abonnement Unibet Coolblue
pi_196356905
Beste fokkers..

Hoe kan het dat pakket met tracking 3SMKPL010431589 niet op bezorgd staat maar helaas heb ik niks in bezit. De reden waarom de zending niet bezorgd zou kunnen zijn is dat ik afgelopen week een soort van aanvaring had gehad met een jonge bezorger, door met hem weigeren samen in de lift te gaan en hem weggestuurd heb, omdat ik transvrouw ben en een vorm van autisme ga ik niet graag met iemand samen in de lift. Daardoor kan hij zich beledigd gevoeld hebben en mijn pakket achterover gedrukt hebben door op status bezorgd te zetten en het dan weg te werken (zou ontslag op moeten staan deze vorm van diefstal) Ik ga het wel aankaarten bij post kijken hoe ze reageren op deze aantijging. Ik ga het wel aangeven op hun faceboek pagina en bel maandag zelf ook.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_196356932
Wat heb ik zojuist gelezen? 8)7
  zondag 22 november 2020 @ 00:11:54 #3
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_196356974
Lijkt me wel een beetje ver gezocht...
pi_196356975
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 00:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat heb ik zojuist gelezen? 8)7
Iets met een ernstig gebrek aan alinea's.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 22 november 2020 @ 00:14:21 #5
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_196357006
Zal wel naar het depot gestuurd zijn, niet direct je slip in de knoop, heh. Gebeurt vaker. Komt goed.
  zondag 22 november 2020 @ 00:19:36 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196357091
Je buren al gevraagd?
pi_196357110
transwattes?
metal up your ass
  zondag 22 november 2020 @ 00:26:58 #8
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_196357180
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 00:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Je buren al gevraagd?
Dan krijg je een kaartje.
pi_196357275
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 00:05 schreef -Hakuna- het volgende:
Beste fokkers..

Hoe kan het dat pakket met tracking 3SMKPL010431589 niet op bezorgd staat maar helaas heb ik niks in bezit. De reden waarom de zending niet bezorgd zou kunnen zijn is dat ik afgelopen week een soort van aanvaring had gehad met een jonge bezorger, door met hem weigeren samen in de lift te gaan en hem weggestuurd heb, omdat ik transvrouw ben en een vorm van autisme ga ik niet graag met iemand samen in de lift. Daardoor kan hij zich beledigd gevoeld hebben en mijn pakket achterover gedrukt hebben door op status bezorgd te zetten en het dan weg te werken (zou ontslag op moeten staan deze vorm van diefstal) Ik ga het wel aankaarten bij post kijken hoe ze reageren op deze aantijging. Ik ga het wel aangeven op hun faceboek pagina en bel maandag zelf ook.
Waarom stuur jij hem dan weg uit de lift. Jouw probleem, dan stap jij uit en pak je een lift later.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_196357654
Brievenbuspakjes worden na sorteren vaak al op bezorgd gezet en komen dan met normale post mee. Dus als die er zaterdag niet was, pas dinsdag op zijn vroegst..

En hoe komt het toch dat jij met zoveel medewerkers van bedrijven ruzie krijgt?
dag
pi_196357757
Komt soms voor dat het alsnog bij de buren ligt (ook zonder briefje).

Laatste keer dat ik zoiets had was het volgens de TT bij mij bezorgd, maar nergens iets te vinden natuurlijk. Volgende dag werd ik gebeld door de webshop, dat het daar lag en dus blijkbaar retour afzender was gegaan. Toen ik het de tweede poging wel ontving bleek dat er meerdere adreslabels op zaten (doos hergebruikt), vermoedelijk ging het daardoor mis.
pi_196358161
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 00:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Je buren al gevraagd?
Heb helaas niet zo'n goed contact met buren en daarbij wil ik NIET dat er bij buren iets van mij wordt afgeleverd. Ik neem zelf ook nooit pakjes of post van buren aan. Trouwens ook geen kennisgeving ontvangen.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_196358167
Dit is de status...Maar NIKS ontvangen. Hoe kan dit??

21 november 14:16
Zending is bezorgd

Bezorgd op 21 november 14:16
21 november 11:05
Bezorger is onderweg
21 november 10:16
Zending is gesorteerd
20 november 14:22
Zending is ontvangen door PostNL
20 november 4:02
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_196358226
Misschien was die net op weg naar jou en had die het pakje al gescand? Of was de "aanvaring met de bezorger" niet op dezelfde dag?

Trouwens als het "niet op bezorgd staat" is toch niets aan de hand?
pi_196358233
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 05:00 schreef Zana het volgende:
Misschien was die net op weg naar jou en had die het pakje al gescand? Of was de "aanvaring met de bezorger" niet op dezelfde dag?

Trouwens als het "niet op bezorgd staat" is toch niets aan de hand?
Die aanvaring met die bezorger was ongeveer een week eerder gebeurd, maar kan misschien toch tot deze situatie hebben geleid. Echter briefpost een CD (andere postbode) is wel bezorgd geworden.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_196358288
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 00:05 schreef -Hakuna- het volgende:
Hoe kan het dat pakket met tracking 3SMKPL010431589 niet op bezorgd staat maar helaas heb ik niks in bezit.
Lijkt me dan te kloppen dat je niks in je bezit hebt
pi_196358347
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 05:32 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Lijkt me dan te kloppen dat je niks in je bezit hebt
Verklaar dit dan eens, maar niks ontvangen??

Dit is de laatste status...

21 november 14:16
Zending is bezorgd
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  Miss 200.000.000! zondag 22 november 2020 @ 06:05:46 #19
367000 roos94
pi_196358348
Heb je contact opgenomen met de pakketleverancier
pi_196358360
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 06:05 schreef roos94 het volgende:
Heb je contact opgenomen met de pakketleverancier
Is weekend en toen ik ze nog zaterdag voor 4 uur kon bereiken werd beweerd dat de bezorger nog onderweg was, terwijl ik toen al kon zien status bezorgd. Wilde tegen kwart voor vijf opnieuw bellen kreeg ik te horen wij zijn momenteel gesloten. Is post.nl
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  Miss 200.000.000! zondag 22 november 2020 @ 06:23:01 #21
367000 roos94
pi_196358371
Oke maandagochtend even bellen
pi_196359177
als hij in de lift met jou staat dan weet hij toch niet waar je woont?
wat zat er in het pakket? was het waardevol? kwam het van een elektronica winkel?

als het kleding o.i.d. is dan zal het wel loslopen dat hij iets achterover drukt. (al dan niet om jou te irriteren)
pi_196359716
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 06:05 schreef roos94 het volgende:
Heb je contact opgenomen met de pakketleverancier
Dat heeft geen zin. TS heeft geen overeenkomst met de pakket leverancier.

TS moet de verzender bellen en hun het laten uitzoeken.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_196360315
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 00:11 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Iets met een ernstig gebrek aan alinea's.
Een gebrek aan fatsoen en gezond verstand, ook.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_196360361
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 04:25 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Heb helaas niet zo'n goed contact met buren
Met wie wel?


quote:
en daarbij wil ik NIET dat er bij buren iets van mij wordt afgeleverd. Ik neem zelf ook nooit pakjes of post van buren aan. Trouwens ook geen kennisgeving ontvangen.
Dan moet je laten versturen als "alleen huisadres" (en dan hopen dat de bezorger dat respecteert) of laten bezorgen op een afhaalpunt.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  roze zondag 22 november 2020 @ 11:59:02 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_196360644
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 04:25 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Heb helaas niet zo'n goed contact met buren en daarbij wil ik NIET dat er bij buren iets van mij wordt afgeleverd. Ik neem zelf ook nooit pakjes of post van buren aan. Trouwens ook geen kennisgeving ontvangen.
Misschien toch eens vragen bij hun. Hoewel je daar normaal wel briefje van hoort te krijgen maar ja.
Your beauty never ever scared me.
pi_196360931
Is het een brievenbuspakketje? ( past het in je brievenbus?)
Dan is de kans groot dat die dinsdag alsnog bezorgd wordt. PostNL meldt meestal die pakketjes bij het sorteren al af en dan gaan ze met de postbezorger mee en niet met de pakketdienst.
Postbezorging slaat hier wel eens een bezorgdag over waardoor je iets dat op zaterdag in de app stond pas dinsdags wordt bezorgd.

En ja, formeel is de verzender opdrachtgever en moet die ook bij PostNL klagen. En jij dus bij de verzender, als je afgesproken had dat het pakket er zaterdag zou zijn.
dag
  roze zondag 22 november 2020 @ 12:28:14 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_196361049
Ik lees nu dit in een ander topic van je:
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:14 schreef -Hakuna- het volgende:
Beste fokkers, toch goed nieuws, tot mijn verbazing kwam een van de buren het brengen en bood haar excuus aan wegens een conflict dat we eerder hadden gehad.

Dus toch eind goed al goed. :)

Nu nog de anders pakjes uit UK, Spanje en Duitsland afwachten. Waarvan 2 al verzonden zijn.
Waarom kun je nu niet meer vragen bij de buren als er excuses is aangeboden?
Your beauty never ever scared me.
pi_196361121
Valse beschuldigingen uiten vind je niet erg......
Geen wonder dat je met iedereen ruzie heb.
Transgender ontslaat je niet van domheid ten top.
En je continue achter je autisme verbergen ook niet.

Die bezorger herinnert jou misschien geeneens meer, hooguit een als vrouw verklede man waar hij blij om was dat ie daar niet samen mee in de lift stond.
pi_196361182
Als je zo moeilijk doet snap ik wel dat je het pakket nog niet hebt wat een dramaqueen zeg
pi_196361600
Bel het bedrijf.
pi_196361748
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik lees nu dit in een ander topic van je:
[..]

Waarom kun je nu niet meer vragen bij de buren als er excuses is aangeboden?
Mocht het daadwerkelijk bij buren zijn afgeleverd zonder kennisgeving dan acht ik wel dat er iemand van hun bij mij langs gaat komen. Ook zonder kennisgeving, ik durf bij geen enkele buur meer langs te gaan ook al zouden ze een pakket van mij hebben. Bij mij vallen dit contacten zeer zwaar.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  roze zondag 22 november 2020 @ 13:26:20 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_196361809
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 13:21 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Mocht het daadwerkelijk bij buren zijn afgeleverd zonder kennisgeving dan acht ik wel dat er iemand van hun bij mij langs gaat komen. Ook zonder kennisgeving, ik durf bij geen enkele buur meer langs te gaan ook al zouden ze een pakket van mij hebben. Bij mij vallen dit contacten zeer zwaar.
Nou nee, als het bij hun ligt dan moet je het meestal gewoon zelf ophalen hoor. Mijn buren komen ook niet naar mij toe, mijn pakketje dus mijn probleem.
Your beauty never ever scared me.
pi_196361815
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 12:19 schreef Peter het volgende:
Is het een brievenbuspakketje? ( past het in je brievenbus?)

Is geen brievenbus pakje maar een vrij lange gothic jurk die niet door de brievenbus past. Deze zal als pakket verstuurd zijn geworden gezien de omvang en gewicht. Ik heb er de al paarse versie van, en via marktplaats vond ik een zwarte die ik ook graag wilde hebben. Ja wilde ik hebben, maar niet ontvangen wel betaald! -O-

Gegevens
Gewicht: 1,42 kg
Details: 35,5 x 13 x 53 cm
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_196361831
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 13:26 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nou nee, als het bij hun ligt dan moet je het meestal gewoon zelf ophalen hoor. Mijn buren komen ook niet naar mij toe, mijn pakketje dus mijn probleem.
Ze kunnen indien ze het hebben gewoon stiekem en anoniem voor mijn deur neerleggen zodat ik niet weet welke buur het gehad zou hebben, dan zou probleem opgelost zijn indien een buur daadwerkelijk bij hun bezorgd zou zijn. .
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  zondag 22 november 2020 @ 13:31:32 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196361861
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 13:21 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Mocht het daadwerkelijk bij buren zijn afgeleverd zonder kennisgeving dan acht ik wel dat er iemand van hun bij mij langs gaat komen. Ook zonder kennisgeving, ik durf bij geen enkele buur meer langs te gaan ook al zouden ze een pakket van mij hebben. Bij mij vallen dit contacten zeer zwaar.
Waarschijnlijk als je even de voorwaarden van de leverancier leest zal daar in staan dat je pakket ook bij de buren bezorgt kan worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Miss 200.000.000! zondag 22 november 2020 @ 13:36:28 #37
367000 roos94
pi_196361937
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 13:26 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Is geen brievenbus pakje maar een vrij lange gothic jurk
Dan moet je blij zijn dat het niet is bezorgd, halloween is al voorbij
  zondag 22 november 2020 @ 13:50:40 #38
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_196362104
Ah het maandelijkse pakketjes bezorgd ja of nee drama topic van deze dramaqueen.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_196362215
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 13:21 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Mocht het daadwerkelijk bij buren zijn afgeleverd zonder kennisgeving dan acht ik wel dat er iemand van hun bij mij langs gaat komen. Ook zonder kennisgeving, ik durf bij geen enkele buur meer langs te gaan ook al zouden ze een pakket van mij hebben. Bij mij vallen dit contacten zeer zwaar.
Dan vraag je iemand anders om langs jouw buren te gaan. Waarschijnlijk ligt het pakketje namelijk wel gewoon bij een van de buren en staat het los van je onfatsoenlijke gedrag bij de lift.

Als je niet met iemand in de lift wilt, dan wacht je gewoon lekker zelf even.
pi_196362271
Ik denk dat de gemiddelde pakketbezorger het aan zijn reet zal roesten of jij als vrouw of man door het leven wil gaan en vooral zijn pakketjes zo snel mogelijk kwijt wil in plaats van daar in het geniep allerlei ontvremingsacties op te bedenken.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_196362557
Heb net een chat sessie gehad via messenger met een post medewerker, volgens haar zou het een verkeerde scan kunnen zijn en zou het binnen twee dagen afgeleverd kunnen worden, maar altijd dat gezeik en advies om bij buren na te moeten vragen. Ik heb mijn eigen adres opgegeven en niet dat van buren daarbij was ik de hele dag thuis zaterdag.

Hopelijk is het een verkeerde scan. De komende dagen zal dat moeten uitwijzen.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_196362628
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:17 schreef -Hakuna- het volgende:
maar altijd dat gezeik en advies om bij buren na te moeten vragen. Ik heb mijn eigen adres opgegeven en niet dat van buren daarbij was ik de hele dag thuis zaterdag.

Dan bestel je toch lekker alleen nog maar bij leveranciers waar het een optie is om het direct naar een PostNL punt te laten gaan? Dan kan het pakketje nooit meer bij de buren liggen.

Bezorgers worden nu eenmaal uitgeknepen, dus ook als je wel thuis bent kan het voorkomen dat ze bij de eerste die open doet alle pakketjes afleveren voor het hele complex, omdat ze dat veel tijd bespaart.

Sowieso lijkt iets minder bestellen me geen slecht idee voor jou.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2020 14:31:05 ]
pi_196363735
Is een postbus nemen niet een beter idee? Dan komt het altijd daar en heb je zelf controle.
dag
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 16:05:50 #44
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_196364237
Sorry hakuna. Dit gaan we niet steeds doen. Wacht even een paar dagen want het is druk bij postnl.

Sowieso eerst naar de bron de volgende keer ipv een topic openen. Want de manier waarop je je hele levensverhaal in topics gooit, maakt dat je iedereen voer geeft om nare dingen te zeggen.

Bron: https://www.postnl.nl/kla(...)aar-niets-ontvangen/
Oplossing? Ook in dit tweede topic, niet op FOK!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')