abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 mei 2021 @ 14:52:52 #51
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199247329
Een open relatie heb ik niet.. Ik sta wel open voor een relatie. :P

OT: Zolang je maar weet wat je doet, en andere mensen er niet mee benadeeld is het mijnszins prima. We zijn immers vrij om het leven op dat gebied te leiden zoals we willen.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  zondag 2 mei 2021 @ 15:38:40 #52
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199247927
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Een open relatie is alsof je zegt dat je niet rookt maar elk weekend een pakje opploft.
Het is gewoon gebrek aan karakter.
Wat een gelul in de ruimte zeg.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199247964
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Een open relatie is alsof je zegt dat je niet rookt maar elk weekend een pakje opploft.
Het is gewoon gebrek aan karakter.
Niemand in een open relatie zegt dat hij/zij iets niet doet.
pi_199248006
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat een gelul in de ruimte zeg.
Je vind het irritant omdat het waar is.
Vakman pur sang
pi_199250912
Ik kom echt vaak vrouwen tegen op dating apps die in een open relatie zitten.
Of zij er nu een aantal mannelijke liefjes op nahouden of een van de vrouwelijke liefjes van de man zijn, geen idee.

Zou zelf 2e of reserve keus zijn maar niks vinden.
pi_199250921
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je vind het irritant omdat het waar is.
Jaloers dat sommige mannen van hun vrouw mogen kiezen uit meer vrouwen of meer vrouwen mogen houden? :?
pi_199251009
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jaloers dat sommige mannen van hun vrouw mogen kiezen uit meer vrouwen of meer vrouwen mogen houden? :?
Nee.
Ben niet jaloers op mensen die niet kunnen kiezen.

Zelfde als zeggen; goh ben je jaloers op morbide obesen, die kunnen kiezen wat ze willen en wanneer ze willen eten.
Vakman pur sang
pi_199251088
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee.
Ben niet jaloers op mensen die niet kunnen kiezen.

Zelfde als zeggen; goh ben je jaloers op morbide obesen, die kunnen kiezen wat ze willen en wanneer ze willen eten.
"Niet kunnen kiezen" hoeft geen permanente setting te zijn. De meeste mensen nemen het ervan in dit leven voor ze een keuze maken. De ene sekst er op los door ONS, FWB en weet ik veel wat, de ander doet dat dmv open relaties. Er zit niet zo heel veel verschil tussen.
pi_199251311
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

"Niet kunnen kiezen" hoeft geen permanente setting te zijn. De meeste mensen nemen het ervan in dit leven voor ze een keuze maken. De ene sekst er op los door ONS, FWB en weet ik veel wat, de ander doet dat dmv open relaties. Er zit niet zo heel veel verschil tussen.
Morbide Obesitas hoeft niet permanent te zijn. Heel veel mensen eten elke avond kapsalon en pizza voordat ze zelf gaan koken en gezond eten.
Vakman pur sang
pi_199251316
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Morbide Obesitas hoeft niet permanent te zijn. Heel veel mensen eten elke avond kapsalon en pizza voordat ze zelf gaan koken en gezond eten.
We hebben het over mensen en relaties, geen voedsel.
pi_199251376
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

We hebben het over mensen en relaties, geen voedsel.
Er is geen verschil.
Vakman pur sang
pi_199252204
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee.
Ben niet jaloers op mensen die niet kunnen kiezen.

Zelfde als zeggen; goh ben je jaloers op morbide obesen, die kunnen kiezen wat ze willen en wanneer ze willen eten.
Mag ik vragen hoe lang jij al een relatie hebt?
pi_199252238
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

"Niet kunnen kiezen" hoeft geen permanente setting te zijn. De meeste mensen nemen het ervan in dit leven voor ze een keuze maken. De ene sekst er op los door ONS, FWB en weet ik veel wat, de ander doet dat dmv open relaties. Er zit niet zo heel veel verschil tussen.
Ik ga wel eens uit eten met een vriendin. Ik voel mij daarna echt kut dat ik dat niet met mijn vrouw heb gedaan. Maar ja, ik kan dan ook niet kiezen. Ik zou graag alleen maar alles doen met mijn vrouw en niemand anders, maar dat verdraaide leven zit de hele tijd in de weg. Zit ik zo maar in de bioscoop met een vriend of sta ik bij een concert met een groep vrienden. Echt vervelend. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2021 19:43:07 ]
pi_199252541
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:42 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik ga wel eens uit eten met een vriendin. Ik voel mij daarna echt kut dat ik dat niet met mijn vrouw heb gedaan. Maar ja, ik kan dan ook niet kiezen. Ik zou graag alleen maar alles doen met mijn vrouw en niemand anders, maar dat verdraaide leven zit de hele tijd in de weg. Zit ik zo maar in de bioscoop met een vriend of sta ik bij een concert met een groep vrienden. Echt vervelend. ;)
Dat is toch totaal wat anders dan ze allemaal neuken?
Vakman pur sang
  zondag 2 mei 2021 @ 20:05:26 #65
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_199252581
Open relaties zijn voor beschadigde mensen.
pi_199252724
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat is toch totaal wat anders dan ze allemaal neuken?
Voor mensen in een open relatie niet.
  maandag 3 mei 2021 @ 01:03:17 #67
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199256418
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je vind het irritant omdat het waar is.
Nou nee, het is gewoon gelul in de ruimte. Vele mensen in open relaties kiezen wel degelijk (voor elkaar). En doen niet net alsof.

Het is gewoon niet jouw ding, dat kan en mag, maar ik snap dat moeilijk doen erover niet. De meeste mensen in langdurige open relaties die ik ken weten heel prima wat ze doen, hebben daar een bewuste keuze over gemaakt en hebben een goede en open communicatie met elkaar.
Het is op geen enkel moment zeggen dat je niet rookt terwijl je dat wel doet. Het is sigaretten roken en soms ook een sigaartje en daar open over zijn, vandaar die naam... open relatie.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199257149
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 01:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou nee, het is gewoon gelul in de ruimte. Vele mensen in open relaties kiezen wel degelijk (voor elkaar). En doen niet net alsof.

Het is gewoon niet jouw ding, dat kan en mag, maar ik snap dat moeilijk doen erover niet. De meeste mensen in langdurige open relaties die ik ken weten heel prima wat ze doen, hebben daar een bewuste keuze over gemaakt en hebben een goede en open communicatie met elkaar.
Het is op geen enkel moment zeggen dat je niet rookt terwijl je dat wel doet. Het is sigaretten roken en soms ook een sigaartje en daar open over zijn, vandaar die naam... open relatie.
Hmm dus het kan werken?
Ken je veel mensen die daar echt gelukkig oud mee worden samen?
Vakman pur sang
  maandag 3 mei 2021 @ 09:18:16 #69
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199257774
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hmm dus het kan werken?
Ken je veel mensen die daar echt gelukkig oud mee worden samen?
Ja, het kan werken. Ik ken mensen die al meer dan 15 jaar bij elkaar zijn en al die tijd een open relatie hebben. Ben er wel meer tegen gekomen die echt langdurige relaties hadden, van een hoop weet ik niet of ze nu nog bij elkaar zijn, maar van enkele wel. Maar er zaten zat relaties van 5+ jaar bij iig.

Zover ik kon zien was het niet zo heel anders dan bij monogame relaties, er zaten langdurige en ogenschijnlijk goede relaties tussen en relaties waarbij je dacht als dat nog een half jaar duurt is het een wonder.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199258115
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 09:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja, het kan werken. Ik ken mensen die al meer dan 15 jaar bij elkaar zijn en al die tijd een open relatie hebben. Ben er wel meer tegen gekomen die echt langdurige relaties hadden, van een hoop weet ik niet of ze nu nog bij elkaar zijn, maar van enkele wel. Maar er zaten zat relaties van 5+ jaar bij iig.

Zover ik kon zien was het niet zo heel anders dan bij monogame relaties, er zaten langdurige en ogenschijnlijk goede relaties tussen en relaties waarbij je dacht als dat nog een half jaar duurt is het een wonder.
Net als gewone relaties zeg maar :Y)
  maandag 3 mei 2021 @ 11:06:52 #71
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199258915
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 09:46 schreef babylon het volgende:

[..]

Net als gewone relaties zeg maar :Y)
Yep
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199261405
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 01:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou nee, het is gewoon gelul in de ruimte. Vele mensen in open relaties kiezen wel degelijk (voor elkaar). En doen niet net alsof.

Het is gewoon niet jouw ding, dat kan en mag, maar ik snap dat moeilijk doen erover niet. De meeste mensen in langdurige open relaties die ik ken weten heel prima wat ze doen, hebben daar een bewuste keuze over gemaakt en hebben een goede en open communicatie met elkaar.
Het is op geen enkel moment zeggen dat je niet rookt terwijl je dat wel doet. Het is sigaretten roken en soms ook een sigaartje en daar open over zijn, vandaar die naam... open relatie.
En toch blijft de behoefte bestaan om maar gewoon ook met andere mensen seks te hebben? Ik blijf open relaties een goedkoop excuus vinden om maar ondertussen te kunnen blijven rondneuken.

Als je echt zo per se de behoefte hebt en niet aan 1 persoon genoeg kan hebben ben je overduidelijk niet verliefd.
pi_199261480
Een neef van mij was getrouwd met een vrouw waarvan achteraf bleek dat zij al een aantal jaren in deze scene zat zonder dat hij het wist (in het geheim een eenzijdige open relatie). Toen dat uitkwam bleek het huwelijk ook niet te redden.

Hierdoor ben ik wel op vroege leeftijd bekend geraakt met het gegeven als concept en pols ik ook altijd hoe mensen hierover denken. Als de reactie is dat ze dit een boeiend gegeven vinden dan weet ik dat het dus niets kan worden tussen mij en die persoon. Mijn ega en ik delen dan ook onze weerzin tegen dit fenomeen. Leven en laten leven verder. Maar ik vind het driemaal niks.

Mensen weten over het algemeen wel hoe ik hierover denk in mijn nabije omgeving, dus ik vermoed ook dat ik daarom ook nagenoeg geen mensen in omgeving ken die dit doen (of waarvan ik het weet). Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe hier procentueel over gedacht wordt.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 3 mei 2021 @ 14:48:00 #74
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199261769
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nogal een veroordelende aanname. Je moet gewoon goede afspraken maken. Beide partners moeten er ook oprecht gelijk instaan.
Jezus dat is van maanden geleden , en nee dat is het niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_199262207
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 12:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Op de datingapps kom ik veel mannen tegen met een open relatie (weet niet of de vrouw dan ook weet dat ze een open relatie hebben ;))
Nu vraag ik me af wat precies het idee is van een open relatie. Ik denk zelf dat je een soort primaire relatie hebt met iemand waar je echt van houdt, maar dat je voor de rest vooral tijdelijke sekspartners zoekt, maar niet echt een emotionele verbinding. Volgens een vriendin klopt dit niet en is het ook bij de tweede partner wel meer dan alleen seks (zij is tweede partner, maar heeft zelf geen andere partner).
Dan is het polyamorie. Kan ook zijn dat zij zelf hoopt dat er meer in zit maar aan het lijntje wordt gehouden. Meestal is het met een open relatie niet zo dat je meerdere relaties hebt. Wel seks.
pi_199262268
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 09:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja, het kan werken. Ik ken mensen die al meer dan 15 jaar bij elkaar zijn en al die tijd een open relatie hebben. Ben er wel meer tegen gekomen die echt langdurige relaties hadden, van een hoop weet ik niet of ze nu nog bij elkaar zijn, maar van enkele wel. Maar er zaten zat relaties van 5+ jaar bij iig.

Zover ik kon zien was het niet zo heel anders dan bij monogame relaties, er zaten langdurige en ogenschijnlijk goede relaties tussen en relaties waarbij je dacht als dat nog een half jaar duurt is het een wonder.
Nou je hoort op begrafenissen nooit:
“Dit was Hendrik, 60 jaar getrouwd met zijn Mina, en ontzettend veel andere vrouwen die hij in verdriet achterlaat.”
Vakman pur sang
pi_199262273
Ms bij Herman Brood.
Vakman pur sang
  maandag 3 mei 2021 @ 16:23:07 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199263071
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou je hoort op begrafenissen nooit:
“Dit was Hendrik, 60 jaar getrouwd met zijn Mina, en ontzettend veel andere vrouwen die hij in verdriet achterlaat.”
Dat waren dan ook nog andere tijden toen Hendrik en Mina trouwden.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 mei 2021 @ 16:33:17 #79
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199263194
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Een open relatie is alsof je zegt dat je niet rookt maar elk weekend een pakje opploft.
Het is gewoon gebrek aan karakter.
Ik denk dat je in de war bent met mensen in een monogame relatie die toch besluiten uit eten te gaan. De persoon met de open relatie tikt vrolijk 15 euro af voor een klein pakje sigaretten terwijl ze zeikvrienden zitten te klagen over rokers.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199267122
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:18 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

En toch blijft de behoefte bestaan om maar gewoon ook met andere mensen seks te hebben? Ik blijf open relaties een goedkoop excuus vinden om maar ondertussen te kunnen blijven rondneuken.

Als je echt zo per se de behoefte hebt en niet aan 1 persoon genoeg kan hebben ben je overduidelijk niet verliefd.
Iedereen doet van alles met andere mensen dan de partner. Ben je ook niet zo verliefd op je partner als je liever met iemand anders naar een concert gaat, uit eten gaat, of bij een vereniging voor met bomen praten zit. (En je mag zelf nog 100 andere soms erg intieme voorbeelden bedenken)

Mensen in een open relatie zien nou eenmaal geen uitzonderingspositie voor seks.

Nou hebben wij geen open relatie meer (we swingen nog wel), maar wij hebben het heel duidelijk dat we van alles met anderen delen, maar alleen met elkaar het totaal pakket hebben. Daar hoeft van ons niet de seks exclusief voor te zijn.
pi_199267176
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou je hoort op begrafenissen nooit:
“Dit was Hendrik, 60 jaar getrouwd met zijn Mina, en ontzettend veel andere vrouwen die hij in verdriet achterlaat.”
Nee, je hoort het niet zoveel van anderen.

Ik en mijn vrouw zijn er vrij open over, en sindsdien weten we van vijf andere stellen in de vriendengroep die er op z'n minst nieuwsgierig naar zijn (en op z'n meest een stel waar we wel eens mee in bed zijn belandt). En dat weet lang niet iedereen van elkaar, laat staan dat mensen die er niet aan doen het over iedereen weet.
pi_199268831
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:22 schreef babylon het volgende:

[..]

Nee, je hoort het niet zoveel van anderen.

Ik en mijn vrouw zijn er vrij open over, en sindsdien weten we van vijf andere stellen in de vriendengroep die er op z'n minst nieuwsgierig naar zijn (en op z'n meest een stel waar we wel eens mee in bed zijn belandt). En dat weet lang niet iedereen van elkaar, laat staan dat mensen die er niet aan doen het over iedereen weet.
Bent u misschien de ex van Barbie?
Vakman pur sang
pi_199269786
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bent u misschien de ex van Barbie?
Nee. En als je denkt dat alleen dat soort mensen in een open relatie zitten, dan is je beeld behoorlijk fout :P
pi_199269932
Ik snap nooit waarom mensen per se van alles moeten projecteren op mensen die hun relatie anders invullen dan de standaard. 'Kunnen niet kiezen.' 'Niet verliefd genoeg.' Alleen maar omdat dat bij jou zo werkt betekent niet dat dat bij een ander ook zo is.

Heb zelf een traditionele relatie en ben daar tevreden mee, maar ik zich kan ik wel begrijpen dat dat ook komt doordat ik sinds ik leef onderdeel ben van een samenleving waarin dat een norm is die samenhangt met allerlei andere hedendaagse normen zoals privébezit. Als ik bijv. had geleefd in de tijd voordat de landbouw zijn intrede deed en individueel bezit niet bestond zou ik ongetwijfeld een ander leven hebben geleid op het gebied van liefde en seksualiteit.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:04:31 #85
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_199270560
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
Een neef van mij was getrouwd met een vrouw waarvan achteraf bleek dat zij al een aantal jaren in deze scene zat zonder dat hij het wist (in het geheim een eenzijdige open relatie). Toen dat uitkwam bleek het huwelijk ook niet te redden.
Kijk dit is het grote probleem van "open relaties", dit soort verhalen die in de verte niet lijken op een open relatie maar mensen gebruiken het als excuus om domme dingen te doen. Dit voorbeeld heeft niets te maken met een open relatie, dat is gewoon keihard vreemdgaan.

quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:18 schreef Solid-Snake het volgende:
Als je echt zo per se de behoefte hebt en niet aan 1 persoon genoeg kan hebben ben je overduidelijk niet verliefd.
Zolang jij verliefd bent wordt jij alleen maar geil van je partner en vindt je geen enkele persoon op straat seksueel aantrekkelijk?? Ook als je je partner al een aantal dagen of misschien zelfs weken niet hebt gezien of een tijdje geen seks hebt gehad?
WFPB!
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:24:00 #86
495073 ZeventiendeEtage
Niet springen!
pi_199270715
Grappig, ik zit ook in een open relatie en de meiden vinden dat prima :)

Nee het is niet voor iedereen. Sommige dames zoeken iemand die ouder is, getrouwd en die niet clingy gaan doen na de eerste neukbeurt want ik heb al een vaste partner. Girls just wanna have fun.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199270737
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:04 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Kijk dit is het grote probleem van "open relaties", dit soort verhalen die in de verte niet lijken op een open relatie maar mensen gebruiken het als excuus om domme dingen te doen. Dit voorbeeld heeft niets te maken met een open relatie, dat is gewoon keihard vreemdgaan.
Kijk dit is het probleem van "generaliseren". Uitgaan van een anekdote over een open relatie die dat eigenlijk niet is, want het is eenzijdig en op basis daarvan een conclusie trekken over alle open relaties.

Op die manier kun je elke relatievorm wel afschieten, want van elke variant is wel een slecht en niet functionerend voorbeeld te vinden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199272790
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:04 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Kijk dit is het grote probleem van "open relaties", dit soort verhalen die in de verte niet lijken op een open relatie maar mensen gebruiken het als excuus om domme dingen te doen. Dit voorbeeld heeft niets te maken met een open relatie, dat is gewoon keihard vreemdgaan.
[..]

Zolang jij verliefd bent wordt jij alleen maar geil van je partner en vindt je geen enkele persoon op straat seksueel aantrekkelijk?? Ook als je je partner al een aantal dagen of misschien zelfs weken niet hebt gezien of een tijdje geen seks hebt gehad?
Als je echt verliefd bent op dat moment zijn andere vrouwen niet interessant nee. Dan ben je eigenlijk alleen maar bezig met die persoon waar je verliefd op bent.

Al helemaal als die ander ook verliefd is.
pi_199273067
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je echt verliefd bent op dat moment zijn andere vrouwen niet interessant nee. Dan ben je eigenlijk alleen maar bezig met die persoon waar je verliefd op bent.

Al helemaal als die ander ook verliefd is.
Ja, dat geldt toch zeker de eerste zes maand van een nieuwe relatie. En daarna?
pi_199273423
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 12:21 schreef MizzezAmy het volgende: Mijn doel is om het fenomeen open relatie te begrijpen,
In de praktijk komt een open relatie vrijwel altijd hier op neer:

Vrouwen hebben altijd meer keuze dan mannen.
Dus de vrouw neukt er wekelijks op los met collega's en kerels van internet en de man in kwestie krijgt daar een appje over terwijl ie thuis met een zak chips naar voetballen zit te kijken.
Dan weet ie dat ie vanavond zelf moet koken.

De dag daarna komt zijn vrouw thuis en krijgt ie als beloning voor zijn braafheid en begrip een kus met een mond waar kort tevoren iemand zijn kwakkie in heeft gelost.

Natuurlijk wel ontbijt maken voor de vrouw, want ze komt uiteindelijk toch weer terug hè? :7
  dinsdag 4 mei 2021 @ 13:34:16 #91
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199273634
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:15 schreef Werkman het volgende:

[..]

In de praktijk komt een open relatie vrijwel altijd hier op neer:

Vrouwen hebben altijd meer keuze dan mannen.
Dus de vrouw neukt er wekelijks op los met collega's en kerels van internet en de man in kwestie krijgt daar een appje over terwijl ie thuis met een zak chips naar voetballen zit te kijken.
Dan weet ie dat ie vanavond zelf moet koken.

De dag daarna komt zijn vrouw thuis en krijgt ie als beloning voor zijn braafheid en begrip een kus met een mond waar kort tevoren iemand zijn kwakkie in heeft gelost.

Natuurlijk wel ontbijt maken voor de vrouw, want ze komt uiteindelijk toch weer terug hè? :7
Voor iedere keer dat een vrouw heteroseksuele seks heeft, moet er een man zijn om seks met haar te hebben. Kun je je voorstellen dat er dus voor allerlei mannen gewoon allerlei mogelijkheden tot seks zijn?

Bovendien hoef je niet iedereen te neuken die jou wil neuken. Dat geldt zowel voor mannen als vrouwen.
pi_199273684
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:15 schreef Werkman het volgende:

[..]

In de praktijk komt een open relatie vrijwel altijd hier op neer:

Vrouwen hebben altijd meer keuze dan mannen.
Dus de vrouw neukt er wekelijks op los met collega's en kerels van internet en de man in kwestie krijgt daar een appje over terwijl ie thuis met een zak chips naar voetballen zit te kijken.
Dan weet ie dat ie vanavond zelf moet koken.

De dag daarna komt zijn vrouw thuis en krijgt ie als beloning voor zijn braafheid en begrip een kus met een mond waar kort tevoren iemand zijn kwakkie in heeft gelost.

Natuurlijk wel ontbijt maken voor de vrouw, want ze komt uiteindelijk toch weer terug hè? :7
Haha dit klinkt echt heel triest. :D
Vakman pur sang
pi_199273763
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:34 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Voor iedere keer dat een vrouw heteroseksuele seks heeft, moet er een man zijn om seks met haar te hebben. Kun je je voorstellen dat er dus voor allerlei mannen gewoon allerlei mogelijkheden tot seks zijn?

Bovendien hoef je niet iedereen te neuken die jou wil neuken. Dat geldt zowel voor mannen als vrouwen.
Vrouwen hoeven echt niet dezelfde hoeveelheid moeite erin te stoppen om een scharrel te fiksen, zo simpel is het.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 13:53:08 #94
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199273845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:46 schreef 144 het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven echt niet dezelfde hoeveelheid moeite erin te stoppen om een scharrel te fiksen, zo simpel is het.
Gemiddeld genomen niet nee, maar voor de meeste mensen in een open relatie is het dan ook geen wedstrijdje scharrels fixen. Waardoor in de praktijk de vrouw absoluut niet vaker seks hoeft te hebben dan de man en de man niet met opgekropte frustratie op de bank zit te wachten, als dat toevallig wel zo is.
pi_199273909
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:53 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Gemiddeld genomen niet nee, maar voor de meeste mensen in een open relatie is het dan ook geen wedstrijdje scharrels fixen. Waardoor in de praktijk de vrouw absoluut niet vaker seks hoeft te hebben dan de man en de man niet met opgekropte frustratie op de bank zit te wachten, als dat toevallig wel zo is.
Nee oké, dat zou ook natuurlijk ongezond zijn. Maar het lijkt me wel lastig als je in een open relatie zit en de een het meer opzoekt dan de ander, waardoor je wel die disbalans krijgt. Tuurlijk, je hebt die restrictie niet in de relatie om niet andere mensen te kunnen zijn, maar het is onmogelijk dat zoiets geen effect heeft op je relatie.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:33:19 #96
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199274450
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:57 schreef 144 het volgende:

[..]

Nee oké, dat zou ook natuurlijk ongezond zijn. Maar het lijkt me wel lastig als je in een open relatie zit en de een het meer opzoekt dan de ander, waardoor je wel die disbalans krijgt. Tuurlijk, je hebt die restrictie niet in de relatie om niet andere mensen te kunnen zijn, maar het is onmogelijk dat zoiets geen effect heeft op je relatie.
Dat kan inderdaad lastig zijn, daarom is het belangrijk goed met elkaar te communiceren. Veel mensen die geen zin hebben om na te denken over waar zo'n angstgevoel van 'mijn vriendin zal wel veel vaker seks gaan hebben dan ik en dan ben ik geen echte man' nou eigenlijk vandaan komt, laat staan dat ze het willen bespreken met hun partner. Dan is het makkelijk om te vervallen in 'mag niet', maar ik vraag me af of dat nou zoveel beter voor je relatie is, om allerlei onuitgesproken aannames te koesteren over jezelf, je relatie en je partner.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:04:16 #97
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_199274919
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:47 schreef babylon het volgende:

[..]

Ja, dat geldt toch zeker de eerste zes maand van een nieuwe relatie. En daarna?
Daarna is de relatie stabiel en kunnen beide partners rustig sex hebben met anderen? En als je dan verliefd wordt op een ander waardoor je geen ook meer hebt voor je 'oude relatie'?

Zelf zou ik het niet kunnen met meerdere. Kans is dat sex ervoor zorgt dat je meer gaat voelen en dus je relatie gevaar loopt.
To BG or not to BG!
pi_199274968
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:04 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Daarna is de relatie stabiel en kunnen beide partners rustig sex hebben met anderen? En als je dan verliefd wordt op een ander waardoor je geen ook meer hebt voor je 'oude relatie'?

Zelf zou ik het niet kunnen met meerdere. Kans is dat sex ervoor zorgt dat je meer gaat voelen en dus je relatie gevaar loopt.
Ik word verliefd op een totaal pakket, niet op hoe de seks is. En je kan prima verliefd worden op een ander door er mee samen te werken, of bij dezelfde vereniging te zitten.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:07:11 #99
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_199274982
Ik denk zelf dat mannen sex en gevoel beter kunnen scheiden dan vrouwen over het algemeen.
Open relaties worden dan ook eerder door mannen dan door vrouwen geïntroduceerd in een relatie omdat mannen meer 'drive' hebben.

Over het algemeen want er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
To BG or not to BG!
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:10:33 #100
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_199275053
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:06 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik word verliefd op een totaal pakket, niet op hoe de seks is. En je kan prima verliefd worden op een ander door er mee samen te werken, of bij dezelfde vereniging te zitten.
Voor mij is iedereen een 'totaal pakket' waar sex een onderdeel van is.

Kan niet zoveel met je term 'totaal pakket' eerlijk gezegt.

En verliefdheid is bij mij puur gevoel en daar komt geen ratio aan te pas. Ik kan het niet 'sturen' in elk geval.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')