abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 november 2020 @ 16:15:59 #1
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_196349927
quote:
School neemt afstand van vragen uit ‘haatzaaiende’ schrijfopdracht over islam
Een middelbare school in Leiderdorp ligt op sociale media onder vuur door een schrijfopdracht waarin moslims op een hoop lijken te worden gegooid met aanslagplegers. De directeur van het Visser 't Hooft Lyceum distantieert zich in een verklaring op de website van de school van ‘enkele vragen’ in de bewuste opdracht. Die werd afgelopen week tijdens een godsdienstles gegeven, naar verluidt door een lerares.

‘Schrijf een krantenartikel van 500 woorden over de godsdienstvrijheid en de islam’ begint de opdracht. Daarna volgen vijf vragen die de leerlingen in hun artikel moeten beantwoorden. ‘Wat betekent de vrijheid van godsdienst voor moslims die aanslagen plegen? Hoe kunnen wij onszelf beschermen tegen fundamentalisme? Hoe komt het dat er aanslagen worden gepleegd in naam van de islam? Hoe komt het dat mensen geloven in een godsdienst die zoveel geweld voortbrengt? Waarom zijn er zoveel moslimterroristen?’

Een tweet met foto van de schrijfopdracht, geprojecteerd op een schoolbord, gaat sinds gisteren rond op Twitter. Veel mensen reageren verontwaardigd met teksten variërend van ‘God allemachtig wat een shitzooi’, ‘Is dit echt?’ en ‘Ik vind het zo erg voor moslimkinderen op deze school, plaatsvervangend misselijk.’ tot ‘Verantwoord onderwijs aanbieden, het Visser ‘t Hooft Lyceum (Leiden e.o.) weet hoe het moet’ en ‘Het Visser ‘t Hooft Lyceum is een christelijke school, waar we elkaar in onze waarde laten'.

Voorzitter Farid Azarkan van de Denk-fractie in de Tweede Kamer zag de tweet ook voorbijkomen en reageerde met: ‘Bijzondere vragen. Ben benieuwd naar de antwoorden.’

Respect voor elkaar
Lyceum-directeur Ron Onderwater laat in een verklaring weten dat de school afstand neemt van ‘enkele vragen in de schrijfopdracht’ tijdens een godsdienstles afgelopen week. ‘Het Visser ’t Hooft Lyceum stelt zich op het standpunt dat geen enkel geloof of levensbeschouwing als geheel mag worden aangesproken op de acties van een kleine groep. Wij hebben respect voor elkaar, ongeacht afkomst, geloof of geaardheid en betreuren het als mensen zich door deze opdracht gekwetst voelen. Dat is zeker niet de bedoeling geweest’, schrijft hij mede namens het bestuur van de Stichting Confessioneel Onderwijs Leiden (SCOL).

‘Nette reactie van de school. Wel uitzoeken hoe dit soort teksten in een opdracht belanden', reageerde Azarkan vanmorgen. Andere twitteraars uiten kritiek op de reactie van de school. ‘Die neemt er slechts ten dele afstand van’, tweet iemand. ‘Hoogst bedenkelijk', schrijft een ander. ‘Blijkbaar niemand die daar intern aan de bel trekt’reageert weer een ander.

Gevoelig
De combinatie islam en moslimfundamentalisten ligt sinds de aanslagen van de afgelopen weken in Frankrijk uiterst gevoelig. Een geradicaliseerde jihadist onthoofde vorige maand in een voorstad van Parijs de 47-jarige geschiedenis- en aardrijkskundeleraar Samuel Paty. Dit nadat hij tijdens een les over de vrijheid van meningsuiting spotprenten van de profeet Mohammed had getoond.

De foto van de dader, een Tsjetsjeense vluchteling die door de politie werd doodgeschoten, bevond zich in het mobieltje van een geradicaliseerde Tunesiër die eind oktober drie mensen doodde in een kerk in Nice.

https://www.ad.nl/binnenl(...)over-islam~ab7c6298/

Tja, zijn die vragen nou echt zó erg? Je kunt toch niet stellen dat ze niet legitiem zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_196349982
Gaat er nu weer iemand onthoofd worden?
pi_196350229
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 16:21 schreef SoS87 het volgende:
Gaat er nu weer iemand onthoofd worden?
Het echte probleem is dat mensen kritisch zijn op de onthoofdingen.
pi_196350256
Reliooten zijn de kanker van de maatschappij!
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_196350342
Zijn gewoon vragen waar ze liever niet over willen nadenken.
  zaterdag 21 november 2020 @ 16:59:00 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196350361
Wat is er mis met die vragen ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_196350364
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 16:48 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Reliooten zijn de kanker van de maatschappij!
Die hebben wel weinig tot geen tegenstand als ze weer eens stemming lopen te maken tegen mensen die niet geloven.
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:02:46 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196350387
DO NOT DARE TO MENTION THE ELEPHANT IN THE ROOM! :(
pi_196350450
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 november 2020 16:59 schreef Enchanter het volgende:
Wat is er mis met die vragen ?
Helemaal niks.
Deze samenleving wringt zich in alle mogelijke bochten om de islam en zijn kritiekloze sympathisanten zo veel mogelijk te plezieren.
Te triest voor woorden dat ze op een confessioneel lyceum buigen voor deze religie van haat.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:21:46 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_196350571
Het zijn slechts prikkelende vragen. De gemiddelde journalist doet niet anders. Veel interessanter zijn de antwoorden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:25:36 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_196350606
"Hoe komt het dat met de emancipering van moslims, gristenen ook een steeds grotere bek krijgen?"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:26:28 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196350616
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Hoe komt het dat met de emancipering van moslims, gristenen ook een steeds grotere bek krijgen?"
Bron?
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:27:09 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_196350623
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:26 schreef Tengano het volgende:

[..]

Bron?
Right for life en hun terrorisme richting abortusklinieken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:34:42 #14
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196350753
Op zich zijn dit natuurlijk allemaal vragen waarover iedereen (en zeker ook moslims) eens zou moeten nadenken, maar beter zou het zijn dit centraal en comparatief te behandelen zodat je moslimleerlingen niet teveel in een hoek duwt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196350809
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 november 2020 16:59 schreef Enchanter het volgende:
Wat is er mis met die vragen ?
Dat vroeg ik me ook af. Maar ik kan me wel voorstellen dat een gemiddelde moslimtiener dit soort vragen niet prettig vindt, want nogal confronterend en dat je geloofsgenoten door deze vraagstelling automatisch worden geassiocieerd met terroristen die links en rechts mensen onthoofden voor de meest onbenullige redenen. Maar dat zou geen reden moeten zijn om deze zaken onbesproken te laten.
Wel slap dat dat schoolbestuur hun keutel al heel snel weer intrekt en excuses aanbiedt. Hoewel.... de angst dat er weer (letterlijk) koppen gaan rollen is ook niet ongegrond natuurlijk.

Ze hadden beter kunnen vragen: Als de islam een religie van vrede is, waarom zijn er dan zoveel terroristen die in naam van Allah en/of Mohammed zoveel onschuldige mensen gruwelijk afslachten?
Is dat dan niet veel slechter dan een of andere cartoon waarin de islam belachelijk wordt gemaakt?
pi_196350875
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:26 schreef Tengano het volgende:

[..]

Bron?
Kijk om je heen. Steeds meer protesten tegen abortus en het verbieden van homosexule geaardheid in het onderwijs.
Over het algemeen willen de religies het liefst terug naar de middeleeuwen met heksenjachten op alles wat afwijkt van het 'normale' leven.
Wat volgt? Gaan we straks weer zwarte katten in de fik steken of roodharige vrouwen als heks terechtstellen?
Mensen met sproeten als melaatsen behandelen?
Zwakzinnigen of geestelijk gehandicapten als bezeten door de duivel beschouwen?

Is het westen over het hoogtepunt van de beschaving heen en gaan we weer terug naar de achterlijkheid van de middeleeuwen?
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:47:42 #17
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196350917
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 16:15 schreef thedeedster het volgende:
Voorzitter Farid Azarkan van de Denk-fractie in de Tweede Kamer zag de tweet ook voorbijkomen en reageerde met: ‘Bijzondere vragen. Ben benieuwd naar de antwoorden.’
Kan lullen wat je wil maar dat is gewoon een prima antwoord.
pi_196350934
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:34 schreef -XOR- het volgende:
Op zich zijn dit natuurlijk allemaal vragen waarover iedereen (en zeker ook moslims) eens zou moeten nadenken, maar beter zou het zijn dit centraal en comparatief te behandelen zodat je moslimleerlingen niet teveel in een hoek duwt.
Heel juist. En wat mij betreft mag je in dit geval ook de joodse gemeenschap in Israel er ook bij betrekken.
Want dat vind ik dus ontzettend wrang, de moslims zijn vandaag het ultieme kwaad, maar als je moslim vervangt door jood, moet je het westen eens horen.
Terwijl joden net zo wreed zijn als het over ritueel slachten van dieren gaat, net zo vrouwonvriendelijk want geven vrouwen ook geen hand en net zo oorlogszuchtig zijn als het gaat over het religieuze eigenbelang.
pi_196350955
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:47 schreef the-eye het volgende:

[..]

Kan lullen wat je wil maar dat is gewoon een prima antwoord.
Vind je echt? Ik vind het nogal nietszeggend en vooral vrijblijvend.
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:53:11 #20
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_196350978
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:47 schreef the-eye het volgende:

[..]

Kan lullen wat je wil maar dat is gewoon een prima antwoord.
Als dit de aanleiding zou zijn van een goede, inhoudelijke discussie, dan is dat toch gewoon prima?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_196350985
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 16:48 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Reliooten zijn de kanker van de maatschappij!
Vind ik niet. Ik vind de reclamegangsters meer de kanker van de maatschappij.
Mensen constant pushen om dingen aan te schaffen die ze niet nodig hebben, mensen constant pushen om geld te lenen, zelfs kinderen zijn niet meer veilig voor deze geldpedofielen.
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:55:27 #22
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196350998
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Vind je echt? Ik vind het nogal nietszeggend en vooral vrijblijvend.
Hij geeft aan dat hij niets tegen die schrijfopdracht heeft. Noem dat maar nietszeggend en vrijblijvend als de rest hard wegrent en zich verschuilt achter afstand nemen.
pi_196351021
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Heel juist. En wat mij betreft mag je in dit geval ook de joodse gemeenschap in Israel er ook bij betrekken.
Want dat vind ik dus ontzettend wrang, de moslims zijn vandaag het ultieme kwaad, maar als je moslim vervangt door jood, moet je het westen eens horen.
Terwijl joden net zo wreed zijn als het over ritueel slachten van dieren gaat, net zo vrouwonvriendelijk want geven vrouwen ook geen hand en net zo oorlogszuchtig zijn als het gaat over het religieuze eigenbelang.
Joden vinden zichzelf superieur en belangrijker dan alle andere mensen op deze aarde lijkt het. Als je ook maar iets zegt wat zij interpreteren als kritiek. Dan word je het land zowat uitgejaagd en duizend jaar vervloekt ofzo. Waarom is de holocaust zoveel erger dan alle andere holocausts. Onder het communisme zijn het twintigvoudige aan mensen vermoord. Maar alleen Joden zijn zogenaamd het zieligst op deze wereld (..)
pi_196351064
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:55 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hij geeft aan dat hij niets tegen die schrijfopdracht heeft. Noem dat maar nietszeggend en vrijblijvend als de rest hard wegrent en zich verschuilt achter afstand nemen.
Hij geeft niks aan. Hij heeft waarschijnlijk zijn lesje geleerd met de uitbarsting van die dame en houdt nu een enorme slag om zijn arm.
  zaterdag 21 november 2020 @ 18:14:36 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196351254
Nog even en terrorisme mag niet meer besproken worden.
pi_196351326
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Kijk om je heen. Steeds meer protesten tegen abortus en het verbieden van homosexule geaardheid in het onderwijs.
Over het algemeen willen de religies het liefst terug naar de middeleeuwen met heksenjachten op alles wat afwijkt van het 'normale' leven.
Wat volgt? Gaan we straks weer zwarte katten in de fik steken of roodharige vrouwen als heks terechtstellen?
Mensen met sproeten als melaatsen behandelen?
Zwakzinnigen of geestelijk gehandicapten als bezeten door de duivel beschouwen?

Is het westen over het hoogtepunt van de beschaving heen en gaan we weer terug naar de achterlijkheid van de middeleeuwen?
De achterlijkheid is toch niet te stoppen? Aangezien de sleutelposities van de maatschappij in handen zijn van de religieuze leiders. Waardoor er geen verzet kan worden georganiseerd tegen de toenemende achterlijkheid.
pi_196351362
Verdomd goede vragen wel. ^O^
Vakman pur sang
pi_196351476
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:47 schreef the-eye het volgende:

[..]

Kan lullen wat je wil maar dat is gewoon een prima antwoord.
Ha ja. Mooie reactie.
pi_196351842
De vragen, vooral die laatste twee zijn wel erg suggestief. Dat zijn eigenlijk al geen vragen meer, maar beweringen op zich die vol zitten met (ongenuanceerde) oordelen/meningen. Lijkt mij een slechte basis om kinderen mee te geven, ongeacht de inhoud van de vragen.
pi_196351907
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:34 schreef -XOR- het volgende:
Op zich zijn dit natuurlijk allemaal vragen waarover iedereen (en zeker ook moslims) eens zou moeten nadenken, maar beter zou het zijn dit centraal en comparatief te behandelen zodat je moslimleerlingen niet teveel in een hoek duwt.
Het is juist een gelegenheid om uit de hoek te komen. Bovendien is het een schrijfopdracht, volgens mij kan de leerling dan schrijven van wat hij vindt naar aanleiding van de vragen.

Er staat ook niets in wat niet waar is. Het fabeltje dat er maar een paar doorgedraaide extremisten wordt nog verspreid door de directeur om de heibel te smoren, maar dat maakt het nog niet waar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 21 november 2020 @ 19:16:53 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196352083
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 19:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is juist een gelegenheid om uit de hoek te komen. Bovendien is het een schrijfopdracht, volgens mij kan de leerling dan schrijven van wat hij vindt naar aanleiding van de vragen.

Er staat ook niets in wat niet waar is. Het fabeltje dat er maar een paar doorgedraaide extremisten wordt nog verspreid door de directeur om de heibel te smoren, maar dat maakt het nog niet waar.
Het klopt dat er achter de groep die zelf bereid is om geweld te gebruiken ook een grote groep enablers zit. Het grootste gedeelte van de moslims wil zich echter gewoon met zichzelf bezig houden en zit qua leven en loyaliteit een beetje klem tussen dominant conservatief geluid en de Westerse wereld. Als je die zo'n opdracht rauw op hun dak geeft dan resulteert dat er waarschijnlijk in dat ze zich willen verdedigen in plaats van dat ze gaan nadenken. Daarom kun je zo'n onderwerp beter klassikaal en in dialoog behandelen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196352213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 19:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het klopt dat er achter de groep die zelf bereid is om geweld te gebruiken ook een grote groep enablers zit. Het grootste gedeelte van de moslims wil zich echter gewoon met zichzelf bezig houden en zit qua leven en loyaliteit een beetje klem tussen dominant conservatief geluid en de Westerse wereld. Als je die zo'n opdracht rauw op hun dak geeft dan resulteert dat er waarschijnlijk in dat ze zich willen verdedigen in plaats van dat ze gaan nadenken. Daarom kun je zo'n onderwerp beter klassikaal en in dialoog behandelen.
Nee, als ze zich/hun religie willen verdedigen moeten ze juist nadenken over dat geloof, en dat zijn ze niet gewend. Het is een leerling uit 3VWO, wat is dat nou weer voor lage verwachting dat die niks rauw op het dak mag komen vallen? De zielige moslimpjes moeten weer met fluwelen handschoentjes onderwezen worden wat anders zijn ze gekwetst? Dan had iets dergelijks hen eerder rauw op het dak gegooid moeten worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 21 november 2020 @ 19:33:40 #33
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196352305
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 19:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, als ze zich/hun religie willen verdedigen moeten ze juist nadenken over dat geloof, en dat zijn ze niet gewend. Het is een leerling uit 3VWO, wat is dat nou weer voor lage verwachting dat die niks rauw op het dak mag komen vallen? De zielige moslimpjes moeten weer met fluwelen handschoentjes onderwezen worden wat anders zijn ze gekwetst?
Ze hoeven helemaal niet worden aangepakt. VWO-leerlingen zijn natuurlijk ook niet achterlijk en zien best wel dat aanslagen in Europa en tegen liberaal-democratische waarden vooral gepleegd worden door moslims, daar moet dan ook vooral niet omheen gedraaid worden. Ik denk echter niet dat het zinvol is om daar een opstel over te laten schrijven zonder eerst klassikaal de oorzaken daarvoor door te lopen, dan zetten ook gematigde moslimjongeren de hakken in het zand.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196352337
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 19:33 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ze hoeven helemaal niet worden aangepakt. VWO-leerlingen zijn natuurlijk ook niet achterlijk en zien best wel dat aanslagen in Europa en tegen liberaal-democratische waarden vooral gepleegd worden door moslims, daar moet dan ook vooral niet omheen gedraaid worden. Ik denk echter niet dat het zinvol is om daar een opstel over te laten schrijven zonder eerst klassikaal de oorzaken daarvoor door te lopen, dan zetten ook gematigde moslimjongeren de hakken in het zand.
Dan zijn het blijkbaar geen gematigde moslimjongeren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 21 november 2020 @ 19:54:12 #35
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_196352551
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:47 schreef the-eye het volgende:

[..]

Kan lullen wat je wil maar dat is gewoon een prima antwoord.
Het is precies wat ik postte :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 21 november 2020 @ 19:54:49 #36
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196352566
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Kijk om je heen. Steeds meer protesten tegen abortus en het verbieden van homosexule geaardheid in het onderwijs.
Nou, nou, nou. In ieder geval proberen deze christenen de homo's nog therapieën aan te bieden om zo van hun ziekte af te komen. Dat is toch wat vriendelijker dan ze als oud vuil van een flat af te gooien.
  zaterdag 21 november 2020 @ 19:58:00 #37
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_196352626
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 november 2020 19:54 schreef Tengano het volgende:

[..]

Nou, nou, nou. In ieder geval proberen deze christenen de homo's nog therapieën aan te bieden om zo van hun ziekte af te komen. Dat is toch wat vriendelijker dan ze als oud vuil van een flat te gooien.
Ik heb een mooie therapie om de gristenen van hun geloof af te helpen. Ik ben bezig om van de zorgverzekeraars geld los te weken voor een grote campagne.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_196352875
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 19:54 schreef Tengano het volgende:

[..]

Nou, nou, nou. In ieder geval proberen deze christenen de homo's nog therapieën aan te bieden om zo van hun ziekte af te komen. Dat is toch wat vriendelijker dan ze als oud vuil van een flat af te gooien.
De christenen zullen wel blij zijn met zoveel jongeren die stekeblind gemaakt zijn?
pi_196354095
Terechte vragen.
Niks mis mee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 21 november 2020 @ 21:24:16 #40
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196354220
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 21:17 schreef Red_85 het volgende:
Terechte vragen.
Niks mis mee.
pi_196354819
Had graag van Arkazan en Kuzu willen horen waarom ze precies vinden dat dit bijzondere vragen zijn.

Als er nou had gestaan "Elke moskee is een sluiting waard." dan ligt het anders.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196356089
Sommige vragen hadden wel ietsje minder speculatief kunnen worden gesteld. Maar dit is natuurlijk wel een onderwerp waar de deug-douane weer helemaal los op kan gaan :7
-
  zondag 22 november 2020 @ 00:03:13 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_196356878
Lijkt het lekken van een foto met vragen uit een Nederlands klaslokaal niet verdacht veel op het lekken van een foto met een cartoon uit een Frans klaslokaal?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 22 november 2020 @ 09:02:52 #44
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_196358813
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 00:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lijkt het lekken van een foto met vragen uit een Nederlands klaslokaal niet verdacht veel op het lekken van een foto met een cartoon uit een Frans klaslokaal?
Er zijn talloze verschillen op te noemen, maar in essentie hetzelfde; materiaal om discussies mee te starten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_196358933
Als in vraag 4 en 5 het woordje "zoveel" was geschrapt, was het een prima opdracht.
-
  zondag 22 november 2020 @ 09:41:34 #46
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196359068
Typische panische reactie van de school.
Ben benieuwd hoe de collega´s van de docent hierop reageren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196359089
tja als je daar over moet nadenken leef je niet echt bij het nieuws van de dag. Het is toch helder wat er om ons heen gebeurt?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  zondag 22 november 2020 @ 10:02:34 #48
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196359288
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 09:43 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
tja als je daar over moet nadenken leef je niet echt bij het nieuws van de dag. Het is toch helder wat er om ons heen gebeurt?
Probleem is alleen dat als je leerlingenbestand voor 50% uit dit soort kinderen bestaat, dit best wel eens kan betekenen dat je volgend jaar 3 klassen minder hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196359389
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Typische panische reactie van de school.
Ben benieuwd hoe de collega´s van de docent hierop reageren.
Vorige week iedereen nog een grote bek dat we vooral achter de docenten moeten staan. Bij het eerste incident is men dat al weer vergeten :{w
  zondag 22 november 2020 @ 10:15:26 #50
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196359422
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat als je leerlingenbestand voor 50% uit dit soort kinderen bestaat, dit best wel eens kan betekenen dat je volgend jaar 3 klassen minder hebt.
Is het wel een stuk veiliger voor de leraren om “controversiële” onderwerpen zoals democratie en rechtsstaat, vrijheid van meningsuiting en godsdienst te behandelen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')