Wacht maar tot @Erasmus dit ziet en de vorige belediging die je hebt gepost. Dan ben je echt nog niet jarig.quote:Op zondag 22 november 2020 22:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je kunt veel dingen over Fugue zeggen maar niet dat ze geen zeikhoer is
als ik zijn reacties in FB lees is hij ongeveer 5 minuten per week op fok omdat hij altijd andere dingen te doen heeftquote:Op zondag 22 november 2020 22:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wacht maar tot @:Erasmus dit ziet en de vorige belediging die je hebt gepost. Dan ben je echt nog niet jarig.
Nou daar heb je dan geluk meequote:Op zondag 22 november 2020 22:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als ik zijn reacties in FB lees is hij ongeveer 5 minuten per week op fok omdat hij altijd andere dingen te doen heeft
Hij zit niet 24/7 op fokquote:Op zondag 22 november 2020 22:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als ik zijn reacties in FB lees is hij ongeveer 5 minuten per week op fok omdat hij altijd andere dingen te doen heeft
Akkoord. Ik heb voormalig mod @Solotovski en huidig mod @Amarantha sowieso achter mij staan.quote:Op zondag 22 november 2020 22:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
@:Catkiller wel. hopelijk beginnen de modverkiezingen binnenkort zodat ik op hem kan stemmen
ik dacht altijd dat het Amahoela wasquote:Op zondag 22 november 2020 22:36 schreef Catkiller het volgende:
Zoals ze kan zien heb ik zelfs haar naam in 1 keer goed, als ik nu niet KLB mod ga worden dan weet ik het ook niet meer.
Dit kloptquote:Op zondag 22 november 2020 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Akkoord. Ik heb voormalig mod @:Solotovski en huidig mod @:Amarantha sowieso achter mij staan.
Die comment modden gaat mij 15 seconden werk kosten en ga ik daardoor over mijn 5 minuten per week op FOK! heen. Dus ik stel dit even uit tot morgen. Nieuwe week, nieuwe kansen!quote:Op zondag 22 november 2020 22:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wacht maar tot @:Erasmus dit ziet en de vorige belediging die je hebt gepost. Dan ben je echt nog niet jarig.
Luie Mocroquote:Op zondag 22 november 2020 23:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die comment modden gaat mij 15 seconden werk kosten en ga ik daardoor over mijn 5 minuten per week op FOK! heen. Dus ik stel dit even uit tot morgen. Nieuwe week, nieuwe kansen!
Heb ook een tr gemachtquote:
TR voor stoken gezetquote:
Ik snap nu in ieder geval wel waarom jij nog single bent.quote:Op zondag 22 november 2020 23:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die comment modden gaat mij 15 seconden werk kosten en ga ik daardoor over mijn 5 minuten per week op FOK! heen. Dus ik stel dit even uit tot morgen. Nieuwe week, nieuwe kansen!
TR voor publiekelijk melden dat je een TR hebt gezetquote:
Omdat hij lelijk is?quote:Op zondag 22 november 2020 23:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik snap nu in ieder geval wel waarom jij nog single bent.
Hooguit zijn innerlijkquote:
Ja dat sowieso. Anders word je geen modquote:
Hahaquote:Op zondag 22 november 2020 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Wordt er nog wat mijn TR’s gedaan?
Ik ben de uitzonderingquote:Op zondag 22 november 2020 23:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Anders word je geen mod
En dan zeggen ze dat Erasmus een allochtoon is maar jouw Nederlands is ook niet bestquote:Op zondag 22 november 2020 23:52 schreef sp3c het volgende:
heb best gedaan maar vlotjes gestopt met lezen
ergo: onterechte klacht
Waar was jij al die tijd eigenlijkquote:Op maandag 23 november 2020 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Erasmus een allochtoon is maar jouw Nederlands is ook niet best
Op Twitterquote:
En een echt leven aan het hebbenquote:
Hoe is datquote:Op maandag 23 november 2020 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En een echt leven aan het hebben
Wist niet dat een echt leven Twitter wasquote:Op maandag 23 november 2020 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En een echt leven aan het hebben
Net echtquote:
Lezen knul.. er staat ‘en een echt leven’ en niet dat Twitter is een echt leven isquote:Op maandag 23 november 2020 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wist niet dat een echt leven Twitter was
Sorry het spijt mequote:Op maandag 23 november 2020 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lezen knul.. er staat ‘en een echt leven’ en niet dat Twitter is een echt leven is
Het is dat ik je mag dus vergevenquote:
ja en gras is groenquote:Op maandag 23 november 2020 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Erasmus een allochtoon is maar jouw Nederlands is ook niet best
Krijg tieten.quote:Op maandag 23 november 2020 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is dat ik je mag dus vergeven
quote:Op zondag 22 november 2020 14:24 schreef Fugue het volgende:
Ja, snap ook echt niet dat ik nog single ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |