abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_196375852
Ik heb juist het tegenovergestelde. Dat mensen niet begrijpen dat ik een relatie heb. :+
pi_196375857
Heb TS nou al iemand aan de haak geslagen met haar klaagzang? Of haakt hier ook iedereen af?
  KLB - Grappigste user & Beste user 2020 maandag 23 november 2020 @ 12:33:20 #253
428460 Werkman
pi_196375880
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:29 schreef Fugue het volgende:
Ontopic weer mensen!!
Oh, nou...dan ga ik maar weer ff een partijtje beton storten...
  Mod /KLB - Meeste terechte klachten 2020 maandag 23 november 2020 @ 12:40:25 #254
492201 crew  Fugue
FREE NAVALNY
pi_196375956
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2020 12:31 schreef TheDeadGuy het volgende:
Heb TS nou al iemand aan de haak geslagen met haar klaagzang? Of haakt hier ook iedereen af?
Dat laatste.
If you can't detect the sarcasm, you've misunderstood
pi_196376168
quote:
9s.gif Op maandag 23 november 2020 12:40 schreef Fugue het volgende:

[..]

Dat laatste.
Ondanks dat ik denk dat het meer dan terecht is moet het je niet positief stemmen, als het hier al niet lukt vrees ik dat zelfs de kat spontaan haarballen gaat opkotsen van je.

Sterkte
  Mod /KLB - Meeste terechte klachten 2020 maandag 23 november 2020 @ 12:58:48 #256
492201 crew  Fugue
FREE NAVALNY
pi_196376195
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2020 12:56 schreef TheDeadGuy het volgende:

[..]

Ondanks dat ik denk dat het meer dan terecht is moet het je niet positief stemmen, als het hier al niet lukt vrees ik dat zelfs de kat spontaan haarballen gaat opkotsen van je.

Sterkte
Dank je wel. Gelukkig heb ik geen kat.
pi_196376217
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:58 schreef Fugue het volgende:

[..]

Dank je wel. Gelukkig heb ik geen kat.
Die wilde ook al niet bij je blijven?
pi_196376244
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:23 schreef Chia het volgende:

[..]

Qua mentaliteit en vooroordelen doe je niet onder voor een incel, dus eens met FL dat dat niet uitsluit dat je een incel bent. Hihi.
Zielig hoor. Incel betekent = involutary celibate. Oftewel, je wilt neuken maar je krijgt het niet voor elkaar. Dat gaat dus in mijn situatie niet op. Anders kun je ook geen kinderen krijgen. Derhalve is de aantijging van FL dus pertinent onwaar.

En dan je vingers in je oren stoppen en 'maar je bent toch een incel' is wel erg triest.

Raar he, dat mensen een eigen mening kunnen hebben op basis van zelfverzonnen argumenten die niet tot een groep behoren waarin vergelijkbare meningen vaak voorkomen?

Dat gaat er bij heel veel mensen niet in. Daarom is iedereen die lichtelijk rechts denkt vaak direct een NEO-NAZI en iemand die iets lichtelijk links zegt direct een COMMUNISTISCHE GUTMENS.

Zo komen we natuurlijk nergens.

Maar het blijft voor veel vrouwen nou eenmaal pijnlijk wanneer iemand in zijn of haar argumentatie de vinger op de zere plek legt en de verantwoordelijkheid bij vrouwen zelf neer legt. Hoe durven ze ook. Dat moeten wel sukkels / incels / nazi's / of ander dom naïef gespuis zijn natuurlijk.

Tja, met zo'n instelling kun je mooi het eeuwige slachtoffer spelen. Of de prinses, net hoe je op dat moment behandeld wordt.
pi_196376262
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:19 schreef Questular het volgende:

[..]

Wat lul je dan dat vrouwen niet met minder genoeg nemen? Je bent toch getrouwd of niet?
Hihi.

Overigens zeg ik nergens dat geen enkele vrouw met minder genoegen neemt. Dat is weer selectief begrijpend lezen.

TS klaagt over zichzelf en vrouwen zoals zij. Dus daar heb ik het dan ook over.
pi_196376315
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:02 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Zielig hoor. Incel betekent = involutary celibate. Oftewel, je wilt neuken maar je krijgt het niet voor elkaar. Dat gaat dus in mijn situatie niet op. Anders kun je ook geen kinderen krijgen. Derhalve is de aantijging van FL dus pertinent onwaar.

En dan je vingers in je oren stoppen en 'maar je bent toch een incel' is wel erg triest.

Raar he, dat mensen een eigen mening kunnen hebben op basis van zelfverzonnen argumenten die niet tot een groep behoren waarin vergelijkbare meningen vaak voorkomen?

Dat gaat er bij heel veel mensen niet in. Daarom is iedereen die lichtelijk rechts denkt vaak direct een NEO-NAZI en iemand die iets lichtelijk links zegt direct een COMMUNISTISCHE GUTMENS.

Maar het blijft voor veel vrouwen nou eenmaal pijnlijk wanneer iemand in zijn of haar argumentatie de vinger op de zere plek legt en de verantwoordelijkheid bij vrouwen zelf neer legt. Hoe durven ze ook. Dat moeten wel sukkels / incels / nazi's / of ander dom naïef gespuis zijn natuurlijk.

Tja, met zo'n instelling kun je mooi het eeuwige slachtoffer spelen. Of de prinses, net hoe je op dat moment behandeld wordt.
ZOOO HEY

Dat is een heel betoog wat je daar zo uit je zweterige vingertjes rammelt.

Je snapt het niet

We zijn hier om TS te bashen
  KLB - Beste discussievoerder 2020 maandag 23 november 2020 @ 13:07:39 #261
481686 Chia
pi_196376348
quote:

[..]

Oh voor mij is incel meer een mentaliteit. En daar voldoe jij volledig aan ondanks dat je een vrouw hebt gevonden die wel open staat voor zulke types.

Volgens mij was ik daar in de post waar je op reageert al vrij duidelijk in.

quote:
Ik ben niet de enige die geconstateerd heeft dat de frustratie er bij jou vanaf druipt.

quote:
Je verzint zelf van alles. Zoals dat TS op zoek zou zijn naar een relatie.

quote:

Inderdaad, niet iedereen gaat zomaar mee in wat jij allemaal loopt te verzinnen. En anderen daar vervolgens nog van beschuldigen ook. _O-

quote:

Oh ja, je verzinsel over de zere plek omdat je op TS projecteert dat ze een relatie wil en een prins zoekt. Ik snap dat je jezelf heel edgy vindt en iemand die anderen 'confronteert' met 'de realiteit'.

Maar daar moet ik je toch even uit de droom helpen, want dat is niet aan de orde en puur gebaseerd op je eigen aannames en verzinsels. Je wil heel graag dat het zo is, maar helaas.
Ik weet wel CDA is Christenunie
pi_196376369
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:13 schreef Chia het volgende:

[..]

Jij gaat er wel heel sterk vanuit dat een relatie krijgen voor een ieder een doel op zichzelf is. _O- Wie zegt dat TS überhaupt zoekt naar de prins op het witte paard?

Wie weet vindt ze het prima om het alleen bij daten te houden.
Correct dat ik daar vanuit ga. Zal voor een klein percentage mensen inderdaad niet gelden, maar voor ruim het gros absoluut wel.

Overigens zegt TS dit:
"Dan moet ik dus blijkbaar gaan verantwoorden waarom ik mijn eisen niet opzij zet en de eerste de beste single man van straat pluk omdat dat de maatschappelijke norm is."

Waaruit ik concludeer dat TS wel degelijk een relatie wil, maar niet met de eerste de beste single man. En in haar volgende alinea heeft ze het over 'average relaties', alsof ze die niet wilt. Daaruit concludeer ik dat ze zelf wel een relatie wil, maar geen average.

Kleine kans dat ik ernaast zit en TS gewoon alleen voor de rest van haar hele leven hier en daar wat wil neuken en bij thuiskomt haar 6 katten te eten geeft en vervolgens gaat netflixen op de bank. En over 20 jaar op bloemschikken en overgangsyoga gaat. Terwijl ze hier en daar nog een jong gastje uit elkaar trekt met haar opgespoten lippen en botoxgezicht.

Kan natuurlijk ook. Die vrouwen bestaan.
  KLB - Beste discussievoerder 2020 maandag 23 november 2020 @ 13:08:39 #263
481686 Chia
pi_196376373
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:03 schreef matigeuser het volgende:

[..]

TS klaagt over zichzelf en vrouwen zoals zij. Dus daar heb ik het dan ook over.
Nee, ze klaagt over mensen die iemands relatiestatus als uitgangspunt nemen voor een conversatie. Lezen is niet je sterkste punt hè.
  KLB - Beste discussievoerder 2020 maandag 23 november 2020 @ 13:09:31 #264
481686 Chia
pi_196376386
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:08 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Correct dat ik daar vanuit ga. Zal voor een klein percentage mensen inderdaad niet gelden, maar voor ruim het gros absoluut wel.

Overigens zegt TS dit:
"Dan moet ik dus blijkbaar gaan verantwoorden waarom ik mijn eisen niet opzij zet en de eerste de beste single man van straat pluk omdat dat de maatschappelijke norm is."

Waaruit ik concludeer dat TS wel degelijk een relatie wil, maar niet met de eerste de beste single man. En in haar volgende alinea heeft ze het over 'average relaties', alsof ze die niet wilt. Daaruit concludeer ik dat ze zelf wel een relatie wil, maar geen average.

Kleine kans dat ik ernaast zit en TS gewoon alleen voor de rest van haar hele leven hier en daar wat wil neuken en bij thuiskomt haar 6 katten te eten geeft en vervolgens gaat netflixen op de bank. En over 20 jaar op bloemschikken en overgangsyoga gaat. Terwijl ze hier en daar nog een jong gastje uit elkaar trekt met haar opgespoten lippen en botoxgezicht.

Ja je hele betoog leunt op voorbarige conclusies. Goed dat je dat zelf ook ziet.
  maandag 23 november 2020 @ 13:11:19 #265
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196376423
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Mod /KLB - Meeste terechte klachten 2020 maandag 23 november 2020 @ 13:12:08 #266
492201 crew  Fugue
FREE NAVALNY
pi_196376440
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:08 schreef matigeuser het volgende:

Kleine kans dat ik ernaast zit en TS gewoon alleen voor de rest van haar hele leven hier en daar wat wil neuken en bij thuiskomt haar 6 katten te eten geeft zichzelf te eten geef en vervolgens gaat netflixen Hulu-en op de bank. En over 20 jaar op bloemschikken overgangsyoga gaat. Terwijl ze hier en daar nog een jong gastje uit elkaar trekt met haar opgespoten lippen en botoxgezicht afgeleefde gezicht.

Ftfy
pi_196376494
Overigens, weleens over nagedacht dat zo'n zin meestal cynisch bedoeld wordt?
pi_196376805
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:08 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee, ze klaagt over mensen die iemands relatiestatus als uitgangspunt nemen voor een conversatie. Lezen is niet je sterkste punt hè.
En vervolgens gaat ze verder en klaagt ze over 'average relaties' en dat ze 'de eerste de beste single man' niet wil.

Door die toevoegingen geeft ze dus zelf aan op zich wel open te staan voor een relatie, maar niet onder bovengenoemde voorwaarden.

Anders had de OP er heel anders uitgezien. Dan was het 'Waarom vraagt iedereen waarom ik geen relatie heb? Ik wil helemaal geen relatie!'

Of

'Waarom gaat iedereen er vanuit dat je een relatie wilt? Dat geldt niet voor mij'.

Dus, iemand die wél begrijpend kan lezen begrijpt dat bovenstaande toevoegingen letterlijk zeggen dat TS geen gemiddelde kutrelatie wil met een vent die niet goed genoeg is voor haar.

Het tegenovergestelde wordt dan niet vermeld maar dus indirect wel geïmpliceerd. Dat ze dus wel open staat voor een relatie met een superleuke vent. Waarmee ze geen 'average relatie' zal hebben.

En wie wil dat overigens nou niet? Gaan we nou doen alsof de meeste mensen geen leuke relatie willen met een leuk persoon?

Kom toch op. Zonder aannames kun je nooit meer iets zeggen. Kun je nooit geen enkele vorm van onderzoek meer doen. Niks meer goed voorbereiden. Etc.
pi_196376825
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:40 schreef matigeuser het volgende:
en dat ze 'de eerste de beste single man' niet wil.
Dat houdt niet in dat ze wel voor getrouwde mannen gaat he... kalm klaas, kalm
pi_196377902
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2020 13:42 schreef TheDeadGuy het volgende:

[..]

Dat houdt niet in dat ze wel voor getrouwde mannen gaat he... kalm klaas, kalm
Nigga what. Dat suggereer ik ook nergens. Chill your own nuts.
  maandag 23 november 2020 @ 15:02:21 #271
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_196377947
Jezelf DM sturen :') :')
  Mod /KLB - Meeste terechte klachten 2020 maandag 23 november 2020 @ 15:04:54 #272
492201 crew  Fugue
FREE NAVALNY
pi_196377969
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2020 15:02 schreef VarkensHart het volgende:
Jezelf DM sturen :') :')
Ja van anderen krijg ik ze niet
  maandag 23 november 2020 @ 15:06:43 #273
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_196377989
quote:
9s.gif Op maandag 23 november 2020 15:04 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja van anderen krijg ik ze niet
Ik snap wel waarom jij nog vrijgezel bent
pi_196378134
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2020 15:06 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Ik snap wel waarom jij nog vrijgezel bent
Sowieso een fokaccount hebben maakt je al een no-go area
pi_196378393
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:13 schreef Chia het volgende:

[..]

Jij gaat er wel heel sterk vanuit dat een relatie krijgen voor een ieder een doel op zichzelf is. _O- Wie zegt dat TS überhaupt zoekt naar de prins op het witte paard?

Wie weet vindt ze het prima om het alleen bij daten te houden.
Waarom heeft de overgrote meerderheid van de mensen dan een relatie!?? Is een relatie een soort collateral damage die je oploopt bij in het rond neuken :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')