Ik probeer mij mentaal voor te bereiden op de 40 over een maand of vier. Uit jou kan ik wel hoop putten want je geeft toch de indruk dat het met 40 allemaal nog steed prima in orde kan zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was 40 toen ik begon met Evy dus leeftijd is geen excuus![]()
Goede schoenen zijn inderdaad wel heel belangrijk, je moet niet gewoon op je dagelijkse sneakers rennen (wat ik de eerste week deed) maar even investeren in fijne hardloopschoenen. Het is nu black friday week, misschien zijn er wel mooie acties
Ik vroeg me meer af wie die tien namen zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Erik de Vogel, Domien Verschuuren en ik weet even niet meer wie die derde nou was.
Ja samequote:Op zaterdag 21 november 2020 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Nu Kamp v Koningsbrugge kijken, brb.
Dat gaat jouw ook gewoon lukken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer mij mentaal voor te bereiden op de 40 over een maand of vier. Uit jou kan ik wel hoop putten want je geeft toch de indruk dat het met 40 allemaal nog steed prima in orde kan zijn.
Ik zal eens kijken of ik die namen nog kan vinden....quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vroeg me meer af wie die tien namen zijnCharlotte Nijs is in ieder geval geweldig. Ik hoop dat ze mee doet!
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat jouw ook gewoon lukken.
Succes! Ik doe ook weer meequote:Op zaterdag 21 november 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
Ik ga weer eens een pubquiz doen van Upbeatles. Nou ja, zolang ik er nog zin in heb
Dank je. Jij ook succesquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Succes! Ik doe ook weer mee
Ja echt! Je kunt bijvoorbeeld nog gewoon een canvas kerstboom kopen als je 40+ bent! Je kunt je conditie nog flink verbeteren als je 40+ bent! Om nou te zeggen dat het leven begint bij 40 vind ik dan weer niet, maar het is ook nog niet voorbijquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer mij mentaal voor te bereiden op de 40 over een maand of vier. Uit jou kan ik wel hoop putten want je geeft toch de indruk dat het met 40 allemaal nog steed prima in orde kan zijn.
Met dat laaste ben ik wel al bezigquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja echt! Je kunt bijvoorbeeld nog gewoon een canvas kerstboom kopen als je 40+ bent! Je kunt je conditie nog flink verbeteren als je 40+ bent! Om nou te zeggen dat het leven begint bij 40 vind ik dan weer niet, maar het is ook nog niet voorbij
Even mijn Strava bekeken, mijn laatste meters waren inderdaad wat sneller dan die meters ervoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil de data van je rondje wel zien dan, met opeens een enorme snelheidspiek in de laaste 50 meter
Baby stepsquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Met dat laaste ben ik wel al bezigVoor een canvas kersboom voel ik me nog niet helemaal klaar maar ik laat het je weten wanneer het zo ver is
Succes!quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
Ik ga weer eens een pubquiz doen van Upbeatles. Nou ja, zolang ik er nog zin in heb
Hahaha mooiquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even mijn Strava bekeken, mijn laatste meters waren inderdaad wat sneller dan die meters ervoor
Algemeen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes!Met een thema of gewoon algemeen?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Baby steps
Inderdaad maar eerst die conditie en daarna rustig toewerken naar een canvas kerstboom!
Leukquote:
Ik vond 40 wel een dingetje, het klinkt zo oudquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe vond jij het eigenlijk om 40 te worden? Ook juist in de maanden er net voor?
Tegen die tijd ben je al over de 50 en geloven ze dát weer nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik vond het echt k*t om 40 te worden.Maar dat kwam meer doordat ik me voortdurend in een soort van existentiële crisis begeef die alleen erger wordt.
Gelukkig gelooft niemand me als ik zeg dat ik de 40 allang ben gepasseerd maar ik vraag me af hoe lang dat nog duurt.
Jij oogt inderdaad geen 40, op de foto's die ik van je gezien hebquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik vond het echt k*t om 40 te worden.Maar dat kwam meer doordat ik me voortdurend in een soort van existentiële crisis begeef die alleen erger wordt.
Gelukkig gelooft niemand me als ik zeg dat ik de 40 allang ben gepasseerd maar ik vraag me af hoe lang dat nog duurt.
Da's wel apart dat dat op hetzelfde moment gebeurde ja!quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond 40 wel een dingetje, het klinkt zo oud.
In je dertiger jaren klinkt het alsof je in de bloei van je leven bent en vanaf 40 voelt het alsof je over de top bentMaar toen ik eenmaal 40 was, merkte ik dat er eigenlijk niets veranderde
![]()
Maar ik voel me niet 41. Ik vind dat niet echt een getal dat bij mij past. De meeste mensen van mijn leeftijd lijken ook ouder dan ik.
Rond mijn 40e verjaardag begon ik wel heel veel last te krijgen van mijn hypochondrie. Maar dat stond echt volkomen los van 40 worden. Denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |