Nee laat je vooral niet door feiten tegenhouden, dat zijn ook maar "meningen" he?quote:Op maandag 23 november 2020 15:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ben geen new world order gekkie. Maar laat gewoon niet op Dna niveau spul inspuiten. Effect of niet. Punt.
Alhoewel het niet waar is, snap ik best dat dit zo over kan komen.quote:Op maandag 23 november 2020 15:56 schreef Gehrman het volgende:
Mensen die denken dat een vaccin je DNA aanpast![]()
Antivaxxer gekkies met hun theorieën
"De feiten"? Dus jij presenteert hier de absolute waarheid? Die heb jij echt in pacht omdat Reuters hier een melding van maakt?quote:Op maandag 23 november 2020 16:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee laat je vooral niet door feiten tegenhouden, dat zijn ook maar "meningen" he?
Als je ervoor kiest om de bullshit op je feesboek feed wel te geloven maar wetenschappelijk onderbouwde artikelen niet, dan ben je een wetenschapsontkenner, en misschien ben je geen "new world order gekkie", je bent sowieso wel een gekkie.
Er wordt een string aan vastgespoten zodat je een respons krijgt op de hull van de viruscel. Dat is gewoon modificatie in mijn boekje.quote:Op maandag 23 november 2020 15:59 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik was aanvankelijk vrij sceptisch tegenover andere vaccinvormen dan een vectorvaccin maar heb er even wat meer over gelezen en vind het nu een stuk onschuldiger overkomen. Het mRNA kan nooit bij of in je DNA, maar zorgt er puur voor dat wij zelf de antigenen produceren ipv dat ze al op het ingespoten vaccin zitten. De stap daarna, dus de eigenlijke immuunrespons deze antigenen, is dan vergelijkbaar bij beide soort vaccins.
Met voorgaande post de mijne wellicht ten overvloede![]()
Ik heb godverdomme 6 respectabele bronnen aangevoerd en jij NUL. Ik ben klaar met jou. Ga maar lekker thuis irrationeel bang zitten wezen voor spoken, met je aluhoedje op. En flikker gewoon op naar friendweb ofzo, daar zal je vast meer gelijkgestemden vinden.quote:Op maandag 23 november 2020 16:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"De feiten"? Dus jij presenteert hier de absolute waarheid? Die heb jij echt in pacht omdat Reuters hier een melding van maakt?
Chapeau topper
Bedankt Hansquote:Op maandag 23 november 2020 16:22 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme 6 respectabele bronnen aangevoerd en jij NUL. Ik ben klaar met jou. Ga maar lekker thuis irrationeel bang zitten wezen voor spoken, met je aluhoedje op. En flikker gewoon op naar friendweb ofzo, daar zal je vast meer gelijkgestemden vinden.
mRNA kan het DNA niet veranderen volgens het Centraal dogma van de moleculaire biologie.quote:Op maandag 23 november 2020 08:57 schreef matigeuser het volgende:
Twijfel met gegronde redenen!
Dit wordt het eerst mRNA vaccin ooit gebruikt op mensen. Een splinternieuwe methode van vaccineren dus. Even googelen en je leest hoe het werkt. Kort samengevat wordt er dus geen verzwakte viruscel ingespoten, maar een stukje (synthetisch) genetisch materiaal met daarin de 'code' voor de viruscel. Die zet je lichaam aan het werk wat vervolgens zelf een viruscel produceert.
Omdat dit bij de eerste testen (niet op mensen) tot gigantische (systemische) bijwerkingen gaf is dit tot nu toe nog nooit gebruikt. Maar sinds kort is er een 'doorbraak' op dit gebied en is het nu wel bestempeld als veilig. Daarbij heeft het de potentie om veranderingen toe te brengen aan het DNA maar is de kans hierop erg klein.
En als klapper op de vuurpijl is het ook nog eens extreem snel ontwikkeld en geproduceerd. Lange termijntesten is onmogelijk omdat je daar simpelweg een lange termijn voor nodig hebt.
Iedereen moet voor zichzelf afwegen wat de potentiele lange termijn bijwerkingen kunnen zijn van het vaccin t.o.v. die van COVID-19.
Ik heb zelf besloten zowel het virus als dit nieuwe vaccin niet te willen krijgen en als dat betekent dat ik nog een jaartje moet leven in de huidige toestand, dan is dat maar zo.
Dan mag je blij zijn dat jullie zo vroeg zijn geboren want had je moeder in de jaren 70 kinderen gewilt dan was er een redelijke kans dat ze zich had laten inspuiten met DES. Werd voorgeschreven aan aanstaande moeders als het niet wilde vlotten met zwanger worden, vaak al preventief. Baat het niet schaadt het niet werd verteld. Jaren later bleek dat kinderen van deze mensen massaal geen kinderen konden krijgen.quote:Op maandag 23 november 2020 15:39 schreef deedeetee het volgende:
Geboren begin jaren"50 toen had je nog pokken, polio, tbc noem maar op. Mijn moeder( verpleegkundige) stond vooraan als er iets nieuws was dan kregen wij die prik óók. Alles beter dan ziek worden was haar motto. Ik ben er gezond oud mee geworden.
En wat hier boven ook staat : mensen eten en drinken wél de grootste rotzooi zonder blikken of blozen. Ze lezen dan niets eens de kleine lettertjes op de verpakking. Gaan er blindelings van uit dat * het * wel goed zit.
Als je dan even verder zoekt zie je dat bij DES nauwelijks van tevoren onderzoek is gedaan naar bijwerkingen. Iets wat tegenwoordig bij medicijnen en zeker ook bij deze vaccins veel beter wordt gedaan. Of slik jij helemaal geen medicijnen als ze niet minstens 10 jaar op de markt zijn? Dan heb ik slecht nieuws voor je DES kwam in 1947 op de markt en werd nog tot 1975 in Nederland voorgeschreven.quote:Op maandag 23 november 2020 17:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat jullie zo vroeg zijn geboren want had je moeder in de jaren 70 kinderen gewilt dan was er een redelijke kans dat ze zich had laten inspuiten met DES. Werd voorgeschreven aan aanstaande moeders als het niet wilde vlotten met zwanger worden, vaak al preventief. Baat het niet schaadt het niet werd verteld. Jaren later bleek dat kinderen van deze mensen massaal geen kinderen konden krijgen.
Behalve eenmaal pijnstillers voor verstandskiesdrama heb ik nog nooit iets gehad waarvoor ik medicijnen heb geslikt. Mijn nieuwe dokter, sinds 6 jaar, heb ik ook nog nooit gezien.quote:Op maandag 23 november 2020 17:56 schreef Alfje het volgende:
[..]
Als je dan even verder zoekt zie je dat bij DES nauwelijks van tevoren onderzoek is gedaan naar bijwerkingen. Iets wat tegenwoordig bij medicijnen en zeker ook bij deze vaccins veel beter wordt gedaan. Of slik jij helemaal geen medicijnen als ze niet minstens 10 jaar op de markt zijn? Dan heb ik slecht nieuws voor je DES kwam in 1947 op de markt en werd nog tot 1975 in Nederland voorgeschreven.
Psies, zo lang heeft het geduurt voordat deze zeer kwalijke bijwerking opviel.quote:Op maandag 23 november 2020 17:56 schreef Alfje het volgende:
[..]
Als je dan even verder zoekt zie je dat bij DES nauwelijks van tevoren onderzoek is gedaan naar bijwerkingen. Iets wat tegenwoordig bij medicijnen en zeker ook bij deze vaccins veel beter wordt gedaan. Of slik jij helemaal geen medicijnen als ze niet minstens 10 jaar op de markt zijn? Dan heb ik slecht nieuws voor je DES kwam in 1947 op de markt en werd nog tot 1975 in Nederland voorgeschreven.
Laatste was precies wat Klaas Dijkhoff terecht heeft gezegd.quote:Op maandag 23 november 2020 19:05 schreef BlackLining het volgende:
Allemaal leuk en aardig, dan blijf je lekker thuis, en gooien we de maatschappij weer open voor zij die niet compleet wappie zijn en zich laten vaccineren.
We zouden de medische wetenschap goddomme op de blote knieën moeten danken voor het vaccin.
Mafkees.
Eens, maar tijdens de spaanse griep of zwarte dood hoefde je jezelf ook niet te testen om te checken of je besmet was.quote:Op maandag 23 november 2020 15:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In de tijd van de Spaanse Griep had men graag een vaccin willen hebben. En iedereen had het toen genomen, als dat mogelijk was geweest..
DES werd voorgeschreven aan vrouwen om een dreigende miskraam te voorkomen. . Ik zelf ben zwanger geweest in de periode dat ze deze medicatie voorschreven en heb er naderhand over gelezen., Maar medicatie en vaccinatie zijn 2 totaal verschillende zaken.quote:Op maandag 23 november 2020 17:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat jullie zo vroeg zijn geboren want had je moeder in de jaren 70 kinderen gewilt dan was er een redelijke kans dat ze zich had laten inspuiten met DES. Werd voorgeschreven aan aanstaande moeders als het niet wilde vlotten met zwanger worden, vaak al preventief. Baat het niet schaadt het niet werd verteld. Jaren later bleek dat kinderen van deze mensen massaal geen kinderen konden krijgen.
Ik ga nergens zeggen dat het virus gevaarlijk is.quote:Op maandag 23 november 2020 19:18 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Laatste was precies wat Klaas Dijkhoff terecht heeft gezegd.![]()
Maar vind het ergens bijzonder dat er mensen van Viruswaarheid zijn die vaak zeggen dat het vaccin haast gevaarlijk moet zijn maar het virus vrijwel ongevaarlijk.
En voordat ik een verwijt krijg, ik ben 30 jaar en heb corona gehad en het stelde bij mij eigenlijk niks voor. Maar ik kijk verder dan mijn neus lang is en dat het bij een flink aantal mensen wél enorme complicaties geeft.
Ik had ook niet verwacht om ooit nog Dijkhoff te citeren neequote:Op maandag 23 november 2020 19:18 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Laatste was precies wat Klaas Dijkhoff terecht heeft gezegd.![]()
Maar vind het ergens bijzonder dat er mensen van Viruswaarheid zijn die vaak zeggen dat het vaccin haast gevaarlijk moet zijn maar het virus vrijwel ongevaarlijk.
En voordat ik een verwijt krijg, ik ben 30 jaar en heb corona gehad en het stelde bij mij eigenlijk niks voor. Maar ik kijk verder dan mijn neus lang is en dat het bij een flink aantal mensen wél enorme complicaties geeft.
Volgens mij hadden ze dit alleen al op SARS en MERS voor een groot gedeelte uitgevoerd.quote:Op maandag 23 november 2020 08:57 schreef matigeuser het volgende:
Twijfel met gegronde redenen!
Dit wordt het eerst mRNA vaccin ooit gebruikt op mensen. Een splinternieuwe methode van vaccineren dus. Even googelen en je leest hoe het werkt. Kort samengevat wordt er dus geen verzwakte viruscel ingespoten, maar een stukje (synthetisch) genetisch materiaal met daarin de 'code' voor de viruscel. Die zet je lichaam aan het werk wat vervolgens zelf een viruscel produceert.
Omdat dit bij de eerste testen (niet op mensen) tot gigantische (systemische) bijwerkingen gaf is dit tot nu toe nog nooit gebruikt. Maar sinds kort is er een 'doorbraak' op dit gebied en is het nu wel bestempeld als veilig. Daarbij heeft het de potentie om veranderingen toe te brengen aan het DNA maar is de kans hierop erg klein.
En als klapper op de vuurpijl is het ook nog eens extreem snel ontwikkeld en geproduceerd. Lange termijntesten is onmogelijk omdat je daar simpelweg een lange termijn voor nodig hebt.
Iedereen moet voor zichzelf afwegen wat de potentiele lange termijn bijwerkingen kunnen zijn van het vaccin t.o.v. die van COVID-19.
Ik heb zelf besloten zowel het virus als dit nieuwe vaccin niet te willen krijgen en als dat betekent dat ik nog een jaartje moet leven in de huidige toestand, dan is dat maar zo.
quote:Luchtvaartmaatschappij Qantas: vaccin straks verplicht op internationale vluchten
De Australische luchtvaartmaatschappij Qantas wil internationale reizigers straks alleen aan boord toelaten als ze gevaccineerd zijn tegen het coronavirus. "We kijken momenteel naar het wijzigen van onze voorwaarden voor mensen die internationaal vliegen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |