abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 februari 2021 @ 15:23:53 #101
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198198495
Nadal meldt zich af voor Rotterdam, jawel.
  donderdag 25 februari 2021 @ 15:56:27 #102
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_198199125
Je verwacht het niet..
Rini dankjewel.
pi_198200298
Tja, Nadal en Djoko nu dus allebei een tijdje uit de roulatie met een blessure.. Terwijl ze die blessure al langer hebben en op de AO nog topfit allerlei wedstrijden hebben gespeeld en Djoko zelfs 1 van z'n beste wedstrijden van de afgelopen jaren speelde..

Dus of ze kunnen met helse pijnen (of een hele lading pijnstillers) doorspelen alsof er niks aan de hand is of de blessure wordt een beetje overdreven zodat ze wat rust hebben nu..
pi_198200399
Ze durven gewoon niet tegen een herboren Federer :P
  donderdag 25 februari 2021 @ 22:06:22 #105
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_198207490
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:23 schreef VoMy het volgende:
Nadal meldt zich af voor Rotterdam, jawel.
En de wildcard gaat naar.... Robin Haase.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_198207604
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie zojuist dat de fijne ATP / WTA livescore app niet meer beschikbaar is per 2021.... Nou verwijst de app door naar de officiele ATP en WTA app voor livescores.... maar dat is niet de bedoeling.

Iemane die een andere overzichtelijke app voor tennis livescores gebruikt? Waar dus bijvoorbeeld ook speelschema's, schedules of play etc. overzichtelijk te zien zijn?
Ik gebruik sinds dit jaar tennisnet fan app.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 09:07:59 #107
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_198212749
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 17:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ze durven gewoon niet tegen een herboren Federer :P
Is nu al zeker dat die in Kwatar mee gaat doen?
Rini dankjewel.
pi_198218636
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Griekspoor verneukt drie MP op service in Montpellier.

Neemt dus moeiteloos de status van Haase over.
Ja, dat was cringe en dat op 5-3 of 5-2 voorsprong zelfs :{

7-6 6-7 6-7 ook nog 8)7
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_198227323
quote:
Tennisser Gilles Simon zet carrière on hold door corona: “De zin ontbreekt om in deze omstandigheden te spelen”

De Franse tennisser Gilles Simon (36) heeft vrijdag aangekondigd dat hij zijn carrière on hold zet. Die beslissing is ingegeven door de huidige omstandigheden vanwege de coronapandemie.

“De zin ontbreekt volledig om te reizen en spelen in deze omstandigheden. Ik ben dan ook jammer genoeg genoodzaakt een pauze in te lassen om me op mentaal vlak te beschermen”, tweette Simon. “Hopend dat het moreel zo snel mogelijk terugkeert. Bedankt aan alle getrouwen voor jullie steun. Tot binnenkort.”

Gilles Simon, momenteel 68ste op de ATP-ranking, is proftennisser sinds 2002. De Fransman, die in 2009 met de zesde plaats zijn hoogste notering bereikte, telt in het enkelspel 14 ATP-titels op zijn palmares. Zijn laatste titel behaalde hij in 2018 in Metz. Hij speelde zijn laatste ATP-finale in 2019 op het toernooi van Queen’s.

Op de voorbije Australian Open werd Simon in de eerste ronde uitgeschakeld door de Griek Stefanos Tsitsipas. Zijn meest recente wedstrijd werkte hij dinsdag af op het ATP-toernooi in Montpellier. Simon ging in de eerste ronde in drie sets onderuit tegen de Oostenrijker Dennis Novak.
pi_198230508
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 00:51 schreef wimderon het volgende:

[..]

Meest verrassende aan dit artikel is dat Simon blijkbaar nog actief is.

Maar hij is nog jong, alle tijd voor een pauze.

Ik zal hem nooit vergeten dankzij zijn tankjob in Rotterdam waarbij hij zijn ticket al geboekt voor de wedstrijd al had geboekt omdat zijn vrouw op het punt van bevallen stond. Dat was een van de betere cashmomenten in mijn tennis betting tijd _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_198312770
quote:
Tennisbond ATP komt met een pakket maatregelen om spelers en toernooien te ondersteunen tijdens de coronapandemie. Zo gaat tot het grandslamtoernooi van Wimbledon het prijzengeld bij veel ATP-toernooien omhoog. Die verhoging is mogelijk door een herverdeling van de zogenoemde ATP-bonuspool, een bedrag dat normaal gesproken naar de beste twaalf spelers van de wereld gaat.

De herverdeling van het geld is mogelijk gemaakt door de ATP Player Council, een soort spelersvakbond, met onder anderen de Zwitser Roger Federer en de Spanjaard Rafael Nadal als vertegenwoordigers.

“Tussen de Australian Open (die op 21 februari eindigde) en Wimbledon (28 juni-11 juli) wordt het minimumniveau van het prijzengeld voor ATP 250 en ATP 500 toernooien opgetrokken van 50 procent (van het niveau pre-COVID-19) naar respectievelijk 80 en 60 procent”, meldt de ATP in een persbericht.

“De inkomsten van onze toernooien zijn nog steeds lager door beperkingen op de kaartverkoop. Een substantiële verbetering op dit vlak lijkt halverwege het jaar onwaarschijnlijk”, zegt Andrea Gaudenzi, voorzitter van ATP. “Onze focus is om ervoor te zorgen dat de ATP zoveel mogelijk spelers blijft ondersteunen en ik wil de topspelers en de Player Council bedanken voor hun steun.”

Verder blijven de klassementen langer bevroren, tot en met de week van 9 augustus. Daarbij blijven resultaten behaald op toernooien tussen 4 maart en 5 augustus 2019 - toernooien die in 2020 niet plaatsvonden vanwege de coronacrisis - geldig voor 50 procent. Een speler kan dus ofwel 50 procent van zijn resultaat op het toernooi van Madrid 2019 ofwel 100 procent van zijn resultaat van Madrid 2021 in rekening brengen.

Tot slot kunnen spelers die vier opeenvolgende weken geen toernooien kunnen spelen, beroep doen op een ‘COVID-19 beschermd klassement’. Deze maatregel geeft spelers meer flexibiliteit bij het opstellen van hun speelschema’s. Dit ‘COVID-19 beschermd klassement’ kan gebruikt worden in vier toernooien, met uitzondering van de grandslamtoernooien en/of de Olympische Spelen.
pi_198338757
quote:
De nieuwe Paire is uit:

Tennisser Benoît Paire doet reputatie alle eer aan: spuwen na ruzie, wedstrijd op bizarre wijze weggeven en dan… feesten

Geen zege in de tweede ronde van het ATP-toernooi van Buenos Aires voor Benoît Paire (ATP 29). De Fransman ging in drie sets onderuit tegen het Argentijnse talent Francisco Cerundolo (ATP-137).

Paire had de eerste set nochtans met 6-4 gewonnen, maar ging vervolgens met 3-6 en 1-6 de boot in. Tussendoor maakte hij zijn reputatie van ‘bad boy’ alweer met glans waar.

Allereerst was er zijn ellenlange discussie met de umpire op het einde van het derde spelletje in de tweede set. Paire was er rotsvast van overtuigd dat de service van Cerundolo buiten was, maar volgens de umpire was die nét binnen. De Fransman kon zijn oren niet geloven en haalde bakzeil, waarna hij dan maar spuwde op de afdruk van de bal.

Op het einde van de wedstrijd was Paire alles zo beu, dat hij zijn opslagspel weggaf met twee bijzondere dubbele fouten. Namelijk: ze waren zo bedoeld. Dat mag niet en dus mag de Fransman zich aan een boete verwachten. Al leek hem dat weinig te deren...

En om alles te vergeten, trok Paire vervolgens het Argentijnse nachtleven in.
twitter


twitter


twitter


twitter


twitter
  maandag 8 maart 2021 @ 12:23:08 #113
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_198390401
Medvedev virtueel op plek 2 *O*
Rini dankjewel.
pi_198429232
Comeback van opa Federer gaat zo beginnen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198430799
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:16 schreef superniger het volgende:
Comeback van opa Federer gaat zo beginnen.
Federer, GOAT
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_198431804
:)
  woensdag 10 maart 2021 @ 18:50:14 #117
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198431847
Fed *O*
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 10 maart 2021 @ 19:36:00 #118
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_198432608
Moeizaam potje er toch uitgesleept ^O^
Rini dankjewel.
pi_198434707
quote:
De coronacijfers gaan er de slechte kant op, maar massa Serviërs juicht dolblije Novak Djokovic toe na mijlpaal in tenniscarrière

Novak Djokovic is sinds deze week de langst regerende nummer één in de tenniswereld. Het is namelijk zijn 311ste week aan kop van de ATP-ranglijst, eentje meer dan Roger Federer. Dat werd in zijn thuisland Servië uitbundig gevierd. Te uitbundig.

Djokovic neemt vanaf 24 maart deel aan de Miami Open. Hij liep tijdens de Australian Open in de derde ronde een buikspierblessure op maar beet toch door en pakte er zijn achttiende grandslamtitel. Voor hij hervat in Miami, een toernooi dat hij al zes keer won, zal de Serviër een maand uit competitie zijn geweest. Maar de nummer één van de wereld, dat blijft Djokovic sowieso.

Om zijn nieuwe mijlpaal te vieren, werd ‘The Djoker’ door honderden fans begroet aan zijn restaurant in Belgrado. De ene helft met een mondmasker, de andere zonder. Djokovic trok er zich weinig van aan en baande zich een weg door de massa, terwijl hij handtekeningen uitdeelde en foto’s liet nemen. “Ik ben zeer trots”, reageerde de Serviër op zijn record.

Het leverde prachtige beelden op, maar er kwam ook meteen kritiek op de man die vorig jaar door het stof ging voor het organiseren van een tennistoernooi waar enkele spelers besmet geraakten waaronder Djokovic zelf. De coronacijfers in Servië gaan momenteel de verkeerde kant op.

De voorbije week werden er gemiddeld bijna 4.000 nieuwe gevallen vastgesteld in het land, bijna de helft (48 procent) meer dan een maand geleden.

Er is zelfs sprake van het begin van een tweede golf in Servië, waar een gedeeltelijke lockdown heerst en waar er met niet meer dan vijf mensen mag samengekomen worden in de openlucht. Een regel waar de fans van Djokovic zich duidelijk niet veel van aantrokken.
  donderdag 11 maart 2021 @ 09:19:36 #120
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_198440934
Hahaha, wat een land.
Rini dankjewel.
  donderdag 11 maart 2021 @ 09:21:14 #121
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198440953
twitter

Dit is gewoon knap om voor elkaar te krijgen :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 11 maart 2021 @ 11:17:05 #122
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_198442589
Nadal ook niet naar Dubai. Zou me dan verbazen als hij Miami wel gaat spelen..
Rini dankjewel.
pi_198443962
Rublev zonder een minuut te hebben gespeeld naar de halve finale in Doha. Wel wat rust gehad na Rotterdam zo :D
pi_198446605
volgens mij om 16:30 federer te zien op reguliere kanaal ziggo
pi_198448059
Opa Roger een set voor, maar wel een break achter nu...
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')