jeeesus manquote:Op vrijdag 27 november 2020 06:34 schreef pullup het volgende:
Ik heb die Leckere al weer opgezopen gisterenHaal zowel een nieuwe bij de bierkoning.
Ik geef mezelf geen tijd om gewoon wijn of bier in te slaan deze weken en begin dan maar aan wat ik in huis heb
quote:Op vrijdag 27 november 2020 06:34 schreef pullup het volgende:
Ik heb die Leckere al weer opgezopen gisterenHaal zowel een nieuwe bij de bierkoning.
Ik geef mezelf geen tijd om gewoon wijn of bier in te slaan deze weken en begin dan maar aan wat ik in huis heb
Vanmorgen om 5 uur gelijk gedaanquote:
Al bij de bierkoning geweest?quote:
Wilde ik net doen maar ik krijg bezoek voor de thee 😅 ik drink wel een hertog jan zoquote:
Die had je gisteren niet voorradig ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wilde ik net doen maar ik krijg bezoek voor de thee 😅 ik drink wel een hertog jan zo
Ohhh, Pullupje toch.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wilde ik net doen maar ik krijg bezoek voor de thee 😅 ik drink wel een hertog jan zo
Die scoorde ik bij de appie 😊 heb in ieder geval wat te drinkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had je gisteren niet voorradig ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom zelden bij de Appie, maar bij de Jumbo is de bierkeuze tegenwoordig enorm.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Die scoorde ik bij de appie 😊 heb in ieder geval wat te drinken
Ja dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kom zelden bij de Appie, maar bij de Jumbo is de bierkeuze tegenwoordig enorm.
Had vorige week toen ik de biertjes voor de proeverij ging halen wat extra biertjes op de gok (naam) gekozen. En deze week iedere avond eentje geprobeerd.
Man.. levensgevaarlijk, je hebt er zo een nieuwe verslaving hobby bij
Open haard aan, lekker om een biertje bij te drinken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn er nog temperatuur suggesties?
Schuif eens op.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Open haard aan, lekker om een biertje bij te drinken.
Haha lekker bezigquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
Ik heb de haard ook aan en de kerstboom en een boel lichtjes. Duurt een uur om de tering zooi weer uit te zetten....
Veel plezier met BIER !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |