren voor voorronde CL is ook nog wat waard.quote:Op zondag 29 november 2020 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens hoor.
Competitie zou prioriteit moeten zijn maar misschien dat Schmidt al heeft ingezien dat je met deze achterhoede toch geen kampioen gaat worden.
Eens. Al was Mvogo aan de bal niet echt scherp tegen PAOK. Niet dat dat met wat rust opgelost kan worden overigens.quote:Op zondag 29 november 2020 20:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat geldt zelfs voor de doelman?
Veel gekker heb ik het nog niet gezien hoor.
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 29 november 2020 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tegen fucking Sparta in een ruim half uur geen kans creëren en eigenlijk al 0-1 achter moeten staan. Heel best is het niet
Ik wilde het positiever brengenquote:Op zondag 29 november 2020 20:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Het is rampzalig slecht.
Maar wat verwacht je met 8 basisspelers op de bank?
Het is echt slecht.quote:Op zondag 29 november 2020 20:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kwalificeren voor voorronde CL is ook nog wat waard.
Het is gewoon ook niet aan te gluren zeg.
Ik vind die Schmidt er ook echt niets van bakken. Hij heeft een aantal leuke spelers erbij gekregen, maar doet het een stuk slechter dan Van Bommel.quote:Op zondag 29 november 2020 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is echt slecht.
Geef gewoon 2-3 spelers rust, en wissel er nog een handvol na een uur voetbal. Vandaag niet winnen en je kunt het kampioenschap wel vergeten.
Nou, onder van Bommel was het structureel FC oogaids. Dit seizoen al wel wat leuke dingen gezien.quote:Op zondag 29 november 2020 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind die Schmidt er ook echt niets van bakken. Hij heeft een aantal leuke spelers erbij gekregen, maar doet het een stuk slechter dan Van Bommel.
Die het hele seizoen al een factor 17 slechter is dan de eerste helft. Dat wordt genietenquote:Op zondag 29 november 2020 20:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Niet getreurd want daar komt de 2e helft.
Nog slechter dan deze eerste helft?quote:Op zondag 29 november 2020 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die het hele seizoen al een factor 17 slechter is dan de eerste helft. Dat wordt genieten
Niet echt mee eens, maar ok.quote:Op zondag 29 november 2020 20:50 schreef tja77 het volgende:
Nou, onder van Bommel was het structureel FC oogaids. Dit seizoen al wel wat leuke dingen gezien.
Nou ja, de wedstrijden hiervoor geven weinig reden tot hoopquote:Op zondag 29 november 2020 20:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog slechter dan deze eerste helft?
Ik ga 3 kwartier poepen denk ik.
Nee.quote:Op zondag 29 november 2020 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind die Schmidt er ook echt niets van bakken. Hij heeft een aantal leuke spelers erbij gekregen, maar doet het een stuk slechter dan Van Bommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |