Het is in sport toch heerlijk om te zien hoe figuren af en toe volledig meer bezig zijn om hun tegenstander te trollen. Lekker van genieten, had ik ook laatst met Getafe v Granada. Lekker elkaar de wedstrijd uitzuigen en trollen, niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar draait het darts om. Darten kunnen ze immers allemaal wel. Het is zo lastig die constante druk
Dat lukt echt zelden bij Aspquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
Price wat een baasEven die extra schreeuw om Asp mentaal te knakken
Nouja ik heb niet het idee dat ie mentaal geknakt isquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aan het scoreverloop te zien lukt dat uitstekend.
Darts is wel de ultieme sport qua druk zeg maar. Lastig te verklaren, maar het is een maf spel hoor.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is in sport toch heerlijk om te zien hoe figuren af en toe volledig meer bezig zijn om hun tegenstander te trollen. Lekker van genieten, had ik ook laatst met Getafe v Granada. Lekker elkaar de wedstrijd uitzuigen en trollen, niks mis mee.
Die ene centimeter op het bord net erin of ernaast GENOTquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Darts is wel de ultieme sport qua druk zeg maar. Lastig te verklaren, maar het is een maf spel hoor.
Dat niet zo zeer. Het is meer dat je totaal niet moet nadenken, terwijl je wel die scores van je tegenstander hoort. Dat is echt verdomd lastig. Je kan dat niet uitschakelen ofzo zeg maar. In je onderbewustzijn ga je toch denken; NU MOET IK 140 gooien etc etc.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die ene centimeter op het bord net erin of ernaast GENOT
Sorry maar ik vind Spaans voetbal echt het meest lelijke wat er bestaat. Schwalbes, vuile tackles, tijd rekken, de scheidsrechter massaal omsingelen bij elk fluitsignaal. Ik kijk nog liever naar een diepteinterview van Maijerquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is in sport toch heerlijk om te zien hoe figuren af en toe volledig meer bezig zijn om hun tegenstander te trollen. Lekker van genieten, had ik ook laatst met Getafe v Granada. Lekker elkaar de wedstrijd uitzuigen en trollen, niks mis mee.
WK wedstrijden uit de jaren 70 waar ze elkaar coma schopte GENOTquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind Spaans voetbal echt het meest lelijke wat er bestaat. Schwalbes, vuile tackles, tijd rekken, de scheidsrechter massaal omsingelen bij elk fluitsignaal. Ik kijk nog liever naar een diepteinterview van Maijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |