abonnement Unibet Coolblue
pi_196374675
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 10:58 schreef Amee het volgende:

[..]

Niet als je het zelf wil.
Maar als je zoekt maar niet vindt, dan lijkt het me wel erg voor die persoon.
Ja oke maar dat is niet echt relevant voor deze klacht verder.
pi_196374697
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:06 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja oke maar dat is niet echt relevant voor deze klacht verder.
Nee. Zijn wel meer posts hier die een zijweggetje nemen en daarmee ook niet relevant voor de klacht. :P
pi_196374733
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:59 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Incel gespot.
Hihi. Getrouwd en 2 kinderen.

Jammer he. Klopt je wereldbeeldje weer niet bij je vooroordelen.
pi_196374736
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:05 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik noem het de fastfood generatie, alles moet snel en lekker, maar het effect ebt snel weer weg. De consumptiemaatschappij is zover doorgeslagen dat we elkaar ook zijn gaan zien als consumptie. Verziekt is het.
Denk dat het ook afhangt in welke omgeving je je begeeft.
pi_196374797
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 13:59 schreef Fugue het volgende:
Goedendag FOK!familie,

Mijn wekelijkse klacht is naar aanleiding van een DM die ik niet mag openbaren maar waarvan de tekst ongeveer in de TT staat.

Het gaat namelijk over mensen die doen alsof er iets mis met je is als je geen relatie hebt.
Voor de singles op FOK! (haha, snap je) is dit vast herkenbaar; Je komt op een feestje/werk/ander soort bijeenkomst en je maakt een leuk praatje. Dan ineens uit het niets zegt je gesprekspartner: "Meid, ik snap echt niet dat jij nog single bent." Niet zelden gaat dit gepaard met een paar inhoudsloze complimenten zoals: Je ziet er zo leuk uit, je hebt zulke goede humor en zelfspot en dat is zo zeldzaam voor een vrouw en/of je bent zo slim!.
Tussen de regels door hoor je de vraag wat er mis met je is en of je dat even wilt gaan uitleggen zodat je gesprekspartner beter slaapt 's nachts.

Dan moet ik dus blijkbaar gaan verantwoorden waarom ik mijn eisen niet opzij zet en de eerste de beste single man van straat pluk omdat dat de maatschappelijke norm is.

Nou, mooi niet, Karen. Vraag jezelf maar lekker af hoe het komt dat jij van average relatie naar de volgende average relatie hopt en het blijkbaar niet leuk genoeg hebt met jezelf.
De volgende die het vraagt verwijs ik naar dit topic.

Samenvatting: Mensen die niet begrijpen dat anderen niet zomaar in een relatie duiken omdat dat de norm is.
Inb4: Niet herkenbaar, ik spreek nooit iemand?c
Klacht: "Ik snap echt niet dat jij nog single bent"-mensen. Staat toch in de TT.
En als het mij nou gewoon geen ene reet boeit of jij single bent? 😴
pi_196374843
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 11:14 schreef Werkman het volgende:

[..]

En als het mij nou gewoon geen ene reet boeit of jij single bent? 😴
Dan klik je het topic weg en ga je ergens anders kijken.
pi_196374881
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:17 schreef Fugue het volgende:


[..]

Dan klik je het topic weg en ga je ergens anders kijken.
HEE JA! 😃👍
pi_196375466
Staat genoteerd en dit nemen we even mee.
pi_196375507
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:10 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Hihi. Getrouwd en 2 kinderen.

Jammer he. Klopt je wereldbeeldje weer niet bij je vooroordelen.
Ook incels kunnen vrouwen krijgen (uiteindelijk).
pi_196375513
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 09:07 schreef matigeuser het volgende:
Ze snappen wel dat jij nog single bent, maar ze willen het gewoon uit jouw mond horen.

Iedereen snapt dat een gemiddeld uitziende vrouw, met een gemiddeld IQ en gemiddelde interesses en gemiddelde bouw en gemiddelde baan en gemiddelde hangtieten, gewoon aan de man kan komen. Eenvoudig zelfs. Mits niet te oud en zuur geworden. Even (online) daten of de kroeg in (pre-corona) en de 'goods' niet te snel weggeven en voila, keuze uit partners genoeg.

Maar ja, dat zijn dan misschien niet de droommannen. Niet de mannen die je in de films / series ziet. Niet de vlotte coole mannen die alles altijd onder controle hebben, hun zaakjes vlekkeloos regelen, geld als water hebben, nonchalant zijn maar niet te, geen enkel spoor van kaalheid of overtollig lichaamsvet te ontdekken, sociaal goed maar niet altijd in de picture willen staan, humor hebben waarvan je het gevoel hebt alleen jij die begrijpt zoals niemand anders, goede smaak op gebied van kleding en inrichting, die de container van zijn oude buren buiten zet, etc.

Nee, maar een heel klein percentage van de mannen valt in die categorie. En die zijn te druk met mooie jonge meiden neuken. Dus ja, dan wordt het inderdaad lastig voor de normale vrouw. Als alles voelt als 'settelen voor less' dan is het leven zwaar.

Ik denk dat veel vrouwen zich ook moeten afvragen of 'de prins op het witte paard' / The one / Mr Right / Mcdreamy / waar ze allemaal naar op zoek zijn:
- Wel bestaat. En / of er genoeg van zijn voor alle vrouwen die ernaar op zoek zijn?
- Of je er zelf wel goed genoeg voor bent. Als jij op zoek bent naar de 'creme de la creme', val jij dan zelf ook in die categorie?
:{ :')
pi_196375528
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2020 12:04 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ook incels kunnen vrouwen krijgen (uiteindelijk).
Ja, mits geluidsdichte kelder zeker.
  maandag 23 november 2020 @ 12:06:24 #237
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_196375532
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2020 12:04 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ook incels kunnen vrouwen krijgen (uiteindelijk).
Alles is te koop.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_196375584
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:02 schreef HPoi het volgende:
Staat genoteerd en dit nemen we even mee.
Oke, dank je wel. Wanneer hoor ik iets?
pi_196375595
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:01 schreef Fugue het volgende:
Ohja, voor de mensen die nu gaan posten "Ik snap wel dat jij nog single bent": leuk, geinig, zelden zo gelachen.
Ja sorry, hoor! maar als ik een real-life image voor de geest moet halen van iemand die zo'n openingspost schrijft (als man ben je dan onbetwistbaar een gefrustreerde maagd maar goed...) krijg ik ook het beeld van iemand met de uitstraling en het charisma van een voordeelpak vanille-ijs. Sorry.
pi_196375604
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]

Ja sorry, hoor! maar als ik een real-life image voor de geest moet halen van iemand die zo'n openingspost schrijft (als man ben je dan onbetwistbaar een gefrustreerde maagd maar goed...) krijg ik ook het beeld van iemand met de uitstraling en het charisma van een voordeelpak vanille-ijs. Sorry.
Dat is niet erg, ik zit hier niet om complimenten te vissen maar om een klacht te bespreken.
pi_196375629
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 09:07 schreef matigeuser het volgende:
Ze snappen wel dat jij nog single bent, maar ze willen het gewoon uit jouw mond horen.

Iedereen snapt dat een gemiddeld uitziende vrouw, met een gemiddeld IQ en gemiddelde interesses en gemiddelde bouw en gemiddelde baan en gemiddelde hangtieten, gewoon aan de man kan komen. Eenvoudig zelfs. Mits niet te oud en zuur geworden. Even (online) daten of de kroeg in (pre-corona) en de 'goods' niet te snel weggeven en voila, keuze uit partners genoeg.

Maar ja, dat zijn dan misschien niet de droommannen. Niet de mannen die je in de films / series ziet. Niet de vlotte coole mannen die alles altijd onder controle hebben, hun zaakjes vlekkeloos regelen, geld als water hebben, nonchalant zijn maar niet te, geen enkel spoor van kaalheid of overtollig lichaamsvet te ontdekken, sociaal goed maar niet altijd in de picture willen staan, humor hebben waarvan je het gevoel hebt alleen jij die begrijpt zoals niemand anders, goede smaak op gebied van kleding en inrichting, die de container van zijn oude buren buiten zet, etc.

Nee, maar een heel klein percentage van de mannen valt in die categorie. En die zijn te druk met mooie jonge meiden neuken. Dus ja, dan wordt het inderdaad lastig voor de normale vrouw. Als alles voelt als 'settelen voor less' dan is het leven zwaar.

Ik denk dat veel vrouwen zich ook moeten afvragen of 'de prins op het witte paard' / The one / Mr Right / Mcdreamy / waar ze allemaal naar op zoek zijn:
- Wel bestaat. En / of er genoeg van zijn voor alle vrouwen die ernaar op zoek zijn?
- Of je er zelf wel goed genoeg voor bent. Als jij op zoek bent naar de 'creme de la creme', val jij dan zelf ook in die categorie?
Jij gaat er wel heel sterk vanuit dat een relatie krijgen voor een ieder een doel op zichzelf is. _O- Wie zegt dat TS überhaupt zoekt naar de prins op het witte paard?

Wie weet vindt ze het prima om het alleen bij daten te houden.
pi_196375641
Inbox van TS loopt vol met DM's van wanhopige Fok! mannen......
pi_196375667
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:14 schreef HPoi het volgende:
Inbox van TS loopt vol met DM's van wanhopige Fok! mannen......
Als je daarop valt ben je inderdaad wel heel erg wanhopig ja....
pi_196375683
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]

Als je daarop valt ben je inderdaad wel heel erg wanhopig ja....
Ze hebben niet allemaal zo'n hechte band met hun zus zoals jij he? :7
pi_196375696
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:10 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Hihi. Getrouwd en 2 kinderen.

Jammer he. Klopt je wereldbeeldje weer niet bij je vooroordelen.
Wat lul je dan dat vrouwen niet met minder genoeg nemen? Je bent toch getrouwd of niet?
pi_196375710
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:17 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ze hebben niet allemaal zo'n hechte band met hun zus zoals jij he? :7
pi_196375755
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:10 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Hihi. Getrouwd en 2 kinderen.

Jammer he. Klopt je wereldbeeldje weer niet bij je vooroordelen.
Qua mentaliteit en vooroordelen doe je niet onder voor een incel, dus eens met FL dat dat niet uitsluit dat je een incel bent. Hihi.
pi_196375780
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:23 schreef Chia het volgende:

[..]

Qua mentaliteit en vooroordelen doe je niet onder voor een incel, dus eens met FL dat dat niet uitsluit dat je een incel bent. Hihi.
pi_196375791
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:25 schreef Werkman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hihi
pi_196375825
Ontopic weer mensen!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')