abonnement Unibet Coolblue
pi_196352648
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(

[ Bericht 1% gewijzigd door IsItMeOrYou op 21-11-2020 20:04:55 ]
pi_196352808
Wat vind je precies zo leuk aan haar?
Wat voor type is die gast die ze aan het daten is en wat denk je dat zij leuk vindt aan hem?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196352897
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wat vind je precies zo leuk aan haar?
Wat voor type is die gast die ze aan het daten is en wat denk je dat zij leuk vindt aan hem?
Haar karakter en innerlijk. En hij lijkt eigenlijk best wel op mij qua looks en karakter dus had het daarom ook niet zien aankomen.
pi_196353351
*geeft meelevend klopje op de hand van TS
pi_196353468
Ja, dat is heel zuur..
Ik heb niet zo snel een goede tip, maar er zullen wel betere tijden komen. Even doorbijten. ^O^
En kun je trouwens niet iets bedenken waardoor je ze zo min mogelijk hoeft te zien? Want jezelf onnodig pijnigen hoeft natuurlijk niet.
pi_196353663
Valt weinig aan te doen op dit moment.

Ik zou geen (valse) hoop creëren, maar ze zijn pas aan het daten. Dat zegt nog niks, het kan alle kanten op gaan. Misschien dat je nog een poging kan wagen, maar ik zou er voor nu niet op rekenen.
pi_196357068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ja, dat is heel zuur..
Ik heb niet zo snel een goede tip, maar er zullen wel betere tijden komen. Even doorbijten. ^O^
En kun je trouwens niet iets bedenken waardoor je ze zo min mogelijk hoeft te zien? Want jezelf onnodig pijnigen hoeft natuurlijk niet.
Nee, of ze moet vrij zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ja, dat is heel zuur..
Ik heb niet zo snel een goede tip, maar er zullen wel betere tijden komen. Even doorbijten. ^O^
En kun je trouwens niet iets bedenken waardoor je ze zo min mogelijk hoeft te zien? Want jezelf onnodig pijnigen hoeft natuurlijk niet.
Heeft het nu zin om haar te vertellen wat ik voel? Als het sowieso niet wederzijds is/was kan ik er makkelijker mee leven maar dat is voor nu dus onbeantwoord.
pi_196358820
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Haar karakter en innerlijk. En hij lijkt eigenlijk best wel op mij qua looks en karakter dus had het daarom ook niet zien aankomen.
Innerlijk is nogal breed. Welk gedeelte van haar innerlijk? Is het op basis daarvan logisch dat je je nu zo op haar focust ? Ik begrijp dat het vervelend is dat je weinig verliefd wordt en als je dan verliefd bent dat diegene een ander heeft, is mij ook alleen maar overkomen, maar bedenken waarom ik diegene nou juist zo leuk vond had mij toen wel geholpen om erover heen te komen dat diegenen niet voor mij hadden gekozen en dat ook nooit meer zouden doen ook al was het moeilijk. Oke nou ja dat laatste is natuurlijk een goed teken mocht het ooit uitgaan tussen hen maar het kan ook wishful thinking zijn. Je kunt misschien ook in luchtige zin het er eens over hebben zo van, leuk dat je een nieuwe vriend hebt hoe hebben jullie elkaar leren kennen enz. Dan kom je er misschien achter hoe serieus het is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196358999
Hé wat zuur. Daar mag je best even zelfmedelijden over hebben.
Als je haar nog regelmatig ziet: denk je dat je haar anders zal benaderen? Denk je dat zij jou anders zal benaderen als ze het weet?
Vind je het belangrijk om nog goed met haar om te gaan?
pi_196359239
Wie het eerst komt die het eerst maalt
pi_196359312
Altijd sneu dit soort dingen. Sterkte TS
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_196359324
Spijt hebben van iets wat je niet hebt gedaan is vaak vervelender dan spijt hebben van iets wat je wel hebt gedaan. Verder lastig om er iets van te zeggen aan de hand van de informatie. Geen idee of ze je gewoon ziet als 'n vriend of als potentieel meer dan 'n vriend.

Maar ook genoeg vrouwen die in dat laatste geval zelf niet het initiatief nemen. Mannen jagen en vrouwen worden vaak liever bemind. Als er dan iemand voorbij komt die interesse in haar doet, moeite voor haar doet en die ze ook wel ziet zitten...
pi_196359335
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 09:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Innerlijk is nogal breed. Welk gedeelte van haar innerlijk? Is het op basis daarvan logisch dat je je nu zo op haar focust ? Ik begrijp dat het vervelend is dat je weinig verliefd wordt en als je dan verliefd bent dat diegene een ander heeft, is mij ook alleen maar overkomen, maar bedenken waarom ik diegene nou juist zo leuk vond had mij toen wel geholpen om erover heen te komen dat diegenen niet voor mij hadden gekozen en dat ook nooit meer zouden doen ook al was het moeilijk. Oke nou ja dat laatste is natuurlijk een goed teken mocht het ooit uitgaan tussen hen maar het kan ook wishful thinking zijn. Je kunt misschien ook in luchtige zin het er eens over hebben zo van, leuk dat je een nieuwe vriend hebt hoe hebben jullie elkaar leren kennen enz. Dan kom je er misschien achter hoe serieus het is.
Innerlijk is vrij breed ja maar ik voelde me helemaal op mijn gemak bij haar.
Sinds ik haar leuk begon te vinden en vind is ze vrijgezel geweest, dus ik heb gewoon te lang gewacht om mijn gevoelens kenbaar te maken want nu is ze met een ander aan de gang. Officeel is ze nog vrijgezel want het is vrij pril maar het voelt voor mij wel alsof het kans van slagen heeft als ik het zo hoor.

Gezien we elkaar elke dag zien en blijven zien twijfel ik enorm om het toch aan haar te vertellen al breng ik mezelf en haar dan wel in een kwetsbare en ongemakkelijke situatie maar dan weet ik wel of het überhaupt iets kon worden tussen ons. Van hem heb ik al gehoord hoe ze elkaar hebben uitgevraagd (het was zijn stap). Zij maakt nu bijna geen oogcontact meer met mij. De dagen voelen nu enorm lang en de tijd gaat niet snel genoeg.
pi_196359372
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hé wat zuur. Daar mag je best even zelfmedelijden over hebben.
Als je haar nog regelmatig ziet: denk je dat je haar anders zal benaderen? Denk je dat zij jou anders zal benaderen als ze het weet?
Vind je het belangrijk om nog goed met haar om te gaan?
Op korte termijn zal ik mijn contact met haar wel gaan beperken ja en dat zal ze dan waarschijnlijk ook wel doorhebben maar we zien elkaar wel gewoon elke dag en juist de praatjes tussendoor vormden een belangrijk onderdeel van de dag, naast dat we hetzelfde werk doen.
pi_196359446
Ik vind dat TS, om het even hard te zeggen maar een slapjanus. Waar is die vechtersmentaliteit? Kom op zeg! Vrouwen verwachten dat je als man gaat concurreren en met een beetje geluk win je die concurrentieslag. Ze zijn nog niet getrouwd dus je kan nog altijd je slag slaan.

Zo werkt het ook bij dieren.
pi_196359537
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:17 schreef osodevo het volgende:
Ik vind dat TS, om het even hard te zeggen maar een slapjanus. Waar is die vechtersmentaliteit? Kom op zeg! Vrouwen verwachten dat je als man gaat concurreren en met een beetje geluk win je die concurrentieslag. Ze zijn nog niet getrouwd dus je kan nog altijd je slag slaan.

Zo werkt het ook bij dieren.
Mensen zijn mensen. Zij kan er ook juist enorm ongemakkelijk van worden als het niet wederzijds is. In feite is het nu mijn probleem.
pi_196359569
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:17 schreef osodevo het volgende:
Ik vind dat TS, om het even hard te zeggen maar een slapjanus. Waar is die vechtersmentaliteit? Kom op zeg! Vrouwen verwachten dat je als man gaat concurreren en met een beetje geluk win je die concurrentieslag. Ze zijn nog niet getrouwd dus je kan nog altijd je slag slaan.

Zo werkt het ook bij dieren.
Dit dus.

Wachten tot zij initiatief neemt, werkt meestal niet. Meeste vrouwen hebben dan al lang ergens de conclusie getrokken dat TS er blijkbaar niet heel erg veel moeite voor wil doen. Iemand die zich uitslooft doet dat wel en streelt hun ego.
pi_196359647
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:17 schreef osodevo het volgende:
Ik vind dat TS, om het even hard te zeggen maar een slapjanus. Waar is die vechtersmentaliteit? Kom op zeg! Vrouwen verwachten dat je als man gaat concurreren en met een beetje geluk win je die concurrentieslag. Ze zijn nog niet getrouwd dus je kan nog altijd je slag slaan.

Zo werkt het ook bij dieren.
Dieren ruiken regelmatig ook aan elkaars reet bij kennismaking. Ik denk dat jij je beter uit dit soort topics kan houden.

@TS Ooit zelf in zo een situatie gezeten. Probeer je te focussen op andere aspecten van je leven maar probeer ook te accepteren dat ze voor nu niet bereikbaar is.
pi_196359811
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:33 schreef Intint het volgende:

[..]

Dieren ruiken regelmatig ook aan elkaars reet bij kennismaking. Ik denk dat jij je beter uit dit soort topics kan houden.

@:TS Ooit zelf in zo een situatie gezeten. Probeer je te focussen op andere aspecten van je leven maar probeer ook te accepteren dat ze voor nu niet bereikbaar is.
En mijn gevoelens dus niet kenbaar maken? Heeft geen zin om kansen te beïnvloeden met haar date nu maar dan ben ik het wel 'kwijt'. En afwachten tot wanneer ze weer beschikbaar is kan best lang duren. Wie weet is dit wel een relatie voor in de boeken straks.
pi_196359822
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
En mijn gevoelens dus niet kenbaar maken?
Dat had je van te voren moeten doen. Wellicht niet makkelijk of eenvoudig, maar dan heb je het in ieder geval gezegd en hoef je later jezelf geen verwijten te maken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_196359848
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

En mijn gevoelens dus niet kenbaar maken? Heeft geen zin om kansen te beïnvloeden met haar date nu maar dan ben ik het wel 'kwijt'. En afwachten tot wanneer ze weer beschikbaar is kan best lang duren. Wie weet is dit wel een relatie voor in de boeken straks.
Nee, jij moet gaan strijden. Wachten is kansloos, die jongen die nu date lacht zich de ballen uit z'n broek nu. Gozer, kom in actie!
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 11:01:40 #22
441859 crew  Lenny77
pi_196359915
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:17 schreef osodevo het volgende:
Ik vind dat TS, om het even hard te zeggen maar een slapjanus. Waar is die vechtersmentaliteit? Kom op zeg! Vrouwen verwachten dat je als man gaat concurreren en met een beetje geluk win je die concurrentieslag. Ze zijn nog niet getrouwd dus je kan nog altijd je slag slaan.

Zo werkt het ook bij dieren.
Vrouwen verwachten dat helemaal niet.. Is vaak zelfs onwenselijk!
Hij mag best vertellen dat hij gevoelens heeft en het jammer vindt dat ze iemand heeft nu, maar als hij ervoor gaat strijden dan is zijn kans wel heel klein dat het nog gaat lukken. Dan is het net alsof haar eigen keuze geen waarde heeft... dat ze een prijs is voor diegene die wint in de srijd.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 11:03:27 #23
441859 crew  Lenny77
pi_196359930
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:54 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee, jij moet gaan strijden. Wachten is kansloos, die jongen die nu date lacht zich de ballen uit z'n broek nu. Gozer, kom in actie!
Die jongen weet niet eens dat TS gevoelens heeft voor haar, hoezo lacht ie zich de ballen uit het lijf?
Waar haal jij je info toch vandaan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196359948
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Vrouwen verwachten dat helemaal niet.. Is vaak zelfs onwenselijk!

Daar heb je gelijk in. Ik heb ook een ander referentiekader, baseer mij dan ook op uitgaansleven dat doorgaans een stuk harder, lees primitiever aan toe gaat. Net een slagveld.

Het het niet veel gescheeld of ik had een paar flinke tikken gekregen, soms moet je risico's nemen als je een vrouw voor je wilt winnen.

TS Waarom pak je haar niet af van die gast die momenteel met haar date?
  zondag 22 november 2020 @ 11:07:16 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196359958
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:06 schreef osodevo het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Ik heb ook een ander referentiekader, baseer mij dan ook op uitgaansleven dat doorgaans een stuk harder, lees primitiever aan toe gaat. Net een slagveld.

Het het niet veel gescheeld of ik had een paar flinke tikken gekregen, soms moet je risico's nemen als je een vrouw voor je wilt winnen.

TS Waarom pak je haar niet af van die gast die momenteel met haar date?
Heeft die vrouw zelf ook nog wat te zeggen in het verhaal?
The love you take is equal to the love you make.
pi_196360026
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 11:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heeft die vrouw zelf ook nog wat te zeggen in het verhaal?
Zij moet beslissen. Het is aan TS om zichzelf te verkopen, dat doe je niet als je huilend op Fok een topic opent.
  zondag 22 november 2020 @ 11:17:54 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196360089
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:12 schreef osodevo het volgende:

[..]

Zij moet beslissen. Het is aan TS om zichzelf te verkopen, dat doe je niet als je huilend op Fok een topic opent.
Jij hebt het over concurrentie, vechten, je slag slaan. Ik vind dat een verkeerd vocabulaire. Het gaat om gevoelens die wel of niet wederzijds zijn.

TS heeft voorlopig zijn kans gemist omdat hij zijn gevoelens niet kenbaar heeft gemaakt. Als hij echt lef heeft stapt hij naar haar toe en zegt hij wat hij voor haar voelt. Met het risico dat hij een blauwtje loopt en dat de omgang erna nogal ongemakkelijk gaat worden.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 11:21:05 #28
441859 crew  Lenny77
pi_196360134
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:12 schreef osodevo het volgende:

[..]

Zij moet beslissen. Het is aan TS om zichzelf te verkopen, dat doe je niet als je huilend op Fok een topic opent.
Zoals al gezegd: hij kan kenbaar maken dat hij gevoelens voor haar heeft, en hopen dat ze wederzijds zijn.
Maar strijden, verkopen, afpakken enz gaat je alleen maar tegenwerken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196360291
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 11:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij hebt het over concurrentie, vechten, je slag slaan. Ik vind dat een verkeerd vocabulaire. Het gaat om gevoelens die wel of niet wederzijds zijn.

TS heeft voorlopig zijn kans gemist omdat hij zijn gevoelens niet kenbaar heeft gemaakt. Als hij echt lef heeft stapt hij naar haar toe en zegt hij wat hij voor haar voelt. Met het risico dat hij een blauwtje loopt en dat de omgang erna nogal ongemakkelijk gaat worden.
Dat zou het anders waarschijnlijk ook worden maar nu heb is de noodzaak om het te vertellen wat groter. Ze zijn nog in de ontdekkende fase.
pi_196360293
Ik weet niet hoe lang zij al met die dude aan het daten is maar als ik TS zou zijn zou ik snel beslissen wat te doen, doorgaan of niet. Point of no return komt al snel in zicht, dan kun je beter je verlies accepteren.

Feit is wel dat TS aan zijn radar moet werken want hij heeft hierin compleet gefaald.
pi_196360404
  zondag 22 november 2020 @ 11:42:32 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196360454
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Dat zou het anders waarschijnlijk ook worden maar nu heb is de noodzaak om het te vertellen wat groter. Ze zijn nog in de ontdekkende fase.
Nou noodzaak.

Hoe dan ook moet jij je dan kwetsbaar opstellen. En ik vermoed dat daar bij jou een hoge drempel is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196360664
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

En mijn gevoelens dus niet kenbaar maken? Heeft geen zin om kansen te beïnvloeden met haar date nu maar dan ben ik het wel 'kwijt'. En afwachten tot wanneer ze weer beschikbaar is kan best lang duren. Wie weet is dit wel een relatie voor in de boeken straks.
In mijn situatie heb ik toen mijn gevoelens wel kenbaar gemaakt. De situatie bij mij was wel iets anders want het ging bij mij om een ex van 2,5 jaar waarbij mijn gevoelens voor haar nooit uitgedoofd waren. De relatie was geëindigd door mijn eigen onvolwassenheid destijds. We woonden inmiddels in verschillende landen maar kwamen weer met elkaar in contact. Na een paar weken praten had ze me uitgenodigd om haar te komen opzoeken. Ik ben pas 5 maanden hierna op deze uitnodiging ingegaan en toen was het al te laat...

Het was een van de pijnlijkste momenten van mijn leven en ik heb even niet de emotionele zelf controle om mijn gevoelens niet op te biechten dus dat is wat ik heb gedaan. Haar response was dat haar gevoelens hetzelfde waren maar dat ze niet meer uit de nieuwe relatie kon stappen. Het was misschien een aai over mijn ego maar de "had ik maar eerder (...)"- gevoelens zijn nu 2 jaar laten nog steeds niet verdwenen ondanks een nieuwe partner.

Ik weet niet of je daar iets aan hebt.
pi_196360688
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:32 schreef osodevo het volgende:
Ik weet niet hoe lang zij al met die dude aan het daten is maar als ik TS zou zijn zou ik snel beslissen wat te doen, doorgaan of niet. Point of no return komt al snel in zicht, dan kun je beter je verlies accepteren.

Feit is wel dat TS aan zijn radar moet werken want hij heeft hierin compleet gefaald.
Kerel, hoe kun jij jezelf in de spiegel aankijken terwijl je dating advies aan anderen geeft?
pi_196360863
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 12:00 schreef Intint het volgende:

[..]

In mijn situatie heb ik toen mijn gevoelens wel kenbaar gemaakt. De situatie bij mij was wel iets anders want het ging bij mij om een ex van 2,5 jaar waarbij mijn gevoelens voor haar nooit uitgedoofd waren. De relatie was geëindigd door mijn eigen onvolwassenheid destijds. We woonden inmiddels in verschillende landen maar kwamen weer met elkaar in contact. Na een paar weken praten had ze me uitgenodigd om haar te komen opzoeken. Ik ben pas 5 maanden hierna op deze uitnodiging ingegaan en toen was het al te laat...

Het was een van de pijnlijkste momenten van mijn leven en ik heb even niet de emotionele zelf controle om mijn gevoelens niet op te biechten dus dat is wat ik heb gedaan. Haar response was dat haar gevoelens hetzelfde waren maar dat ze niet meer uit de nieuwe relatie kon stappen. Het was misschien een aai over mijn ego maar de "had ik maar eerder (...)"- gevoelens zijn nu 2 jaar laten nog steeds niet verdwenen ondanks een nieuwe partner.

Ik weet niet of je daar iets aan hebt.
Niet echt want wij hebben nog niks gehad. Maar wel echt heel respectvol en stoer van je! Zo'n gevoel als nu heb ik ook nog niet zo hevig meegemaakt en ik weet dat de komende tijd lastig gaat worden, gelukkig komt de vakantieperiode er binnenkort aan dus dan zien we elkaar sowieso een tijdje niet.
pi_196360997
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 12:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Niet echt want wij hebben nog niks gehad. Maar wel echt heel respectvol en stoer van je! Zo'n gevoel als nu heb ik ook nog niet zo hevig meegemaakt en ik weet dat de komende tijd lastig gaat worden, gelukkig komt de vakantieperiode er binnenkort aan dus dan zien we elkaar sowieso een tijdje niet.
Ik zou in ieder geval geen beslissingen maken in een emotionele bui. Als je ook in een stabiele mood het gevoel hebt dat je zou willen opbiechten kun je het alsnog overwegen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 22 november 2020 @ 12:58:15 #37
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196361452
Te laat.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 22 november 2020 @ 14:33:17 #38
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_196362819
Lastig, misschien gewoon je verlies nemen en verder kijken (en ervan leren om de volgende keer eerder je gevoelens uit te spreken). Als de relatie stand houdt, betekent dat ergens misschien ook wel dat jij dus niet haar ideale man zou zijn?
Aan de andere kant wil je je ook niet blijven afvragen hoe het ook was gegaan als je het toch had verteld.
Maar het feit dat ze oogcontact vermijdt, betekent dat ze misschien toch wel haar vermoedens had over jouw gevoelens?
Doet me denken aan een liedje uit Dick Tracy (zie spoiler)
"Maybe it shows and she's had clues which she chose to ignore"
"Once the words are spoken something maybe broken"

Wat je ook besluit te doen, sterkte ermee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_196363706
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Lastig, misschien gewoon je verlies nemen en verder kijken (en ervan leren om de volgende keer eerder je gevoelens uit te spreken). Als de relatie stand houdt, betekent dat ergens misschien ook wel dat jij dus niet haar ideale man zou zijn?
Aan de andere kant wil je je ook niet blijven afvragen hoe het ook was gegaan als je het toch had verteld.
Maar het feit dat ze oogcontact vermijdt, betekent dat ze misschien toch wel haar vermoedens had over jouw gevoelens?
Doet me denken aan een liedje uit Dick Tracy (zie spoiler)
"Maybe it shows and she's had clues which she chose to ignore"
"Once the words are spoken something maybe broken"

Wat je ook besluit te doen, sterkte ermee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het feit dat ze oogcontact vermijdt, betekent dat ze misschien toch wel haar vermoedens had over jouw gevoelens?

Is dat dan juist positief of negatief?
  zondag 22 november 2020 @ 15:46:38 #40
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_196363984
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 15:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Maar het feit dat ze oogcontact vermijdt, betekent dat ze misschien toch wel haar vermoedens had over jouw gevoelens?

Is dat dan juist positief of negatief?
In zekere zin negatief voor jou, want ze heeft geen stappen gezet om iets met je te beginnen (want ook een vrouw kan de eerste stap zetten). Maar kan ook dat ze niet zeker was en het ook niet durfde, geen idee wat voor karakter ze heeft en hoe open jullie contact was.
Als je nu trouwens toch wat meer afstand wil gaan houden van ze, is het misschien ook geen ramp om haar gewoon over jouw gevoelens te vertellen, dan kan zij er misschien ook wat rekening mee houden, ook als het niet wederzijds is. Ergens denk ik dat het wel fijner is om er open over te praten en duidelijkheid te scheppen dan vage vermoedens en het vermijden van oogcontact. Als jij volwassen met een afwijzing kan omgaan en zij volwassen met jouw bekentenis, is dat best een optie. Bij een duidelijke afwijzing denk ik ook dat je je eerder op anderen kunt richten dan wanneer je nog altijd hoop houdt?
Ik heb ook wel eens zo'n bekentenis gehad, waarbij de gevoelens niet wederzijds waren, dat is gewoon uitgesproken en we kunnen nog steeds prima samen overweg.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_196365009
Verbaas me elke keer weer hoe personen zich in posities weten te manoeuvreren dat ze maar een optie/mogelijkheid zijn. Je vind jezelf toch wel wat meer waard dan slechts een optie te zijn?

Als je wat te bieden hebt mag je ook wat eisen stellen.

Als je niet veel te bieden hebt, zorg dan op zijn minst dat de mensen waarmee je om gaat er niet voor zorgen dat je automatisch de mindere doen lijken.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_196365277
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

In zekere zin negatief voor jou, want ze heeft geen stappen gezet om iets met je te beginnen (want ook een vrouw kan de eerste stap zetten). Maar kan ook dat ze niet zeker was en het ook niet durfde, geen idee wat voor karakter ze heeft en hoe open jullie contact was.
Als je nu trouwens toch wat meer afstand wil gaan houden van ze, is het misschien ook geen ramp om haar gewoon over jouw gevoelens te vertellen, dan kan zij er misschien ook wat rekening mee houden, ook als het niet wederzijds is. Ergens denk ik dat het wel fijner is om er open over te praten en duidelijkheid te scheppen dan vage vermoedens en het vermijden van oogcontact. Als jij volwassen met een afwijzing kan omgaan en zij volwassen met jouw bekentenis, is dat best een optie. Bij een duidelijke afwijzing denk ik ook dat je je eerder op anderen kunt richten dan wanneer je nog altijd hoop houdt?
Ik heb ook wel eens zo'n bekentenis gehad, waarbij de gevoelens niet wederzijds waren, dat is gewoon uitgesproken en we kunnen nog steeds prima samen overweg.
Wat heeft TS te winnen? Dat ze ineens tot over haar oren verliefd wordt? Lijkt mij niet. Wellicht is hij haar type gewoon niet.
pi_196365650
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 11:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij hebt het over concurrentie, vechten, je slag slaan. Ik vind dat een verkeerd vocabulaire. Het gaat om gevoelens die wel of niet wederzijds zijn.

TS heeft voorlopig zijn kans gemist omdat hij zijn gevoelens niet kenbaar heeft gemaakt. Als hij echt lef heeft stapt hij naar haar toe en zegt hij wat hij voor haar voelt. Met het risico dat hij een blauwtje loopt en dat de omgang erna nogal ongemakkelijk gaat worden.
Gevoelens moet je op zien te wekken. Dat doe je onder meer door te laten zien dat je ervoor wilt gaan en aandacht te geven. Natuurlijk moet de deur dan wel op 'n kiertje staan, anders worden die pogingen al snel irritant.

En je kunt beter een blauwtje lopen dan je weken, maandag of jaren "wat als" af te vragen.
pi_196366142
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:12 schreef osodevo het volgende:

[..]

Zij moet beslissen. Het is aan TS om zichzelf te verkopen, dat doe je niet als je huilend op Fok een topic opent.
Goh, moet je horen wie het zegt.
  zondag 22 november 2020 @ 18:16:44 #45
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_196366450
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:18 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat heeft TS te winnen? Dat ze ineens tot over haar oren verliefd wordt? Lijkt mij niet. Wellicht is hij haar type gewoon niet.
Nee dat denk ik ook niet, maar misschien dat hij haar eerder kan vergeten als hij uit haar mond hoort dat het niets kan worden, ipv afvragen of het misschien iets had kunnen worden of hopen dat haar relatie op niets uitloopt en hij dan alsnog kans maakt. Straks wacht hij jaren en hoort dan alsnog dat hij haar type niet is.
En als ik lees dat ze oogcontact vermijdt denk ik zelf dat er een wat ongemakkelijke sfeer hangt, die misschien beter wordt als hij het uitspreekt, maar dat kan ts zelf waarschijnlijk beter inschatten.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_196366566
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Nee dat denk ik ook niet, maar misschien dat hij haar eerder kan vergeten als hij uit haar mond hoort dat het niets kan worden, ipv afvragen of het misschien iets had kunnen worden of hopen dat haar relatie op niets uitloopt en hij dan alsnog kans maakt. Straks wacht hij jaren en hoort dan alsnog dat hij haar type niet is.
En als ik lees dat ze oogcontact vermijdt denk ik zelf dat er een wat ongemakkelijke sfeer hangt, die misschien beter wordt als hij het uitspreekt, maar dat kan ts zelf waarschijnlijk beter inschatten.
Als ik het niet uitspreek naar haar verwacht ik dat ik inderdaad ook geen oogcontact meer met haar zoek en juist dat valt op en is vermoeiend. De kans is groot dat ik inderdaad niet haar type ben of in ieder geval nu mijn kansen heb vergooid mocht er tussen die twee nu al iets aan het opbloeien zijn. Maar goed aan de andere kant heb ik niks meer te verliezen en gaat het de komende tijd toch ongemakkelijk worden.
pi_196366674
Oogcontact is zóó overrated. Beter realiseert TS dat het wellicht nooit wederzijds was, terwijl hijzelf misschien denkt dat zij tot hem aangetrokken voelde terwijl er überhaupt nooit wat was. :')

Wel handig om het dan maar direct te vragen, heb je gelijk duidelijkheid maar lijkt mij best confronterend. Ik zou het niet durven, hoe rauw ik ook lijk.
pi_196366709
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Goh, moet je horen wie het zegt.
Ik mag dan wel geen praktijkervaring hebben maar qua theorie weet ik precies hoe dit gaat eindigen. Mij vertel je niet hoe vrouwen werken want ik ken ze van A tot Z. Een piloot moet ook eerst meters lectuur wegwerken en in de simulator voordat hij echt aan de knoppen mag zitten.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 22 november 2020 @ 18:41:23 #49
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196366899
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:30 schreef osodevo het volgende:

[..]
Mij vertel je niet hoe vrouwen werken want ik ken ze van A tot Z.
Jij weet helemaal niets van vrouwen. Hou op zeg.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196367076
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:30 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik mag dan wel geen praktijkervaring hebben maar qua theorie weet ik precies hoe dit gaat eindigen. Mij vertel je niet hoe vrouwen werken want ik ken ze van A tot Z. Een piloot moet ook eerst meters lectuur wegwerken en in de simulator voordat hij echt aan de knoppen mag zitten.
:') :') :')
pi_196367191
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:41 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Jij weet helemaal niets van vrouwen. Hou op zeg.
Toch heeft ie hier wel een punt.
quote:
Het is aan TS om zichzelf te verkopen, dat doe je niet als je huilend op Fok een topic opent.
Rijst mij enkel de vraag... waarom hij dan zelf zo vaak topics opent natuurlijk :)
pi_196367209
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 november 2020 19:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
Waarom zou je perse direct 'je gevoelens' kenbaar moeten maken? Denk je dat je daar iets mee gaat bereiken?

Waarom niet gewoon flirten met haar en een beetje die spanning opzoeken? Dat is ook een vorm van aangeven dat je wel geïnteresseerd bent in meer. Merk je aan haar dat dit wel in goede aarde valt, kun je eens vragen of ze wat wil gaan drinken. Veel grotere slagingskans. Tenzij je hele duidelijke signalen van haar krijgt dat zij jou ook wel wat vindt, zou ik nu nog helemaal geen gevoelens opbiechten.

Overigens lijkt het me niet dat je klaar bent voor een relatie met haar. Er gaat wat mis en je krijgt meteen geen geen hap meer door je keel. Hoe moet je haar dan handelen stel jullie zouden een relatie hebben? Dan loopt ze over je heen, dat kan ik je garanderen.
pi_196367233
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:00 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Waarom zou je perse direct 'je gevoelens' kenbaar moeten maken? Denk je dat je daar iets mee gaat bereiken?

Waarom niet gewoon flirten met haar en een beetje die spanning opzoeken? Dat is ook een vorm van aangeven dat je wel geïnteresseerd bent in meer. Merk je aan haar dat dit wel in goede aarde valt, kun je eens vragen of ze wat wil gaan drinken. Veel grotere slagingskans. Tenzij je hele duidelijke signalen van haar krijgt dat zij jou ook wel wat vindt, zou ik nu nog helemaal geen gevoelens opbiechten.

Overigens lijkt het me niet dat je klaar bent voor een relatie met haar. Er gaat wat mis en je krijgt meteen geen geen hap meer door je keel. Hoe moet je haar dan handelen stel jullie zouden een relatie hebben? Dan loopt ze over je heen, dat kan ik je garanderen.
Of het is heel goed voor de lijn :)
pi_196367241
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 18:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch heeft ie hier wel een punt.
[..]

Rijst mij enkel de vraag... waarom hij dan zelf zo vaak topics opent natuurlijk :)
Uiting van éénzaamheid en de obstakels van geestelijke ziektes. Ik weet wat ik moet doen maar kan het niet omdat ik niet weet hoe ik de implementatie uit moet voeren. Vergelijk het maar met het installeren van een ILS installatie op een luchthaven. De apparatuur kun je zo inkopen, maar je hebt echt gespecialiseerde professionals nodig om het GOED te implementeren.
pi_196367301
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:00 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Waarom zou je perse direct 'je gevoelens' kenbaar moeten maken? Denk je dat je daar iets mee gaat bereiken?

Waarom niet gewoon flirten met haar en een beetje die spanning opzoeken? Dat is ook een vorm van aangeven dat je wel geïnteresseerd bent in meer. Merk je aan haar dat dit wel in goede aarde valt, kun je eens vragen of ze wat wil gaan drinken. Veel grotere slagingskans. Tenzij je hele duidelijke signalen van haar krijgt dat zij jou ook wel wat vindt, zou ik nu nog helemaal geen gevoelens opbiechten.

Overigens lijkt het me niet dat je klaar bent voor een relatie met haar. Er gaat wat mis en je krijgt meteen geen geen hap meer door je keel. Hoe moet je haar dan handelen stel jullie zouden een relatie hebben? Dan loopt ze over je heen, dat kan ik je garanderen.
Dit bedoel ik, gewoon opnieuw de approach inzetten. Met een beetje geluk weet hij haar hart alsnog te winnen maar ik betwijfel of dit gaat lukken. Als hij slim gaat zorgt hij ervoor dat hij MEER te bieden heeft dan die andere dude. Vrouwen vergelijken mannen en willen gewoon de beste.
pi_196367436
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:07 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dit bedoel ik, gewoon opnieuw de approach inzetten. Met een beetje geluk weet hij haar hart alsnog te winnen maar ik betwijfel of dit gaat lukken. Als hij slim gaat zorgt hij ervoor dat hij MEER te bieden heeft dan die andere dude. Vrouwen vergelijken mannen en willen gewoon de beste.
Nou alleen denken mannen en vrouwen nogal eens heel anders over wat dan precies het beste is. En vrouwen denken ook nog eens allemaal anders.... dus good luck with that.
pi_196367472
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou alleen denken mannen en vrouwen nogal eens heel anders over wat dan precies het beste is. En vrouwen denken ook nog eens allemaal anders.... dus good luck with that.
Dat is subjectief idd
pi_196367556
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou alleen denken mannen en vrouwen nogal eens heel anders over wat dan precies het beste is. En vrouwen denken ook nog eens allemaal anders.... dus good luck with that.
Vrouwen zetten over het algemeen vaker niet dan wel de eerste stap. Dat laten ze meestal aan de man over. En als TS dat dan niet doet.

Nu rauw op haar dak melden dat 'ie haar ook wel ziet zitten, lijkt me geen goed plan. Hij zal het ietwat op moeten zien te bouwen.
pi_196367605
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:25 schreef Johan_de_1e het volgende:

[..]

Vrouwen zetten over het algemeen vaker niet dan wel de eerste stap. Dat laten ze meestal aan de man over. En als TS dat dan niet doet.

Nu rauw op haar dak melden dat 'ie haar ook wel ziet zitten, lijkt me geen goed plan. Hij zal het ietwat op moeten zien te bouwen.
Nu wat laat..
pi_196367645
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nu wat laat..
Ja, heeft veel te lang getreuzeld. Maar beter laat dan niet. Die vriendschap wordt waarschijnlijk toch niet heel veel meer als zij aan het daten is en hij stiekem blijft hopen op meer.
pi_196367852
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Mensen zijn mensen. Zij kan er ook juist enorm ongemakkelijk van worden als het niet wederzijds is. In feite is het nu mijn probleem.
Dus? Op dit punt is het alles of niets. Vrienden blijven wordt em toch niet.
pi_196368374
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:44 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dus? Op dit punt is het alles of niets. Vrienden blijven wordt em toch niet.
Mja eerst kijken of de situatie morgen al wat beter is of nog steeds zo ongemakkelijk.
pi_196368908
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:30 schreef Johan_de_1e het volgende:

[..]

Ja, heeft veel te lang getreuzeld. Maar beter laat dan niet. Die vriendschap wordt waarschijnlijk toch niet heel veel meer als zij aan het daten is en hij stiekem blijft hopen op meer.
Herkenbaar. Daardoor heb ik ook een paar online dates verloren.
  zondag 22 november 2020 @ 20:51:00 #64
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196368963
Als je pick up game zo sterk is had je inmiddels al een harem vrouwen als ik het zo lees osodevo.

Stop dus ermee. Stop. Werk aan je eigen issues.
pi_196369006
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 00:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee, of ze moet vrij zijn.
[..]

Heeft het nu zin om haar te vertellen wat ik voel? Als het sowieso niet wederzijds is/was kan ik er makkelijker mee leven maar dat is voor nu dus onbeantwoord.
Ik weet niet of het zozeer zin heeft als in: je gaat je doel bereiken, want ze heeft duidelijk al gevoelens voor een ander. Dus met die intentie zou ik het niet doen. Maar als je zoiets hebt van, het moet van mijn hart af en dan kan ik verder leven, kun je het eventueel doen.
Maar het beste is als je zelf die bevrijding zoekt. Want die ga je van haar toch niet krijgen, en je weet eigenlijk het antwoord al.
  zondag 22 november 2020 @ 20:54:00 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196369012
TS. Natuurlijk klote om dit mee te maken. Als je haar goed kent zou je het eventueel kunnen vertellen dat je haar leuk vindt. Dan ben je dat in elk geval kwijt en weet zij het.

Het zal wel even ongemakkelijk zijn maar als jullie goede vrienden zijn komen jullie er ook wel overheen. Wie weet komt er later nog een kans en komt ie wel naar jou toe.

Verder al wat goede tips hier om hiermee om te gaan. Dan heb ik het niet over tips hoe je haar gaat afpakken...
pi_196372084
Het risico wat je loopt met oogcontact mijden nu je weet dat ze met iemand datet, is dat het over kan komen alsof je alleen interesse hebt in haar als ze beschikbaar zou zijn. Daar zit wel een kern van waarheid in, maar het is misschien niet handig voor je imago. Als oprechte interesse tonen niet je sterkste punt is en jullie elkaar op de werkvloer tegen komen, dan is het wellicht handiger om je gevoelens op te biechten en dat je daarom afstandelijker zal doen komende tijd. Omdat je het moeilijk vindt en niet omdat je alleen in d'r broekje wilde of dat ze als niet single nu afgedaan heeft ofzo. Dan own je je gevoelens, maak je inzichtelijk waarom je zo doet en dat kan meer in je voordeel werken dan evt terug moeten komen van het imago dat je alleen zou willen verkeren en de rest niet boeit. Ofzo.
pi_196372566
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 20:46 schreef osodevo het volgende:

[..]

Herkenbaar. Daardoor heb ik ook een paar online dates verloren.
Ja, je kunt wat dat betreft beter paar keer te vroeg zijn dan steeds te laat. Als 'n dame echt heel lang wil wachten met afspreken, kun je je ook afvragen natuurlijk of dat is wat je wilt.
pi_196372735
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:54 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee, jij moet gaan strijden. Wachten is kansloos, die jongen die nu date lacht zich de ballen uit z'n broek nu. Gozer, kom in actie!
Dit is te ironisch dat uitgerekend jij dit soort dingen post.
pi_196372781
TS ik zou dit als een wijze levensles zien. Altijd voor de liefde gaan als die ruimte er is. Met deze vrouw is het nu waarschijnlijk voorlopig te laat.

Mocht haar huidige date op niks uitlopen dan weetje dat jij haar dolgraag wilt dus onderneem dan actie.

In de tussentijd werk aan jezelf, focus op je ambities op werk/hobby/sociaal gebied. Het voelt voor ons mannen (en misschien ook wel voor vrouwen) vaak zo alsof er maar 1 ideal persoon is. Het grappige is dat dit na een paar weken weer over kan zijn en dat je dan weer precies hetzelfde kan voelen met een enorme intensiteit voor een ander.

Dus de volgende keer dat je dit voelt onderneem je meteen actie :)
pi_196373700
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Haar karakter en innerlijk. En hij lijkt eigenlijk best wel op mij qua looks en karakter dus had het daarom ook niet zien aankomen.
Maar dan met het verschil dat hij het wel in zijn karakter heeft zitten om haar te vragen te gaan daten, waardoor jij nu achter het net vist.
  maandag 23 november 2020 @ 10:02:38 #72
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_196373904
Ik denk dat het niet zozeer gaat over het feit dat jij je gevoelens niet kenbaar hebt gemaakt maar juist dingen had moeten doen waaruit blijkt dat je meer gevoelens voor haar hebt.

- Iets meer flirten
- iets langer oogcontact
- haar subtiel aanraken om die fysieke band te krijgen

Als je dit doet dan weet ze echt wel dat je meer van haar zou willen zonder meteen te zeggen "ik heb gevoelens voor jou". Gevoelens moeten groeien, door bijvoorbeeld de bovenstaande punten.
pi_196375426
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 07:48 schreef soeverein het volgende:

[..]

Dit is te ironisch dat uitgerekend jij dit soort dingen post.
Omdat ik wel die theoretische kennis heb.
pi_196375606
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 07:48 schreef soeverein het volgende:

[..]

Dit is te ironisch dat uitgerekend jij dit soort dingen post.
Maar ergste is nog... hij heeft dus wel een punt :)
pi_196375821
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Omdat ik wel die theoretische kennis heb.
Ga je die kennis voortaan op jezelf toepassen of blijf je jank topics openen?
pi_196375832
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar ergste is nog... hij heeft dus wel een punt :)
Nee dat heeft hij niet, nu opeens in actie komen terwijl die dame leuk aan het daten is komt je eigen kansen niet ten goede.
pi_196375876
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:29 schreef soeverein het volgende:

[..]

Nee dat heeft hij niet, nu opeens in actie komen terwijl die dame leuk aan het daten is komt je eigen kansen niet ten goede.
die kansen waren toch al niet zo van toepassing... maar dat TS wel veel eerder meoten starten.

feit dat ze gaat daten met een ander.. zegt namelijk dat ze in hem geen datingmateriaal zit
als hij datingmateriaal had willen zijn.. hadji dus dergelijke acties (eerder inderdaad!) moeten ondernemen.
pi_196375976
Ik zit er sterk aan te denken om het toch uit te spreken omdat het onze vriendschappelijke relatie op lange termijn ten goede gaat komen...
pi_196376001
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om het toch uit te spreken omdat het onze vriendschappelijke relatie op lange termijn ten goede gaat komen...
Dream on
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_196376360
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om het toch uit te spreken omdat het onze vriendschappelijke relatie op lange termijn ten goede gaat komen...
Daar geloof ik niks van. Ieder mens is verschillend, maar als het niet wederzijds is, zal het alleen maar zorgen voor een ongemakkelijk gevoel.

Daarnaast kan het ook een beetje overkomen van "Hij heeft nooit wat laten blijken, nooit moeite gedaan en nu ik iemand date is 'ie opeens geïntereseerd".

Ik zou het niet doen. Maar goed, iedereen is anders.
pi_196376389
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om het toch uit te spreken omdat het onze vriendschappelijke relatie op lange termijn ten goede gaat komen...
Hoe kom je bij deze conclusie?
pi_196376461
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 13:09 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Hoe kom je bij deze conclusie?
Wishful thinking waarschijnlijk.
pi_196376587
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om het toch uit te spreken omdat het onze vriendschappelijke relatie op lange termijn ten goede gaat komen...
Ik zou het doel en de motivatie beter zoveel mogelijk bij jezelf houden.

Als je het wil doen voor jullie vriendschap, dan is de kans wat groter dat het niet de moeite waard blijkt te zijn als said vriendschap om wat voor reden dan ook niet doorgaat, laat staan verbeterd. En dan kun je sowieso maar beter ook nog even kritisch kijken naar in hoeverre je wel echt bevriend bent en het niet eigenlijk gewoon een wens der gedachte is en meer een kennis waar je af en toe leuk mee babbelt.

Zeg iets omdat je het uitgesproken wil hebben, ongeacht wat zij er mee doet. Dan hou je het bij jezelf en maak je jezelf niet afhankelijk van haar medewerking om je doel te laten slagen. Lijkt me succesvoller dan je blind staren op wat je haar wil laten doen met je uitspraken, een denkfout die osodevo ook maakt en waar je manipulatief over kan komen. En onoprecht, want haar gevoelens of andere feedback boeien verder geen reet zolang het buiten de ja, ik wil jou en niet die ander valt. Dan moet je ook niet raar opkijken dat je niet zo geïnteresseerd en liefdevol uit de verf komt zeg maar.

Je kan nog zoveel mooie dingen zeggen of ineens een heel andere kant van jezelf proberen te laten zien, maar als zij verliefd is op een ander sta je ongeacht jouw kwaliteiten toch buiten spel. Voor zover je überhaupt ooit mee speelde, dat is ook nog eens de vraag als je alleen maar gezellig en op de vlakte blijft. En zolang je die vraag niet duidelijk gesteld hebt, is het niet handig om dramalama te denken dat het wel geslaagd had kunnen zijn als je x of y had gedaan. Dat weet je niet en je gaat er zo ook niet achter komen, dus beter focus je je op iets waar je wel aan kan werken.
pi_196378024
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om het toch uit te spreken omdat het onze vriendschappelijke relatie op lange termijn ten goede gaat komen...
Niet doen.

Wat heeft het voor zin, behalve dan dat jij je gevoel kan uiten?

Zou je een vriendschap met beiden op het spel willen zetten? Ik denk dat twee personen in een ontluikende relatie niet echt zitten te wachten op een derde met gevoelens voor één van de twee op dit ogenblik?

En om het als ultieme poging te gebruiken om nu alsnog haar voor jezelf te winnen is het volgens mij al even te laat.

Niet blijven dromen, jezelf blijven kwellen, en nu even verder gaan met je leven. Mocht het er van komen dat het niks is geworden tussen die twee, kan je altijd nog proberen om verder te gaan met het gevoel wat je nu hebt.

Ik zou een beetje afstand nemen zonder beide uit het oog te verliezen.
pi_196378083
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om het toch uit te spreken omdat het onze vriendschappelijke relatie op lange termijn ten goede gaat komen...
al met al, kut voor je jongen.

Ik voel met je mee maar vind het wel knap van je, het gesprek durft aan te gaan (met zo'n complexe situatie).
pi_196378107
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:12 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]
zonder beide uit het oog te verliezen.
waarom?
pi_196378170
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

waarom?
Wanneer je oprechte gevoelens hebt voor een bepaald persoon, vriendschappelijk en verliefdheid is daarbij gekomen, dan kan je na verloop van tijd wellicht weer verder met je vriendschap.

Verbreek je alle contacten dan ben je sowieso die vriendschap kwijt en met je neus er bovenop blijven zitten lijkt me nu op dit punt een vorm van zelfkastijding, dan lijkt me wat meer afstand de beste tussenweg.
pi_196379052
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:08 schreef Johan_de_1e het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van. Ieder mens is verschillend, maar als het niet wederzijds is, zal het alleen maar zorgen voor een ongemakkelijk gevoel.

Daarnaast kan het ook een beetje overkomen van "Hij heeft nooit wat laten blijken, nooit moeite gedaan en nu ik iemand date is 'ie opeens geïntereseerd".

Ik zou het niet doen. Maar goed, iedereen is anders.
Ik denk juist dat het uitspreken je ook sterker kan maken. We kunnen nu allebei doen alsof onze neus bloed maar als het inderdaad niet weerszijds is krijg je nu alleen de mondelinge bevestiging en dat is ook niet verkeerd. Ik zit nu wel in de modus dat de grootste klap al is gekomen, dus slechter kan het iig niet worden, maar dan moet ik het wel morgen of overmorgen doen.
pi_196379208
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik zou het doel en de motivatie beter zoveel mogelijk bij jezelf houden.

Als je het wil doen voor jullie vriendschap, dan is de kans wat groter dat het niet de moeite waard blijkt te zijn als said vriendschap om wat voor reden dan ook niet doorgaat, laat staan verbeterd. En dan kun je sowieso maar beter ook nog even kritisch kijken naar in hoeverre je wel echt bevriend bent en het niet eigenlijk gewoon een wens der gedachte is en meer een kennis waar je af en toe leuk mee babbelt.

Zeg iets omdat je het uitgesproken wil hebben, ongeacht wat zij er mee doet. Dan hou je het bij jezelf en maak je jezelf niet afhankelijk van haar medewerking om je doel te laten slagen. Lijkt me succesvoller dan je blind staren op wat je haar wil laten doen met je uitspraken, een denkfout die osodevo ook maakt en waar je manipulatief over kan komen. En onoprecht, want haar gevoelens of andere feedback boeien verder geen reet zolang het buiten de ja, ik wil jou en niet die ander valt. Dan moet je ook niet raar opkijken dat je niet zo geïnteresseerd en liefdevol uit de verf komt zeg maar.

Je kan nog zoveel mooie dingen zeggen of ineens een heel andere kant van jezelf proberen te laten zien, maar als zij verliefd is op een ander sta je ongeacht jouw kwaliteiten toch buiten spel. Voor zover je überhaupt ooit mee speelde, dat is ook nog eens de vraag als je alleen maar gezellig en op de vlakte blijft. En zolang je die vraag niet duidelijk gesteld hebt, is het niet handig om dramalama te denken dat het wel geslaagd had kunnen zijn als je x of y had gedaan. Dat weet je niet en je gaat er zo ook niet achter komen, dus beter focus je je op iets waar je wel aan kan werken.
Ik gebruik het niet als het overwinningstactiek. Ik denk oprecht dat zij er wel respectvol mee kan omgaan en voor mij is het fijn dat het is uitgesproken en ik een bevestiging heb van waarschijnlijk geen wederzijdse gevoelens, anders zou ze hem misschien wel op afstand hebben gehouden. Ik slaap er nog een nachtje over. Simpelweg niks doen en afwachten wanneer de relatie strandt kan lang duren en wat als ik dan inderdaad mijn kansen schoon zie en dan te horen krijgt dat het niet wederzijds is dan hoor ik het liever nu al.
  maandag 23 november 2020 @ 16:50:14 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196379408
Is het een collega?
The love you take is equal to the love you make.
pi_196380013
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Is het een collega?
Yep en een waar het ook wel mee klikt.
  maandag 23 november 2020 @ 17:34:00 #92
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_196380041
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 16:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ik gebruik het niet als het overwinningstactiek. Ik denk oprecht dat zij er wel respectvol mee kan omgaan en voor mij is het fijn dat het is uitgesproken en ik een bevestiging heb van waarschijnlijk geen wederzijdse gevoelens, anders zou ze hem misschien wel op afstand hebben gehouden. Ik slaap er nog een nachtje over. Simpelweg niks doen en afwachten wanneer de relatie strandt kan lang duren en wat als ik dan inderdaad mijn kansen schoon zie en dan te horen krijgt dat het niet wederzijds is dan hoor ik het liever nu al.
Ik vind vertellen nog steeds geen slechte optie, maar inderdaad om het af te sluiten en de lucht te klaren, niet omdat je stiekem nog hoop hebt dat ze toch opeens voor jou kiest.
Maar je ziet wel dat er verschillende meningen bestaan, je moet doen wat jou het beste lijkt, wij kunnen niet inschatten hoe zij zal reageren en wat voor jou het beste werkt.
Maar je zou het natuurlijk ook even kunnen aankijken, als je dan denkt dat je het toch gewoon van je af kan zetten, normaal contact kan houden en niet jarenlang hoop houden, is het ook wel een optie om niets te zeggen. Wat iemand zegt, een verliefdheid kan soms ook snel voorbij gaan (vooral als je iemand anders tegen komt en daar open voor staat, omdat je weet dat het met je crush toch niets wordt ;))
Maar als je opeens vriendschappelijk ook geen contact meer hebt en haar (en hem) vermijdt, dan kan juist het niets zeggen ook impact hebben op de vriendschap, omdat het ook raar is als een vriend opeens geen contact meer zoekt, terwijl daar geen aanwijsbare reden voor is.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_196380307
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 16:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het uitspreken je ook sterker kan maken. We kunnen nu allebei doen alsof onze neus bloed maar als het inderdaad niet weerszijds is krijg je nu alleen de mondelinge bevestiging en dat is ook niet verkeerd. Ik zit nu wel in de modus dat de grootste klap al is gekomen, dus slechter kan het iig niet worden, maar dan moet ik het wel morgen of overmorgen doen.
Het is een beetje een egoïstische daad. De ander is al verder. Jij trekt haar (weer) terug in iets wat niets was. Je bent jezelf aan het wijs maken dat een mondelinge bevestiging niet verkeerd is. Haar daden spreken boekdelen. Je hebt de bevestiging echt niet nodig. Bespaar jezelf je gezichtsverlies en ga door met je leven.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 23 november 2020 @ 17:56:43 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196380335
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 17:32 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Yep en een waar het ook wel mee klikt.
Dan zou ik nog maar eens goed bedenken of je wel openheid van zaken wil geven. Ik zou het afraden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196380589
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 17:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan zou ik nog maar eens goed bedenken of je wel openheid van zaken wil geven. Ik zou het afraden.
Mja ik snap je punt. Vandaag deed ze overigens best normaal tegen me. Of het verstandig is weet je pas achteraf. Laat ik het zo zeggen: ik zal het nu wel durven en het is niet slecht voor mijn persoonlijke ontwikkeling anders krijg je altijd een 'wat als' gevoel. Ik doe en verwacht het ook zeker niet zodat ze die ander gelijk aan de kant schuift. En om nou elke week te vragen of ze nog aan het daten is is ook wat sneu. Tijd heelt alles.
pi_196380599
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 17:55 schreef Hineni het volgende:

[..]

Het is een beetje een egoïstische daad. De ander is al verder. Jij trekt haar (weer) terug in iets wat niets was. Je bent jezelf aan het wijs maken dat een mondelinge bevestiging niet verkeerd is. Haar daden spreken boekdelen. Je hebt de bevestiging echt niet nodig. Bespaar jezelf je gezichtsverlies en ga door met je leven.
Zou je dan verwachten dat zij niet op de uitnodiging van de ander in gegaan zou zijn als ze inderdaad misschien nog interesse in mij had?
pi_196380813
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ik vind vertellen nog steeds geen slechte optie, maar inderdaad om het af te sluiten en de lucht te klaren, niet omdat je stiekem nog hoop hebt dat ze toch opeens voor jou kiest.
En jij denkt dat ie niet op meer hoopt als ie het heeft uitgesproken?

Hij wil zijn gevoelens uitspreken omdat hij denkt dat ie iets moet doen want zij is met een ander bezig. Anders raakt ie zijn fantasie en droom kwijt. Ik bedoel, waarom zou je het anders doen? Als je toch nergens op hoopt kan je het net zo goed voor je houden en kan zij verder met die andere gozer.

[ Bericht 1% gewijzigd door TucoRamirez op 23-11-2020 18:38:03 ]
pi_196380912
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:14 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Zou je dan verwachten dat zij niet op de uitnodiging van de ander in gegaan zou zijn als ze inderdaad misschien nog interesse in mij had?
Gozer, je hebt nog 0 keer een poging gedaan om haar mee uit te vragen of iets wat kan betekenen dat je interesse hebt in meer. Er kunnen hier twee dingen aan de hand zijn:

1. Of ze heeft GEEN idee dat je haar leuk vindt want je maakt geen move/flirt niet.
2. Of ze merkt het wel aan je, maar ze vindt het onaantrekkelijk dat je geen actie onderneemt.

Hoe dan ook, geen reden voor haar om niet in te gaan op een date voorstel van een ander. Je bent te laat man. Als je het nu ineens gaat uitspreken komt het alleen maar zwak over omdat jij weet dat ze aan het daten is met die ander en je er een stokje voor wil steken.
pi_196380990
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:14 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Zou je dan verwachten dat zij niet op de uitnodiging van de ander in gegaan zou zijn als ze inderdaad misschien nog interesse in mij had?
Wat schiet je op met dit soort vragen? Niets toch?!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_196381038
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:30 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

En jij denkt dat ie niet op meer hoopt als ie het heeft uitgesproken?

Hij wil zijn gevoelens uitspreken omdat hij denkt dat ie iets moet doen want zij is met een ander bezig. Anders raakt ie zijn fantasie en droom kwijt. Ik bedoel, waarom zou je het anders doen? Als je toch nergens op hoopt kan je het net zo goed voor je houden en kan zij verder met die andere gozer.
Nou ja het hele punt is dat ik inderdaad te lang heb gewacht maar binnenkort wel een move wou maken. Die mogelijkheid is nu lastiger zo niet onmogelijk gemaakt. Ik verwacht niet dat zij nu die ander laat vallen maar wil wel gewoon peilen hoe het anders zou uitpakken en ook omdat ik niet weet hoe lang deze datingfase gaat duren om mijn gevoelens vast te houden. Aan de andere kant heb ik al best lang gewacht om het uit te spreken dus die paar weken kunnen er ook nog wel bij..
pi_196381470
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 16:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het uitspreken je ook sterker kan maken. We kunnen nu allebei doen alsof onze neus bloed maar als het inderdaad niet weerszijds is krijg je nu alleen de mondelinge bevestiging en dat is ook niet verkeerd. Ik zit nu wel in de modus dat de grootste klap al is gekomen, dus slechter kan het iig niet worden, maar dan moet ik het wel morgen of overmorgen doen.
En je denkt niet dat het contact voor haar dan ongemakkelijker voelt?
pi_196381719
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nou ja het hele punt is dat ik inderdaad te lang heb gewacht maar binnenkort wel een move wou maken. Die mogelijkheid is nu lastiger zo niet onmogelijk gemaakt. Ik verwacht niet dat zij nu die ander laat vallen maar wil wel gewoon peilen hoe het anders zou uitpakken en ook omdat ik niet weet hoe lang deze datingfase gaat duren om mijn gevoelens vast te houden. Aan de andere kant heb ik al best lang gewacht om het uit te spreken dus die paar weken kunnen er ook nog wel bij..
Genoegen nemen met 2e keus te zijn is over het algemeen geen eigenschap waar de ander zich aangetrokken tot voelt.

Als iets goed zit hoef je geen move te maken. Dan weet je het beiden van elkaar.

Elke seconde die je er meer tijd in stopt is verlies. Elke seconde meer verlies maakt het alleen maar moeilijker.

---------------------------------------.

Welkom andere vrijgezelle vrouwen *O*
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_196381808
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:06 schreef Johan_de_1e het volgende:

[..]

En je denkt niet dat het contact voor haar dan ongemakkelijker voelt?
Jawel, vandaar ook de twijfel. We blijven elkaar zien en ik wil haar ook niet ongemakkelijk maken door MIJN gevoel te uiten. En eenmaal gezegd kan je ook niet terug..
pi_196382164
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Jawel, vandaar ook de twijfel. We blijven elkaar zien en ik wil haar ook niet ongemakkelijk maken door MIJN gevoel te uiten. En eenmaal gezegd kan je ook niet terug..
Daarom zou ik het wat subtieler aanpakken.
pi_196382310
Ik denk dat de enige vraag die je voor jezelf moet beantwoorden is: wat voegt het toe om het tegen haar te zeggen?
pi_196382428
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:46 schreef Johan_de_1e het volgende:

[..]

Daarom zou ik het wat subtieler aanpakken.
Ik kan wel met hints en subtiliteit hetzelfde zeggen ja dan weet zij het ook wel en is het toch uitgesproken genoeg om het uit te spreken ;)
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:54 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik denk dat de enige vraag die je voor jezelf moet beantwoorden is: wat voegt het toe om het tegen haar te zeggen?
Dan kan ik het makkelijker afsluiten denk ik. Anders zou ik mocht ze weer single raken met hetzelfde zitten en dan kan je het weer onuitgesproken laten tot je een ons weegt.
  maandag 23 november 2020 @ 20:06:59 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196382513
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 20:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ik kan wel met hints en subtiliteit hetzelfde zeggen ja dan weet zij het ook wel en is het toch uitgesproken genoeg om het uit te spreken ;)
[..]

Dan kan ik het makkelijker afsluiten denk ik. Anders zou ik mocht ze weer single raken met hetzelfde zitten en dan kan je het weer onuitgesproken laten tot je een ons weegt.
Zij gaat met andere ogen naar je kijken en dat weet jij dan ook. En als je pech hebt, weten andere collega’s er binnenkort ook over.

Wil je dat, medelijden? Of erger: spot?
The love you take is equal to the love you make.
pi_196384457
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 20:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zij gaat met andere ogen naar je kijken en dat weet jij dan ook. En als je pech hebt, weten andere collega’s er binnenkort ook over.

Wil je dat, medelijden? Of erger: spot?
Ik ben het hier wel mee eens. Je wil je baan behouden toch, TS? Zeker in deze tijden en dan kan je het mikpunt van spot zijn er echt niet bij hebben.

Mensen zijn onbeschofter dan je denkt. Voor je het weet heb je totaal geen controle meer over wat er over je wordt gezegd en worden er allerlei verzonnen verhalen de wereld in gestuurd.
pi_196384530
Wat spot? We zijn toch volwassen, kom op zeg.
pi_196384602
En TS, maak het haar probleem. Nu zit jij met deze shit. Heeft hij niet verdiend.
pi_196384922
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:45 schreef osodevo het volgende:
En TS, maak het haar probleem. Nu zit jij met deze shit. Heeft hij niet verdiend.
Dit is hoe in dossier komt te staan dat je moeite hebt met andermans grenzen te respecteren. Je hebt wel grotere problemen dan een meid die verkering neemt met een andere knul als je denkt dat je jouw issues zo af kan schuiven door je kinderachtig af te reageren op een doodnormale situatie. En dat zonder gêne in een situatie op de werkvloer adviseren.
pi_196385412
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:45 schreef osodevo het volgende:
En TS, maak het haar probleem. Nu zit jij met deze shit. Heeft hij niet verdiend.
Slaat nergens op. Feitelijk gezien heeft ze helemaal niets misdaan (TS overigens ook niet, op het moment), dus waarom zou hij, zij, of beiden, een probleem moeten hebben of krijgen?
pi_196385732
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nou ja het hele punt is dat ik inderdaad te lang heb gewacht maar binnenkort wel een move wou maken. Die mogelijkheid is nu lastiger zo niet onmogelijk gemaakt. Ik verwacht niet dat zij nu die ander laat vallen maar wil wel gewoon peilen hoe het anders zou uitpakken en ook omdat ik niet weet hoe lang deze datingfase gaat duren om mijn gevoelens vast te houden. Aan de andere kant heb ik al best lang gewacht om het uit te spreken dus die paar weken kunnen er ook nog wel bij..
Jij gaat wekenlang wachten tot zij misschien is uitgedate? Jezus Christus :')

Verman jezelf man. Ga ondertussen op zoek naar wat anders, er lopen tig leukere vrouwen rond op de wereld waar je het bij kan proberen. Dat is vast niet wat je wil horen, ik weet het, maar jij zit in je eigen fantasie bubbel waarin zij je obsessie is geworden.

Maargoed, wat je waarschijnlijk gaat doen is je gevoel uitspreken omdat je er zelf niet mee kan dealen als je merkt dat zij serieuzer wordt met die andere kerel. Dan moet je van jezelf iets doen, of je raakt haar kwijt. Dat maakt het dan alleen maar meer awkward, vooral voor haar.
  dinsdag 24 november 2020 @ 00:09:47 #114
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_196386842
Je vindt haar al geruime tijd leuk en wilde nu net een move gaan maken nu blijkt dat ze met iemand anders is.

Hou je jezelf niet gewoon voor de gek?

De kans lijkt me klein dat je echt een move had gemaakt.
Je baalt er nu gewoon van dat je te schijterig was en dat ze nu met iemand anders is.

Leer er van en hap de volgende keer sneller toe.

Ik zou het verder niet uitspreken naar haar, dat gaat alleen maar ongemakkelijk worden.
Als zij jou heel leuk zou vinden, had ze denk ik geen relatie met een ander begonnen en jou wel duidelijkere signalen gegeven.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 02:26:11 #115
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196387162
Het gaat TS ook helemaal niet om haar ,
Hij had een oogje op haar, deed er nooit iets mee , ze weet/wist niets van zijn gevoelens.
Nu is ze met iemand aan het daten , zijn kansen zijn verkeken ,
En dan ga je haar lastig vallen met jouw gevoelens?
'Want TS 'moet het kwijt ...............................en zadelt haar er vervolgens mee op. :')
Lekker oprecht ben je dan.

TS is te laat. Deal with it.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 04:22:14 #116
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196387305
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 18:59 schreef Uhmmpie het volgende:

Toch heeft ie hier wel een punt.
Oh?
quote:
Ik mag dan wel geen praktijkervaring hebben maar qua theorie weet ik precies hoe dit gaat eindigen. Mij vertel je niet hoe vrouwen werken want ik ken ze van A tot Z. Een piloot moet ook eerst meters lectuur wegwerken en in de simulator voordat hij echt aan de knoppen mag zitten.
quote:
Ik heb ook een ander referentiekader, baseer mij dan ook op uitgaansleven dat doorgaans een stuk harder, lees primitiever aan toe gaat. Net een slagveld.
Het het niet veel gescheeld of ik had een paar flinke tikken gekregen, soms moet je risico's nemen als je een vrouw voor je wilt winnen.
TS Waarom pak je haar niet af van die gast die momenteel met haar date?
quote:
Ik vind dat TS, om het even hard te zeggen maar een slapjanus. Waar is die vechtersmentaliteit? Kom op zeg! Vrouwen verwachten dat je als man gaat concurreren en met een beetje geluk win je die concurrentieslag. Ze zijn nog niet getrouwd dus je kan nog altijd je slag slaan.
Zo werkt het ook bij dieren.
quote:
Oogcontact is zóó overrated. Beter realiseert TS dat het wellicht nooit wederzijds was, terwijl hijzelf misschien denkt dat zij tot hem aangetrokken voelde terwijl er überhaupt nooit wat was. :') Wel handig om het dan maar direct te vragen, heb je gelijk duidelijkheid maar lijkt mij best confronterend.Ik zou het niet durven, hoe rauw ik ook lijk.
quote:
Ik weet niet hoe lang zij al met die dude aan het daten is maar als ik TS zou zijn zou ik snel beslissen wat te doen, doorgaan of niet. Point of no return komt al snel in zicht, dan kun je beter je verlies accepteren.Feit is wel dat TS aan zijn radar moet werken want hij heeft hierin compleet gefaald.
quote:
En TS, maak het haar probleem. Nu zit jij met deze shit. Heeft hij niet verdiend.
quote:
Vrouwen vergelijken mannen en willen gewoon de beste.
quote:
Nee, jij moet gaan strijden. Wachten is kansloos, die jongen die nu date lacht zich de ballen uit z'n broek nu. Gozer, kom in actie!
quote:
Zij moet beslissen. Het is aan TS om zichzelf te verkopen, dat doe je niet als je huilend op Fok een topic opent.
Iemand die zo over vrouwen praat /denkt snapt helemaal niets van vrouwen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 24 november 2020 @ 04:32:41 #117
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196387313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 04:22 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Oh?
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Iemand die zo over vrouwen praat /denkt snapt helemaal niets van vrouwen.
Wie snapt er wel wat van vrouwen dan?

Ik ben al een tijdje uit de 'versierscene', maar ik kan me nog wel herinneren dat een meisje echt haast me bij m'n ballen moest vastpakken wilde ik een beetje door hebben dat ze iets wilde :')

Die vage signalen altijd..
Zuiger van het FOK!-OMT
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 04:35:23 #118
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196387315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 04:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wie snapt er wel wat van vrouwen dan?

Ik ben al een tijdje uit de 'versierscene', maar ik kan me nog wel herinneren dat een meisje echt haast me bij m'n ballen moest vastpakken wilde ik een beetje door hebben dat ze iets wilde :')

Die vage signalen altijd..
Niet voor hem blijkbaar , want hij weet precies hoe het bij een vrouw werkt, hij kent ze van A tot Z.
Zegt hij.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 24 november 2020 @ 04:40:16 #119
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196387317
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 04:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Niet voor hem blijkbaar , want hij weet precies hoe het bij een vrouw werkt, hij kent ze van A tot Z.
Zegt hij.
Zonder praktijkervaring nog wel
Zuiger van het FOK!-OMT
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 04:51:11 #120
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196387324
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 04:40 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Zonder praktijkervaring nog wel
Ja precies :+ .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 24 november 2020 @ 05:10:16 #121
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196387342
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 09:57 schreef osodevo het volgende:
Wie het eerst komt die het eerst maalt
En wie het eerst maalt, komt het eerst ....

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 24 november 2020 @ 08:18:24 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196387945
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 04:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wie snapt er wel wat van vrouwen dan?

Ik ben al een tijdje uit de 'versierscene', maar ik kan me nog wel herinneren dat een meisje echt haast me bij m'n ballen moest vastpakken wilde ik een beetje door hebben dat ze iets wilde :')

Die vage signalen altijd..
Die reactie heeft toch weinig te maken met het onderwerp van dit topic.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196388195
quote:
13s.gif Op maandag 23 november 2020 22:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Slaat nergens op. Feitelijk gezien heeft ze helemaal niets misdaan (TS overigens ook niet, op het moment), dus waarom zou hij, zij, of beiden, een probleem moeten hebben of krijgen?
Ja maar ik zou mij dan toch in mijn mannelijkheid aangetast voelen, want het meisje laat je staan en gaat een ander daten. Situatie is wel zwaar kut in deze driehoeksverhouding.
  dinsdag 24 november 2020 @ 08:56:40 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196388225
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:53 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ja maar ik zou mij dan toch in mijn mannelijkheid aangetast voelen, want het meisje laat je staan en gaat een ander daten. Situatie is wel zwaar kut in deze driehoeksverhouding.
Er is helemaal geen sprake van een driehoeksverhouding.

TS heeft zijn gevoelens voor de vrouw op geen enkele manier kenbaar gemaakt. Hoe kun je dan spreken van ‘je aangetast voeren in je mannelijkheid’? Dan zou je je bij elke vrouw die zich niet op jou stort maar een relatie aangaat met een andere man aangtast moeten voelen in je mannelijkheid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196388244
Nou, als je moet aanzien hoe je crush tot over haar oren verliefd is op je liefdesrivaal lijkt mij dat zwaar klote.

Je kan kiezen om in een hoekje te zitten janken of om je te vermannen en haar alsnog voor je proberen te winnen. Hij werkt immers intensief met haar samen, dus er is voldoende kans nu het nog pril is.
pi_196388249
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:53 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ja maar ik zou mij dan toch in mijn mannelijkheid aangetast voelen, want het meisje laat je staan en gaat een ander daten. Situatie is wel zwaar kut in deze driehoeksverhouding.
Hoe kan er iets aangetast zijn als er nooit iets is gebeurd? TS is niet eens afgewezen of iets dergelijks.
pi_196388253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:59 schreef osodevo het volgende:
Nou, als je moet aanzien hoe je crush tot over haar oren verliefd is op je liefdesrivaal lijkt mij dat zwaar klote.

Je kan kiezen om in een hoekje te zitten janken of om je te vermannen en haar alsnog voor je proberen te winnen. Hij werkt immers intensief met haar samen, dus er is voldoende kans nu het nog pril is.
En tevens op ongewenste escalatie/bijeffecten.
pi_196388255
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Hoe kan er iets aangetast zijn als er nooit iets is gebeurd? TS is niet eens afgewezen of iets dergelijks.
Daarom moet TS actie ondernemen.
  dinsdag 24 november 2020 @ 09:02:10 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196388260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:59 schreef osodevo het volgende:
Nou, als je moet aanzien hoe je crush tot over haar oren verliefd is op je liefdesrivaal lijkt mij dat zwaar klote.

Je kan kiezen om in een hoekje te zitten janken of om je te vermannen en haar alsnog voor je proberen te winnen. Hij werkt immers intensief met haar samen, dus er is voldoende kans nu het nog pril is.
Ik snap het wel. Er gebeurt bij jou niks en dan wil je graag zien dat iemand met wie jij je identificeert wél doet wat jij niet doet.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 24 november 2020 @ 09:04:18 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196388281
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:01 schreef osodevo het volgende:

[..]

Daarom moet TS actie ondernemen.
En vol op zijn bek gaan! En dan ga jij hem opbeuren. ‘Je hebt het tenminste geprobeerd. Je hebt gestreden als een leeuw en nu kun je trots je wonden likken.’
The love you take is equal to the love you make.
pi_196388335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:01 schreef osodevo het volgende:

[..]

Daarom moet TS actie ondernemen.
Nee, want met dat immorele advies kun je alleen maar verliezen.

a. TS wordt afgewezen, en zet zichzelf al doende voor joker.
b. TS wordt niet afgewezen, en zit vervolgens met een vrouw die blijkbaar een (prille) relatie aan de kant schuift zodra er iets beters aan de horizon gloort. Wat inhoudt dat TS daar zelf evenzeer het slachtoffer van kan worden.
pi_196388731
Nou nou, alsof TS maar 1 kans heeft. Hij kan het gewoon opnieuw proberen.
  dinsdag 24 november 2020 @ 09:55:25 #133
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196388765
En dan te boek staan als een persoon die moedwillig een (ontluikende) relatie kapot maakt...

Geen beste theorie die je hebt dit keer osodevo!
pi_196388899
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan te boek staan als een persoon die moedwillig een (ontluikende) relatie kapot maakt...

Geen beste theorie die je hebt dit keer osodevo!
Dan vind ik het wel sportief dat TS haar laat gaan. Zou zelf een zuur gevoel aan overgehouden hebben.
pi_196389308
Echt, grow a pair. Je doet net of ze volgende week al gaan trouwen. Dit is het risico als je te lang wacht met dat soort dingen. Je kan toch gewoon vragen of ze eens wil komen eten/drinken?

Makkelijke dingen moeilijk maken. :')
pi_196389378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:49 schreef Bananenpap het volgende:
Echt, grow a pair. Je doet net of ze volgende week al gaan trouwen. Dit is het risico als je te lang wacht met dat soort dingen. Je kan toch gewoon vragen of ze eens wil komen eten/drinken?

Makkelijke dingen moeilijk maken. :')
Come on. Elke dag dat hij langer wacht maakt hij het alleen maar moeilijker voor zichzelf. Als hij het allemaal maar moeilijk en vervelend vind kan hij beter maar afzwaaien en zich op de volgende chick richten.

Tip: Installeer Tinder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196389399
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:56 schreef osodevo het volgende:

[..]

Come on. Elke dag dat hij langer wacht maakt hij het alleen maar moeilijker voor zichzelf. Als hij het allemaal maar moeilijk en vervelend vind kan hij beter maar afzwaaien en zich op de volgende chick richten.

Tip: Installeer Tinder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je hem wat tips geven vanuit jouw rijkelijke ervaring.
pi_196389410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:58 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Misschien kun je hem wat tips geven vanuit jouw rijkelijke ervaring.
Lees het topic eens door. Deze jongen heeft genoeg tips gekregen maar doet er bijzonder weinig mee. Hij heeft de opties zelf in handen.
pi_196389420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Lees het topic eens door. Deze jongen heeft genoeg tips gekregen maar doet er bijzonder weinig mee. Hij heeft de opties zelf in handen.
Ja maar dat zijn tips van mensen die er niks van snappen. Jij als doorgewinterde womanizer weet als geen ander hoe je het beste anticipeert op dit soort situaties. Had jij onlangs niet zoiets meegemaakt met een van je exen?
pi_196389439
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn tips van mensen die er niks van snappen.
Wat dat betreft herken ik mij wel in TS, sommige tips zijn moeilijk te implementeren door het gebrek aan ervaring.

quote:
Jij als doorgewinterde womanizer weet als geen ander hoe je het beste anticipeert op dit soort situaties. Had jij onlangs niet zoiets meegemaakt met een van je exen?
Geen praktijkervaring, enkel theorie.
pi_196390386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:03 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat dat betreft herken ik mij wel in TS, sommige tips zijn moeilijk te implementeren door het gebrek aan ervaring.
[..]

Geen praktijkervaring, enkel theorie.
Er is geen theorie ervaring. Het is geen autorijden
pi_196390418
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:16 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Er is geen theorie ervaring. Het is geen autorijden
Ook bij het autorijden laat ik me liever niet adviseren door iemand die er alleen wel eens een boekje en een wikihow over heeft gelezen.
  dinsdag 24 november 2020 @ 12:20:09 #143
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196390441
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ook bij het autorijden laat ik me liever niet adviseren door iemand die er alleen wel eens een boekje en een wikihow over heeft gelezen.
Maar ik hep gelezen op feesboek dat het ook zo kan!
pi_196390505
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ook bij het autorijden laat ik me liever niet adviseren door iemand die er alleen wel eens een boekje en een wikihow over heeft gelezen.
Nee, dat is ook weer waar
pi_196391102
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:01 schreef osodevo het volgende:

[..]

Daarom moet TS actie ondernemen.
Wat vind jij zelf moreel gezien nou van je eigen advies? Want wat je hier eigenlijk mee zegt is gewoon "fuck hen en hun geluk."
pi_196391117
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 november 2020 02:26 schreef puzziepie het volgende:
Het gaat TS ook helemaal niet om haar ,
Hij had een oogje op haar, deed er nooit iets mee , ze weet/wist niets van zijn gevoelens.
Nu is ze met iemand aan het daten , zijn kansen zijn verkeken ,
En dan ga je haar lastig vallen met jouw gevoelens?
'Want TS 'moet het kwijt ...............................en zadelt haar er vervolgens mee op. :')
Lekker oprecht ben je dan.

TS is te laat. Deal with it.
Precies dit dus.
pi_196391130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:03 schreef osodevo het volgende:
Geen praktijkervaring, enkel theorie.
Dan moet je vooral luisteren naar mensen die wel praktijkervaring hebben. Theorie telt niet.
  dinsdag 24 november 2020 @ 16:13:38 #148
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_196393507
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:03 schreef osodevo het volgende:

Geen praktijkervaring, enkel theorie.
Jongens die vrouwen gaan versieren lezen daar niet eerst over of gaan geen youtube tutorials kijken maar doen het gewoon.
Gaan regelmatig op hun bek, leren daarvan en doen het nog een keer.

Als je eerst moet lezen hoe het moet, is er iets mis.
pi_196394418
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:49 schreef Bananenpap het volgende:
Echt, grow a pair. Je doet net of ze volgende week al gaan trouwen. Dit is het risico als je te lang wacht met dat soort dingen. Je kan toch gewoon vragen of ze eens wil komen eten/drinken?

Makkelijke dingen moeilijk maken. :')
Tuurlijk zou dat kunnen maar zij is ook niet dom. Nu ineens wel vragen als ik weet dat ze met een ander aan het daten is, en ook nog allebei een bekende van ons. :')

Voor nu heb ik het haar nog niet verteld. Denk sowieso niet dat het als een verrassing komt maar gewoon niet wederzijds. Ik wil ook niet stoken nu, zou ik zelf ook niet fijn vinden als er aan mijn date zou worden getrokken. Voor nu inderdaad kans verkeken, en misschien maar goed ook anders zou je een bevestiging krijgen van iets wat je al weet. Ik zou de optie van eten terloops kunnen noemen maar dan wel zodra de ander het niet hoort, anders komt ie vrolijk mee zul je zien..
pi_196394421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:13 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jongens die vrouwen gaan versieren lezen daar niet eerst over of gaan geen youtube tutorials kijken maar doen het gewoon.
Gaan regelmatig op hun bek, leren daarvan en doen het nog een keer.

Als je eerst moet lezen hoe het moet, is er iets mis.
Je kan best lezen hoe het moet, dat kan je zelfs behoorlijk verder helpen want je gaat niet zelf het complete wiel uitvinden natuurlijk. Maar zolang je het maar koppelt aan acties en het niet alleen bij 'lezen over' blijft. Daar ontbreekt het hier nogal aan.
pi_196402803
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Tuurlijk zou dat kunnen maar zij is ook niet dom. Nu ineens wel vragen als ik weet dat ze met een ander aan het daten is, en ook nog allebei een bekende van ons. :')
Aanname.
quote:
Voor nu heb ik het haar nog niet verteld. Denk sowieso niet dat het als een verrassing komt maar gewoon niet wederzijds.
Aanname.
quote:
Ik wil ook niet stoken nu, zou ik zelf ook niet fijn vinden als er aan mijn date zou worden getrokken.
Aanname.
quote:
Voor nu inderdaad kans verkeken, en misschien maar goed ook anders zou je een bevestiging krijgen van iets wat je al weet.
Aanname.
quote:
Ik zou de optie van eten terloops kunnen noemen maar dan wel zodra de ander het niet hoort, anders komt ie vrolijk mee zul je zien..
Aanname.
pi_196403232
Als ik TS was, en ik richt mij ook op mijzelf zou ik mij eerst focussen op socialisen en een vriendengroep maken in plaats van je op 1 chick te richten op je werk.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 25 november 2020 @ 11:43:23 #153
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196404464
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 10:10 schreef osodevo het volgende:
Als ik TS was, en ik richt mij ook op mijzelf zou ik mij eerst focussen op socialisen en een vriendengroep maken in plaats van je op 1 chick te richten op je werk.
Als ik jou was zou ik wat met die boosheid doen.
Je bent eigenlijk een heel boos jongetje .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196404891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:43 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik wat met die boosheid doen.
Je bent eigenlijk een heel boos jongetje .
Ik ben niet boos.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 25 november 2020 @ 12:12:18 #155
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196404924
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:10 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik ben niet boos.
Jawel :)
Alles ligt aan iedereen behalve jou. Maar eigenlijk ben jij heel erg boos op jezelf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196404987
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Jawel :)
Alles ligt aan iedereen behalve jou. Maar eigenlijk ben jij heel erg boos op jezelf.
Ik wil aansluiting
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 25 november 2020 @ 12:18:32 #157
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196405026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:16 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik wil aansluiting
Dat zeg je continu . Maar je wil er niets voor doen. Want alles overkomt je.
Wat dat betreft zijn er veel overeenkomsten tussen TS en jou.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196415427
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 09:37 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Aanname.
[..]

Aanname.
[..]

Aanname.
[..]

Aanname.
[..]

Aanname.
Toch lijkt het me niet slim. Ik ben simpelweg te laat, en zolang ik niet zelf in de positie ben dat ik met haar aan het daten ben heeft het toch geen zin om mij daar druk om te maken helaas. Bovendien heeft ze nu vakantie dus over een tijdje maar polsen hoe er voor staat.
  woensdag 25 november 2020 @ 23:09:43 #159
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196415580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Toch lijkt het me niet slim. Ik ben simpelweg te laat, en zolang ik niet zelf in de positie ben dat ik met haar aan het daten ben heeft het toch geen zin om mij daar druk om te maken helaas. Bovendien heeft ze nu vakantie dus over een tijdje maar polsen hoe er voor staat.
Jij verzint maar redenen om langer te wachten, en zielig tussen hoop en vrees leven. Tot ze straks definitief met die gozer wegloopt als ze een relatie hebben, en de dreun hard binnenkomt.

Maar ach, over een tijdje maar even weer polsen dan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_196415816
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jij verzint maar redenen om langer te wachten, en zielig tussen hoop en vrees leven. Tot ze straks definitief met die gozer wegloopt als ze een relatie hebben, en de dreun hard binnenkomt.

Maar ach, over een tijdje maar even weer polsen dan.
Ik zou nu ook niks meer doen. Hij had simpelweg eerder moeten toeslaan.

Ik bedoel, als je nu aankomt met 'Hey, zullen we een drankje doen?' terwijl je weet dat ze met iemand anders bezig is (en zij weet dat jij dat weet), hoe wanhopig komt dat dan over? Ik begrijp je punt dat hij actie moet ondernemen maar als je dat heel toevallig nu ineens doet maak je jezelf belachelijk.

Wat hij het beste kan doen is achter andere vrouwen aangaan. Als hij iemand anders regelt die leuk is, verdwijnt die obsessie voor haar sowieso als sneeuw voor de zon. Überhaupt geloof ik niet dat hij met de mindset die hij hier tentoon spreidt kans maakt bij haar, maar dat terzijde.
pi_196415900
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Toch lijkt het me niet slim. Ik ben simpelweg te laat, en zolang ik niet zelf in de positie ben dat ik met haar aan het daten ben heeft het toch geen zin om mij daar druk om te maken helaas. Bovendien heeft ze nu vakantie dus over een tijdje maar polsen hoe er voor staat.
Heb je geen andere opties? Leuke chicks die je kent, of download een dating app? Genoeg keus toch. Voor haar 10 anderen, al zie je dat nu niet door je fantasie die de overhand heeft.

Als je je eens een heel aantrekkelijke vent inbeeldt, eentje die zelfvertrouwen heeft. Denk je dat die gaat wachten op wat een bepaalde meid doet? Met jouw manier van denken ga je geen succes boeken man. Ongeacht of zij aan het daten is of niet.
  woensdag 25 november 2020 @ 23:41:15 #162
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196416077
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:26 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ik zou nu ook niks meer doen. Hij had simpelweg eerder moeten toeslaan.

Ik bedoel, als je nu aankomt met 'Hey, zullen we een drankje doen?' terwijl je weet dat ze met iemand anders bezig is (en zij weet dat jij dat weet), hoe wanhopig komt dat dan over? Ik begrijp je punt dat hij actie moet ondernemen maar als je dat heel toevallig nu ineens doet maak je jezelf belachelijk.

Wat hij het beste kan doen is achter andere vrouwen aangaan. Als hij iemand anders regelt die leuk is, verdwijnt die obsessie voor haar sowieso als sneeuw voor de zon. Überhaupt geloof ik niet dat hij met de mindset die hij hier tentoon spreidt kans maakt bij haar, maar dat terzijde.
Tjah aan de andere kant, ze zijn 'aan het daten'. Dat zou een andere random dude die hem ff in haar zou willen hangen ook niet stoppen om het ff te proberen.

In mijn optiek kan hij beter eerst even een blauwtje halen bij dr, is die misschien verlost van zijn obsessie?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_196416275
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah aan de andere kant, ze zijn 'aan het daten'. Dat zou een andere random dude die hem ff in haar zou willen hangen ook niet stoppen om het ff te proberen.

In mijn optiek kan hij beter eerst even een blauwtje halen bij dr, is die misschien verlost van zijn obsessie?
Klopt, maar zijn insteek is niet om hem ff erin te hangen ;)

Als dat zo was geweest, zou ik zeggen go for it. Maar de gasten die dat doen doen dat met een houding van 'het kan me niks schelen of dit gaat lukken of niet'. Dan sta je ook niet voor lul.

TS legt hier enorme druk op, alsof z'n complete levensgeluk er vanaf hangt. No way dat het er soepeltjes uit gaat komen als hij haar zou gaan benaderen. En no way dat het hem niks kan schelen als zij zegt 'nee ik ben aan het daten'.

Ben het wel met je eens dat soms een snoeihard blauwtje erg goed kan zijn. Dat geeft je net die extra push om eindelijk met dit soort zaken af te willen rekenen.
pi_196417430
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah aan de andere kant, ze zijn 'aan het daten'. Dat zou een andere random dude die hem ff in haar zou willen hangen ook niet stoppen om het ff te proberen.

In mijn optiek kan hij beter eerst even een blauwtje halen bij dr, is die misschien verlost van zijn obsessie?
Dat zal wel een tik worden, maar dat is zijn obsessie op de langere termijn ook wel ja. Je kunt beter "de pijn" ineens pakken. Als je wat probeert, heb je het in elk geval probeert en dan kan hij dat zichzelf niet meer verwijten.

Zou het ook gewoon doen. Ze is nog maar aan het daten. En ze zal mans genoeg zijn om pogingen af te wijzen als ze niet geïnteresseerd is. Het is niet zo dat TS 'n familie kapot gaat maken of haar gaat verkrachten.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 26 november 2020 @ 10:28:03 #165
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196419170
Wauw! En een ander gewoon opzadelen met iets :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196419758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Toch lijkt het me niet slim. Ik ben simpelweg te laat, en zolang ik niet zelf in de positie ben dat ik met haar aan het daten ben heeft het toch geen zin om mij daar druk om te maken helaas. Bovendien heeft ze nu vakantie dus over een tijdje maar polsen hoe er voor staat.
Je bent pas te laat als ze exclusief met elkaar zijn. Je houdt het jezelf gewoon voor zodat je nu in je eigen wereldje alsnog verliefd op haar kan zijn. De kans is aanwezig dat je een blauwtje loopt, lekker boeiend. Je bent toch geen dertien meer.
pi_196420615
Jullie plaat blijft hangen heren, denk dat de mening inmiddels duidelijk is.
  donderdag 26 november 2020 @ 13:52:08 #168
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196421581
Als je vandaag iets wil: ga er VANDAAG voor.. nu weet je waarom.. If you snooze, you lose.. harde les -O-

Beste kans is afwachten tot het misschien vanzelf misgaat, kapotstoken gaat backfiren, maja, als het nou niet misloopt, verdoe je je tijd. Hou de boel in de peiling en sla je slag zodra dat evt kan in de toekomst.

Sterkte man, beroerde situatie :{
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196434438
Nou nou, al had TS een poging gedaan was het maar de vraag of het ook succesvol zou zijn. De TS staat nou niet bekend om zijn versier vaardigheden, dus het zou goed kunnen dat hij dan afgewezen werd.

Desalniettemin zwaar kut
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 10:49:07 #170
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196434457
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 10:47 schreef osodevo het volgende:
Nou nou, al had TS een poging gedaan was het maar de vraag of het ook succesvol zou zijn. De TS staat nou niet bekend om zijn versier vaardigheden, dus het zou goed kunnen dat hij dan afgewezen werd.

Desalniettemin zwaar kut
Nee wat dat betreft lijken jullie wel op elkaar
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196434470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:13 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je bent pas te laat als ze exclusief met elkaar zijn. Je houdt het jezelf gewoon voor zodat je nu in je eigen wereldje alsnog verliefd op haar kan zijn. De kans is aanwezig dat je een blauwtje loopt, lekker boeiend. Je bent toch geen dertien meer.
Je hebt gelijk. Ook in het uitgaansleven zie je dat, koppels die gewoon door de aanwezige mannen losgeweekt worden waarna de vrouw op allerlei manieren versierd wordt. Ik vind het onethisch dus op zich wel sympathiek dat hij nu pas op de plaats maakt voor die andere dude.
  zaterdag 28 november 2020 @ 22:59:50 #172
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_196460117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 10:50 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ook in het uitgaansleven zie je dat, koppels die gewoon door de aanwezige mannen losgeweekt worden waarna de vrouw op allerlei manieren versierd wordt. Ik vind het onethisch dus op zich wel sympathiek dat hij nu pas op de plaats maakt voor die andere dude.
Zegt mijn inziens meer over de stelletjes.

Losweken, kom op zeg. Als je relatie goed zit, staat geen van de twee normaliter open voor avances van een ander.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_196464841
Inmiddels kan ik het al meer loslaten. Meer dan een leuke vriendschap zit er voor nu niet in waarschijnlijk :)
pi_196547245
TS ga gewoon naar de volgende, er zijn meer vrouwen op deze aardkloot.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:52:48 #175
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196548047
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:58 schreef osodevo het volgende:
TS ga gewoon naar de volgende, er zijn meer vrouwen op deze aardkloot.
En ondertussen zit je te janken in ander topic dat het je niet gelukt is om met een vrouw te praten.

Please. Doe niet stoer hier terwijl je zelf je issues hebt
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 4 december 2020 @ 14:12:58 #176
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196549330
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

En ondertussen zit je te janken in ander topic dat het je niet gelukt is om met een vrouw te praten.

Please. Doe niet stoer hier terwijl je zelf je issues hebt
Dit idd :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196554049
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

En ondertussen zit je te janken in ander topic dat het je niet gelukt is om met een vrouw te praten.

Please. Doe niet stoer hier terwijl je zelf je issues hebt
Wat is er stoer aan? Was een prima advies.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_196568936
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 12:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Inmiddels kan ik het al meer loslaten. Meer dan een leuke vriendschap zit er voor nu niet in waarschijnlijk :)
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 12:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Inmiddels kan ik het al meer loslaten. Meer dan een leuke vriendschap zit er voor nu niet in waarschijnlijk :)
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 12:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Inmiddels kan ik het al meer loslaten. Meer dan een leuke vriendschap zit er voor nu niet in waarschijnlijk :)
Je spreekt jezelf tegen. Je kunt het los laten, maar uit "voor nu" blijkt wel dat je toch hoopt op meer. Dat meer gaat er echt niet van komen als je daar geen werk van maakt.
pi_196570314
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 19:21 schreef Johan_de_1e het volgende:

[..]


[..]


[..]

Je spreekt jezelf tegen. Je kunt het los laten, maar uit "voor nu" blijkt wel dat je toch hoopt op meer. Dat meer gaat er echt niet van komen als je daar geen werk van maakt.
Ze zijn nog steeds bezig met elkaar dus ik onderneem geen actie meer. Betwijfel ook of ik sowieso haar type wel zou zijn, en of ik dus überhaupt kans gemaakt zou hebben.
pi_196570741
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 20:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ze zijn nog steeds bezig met elkaar dus ik onderneem geen actie meer. Betwijfel ook of ik sowieso haar type wel zou zijn, en of ik dus überhaupt kans gemaakt zou hebben.
Als je zo in de wedstrijd zit maak je inderdaad geen schijn van kans ^O^
pi_196572844
Hoi TS,

Sterkte hoor! Ik weet dat het niet bepaald makkelijk is, maar dit hoort ook bij het leven.

Het enige wat je kan doen, is er lering uit trekken. Volgende keer als je verliefd wordt er dus niet te lang mee wachten. Verlegenheid is vooral in de liefde een ontzettend hinderlijke beperking. Je moet een manier vinden om dat te kunnen overwinnen ook al is dat gigantisch moeilijk.

Probeer de aandacht wat meer te richten op jezelf: hoe wil je verder in het leven? Wat wil je bereiken? Zijn er opleidingen of cursussen die je wilt doen?
pi_196578469
Wat wil Ts nu dan?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 6 december 2020 @ 12:44:51 #183
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196579182
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 11:56 schreef osodevo het volgende:
Wat wil Ts nu dan?
Waarom maak jij je daar zo druk om?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196580074
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 11:56 schreef osodevo het volgende:
Wat wil Ts nu dan?
Tja, doorgaan met z'n leven wellicht? Het overkomt iedereen wel een keer (of vaker) dat verliefdheid op niks uitloopt. En dat is knap kut, maar ook weer niet het einde van de wereld.
pi_196735294
Hoe gaat het nu met TS?
pi_196756994
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:53 schreef osodevo het volgende:
Hoe gaat het nu met TS?
Hetzelfde. Contact met de dame in kwestie is nog steeds prima tussen ons en gaat waarschijnlijk ook niet meer worden zolang haar 'relatie' voortduurt met de andere collega. Ondertussen is een andere collega ook weer aan het daten geslagen dus mijn focus is niet meer op het werk gericht, ik moet buitenaf nieuwe contacten opdoen.
pi_196757252
Sowieso, daten met collega's zou ik niet doen. Als je een blauwtje oploopt is heel je reputatie naar de knoppen.
pi_196758410
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 01:05 schreef osodevo het volgende:
Sowieso, daten met collega's zou ik niet doen. Als je een blauwtje oploopt is heel je reputatie naar de knoppen.
Welnee. Ik geloof sowieso niet echt in blauwtjes lopen. Je kunt toch vragen of iemand zin heeft om iets te gaan doen. Als je het over blauwtjes lopen hebt en reputatie dan wordt het meteen zo beladen, volgens mij levert dat alleen maar spanning op en daar schiet je niks mee op.
pi_196758528
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 00:11 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Hetzelfde. Contact met de dame in kwestie is nog steeds prima tussen ons en gaat waarschijnlijk ook niet meer worden zolang haar 'relatie' voortduurt met de andere collega. Ondertussen is een andere collega ook weer aan het daten geslagen dus mijn focus is niet meer op het werk gericht, ik moet buitenaf nieuwe contacten opdoen.
Wel een gezellig ons-kent-ons bedrijf :X
  woensdag 16 december 2020 @ 15:48:54 #190
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196766713
Bij een fatsoenlijk bedrijf trappen ze je gewoon de keien op als er wordt gekloot op de werkvloer. Niet zo best voor de interne betrekkingen en sfeer als je het mij vraagt. :)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196775445
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 08:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel een gezellig ons-kent-ons bedrijf :X
Niet iedereen doet het met elkaar hoor ;) die ander date met iemand van butenad. Maar de werkvloer is wel een plek waar gemakkelijk relaties ontstaan onder bepaalde leeftijdsgroepen.
pi_196778372
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 22:24 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Niet iedereen doet het met elkaar hoor ;) die ander date met iemand van butenad. Maar de werkvloer is wel een plek waar gemakkelijk relaties ontstaan onder bepaalde leeftijdsgroepen.
Zo klonk het even :)
pi_196778657
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 01:05 schreef osodevo het volgende:
Sowieso, daten met collega's zou ik niet doen. Als je een blauwtje oploopt is heel je reputatie naar de knoppen.
Jij date sowieso niet :+

Ikzelf heb mijn ex leren kennen op de werkvloer. Heel fijne relatie mee gehad voor n aantal jaar :)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2020 08:15:34 ]
pi_197544479
Een maand later, vraag me af hoe het nu met TS gaat. Is hij al aan het daten geslagen?
  donderdag 21 januari 2021 @ 15:08:45 #195
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197551838
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:17 schreef osodevo het volgende:
Ik vind dat TS, om het even hard te zeggen maar een slapjanus. Waar is die vechtersmentaliteit? Kom op zeg! Vrouwen verwachten dat je als man gaat concurreren en met een beetje geluk win je die concurrentieslag. Ze zijn nog niet getrouwd dus je kan nog altijd je slag slaan.

Zo werkt het ook bij dieren.
Denk dat dit een grapje is van Osdevo.
Maar "Vrouwen verwachten dat je als man gaat concurreren" is toch geen reden om dat dan oo te gaan doen? En al zeker geen verplichting, in de zin dat je een slapjanus zou zij als je het niet doet.
Een beetje intelligent iemand zou het net interessant, positief, een pluspunt vinden als iemand niet (altijd) doet wat er van hem / haar verwacht wordt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 21 januari 2021 @ 15:24:29 #196
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197552165
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 07:36 schreef osodevo het volgende:
Een maand later, vraag me af hoe het nu met TS gaat. Is hij al aan het daten geslagen?
Jij kan beter met jezelf aan de slag gaan :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_197552979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Denk dat dit een grapje is van Osdevo.
Maar "Vrouwen verwachten dat je als man gaat concurreren" is toch geen reden om dat dan oo te gaan doen? En al zeker geen verplichting, in de zin dat je een slapjanus zou zij als je het niet doet.
Een beetje intelligent iemand zou het net interessant, positief, een pluspunt vinden als iemand niet (altijd) doet wat er van hem / haar verwacht wordt.
Ik heb er als vrouw eigenlijk nog nooit van gehoord dat vrouwen graag willen dat mannen voor ons concurreren.
Als ik een man leuk vind en met hem samen ben dan heb ik alleen oog voor hem en zit ik helemaal niet te wachten op één of andere mafkees die daar even tussen denkt te moeten komen :')
  donderdag 21 januari 2021 @ 16:26:17 #198
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197553241
IK denk er zelf over dat het vooral heel jonge meiden, meisjes, zijn, of vooral de dommere. En vaak vrouwen (meiden, meisjes) met een combinatie van beiden. Ken het alleen van toen ik nog echt jong was, zo van 15-16 jaar jong.
Overigens, zelf nooit aan meegedaan. Is me te dom. En een meisje of vrouw die dat interessant vindt als jongens, mannen met elkaar op de vuist gaan voor haar, die vrouwen zijn mij ook te dom. Die zou ik dus niet eens willen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197553903
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Denk dat dit een grapje is van Osdevo.
Maar "Vrouwen verwachten dat je als man gaat concurreren" is toch geen reden om dat dan oo te gaan doen? En al zeker geen verplichting, in de zin dat je een slapjanus zou zij als je het niet doet.
Een beetje intelligent iemand zou het net interessant, positief, een pluspunt vinden als iemand niet (altijd) doet wat er van hem / haar verwacht wordt.
Ik ben bang dat ie serieus denkt dat het zo werkt :X

Maar goed.. ik ga er vanuit dat niemand zijn datingadviezen heel erg serieus neemt op dit moment.
  donderdag 21 januari 2021 @ 17:18:04 #200
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197554181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ie serieus denkt dat het zo werkt :X

Maar goed.. ik ga er vanuit dat niemand zijn datingadviezen [b]heel erg serieus neemt op dit moment.[/b]
Klopt, denk ik ook.
Maar ik vind het niet aardig, beetje ongepast zelfs, dat sommigen hem zo aanvallen over het feit dat ie zijn mening geeft.
Het is duidelijk een topic dat hem ten volle bezig houdt, en waar hij zich goed in verdiept heeft. Ik vermoed dat zijn theorieën vooral komen uit PUA literatuur en van dating coaches en trainingen. Daarom ook die "oorlogszuchtige" benamingen en kreten. Maar er zijn zat mensen die er dik voor betalen, en mensen die ervan leven.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197554679
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Klopt, denk ik ook.
Maar ik vind het niet aardig, beetje ongepast zelfs, dat sommigen hem zo aanvallen over het feit dat ie zijn mening geeft.
Het is duidelijk een topic dat hem ten volle bezig houdt, en waar hij zich goed in verdiept heeft. Ik vermoed dat zijn theorieën vooral komen uit PUA literatuur en van dating coaches en trainingen. Daarom ook die "oorlogszuchtige" benamingen en kreten. Maar er zijn zat mensen die er dik voor betalen, en mensen die ervan leven.
Maar dit maakt dat geen beter verhaal hoor. :)
  donderdag 21 januari 2021 @ 18:04:35 #202
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197554871
Neen, maar er zijn halve volksstammen die ook deze mening delen. (ik zelf dus niet !!).
Dus om het er dan op te gooien dat Osedevo er zelf geen ervaringen mee heeft en zijn mening DUS niets waard is, vind ik krom. Hij geeft een mening weer die hij in lectuur heeft gelezen, of een boek, of misschien gezien op you tube, en waar hij ook in gelooft, dus heeft overgenomen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197560574
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 07:36 schreef osodevo het volgende:
Een maand later, vraag me af hoe het nu met TS gaat. Is hij al aan het daten geslagen?
Ze is weer vrijgezel :)
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:11:21 #204
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197588249
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ze is weer vrijgezel :)
Aan de slag dan!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_197602020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ze is weer vrijgezel :)
Dat bied perspectief! :Y
  zondag 24 januari 2021 @ 08:53:32 #206
240618 Micson
The lonely stoner
pi_197603573
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ze is weer vrijgezel :)
En nu? Weer een ander excuus om niet je gevoelens aan haar te hoeven vertellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')