abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 november 2020 @ 14:10:17 #101
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196377245
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:07 schreef zon_9 het volgende:

[..]

Toen ik tussen de 20 en 25 was, had ik enorme problemen en het proberen van seks deed me pijn. Het hielp me daar overheen te komen, dus afhankelijk van de man is het nu comfortabeler en gemakkelijker of minder, maar het is tenminste niet als een pure eerste keer (ik was dronken toen ik 26 was en dat was echt het beste wat er kon gebeuren). Het feit dat hij zei dat het altijd als een eerste keer was, toont waarschijnlijk aan dat hij het nooit echt heeft gedaan met een meisje dat het nog nooit eerder had gedaan ... omdat het nog steeds zoveel meer is gemakkelijk dan het zou zijn geweest toen ik jonger was

PS: naar de nep profiel heeft hij gezegd dat ik kon echt niet ontspannen hoevel hij alle rust nam. Maarja... dat kwam ook door de tinder feiten, en alles, en ook omdat hij het niet makkelijker kon maken (het was makkelijker met een ander man vorig jaar hoewel ik niet weet of hij echt wel leuk vond)
Je schrijft een stuk beter plots :o
pi_196377278
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 13:58 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Projectjes :’) Dus alleen ff wachten en de kat uit de boom kijken is al een project? Lol.
Ja, je zal ze minder snel horen als je zo duidelijk bent wat jij met jouw gedrag wil bereiken. Maar ze zijn er zeker weten wel.

quote:
Je ziet ook dat TS zich best wel kut voelt achteraf. Het is gewoon ook kut als er mannen zijn die zo met je omgaan. Dus je kunt beter de kat uit de boom kijken als je zo naar achteraf voelt.

Vanwaar die frustratie altijd hier op fok als je zo denkt? Alleen maar omdat je zelf de slet hebt uitgehangen vroeger en je aangevallen voelt door wat ik zeg?
Het is ook gewoon kut als vrouwen elkaar aanpraten dat ze een soort weerloze slachtoffers zouden zijn. Er waren duidelijke signalen, als je daar willens en wetens aan voorbij gaat is dat niet puur de schuld van de ander he. Daar heeft ts zelf bewust een keuze in gemaakt. Dat maakt het niet leuker ofzo, maar het lijkt mij een stuk meer empowerend om nog eens de eigen motivatie en handelen onder de loep te nemen. Beter dan janken over hoe kut mannen wel niet zijn en andere vrouwen voor slet uit moeten maken. Alsof er geen kutwijven zijn die mannen net zo behandelen. Alsof er niet ook heel veel wel mannen zijn die en niet zo doen en niet bezet zijn.

Leer jezelf kennen en motiveer je handelen gewoon omdat iets wel of niet bij je past en niet zozeer voor krampachtig een imago neer te zetten.
pi_196377356
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 14:02 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar mensen settelden eenmaal sneller en mensen hadden minder veel relaties dan nu.
Er was overigens ook geen social media, waarmee je nu lekker snel seks kunt scoren. Het was toch een heel andere tijd denk ik.

En voor conservatievere denkers als ik en als je een man wilt die echt serieus iets met je wilt, is gewoon echt lastiger te vinden in deze tijd.
Ze settelden vroeger ja en gingen minder snel scheiden in eerste instantie, maar voor dat gebeurde was er nog genoeg tijd om rond te neuken. Tijdens trouwens ook, vreemdgaan is van alle tijden, maar bijvoorbeeld ook sleutelparty's, parenclubs, etc.

Tevens zie ik nu ook heel veel mensen moeilijk doen met wat Tinkepink zegt over relatielabeltjes. It's complicated blablabla, bindingsangst ditdat, oh wee als je verkering uitgaat. In dat opzicht kun je ook berederen dat er minder relaties zijn..
pi_196377478
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 12:45 schreef zon_9 het volgende:

[..]

Ja dat is het.

En aan me schreef hij dat ik hem zo veel pijn heb gedaan, omdat ik hem niet vertrouw, dat hij altijd trouw was. En is niet zeker een relatie te willen hebben met iemand die hem niet vertrouwt. Misschien heeft hij echt geen andere seks in de tussentijd gehad, maar is op zoek, alleen krigt hij het misschien niet zo makkelijk.

Misschien is hij wel boos op mij en daarom zulke gesprekken met vrouwen...maar voor een liefde man die wilde gewoon "nadenken" vind ik het een beetje te veel.

Of wat denken jullie ervan? Hij heeft ook daar geschreven dat hij met haar ex vriendin in het einde van de relatie ook nog vreemdgegaan is. Dat wist ik zelf niet, alleen dat zij het klaar had gemaakt, omdat zij niet meer verliefd was.
Persoonlijk kom je me een beetje naïef over.

Als je mij na 4 dates had geconfronteerd met het feit dat je me in de gaten zou houden, had ik je al lang af geserveerd. Als man kan ik je vertellen dat dat echt een enorme afknapper is. Niet alleen geeft dat aan dat je onwijs jaloers bent, maar ook komt het behoorlijk wanhopig over. Daar houden mannen niet van.

Wellicht dat zijn intenties in het begin goed waren, maar dat hij daarna door je jaloezie zo is afgeknapt dat alleen de sex hem nog kon boeien. Als ook dat tegen viel, snap ik dat het voor hem ophoudt.

Wil natuurlijk niet zeggen dat het leuk is om dan achteraf te horen dat hij de sex zo slecht vond. Ik snap dat dat je raakt. Echter moet je dit niet veel groter maken dan dat het is. Zoals je zelf al aangeeft heb je weinig ervaring, dus dat komt vanzelf wel. En hij zal ongetwijfeld overdreven hebben tegen je vriendin, dat doen mannen nog wel eens.
pi_196377720
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:27 schreef AToontje87 het volgende:
Wellicht dat zijn intenties in het begin goed waren, maar dat hij daarna door je jaloezie zo is afgeknapt dat alleen de sex hem nog kon boeien. Als ook dat tegen viel, snap ik dat het voor hem ophoudt.

Voor info: ik heb nu oudere berichten gecheckt: ik schreef echt zoiets als "dat is gewoon normal als je dat wilt (andere daten en zo), alleen zou ik dat niet meer leven (dat iemand zo veel tinder checkt als hij met me aan het daten is, ik stop mijn energie en tijd alleen in 1 person). normal gesproken zeg ik dat nooit en voel pijn (of zo)..
En hij zegde dat is niets, behalve dat hij af en toe nog een match kreeg en vond alleen niet aardig om haar niet te aantwoorden.

het kwam slechts als een kleine indicatie van mijn kant dat ik er een beetje pijn van had, maar toen ging hij verder in plaats van stoppen of tenminste vermijden om het op verschillende locaties te openen.

Dus ik gaf hem echt vrijheid om het naar mij te zeggen, maar klingt niet zoooo zo sterk als het zou kunnen zijn van mijn post hier, minstens niet deze eerste keer na date 4
pi_196380001
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 12:52 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Wat is er zo mis met nep account maken dan? Als hij onschuldig was, zou ze niks daarover zeggen. En als hij schuldig is, heeft zij zichzelf beschermd.
Een emotioneel gezond account gaat iemand niet testen en controleren met dit soort methoden. Als je hier al mee bezig bent ben je niet klaar voor een normale relatie, ongeacht wat die ander doet. De drang om iemand te controleren komt voort uit een (te) grote onzekerheid.

Ze had ook gewoon kunnen concluderen dat hij niet genoeg in haar investeert om er vervolgens een punt achter te zetten. Wat hij verder op apps doet is niet relevant en hij is haar niks verplicht verder, ze hebben geen relatie of wat dan ook. Al was het netjes geweest als ie het zelf had afgekapt.
pi_196380444
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 13:39 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

En had je toentertijd ook snel seks met je huidige vrouw? Ff eerlijk. En met die wisselende vriendinnen?

En je moet ook begrijpen dat jij leefde in een tijd die sowieso veel conservatiever was en waarin mannen toch respectvoller waren naar vrouwen toe.

Nu moet je als vrouw zijnde gewoon meer oppassen.
ach gut, nu ben ik een oude man geworden die uit 'vroeger tijden' stamt :D

om je voyerutistische wens te vervullen, toen ik mn vrouw leerde kennen is het idd een beetje snel gegaan, volgens mij zat tussen het eerste aansprekene n de eerste zoen nog geen 15 minuten en die avond ben ik ook met haar meegegaan.

Overigens staat dat volgens mij los ervan of je daarna een eventuele relatie kunt hebben, uiteindelijk hebben we elkaar daarna ook beter leren en uiteindelijk ontdekte ik toen ook gronden die maakten dat ik idd mn leven met die vrouw wilde delen...

Punt daarbij is wel dat je niet moet denken dat het lang uitstellen van sex een garantie zou zijn voor een goede match.
Als het tussen mij en mn vrouw toen verder iks geworden was, had ik het ook niet erg gevonden, ik ben toen niet met haar meegegaan omdat ik toen al gelijk met haar wilde trouwen, initieel ws het gewoon een wow-effect en een dame die me erg positief opgevallen was (en andersom naar ik aanneem).

Het lijkt me werkelijk verschrikkelijk als mensen al bij een eerste contact al gelijk gefixerd zijn op een 'noodzak' om absoluut een langdurige en stabiele relatie te moeten hebben met iemand die ze op dat moment nog nauwelijks kennen...
wat dat betreft vind ik er verder niks erg aan als mensen ook gewoon soms hun lust eerst laten komen en initieel gewoon gaan voor één of een paar leuke avonden, al dan niet met sex (zeker als je er zelf de behoefte toe voelt is daarmee imho niks mis).

Als ik TS' haar posts lees, vermoed ik ook dat ze nog lang niet toe is aan een vaste en stabiele relatie met een man... er kennelijk nog een enorme basis van wantrouwen en deels angst voor mannen ligt, die ze vermoedelijk eerst moet weg zien te werken, voordat ze het vertrouwen in iemand zal kunnen hebben:
Meestal gaat het overigens ook samen dat iemand die eigenlijk niet echt toe is aan een relatie, ook zelf niet de contacten met mannen opzoekt die zelf ook daaraan toe zijn (of dat die contacten veel kans-op-succes hebben).

Ik vermoed dat dat de kans groot is dat ze voorlopig voral contacten met mannen zal hebben die uiteindelijk even weinig geschikt zijn voor een stabiele relatie, als zij is...
beter dat dan ook niet te gaan verwachten en vooral niet jezelf heel erg kwetsbaar op te gaan stellen, wat ze nu doet.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196381446
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:31 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Een emotioneel gezond account gaat iemand niet testen en controleren met dit soort methoden. Als je hier al mee bezig bent ben je niet klaar voor een normale relatie, ongeacht wat die ander doet. De drang om iemand te controleren komt voort uit een (te) grote onzekerheid.

Ze had ook gewoon kunnen concluderen dat hij niet genoeg in haar investeert om er vervolgens een punt achter te zetten. Wat hij verder op apps doet is niet relevant en hij is haar niks verplicht verder, ze hebben geen relatie of wat dan ook. Al was het netjes geweest als ie het zelf had afgekapt.
Eens, maar wel met de aanvulling dat er nog best wat tussen een nepaccount aanmaken en anders maar uitmaken zit.

Ja, ts probeerde op haar manier wel een gesprek aan te gaan, maar door in te vullen en te sturen is dat ook niet zo constructief als gehoopt. Ze gaf hem de kans om alsnog te voldoen aan haar gewenste beeld of om af te kappen. Dat is niet elkaar willen leren kennen zoals jullie zijn en kijken of daarmee te werken valt.

De focus zou denk ik beter liggen op wat er speelt in het contact onderling en het stellen van open vragen. Dan geef je hem de kans om zichzelf te presenteren zoals hij is ipv hem jou naar de mond/kut te laten praten.

Ongeacht of hij met andere dames chatte (of meer deed) was het al vrij snel niet meer wat ts wilde, dus waarom zoveel waarde hechten aan of hij dat nou echt deed? Het gedrag naar ts wordt er niet significant leuker of beter van en het lost het probleem van kwalitatieve tijd met elkaar hebben niet op. Toch daar de prio op leggen en icm met de sturende gesprekstactiek zegt dat wel iets over in hoeverre je relatiemateriaal bent/kunt zijn denk ik.

Zelfde als met de seks. Het lijkt me vrij normaal dat als je elkaar echt leuk vindt, je gaat oefenen om het (nog) leuker te maken. Maar in plaats van hem af te rekenen op dat beetje moeite en dat ie niet meer blijft slapen enzo, ligt de focus bij ts meer op wat hij met anderen zou doen. Waar je niet bij bent geweest, zijn het "maar" zijn woorden. Waar je wel bij bent, zijn het daden en dat is nou juist waar je aan kan werken.

Als zo iemand dan wel tegen een ander erover gaat praten en dan ook nog in zulke denigrerende bewoording, dan kun je die persoon echt van harte wegstrepen als twijfelgeval. Het laat prima zien wat voor mens hij is als hij geen enkele gêne heeft om dat zo met een wildvreemde, in wiens broekje hij ook nog wil, te bespreken en het kennelijk nog lollig vindt ook. Niet leuk, maar ook als hij dat niet zo gezegd had had je alsnog niet ineens wel leuke seks gehad omdat je te druk bent met hem te vragen om woordelijke bevestiging. Weinig praktisch, want je schiet er zoals je merkt geen reet mee op. Zonde.
  maandag 23 november 2020 @ 19:16:17 #109
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196381663
TS had gewoon pech met deze dude. Hij had het af moeten kappen ipv de volgende regelen en ondertussen nog seks hebben met TS.

Soms heb je pech en soms heb je geluk. Dit is niet zo'n leuke jongen. Op zoek naar een jongen die wel leuk en lief is.
  maandag 23 november 2020 @ 19:18:05 #110
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196381693
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:31 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Een emotioneel gezond account gaat iemand niet testen en controleren met dit soort methoden. Als je hier al mee bezig bent ben je niet klaar voor een normale relatie, ongeacht wat die ander doet. De drang om iemand te controleren komt voort uit een (te) grote onzekerheid.

Ze had ook gewoon kunnen concluderen dat hij niet genoeg in haar investeert om er vervolgens een punt achter te zetten. Wat hij verder op apps doet is niet relevant en hij is haar niks verplicht verder, ze hebben geen relatie of wat dan ook. Al was het netjes geweest als ie het zelf had afgekapt.
Je hebt niet zomaar uit het niets wantrouwen. Vaak geeft je gut feeling een signaal dat er iets niet snor is. En dan ga je speuren omdat je wilt weten wat er aan de hand is. Vrij menselijk.

Alleen TS houdt dan vervolgens nog vast aan hem terwijl nu ze weet wat ze weet 1 ding betekent: hij is niet jouw ware Jacob en door. Laat hem je niet meer gebruiken TS.
pi_196385205
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:18 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je hebt niet zomaar uit het niets wantrouwen. Vaak geeft je gut feeling een signaal dat er iets niet snor is. En dan ga je speuren omdat je wilt weten wat er aan de hand is. Vrij menselijk.
Als je iemand moet wantrouwen, is diegene dan een juiste partner voor je?

Mijn punt is dat zij daar überhaupt niet mee bezig is. Hij is leuk no matter what, en laten we maar eens op een app kijken of we nog een aanknopingspunt kunnen vinden. Dat het vervolgens erger werd, tsja dat had ik je van tevoren kunnen vertellen :')

Met een beetje zelfrespect vanuit haar kant zou dit probleem er niet zijn. Die jongen is een eikel maar verder irrelevant in het probleem. Met zoveel onzekerheid ga je alleen een partner vinden die ook erg needy en onzeker is, dat zijn geen gezonde relaties op basis van vertrouwen.
  dinsdag 24 november 2020 @ 06:20:26 #112
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196387448
Jullie zijn best aan elkaar gewaagd. Jij werkt met valse accounts en een vriendin die meteen seks aanbiedt. En hij zou wel seks met haar willen.
Trouwens, jij bent de betere in achterbaks zijn, zo iets bedenken EN uitvoeren gaat toch al een stuk verder dan dat een man seks wil met een vrouw als die hem dat aanbiedt terwijl hij een nog prille relatie heeft met een ander.

Als je die man wilt had je niets moeten zeggen en je best doen dat hij voor jou kiest. Je hebt hem geconfronteerd en dat staat nu al zo tussen jullie in, dat je het wel kunt vergeten dat daar nog een leuke en liefdevolle relatie uit kan rollen! Gewonnen heb je vermoedelijk wel, tenminste, hoe je het bekijjkt.

In de verkoop leert men, discussie gewonnen, klant verloren.
Bij jullie vrees ik, confrontatie gewonnen, hem eens goed op zijn nummer gezet, liefde verloren. Gaat niet meer lukken. En zoals jij hem beschrijft zal ie echt niet lang alleen blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 24-11-2020 14:00:02 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196387745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 06:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Jullie zijn best aan elkaar gewaagd. Jij werkt met valse accounts en een vriendin die meteen seks aanbiedt. En hij zou wel seks met haar willen.
Trouwens, jij bent de betere in achterbaks zijn, zo iets bedenken EN uitvoeren gaat toch al een stuk verder dan dat een man seks wil met een vrouw als die hem dat aanbiedt terwijl hij een nog prille relatie heeft met een ander.

Als je die man wilt had je niets moeten zeggen en je best doen dat hij voor jou kiest. Je hebt hem geconfronteerd en dat staat nu al zo tussen jullie in, dat je het wel kunt vergeten dat daar nog een leuke en liefdevolle relatie uit kan rollen! Gewonnen heb je vermoedelijk wel, tenminste, hoe je het bekijjkt.

In de verkoop leert men, discussie gewonnen, klant verloren.
Bij jullie vrees ik, confrontatie gewonnen, hem eens goed op zijn nummer gezet, liefde verloren. Gaat niet meer lukken. En zoals jij hem beschrijft zal ie echt niet lang alleen blijven.
Dat ging al niet meer lukken... ook voordat ze die account aanmaakte hoor :)

Sterker nog... ze komt dusdanig angstig over dat ie wegloopt... dat mannen de neiging zullen hebben het verstikkend te vinden.

Ongeacht wat hij van de seks vond.

Belangrijkste is dat TS gewoon stopt.
En hem lekker in zn eigen sop laat gaat koken... willekeurig in welk bed hij dat doet.
Zolang het maar niet haar bed is.
En dat ze wat gaat doen aan dr angsten en wantrouwen. Hoe logisch die misschien ook zijn... (het komt altijd ergens vandaan) het gaat niet helpen bij het opbouwen van een gezonde wederkerig aangename relatie.
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:16:16 #114
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196391863
Ben het helemaal met je eens Uhmmpie. Een van de duimpjes omhoog heb je dan ook van mij.
Het is kapot, gebroken, en op een manier dat het niet meer gelijmd kan worden. Zelfs seks of "Friends with sexual benefits like penetration and or oral sex" (of hoe heet dat in moderne, hedendaagse spreektaal) kunnen ze wel vergeten.

Controle en bezitsdrang werkt niet, zeker in een relatie die op het punt staat te ontluiken en nog wankel en kwetsbaar is. Kijk, als je 20 jaar samen bent en zo iets gebeurt en je schopt daar stennis over, okay.

Een relatie is als zand in je hand (of meel, zout of suiker, mag je het ook mee proberen). Houd je je vingers gespreid; dan heb je een bepaalde hoeveelheid in je hand. Maar begin je te knijpen, hoe harder je knijpt, hoe minder dat er over blijft.

:Y :Y :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196391903
quote:
Een relatie is als zand in je hand (of meel, zout of suiker, mag je het ook mee proberen). Houd je je vingers gespreid; dan heb je een bepaalde hoeveelheid in je hand. Maar begin je te knijpen, hoe harder je knijpt, hoe minder dat er over blijft.
Mooi gezegd :)
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:22:57 #116
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196391970
Echt? dan geef me ook een duimpje .... :)

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196392130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef LeesFoknl het volgende:
Echt? dan geef me ook een duimpje .... :)

_O- _O-
^O^

Genoeg duimpjes zo? _O-
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:39:29 #118
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196392173
Heel goed, eeuwig dank :) w/ *O* _O_ *; :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 24 november 2020 @ 18:50:10 #119
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196395560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 06:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Jullie zijn best aan elkaar gewaagd. Jij werkt met valse accounts en een vriendin die meteen seks aanbiedt. En hij zou wel seks met haar willen.
Trouwens, jij bent de betere in achterbaks zijn, zo iets bedenken EN uitvoeren gaat toch al een stuk verder dan dat een man seks wil met een vrouw als die hem dat aanbiedt terwijl hij een nog prille relatie heeft met een ander.

Als je die man wilt had je niets moeten zeggen en je best doen dat hij voor jou kiest. Je hebt hem geconfronteerd en dat staat nu al zo tussen jullie in, dat je het wel kunt vergeten dat daar nog een leuke en liefdevolle relatie uit kan rollen! Gewonnen heb je vermoedelijk wel, tenminste, hoe je het bekijjkt.

In de verkoop leert men, discussie gewonnen, klant verloren.
Bij jullie vrees ik, confrontatie gewonnen, hem eens goed op zijn nummer gezet, liefde verloren. Gaat niet meer lukken. En zoals jij hem beschrijft zal ie echt niet lang alleen blijven.
Ik denk niet dat zijn volgende vriendin blij moet zijn dat ze zo'n parel gevonden heeft met zulk gedrag :)
pi_196395779
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 18:50 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik denk niet dat zijn volgende vriendin blij moet zijn dat ze zo'n parel gevonden heeft met zulk gedrag :)
Misschien is hij wel heel lief en trouw als hij wel denkt de liefde van zn leven te hebben gevonden.

Lekker makkelijk oordelen zo :)
pi_196396267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mooi gezegd :)
Ja hij is de laatste tijd heel erg goed op dreef. Zinvol advies, niet met de nadruk op seks/Filipijnen.
Hij kan het dus wel. Van mij ook een plusje. ^O^
pi_196396298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien is hij wel heel lief en trouw als hij wel denkt de liefde van zn leven te hebben gevonden.

Lekker makkelijk oordelen zo :)
Niet helemaal mee eens. Het is dus wel toegestaan om anderen slecht te behandelen zolang ze niet de liefde van je leven zijn zeg je? :?
pi_196396639
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:44 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Het is dus wel toegestaan om anderen slecht te behandelen zolang ze niet de liefde van je leven zijn zeg je? :?
Nee dat zei ik helemaal niet :)

Ik zei alleen dat mensen niet per definitie zich altijd hetzelfde gedragen. En als ze zich 1x misdragen dat niet betekent dat ze dat altijd doen.
pi_196399440
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 13:37 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Nope, ik gaf niet direct seks bij mijn exen en mijn huidige relatie :)

Ik had wel een keer te snel seks gegeven bij een jongen en die had na de seks meteen minder interesse. Daarvoor had hij wel meer oprechte interesse. En ik was toentertijd al gewaarschuwd door mijn mannelijke vrienden dat ik niet te snel seks moest geven. Maar ik dacht ‘het zal toch vast niet zo zijn’. Maar mijn mannelijke vrienden hadden gelijk.

En trouwens, ik ga nooit meer zo snel seks geven. Vind dat gewoon niks/ voel me goedkoop achteraf. Een ervaring was oke om het te weten.
'Seks geven'?! :') Seks geef je niet, seks heb je samen.

Als een man zijn interesse in je verliest omdat je seks met hem hebt gehad, was hij in de eerste plaats al niet echt geïnteresseerd in je.

Vraagje, heb jij seks omdat je er zelf oprecht zin in hebt en van geniet? Of heb je seks omdat mannen dat nou eenmaal willen en doe je het vooral om hun een plezier te doen?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 23:09:57 #125
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196399531
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 13:37 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Nope, ik gaf niet direct seks bij mijn exen en mijn huidige relatie :)

Ik had wel een keer te snel seks gegeven bij een jongen en die had na de seks meteen minder interesse. Daarvoor had hij wel meer oprechte interesse. En ik was toentertijd al gewaarschuwd door mijn mannelijke vrienden dat ik niet te snel seks moest geven. Maar ik dacht ‘het zal toch vast niet zo zijn’. Maar mijn mannelijke vrienden hadden gelijk.

En trouwens, ik ga nooit meer zo snel seks geven. Vind dat gewoon niks/ voel me goedkoop achteraf.
'Seks geven' klinkt al goedkoop genoeg
Bravo.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196399585
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:18 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je hebt niet zomaar uit het niets wantrouwen. Vaak geeft je gut feeling een signaal dat er iets niet snor is. En dan ga je speuren omdat je wilt weten wat er aan de hand is. Vrij menselijk.

Alleen TS houdt dan vervolgens nog vast aan hem terwijl nu ze weet wat ze weet 1 ding betekent: hij is niet jouw ware Jacob en door. Laat hem je niet meer gebruiken TS.
Ik weet niet of het erg zinvol is om in zo'n prille fase te gaan 'speuren' zoals de TS dat deed. Iemand die inconsitent is in zijn handelen na slechts 2/3 dates kap je af ipv. er zoveel moeite in te steken en het tot de bodem willen uitpluizen. Los van wat er al over de drang naar controlle is gezegd in dit topic; Waarom zou je jezelf dit leed willen aandoen ? Zoveel tijd en energie voor iemand die je nauwelijks kent met mooie praatjes. Daarmee geef je zo'n man veel te veel eer en dat is hij het helemaal niet waard.
pi_196400725
...

[ Bericht 87% gewijzigd door margaretha_01 op 25-11-2020 02:08:06 (Topic is al zes pagina’s lang! :o) ]
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  woensdag 25 november 2020 @ 09:36:43 #128
240618 Micson
The lonely stoner
pi_196402789
Zielig voor TS ;(
  donderdag 26 november 2020 @ 11:30:46 #129
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196420011
WAT is zielig voor ts-er? Dat het zo gelopen is. Dat is life. De ene keer heb je geluk, de andere keer pech, dan tref je een goede, dan zit het tegen en duurt de relatie (als je het al een relatie kunt noemen) niet lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 26-11-2020 21:21:58 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')