abonnement Unibet Coolblue
pi_196420031
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:59 schreef paulgo het volgende:
Net vandaag in de Utrechtse binnenstad liep ik op het trottoir. Toen twee buitenlandse vrouwen mij passeerden hoestte de ene vrouw mij midden in het gezicht op een halve meter afstand. Ze bleven rustig naast elkaar lopen en ik kon toen niet uitwijken wegens het drukke autoverkeer in die straat. De stoep was maar anderhalve meter breed.
Ik vind het ronduit asociaal van die kutwijven. Ze deden het zo plotseling dat ik er niet op tijd kon reageren. Voordat je het weet gebeurt zoiets. Ik loop helemaal te flippen van deze plotselinge gebeurtenis. Dit zijn doelbewuste ziekteverspreiders. Er zijn gewoon lui die het leuk vinden om andere burgers te kwetsen. Daar helpt de corona app of een vrijwillige quarantaine dus niet tegen. Het wordt tijd voor keiharde maatregelen. Een lockdown en verplichte quarantaine of een soort badge die besmette personen zichtbaar buiten moeten dragen. Nu weet je niet of iemand die je tegen komt besmet is.
Wordt het niet tijd voor zo'n ster?
Deze is voor niet besmette personen: [ afbeelding ]
Deze is voor mogelijk besmette personen: [ afbeelding ] Hij lijkt wel erg op een jodenster, (Dus is deze versie minder geschikt) maar dit zijn ook krankzinnige tijden.
Een betere variant is daarom de volgende rode badge: [ afbeelding ]
Alle betweters die dit onethisch vinden beseffen niet dat veel smeerlappen gewoon met mensenlevens spelen en dat wij eigenlijk in dezelfde situatie verkeren als tijdens de Middeleeuwse pestepidemieën, maar nu met een grote groep aso's die zoveel mogelijk andere mensen willen besmetten. Als iedereen op straat verplicht wordt zo'n ster te dragen zal dat minder stigmatiserend werken en hopelijk een bijdrage leveren aan de bestrijding van de corona epidemie. Hoe denken mede Fokkers hierover?
Je snapt dat corona het best uitvoerbare idee is als je eens een moord wil plegen? Als je het zelf hebt, maar je bent er niet (zo) ziek van kun je de straat op gaan, naar plaatsen waar veel mensen zijn en daar in het rond gaan kuchen/hoesten (en je verontschuldigen dat het een gewoon kuchje/hoestje is) en als het "lukt" besmet je iemand die later overlijdt. Je zou dmv corona een seriemoordenaar kunnen worden...

En ja, er zijn vast mensen die hetzelfde idee hebben bedacht en die het daadwerkelijk uitvoeren.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196420121
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:33 schreef -Ferb- het volgende:
en als het "lukt" besmet je iemand die later overlijdt. Je zou dmv corona een seriemoordenaar kunnen worden...

En ja, er zijn vast mensen die hetzelfde idee hebben bedacht en die het daadwerkelijk uitvoeren.
Dan moet je wel een 90 jarige in de bek hoesten
Bij 50-min is de kans zeer klein dat iemand daar aan overlijdt hoor 8)7
pi_196421482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:41 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dan moet je wel een 90 jarige in de bek hoesten
Bij 50-min is de kans zeer klein dat iemand daar aan overlijdt hoor 8)7
Oh, dus in deze coronaperiode zijn geen "gezonde" mensen jonger dan 60 aan het virus overleden?!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196421643
Dat is verreweg de minderheid, dat weet je best
En zijn die mensen besmet geraakt doordat ze door een voorbijganger in het gezicht gehoest werden
Of omdat die urenlang in een met corona vergeven lucht waren zoals met Carnaval ?
pi_196422073
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:43 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Oh, dus in deze coronaperiode zijn geen "gezonde" mensen jonger dan 60 aan het virus overleden?!
Pagina 60:
https://www.rivm.nl/sites(...)ks_20201124_1131.pdf

Alles onder de 60 bij elkaar opgeteld minder dan 300, waarbij de hoeveelheid al sterk afneemt als je onder de 50 kijkt.

+- 66.5% had onderliggende aandoeningen (onder de 70), +-24% niet vermeld en slecht +- 10% geen onderliggende aandoeningen. Deze waarden kun je vinden op pagina 63.
pi_196422092
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:59 schreef paulgo het volgende:
Net vandaag in de Utrechtse binnenstad liep ik op het trottoir. Toen twee buitenlandse vrouwen mij passeerden hoestte de ene vrouw mij midden in het gezicht op een halve meter afstand. Ze bleven rustig naast elkaar lopen en ik kon toen niet uitwijken wegens het drukke autoverkeer in die straat. De stoep was maar anderhalve meter breed.
Ik vind het ronduit asociaal van die kutwijven. Ze deden het zo plotseling dat ik er niet op tijd kon reageren. Voordat je het weet gebeurt zoiets. Ik loop helemaal te flippen van deze plotselinge gebeurtenis. Dit zijn doelbewuste ziekteverspreiders. Er zijn gewoon lui die het leuk vinden om andere burgers te kwetsen. Daar helpt de corona app of een vrijwillige quarantaine dus niet tegen. Het wordt tijd voor keiharde maatregelen. Een lockdown en verplichte quarantaine of een soort badge die besmette personen zichtbaar buiten moeten dragen. Nu weet je niet of iemand die je tegen komt besmet is.
Wordt het niet tijd voor zo'n ster?
Deze is voor niet besmette personen: [ afbeelding ]
Deze is voor mogelijk besmette personen: [ afbeelding ] Hij lijkt wel erg op een jodenster, (Dus is deze versie minder geschikt) maar dit zijn ook krankzinnige tijden.
Een betere variant is daarom de volgende rode badge: [ afbeelding ]
Alle betweters die dit onethisch vinden beseffen niet dat veel smeerlappen gewoon met mensenlevens spelen en dat wij eigenlijk in dezelfde situatie verkeren als tijdens de Middeleeuwse pestepidemieën, maar nu met een grote groep aso's die zoveel mogelijk andere mensen willen besmetten. Als iedereen op straat verplicht wordt zo'n ster te dragen zal dat minder stigmatiserend werken en hopelijk een bijdrage leveren aan de bestrijding van de corona epidemie. Hoe denken mede Fokkers hierover?
:') :')
pi_196422906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:33 schreef Anton91 het volgende:

[..]

:') :')
Sttttt, dit is Baudet.
pi_196423200
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:32 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Pagina 60:
https://www.rivm.nl/sites(...)ks_20201124_1131.pdf

Alles onder de 60 bij elkaar opgeteld minder dan 300, waarbij de hoeveelheid al sterk afneemt als je onder de 50 kijkt.

+- 66.5% had onderliggende aandoeningen (onder de 70), +-24% niet vermeld en slecht +- 10% geen onderliggende aandoeningen. Deze waarden kun je vinden op pagina 63.
300 is nog altijd meer dan "geen gezonde mensen overleden".
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196423447
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:09 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

300 is nog altijd meer dan "geen gezonde mensen overleden".
Jij dan ook de enige die dat stelde na.v. van het bericht van bluemoon, hij zei namelijk dat de kans zeer klein was. Wat gewoon klopt en terug te vinden is op de website van het rivm.
pi_196424047
Ik had hem kapot geslagen die arrogante klootzak.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_196426004
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:33 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Je snapt dat corona het best uitvoerbare idee is als je eens een moord wil plegen? Als je het zelf hebt, maar je bent er niet (zo) ziek van kun je de straat op gaan, naar plaatsen waar veel mensen zijn en daar in het rond gaan kuchen/hoesten (en je verontschuldigen dat het een gewoon kuchje/hoestje is) en als het "lukt" besmet je iemand die later overlijdt. Je zou dmv corona een seriemoordenaar kunnen worden...

En ja, er zijn vast mensen die hetzelfde idee hebben bedacht en die het daadwerkelijk uitvoeren.
Dat is gewoon waar, maar moeilijk bewijsbaar. dus kan het de perfecte moord worden. Er lopen helaas te veel psychopaten rond in onze samenleving, waarvoor een mensenleven niet telt. Zie maar de dagelijkse snelheidsmaniakken, die met scooters door rood licht rijden. Die lui vinden het geen enkel probleem om iemand aan te rijden.

Van mij mogen al die hufters preventief geruimd worden. Vergassen die lui. Waarom worden de koeien varkens en kippen wel bij elke uitbraak preventief geruimd en zulke klootzakken van mensen niet?? Dat vind ik discriminatie van de ene levensvorm tov de andere.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_196426105
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:39 schreef paulgo het volgende:

[..]

Dat is gewoon waar, maar moeilijk bewijsbaar. dus kan het de perfecte moord worden. Er lopen helaas te veel psychopaten rond in onze samenleving, waarvoor een mensenleven niet telt. Zie maar de dagelijkse snelheidsmaniakken, die met scooters door rood licht rijden. Die lui vinden het geen enkel probleem om iemand aan te rijden.

Van mij mogen al die hufters preventief geruimd worden. Vergassen die lui. Waarom worden de koeien varkens en kippen wel bij elke uitbraak preventief geruimd en zulke klootzakken van mensen niet?? Dat vind ik discriminatie van de ene levensvorm tov de andere.
Jij bent een Hitlerfan neem ik aan? Die wilde ook mensen uitmoorden vanwege 1 bepaalde reden. En ja, wat jij nu zegt is precies hetzelfde als wat Hitler daadwerkelijk deed.

Wat Hitler deed is absoluut not done. Je gaat geen mensen uitmoorden omdat iets je niet aanstaat. Het zijn allemaal mensen, van vlees en bloed. Met familie, vrienden en/of kinderen. Iedereen heeft recht op leven. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196430683
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:43 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Jij bent een Hitlerfan neem ik aan? Die wilde ook mensen uitmoorden vanwege 1 bepaalde reden. En ja, wat jij nu zegt is precies hetzelfde als wat Hitler daadwerkelijk deed.
Lariekoek dat heb ik nooit beweerd. Hitler doodde onschuldige burgers, kinderen en bejaarden en dat is totaal anders dan zware geweldsplegers , moordenaars, doelbewuste doodrijders in het verkeer en corona terroristen de doodstraf geven.
quote:
Je gaat geen mensen uitmoorden omdat iets je niet aanstaat. Het zijn allemaal mensen, van vlees en bloed. Met familie, vrienden en/of kinderen. Iedereen heeft recht op leven. :)
Een halve waarheid: Juist schurken die anderen vermoorden of verwonden, moeten zelf het recht op leven verliezen. Juist sommige aso's, moordenaars en andere geweldsplegers gunnen anderen dat leven niet. Als je dan moet kiezen welk leven belangrijker is, kies ik dat van een slachtoffer i.p.v. zo'n dader. Dus zo'n dader heb ik inderdaad liever dood dan een varken koe of kip *O*
Die vuile klootzakken die elke keer in Opsporing Verzocht figureren mogen wat mij betreft op de elektrische stoel of naar de gaskamer toe ( ipv onschuldige burgers zoals indertijd de Joden , zigeuners of homo's )
Ferb wil jij zo'n dader dan laten leven zodat deze weer nieuwe slachtoffers kan maken??

[ Bericht 4% gewijzigd door paulgo op 27-11-2020 00:06:21 ]
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_196431669
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:01 schreef paulgo het volgende:

[..]

Lariekoek dat heb ik nooit beweerd. Hitler doodde onschuldige burgers, kinderen en bejaarden en dat is totaal anders dan zware geweldsplegers , moordenaars, doelbewuste doodrijders in het verkeer en corona terroristen de doodstraf geven.
[..]

Een halve waarheid: Juist schurken die anderen vermoorden of verwonden, moeten zelf het recht op leven verliezen. Juist sommige aso's, moordenaars en andere geweldsplegers gunnen anderen dat leven niet. Als je dan moet kiezen welk leven belangrijker is, kies ik dat van een slachtoffer i.p.v. zo'n dader. Dus zo'n dader heb ik inderdaad liever dood dan een varken koe of kip *O*
Die vuile klootzakken die elke keer in Opsporing Verzocht figureren mogen wat mij betreft op de elektrische stoel of naar de gaskamer toe ( ipv onschuldige burgers zoals indertijd de Joden , zigeuners of homo's )
Ferb wil jij zo'n dader dan laten leven zodat deze weer nieuwe slachtoffers kan maken??
Een zieke geest ben jij..iemand die hoest vergelijken met een moordenaar. Ga jij maar lekker opzet aantonen. Echt wat een kansloos gelul. :')
pi_196432716
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dan nog kon hij in zijn elleboog hoesten of afwenden odzo. Genoeg aso's die vol om zich heen staan te blaffen.
Wat voor corona overigens nooit iemand boeide.
Dat is niet waar, er zijn altijd mensen die zich storen aan andermans gedrag en daar dan iets van vinden en zo ontstaat er wrijving. Gelukkig geeft wrijving glans en gelukkig is niet iedereen hetzelfde dat geeft de soort de beste kans op overleving.
pi_196432803
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 04:05 schreef CR7 het volgende:

[..]

Een zieke geest ben jij..iemand die hoest vergelijken met een moordenaar. Ga jij maar lekker opzet aantonen. Echt wat een kansloos gelul. :')
Jij bent zelf gestoord. Iemand die hoest is natuurlijk geen moordenaar, maar als jij jouw ogen sluit voor die aso's die nu nog expres mensen in het gezicht hoesten ben je gewoon kinderlijk naief. Normale mensen houden hun hand voor de mond of wenden hun gezicht af van anderen. Deze aso's doen echter het tegenovergestelde. Hardop hoesten en niezen met een doelbewuste beweging dat er zoveel mogelijk bacillen verspreid worden. Dat zie je geregeld op straat gebeuren. Met een verhullend woord noemen experts zulke aso's "straat cultuur" Opzet is inderdaad moeilijk te bewijzen als het niet op beeld is gezet
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_196434768
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:01 schreef paulgo het volgende:

[..]

Lariekoek dat heb ik nooit beweerd. Hitler doodde onschuldige burgers, kinderen en bejaarden en dat is totaal anders dan zware geweldsplegers , moordenaars, doelbewuste doodrijders in het verkeer en corona terroristen de doodstraf geven.
[..]

Een halve waarheid: Juist schurken die anderen vermoorden of verwonden, moeten zelf het recht op leven verliezen. Juist sommige aso's, moordenaars en andere geweldsplegers gunnen anderen dat leven niet. Als je dan moet kiezen welk leven belangrijker is, kies ik dat van een slachtoffer i.p.v. zo'n dader. Dus zo'n dader heb ik inderdaad liever dood dan een varken koe of kip *O*
Die vuile klootzakken die elke keer in Opsporing Verzocht figureren mogen wat mij betreft op de elektrische stoel of naar de gaskamer toe ( ipv onschuldige burgers zoals indertijd de Joden , zigeuners of homo's )
Ferb wil jij zo'n dader dan laten leven zodat deze weer nieuwe slachtoffers kan maken??
Waarom haal je er allemaal andere mensen bij terwijl het in dit topic om iemand gaat die een ander in het gezicht hoestte (of nieste?). En ook ik heb het totaal niet gehad over moordenaars, geweldsplegers en door-rood-rijders.

En nee, ook zulke mensen hoeven voor mij niet dood. Mensen mogen niet doden, dus de doodstraf is daarmee uit den boze. Er zijn maar 2 situaties waarin bepaalde mensen iemand mogen doden en dat is bij een abortus of euthanasie.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196440260
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:12 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

En ook ik heb het totaal niet gehad over moordenaars, geweldsplegers en door-rood-rijders.

En nee, ook zulke mensen hoeven voor mij niet dood. Mensen mogen niet doden, dus de doodstraf is daarmee uit den boze.
Mee oneens want de doodstraf is wel nuttig in sommige gevallen zoals Willem Holleeder en Radouan Taghi. Dze lui gaan gewoon in de cel verder met nieuwe moorden beramen. Zo kan zelfs de doodstraf levens van toekomstige slachtoffers redden.

quote:
Er zijn maar 2 situaties waarin bepaalde mensen iemand mogen doden en dat is bij een abortus of euthanasie.
Hiermee ben ik het ook niet eens: Is een ongeboren leven dan minder waard dan het leven van een meervoudige moordenaar?? Ook wordt euthanasie vaak misbruikt in tijden van zorgverschraling terwijl met meer aandacht sociale hulp en optimale dus duurdere zorg veel zelfmoorden juist voorkomen kunnen worden. Alleen in absolute noodgevallen zou er nog een abortus of euthanasie mogelijk moeten zijn.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_196451426
google ff coronahoester
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196451457
daarom het dragen van mondkapje overal verplicht maken
dan mogen ze hoesten tot ze een ons wegen van mij
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196452416
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
daarom het dragen van mondkapje overal verplicht maken
dan mogen ze hoesten tot ze een ons wegen van mij
Ik zou m'n mondkapje af doen als ik zou moeten hoesten of niezen. No way dat ik dat in het mondkapje zou doen en 'm daarna ophoud.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196454290
Ik doe dat altijd expres zodat de mensen lekker uit mijn buurt blijven. Heerlijke tijd dit.
pi_196454473
vandaag had ik mijn mondkapje op op de fiets. Zo een katoenen zelfgemaakte mondkapje. Ik vond het wel chill tegen de kou.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196454495
Heel veel sterkte gewenst!
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_196454506
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 13:12 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik zou m'n mondkapje af doen als ik zou moeten hoesten of niezen. No way dat ik dat in het mondkapje zou doen en 'm daarna ophoud.
In japan hoorde ik die mensen altijd gewoon niesten met een mondkapje op :r
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_196454604
gewoon met mondkapje op niezen en/of hoesten en als je dat smerig vindt, dan doe je dat mondkapje daarna af en doe je een nieuwe op.
als je je eigen nies of hoest smerig vindt, mag je verwachten dat een ander dat ook vindt.
als je in iemand zijn gezicht hoest en niks zegt kan het, maar als je zegt dat je corona hebt, ongeacht of het waar of niet waar is, ben je ineens strafbaar. Dit vind ik ook zo krom
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')