abonnement Unibet Coolblue
pi_196378497
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:35 schreef SarCastro het volgende:
Je kunt beter de mensen in V&A die je hebt opgelicht terugbetalen in plaats van een navigatie kopen.
Met navigatie kan ze haar slachtoffers opzoeken om het geld en een bosje bloemen langs te brengen.
pi_196378617
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Met navigatie kan ze haar slachtoffers opzoeken om het geld en een bosje bloemen langs te brengen.
Ik dacht dat het een hij was, maar zelfs dat is dus onduidelijk bij deze oplichter met een enorm grote duim
pi_196379568
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een hij was, maar zelfs dat is dus onduidelijk bij deze oplichter met een enorm grote duim
Oh, geen idee. De username komt op mij vrouwelijk over.
pi_196411821
Ik heb zo'n auto oplader maar als de motor uit is dan blijven de USB poorten belicht (om makkelijker het USB gat te vinden in het donker). Kan ik hem gewoon er in laten zitten of moet die er uit omdat anders de accu leeg gaat misschien ?
pi_196411831
Dubbel
  woensdag 25 november 2020 @ 19:40:46 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196411890
Je bedoelt dat de navi uit je sigarettenaansteker stroom krijgt?
Dan ff stekker er uit halen. Bij modernere autoos kan het stopcontact/sigarettenaanstekerding zichzelf vaak uitschakelen na x minuten. Dan kan je de navi aangesloten laten
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_196411914
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
Je bedoelt dat de navi uit je sigarettenaansteker stroom krijgt?
Dan ff stekker er uit halen. Bij modernere autoos kan het stopcontact/sigarettenaanstekerding zichzelf vaak uitschakelen na x minuten. Dan kan je de navi aangesloten laten
Ik heb een usb autolader met led verlichting. En dan heb ik met een kabel mijn telefoon in een telefoonhouder. Maar als de motor uit staat en het contact is uit, dan blijft de led verlichting van de autolader branden. Kan dit kwaad?

Ik heb een Citroën saxo uit 2001
  woensdag 25 november 2020 @ 19:47:29 #33
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196411972
Een ledje alleen kan je accu wel aan. Maar als er ook nog andere stroompjes door die lader lopen zou ik m voor de zekerheid loshalen.

Een Saxo uit 2001 blijft stroom geven aan je lader tot de accu leeg is. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 25 november 2020 @ 19:52:43 #34
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_196412044
Gewoon Google Maps, dan kan je de rest van het geld gebruiken om de mensen die je hebt opgelicht terug te betalen.
  Vis een optie? woensdag 25 november 2020 @ 21:06:00 #35
70532 loveli
N
pi_196413206
Ik gebruik meestal Google maps. M'n ouders hebben een Garmin en die is eenvoudig om te gebruiken en heeft heel duidelijke rijbaanbegeleiding. TomTom kunnen ze weinig mee qua gebruiksgemak.
crap in = crap out
pi_196414374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:06 schreef loveli het volgende:
Ik gebruik meestal Google maps. M'n ouders hebben een Garmin en die is eenvoudig om te gebruiken en heeft heel duidelijke rijbaanbegeleiding. TomTom kunnen ze weinig mee qua gebruiksgemak.
Mag ik vragen welke van Garmin ? Want die lijkt mij ook wel wat (duidelijke UI)
  Vis een optie? woensdag 25 november 2020 @ 23:01:06 #37
70532 loveli
N
pi_196415446
Ik geloof de drive smart met grootste schermdiagonaal. Verkeersinfo via de satelliet, groot scherm met bij een afslag split screen met rijbanen heel duidelijk, spraakgestuurd.

Mijn ouders kregen de aansturing met spraak niet echt onder de knie. Maar voor simpel navigeren is hij geweldig duidelijk, dat deed m'n ma zelfs in 1x goed zonder dat ze iets hoefde te leren. Hoofdreden om voor Garmin te kiezen, de TomTom hadden ze al 3x uit het raam gegooid.
crap in = crap out
  vrijdag 27 november 2020 @ 22:06:39 #38
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_196444934
Koop een wegenkaart en leer kaartlezen. Dan kom je ook nog ergens als je navigatie om de een of andere reden geen verbinding met een satelliet kan maken.

Navigatie is heel handig in een onbekende stad, maar voor de grote stukken kijk ik liever op de kaart. De navigatie verzint soms niet de meest logische route.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  maandag 7 december 2020 @ 19:43:55 #39
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_196605723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 22:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
Koop een wegenkaart en leer kaartlezen. Dan kom je ook nog ergens als je navigatie om de een of andere reden geen verbinding met een satelliet kan maken.

Navigatie is heel handig in een onbekende stad, maar voor de grote stukken kijk ik liever op de kaart. De navigatie verzint soms niet de meest logische route.
Dit, want anders maak je je wel heel erg afhankelijk elektronica. Juist als je net je rijbewijs gehaald hebt begint het leren autorijden pas echt. Je moet verkeerssituaties kunnen inschatten en borden lezen. Navigatie is leuk en aardig, maar de meest actuele situaties zie je alleen met je ogen. Je zal niet de eerste zijn die blindstaart op de navigatie en vervolgens letterlijk de plomp in rijdt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_196615705
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 12:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Waze is mijn favoriet. Here WeGo werkt ook prettig en is goed offline te gebruiken, voor als je niet zo’n grote databundel hebt.
Het ligt er voor mij aan waar ik ben. Waze is mijn favoriet op plekken waar het druk is (dan krijg je altijd een andere route), maar op zich vind ik Maps duidelijker. Ik vergeet ook steeds de stem van mijn Waze aan te passen (die zingt nu alle aanwijzingen, dat is drie straten grappig en daarna bloediritant).
Onder deze lijn niet schrijven
pi_196694922
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 19:43 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dit, want anders maak je je wel heel erg afhankelijk elektronica. Juist als je net je rijbewijs gehaald hebt begint het leren autorijden pas echt. Je moet verkeerssituaties kunnen inschatten en borden lezen. Navigatie is leuk en aardig, maar de meest actuele situaties zie je alleen met je ogen. Je zal niet de eerste zijn die blindstaart op de navigatie en vervolgens letterlijk de plomp in rijdt.
Ooit het verhaal gehoord van mensen die op de navigatie naar Frankrijk waren gereden. Op een gegeven moment was dat ding de verbinding met de satelliet kwijt. Die mensen hadden geen idee waar ze waren, die hebben in blinde paniek de ANWB Alarmcentrale gebeld. De medewerker van de centrale vroeg wat er op het dichtstbijzijnde plaatsnaambord stond.
"Prochain sortie."was het antwoord, maar ja, daar zijn er nogal wat van in Frankrijk.
(Voor degenen die het niet weten: prochain sortie betekent volgende afslag)
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')