abonnement Unibet Coolblue
pi_196320573
Net als ieder jaar ben ik een beetje verkouden. Nou goed, verder geen klachten, maar ik dacht laat ik me dan toch maar even testen.

Kan ik pas volgende week woensdag terecht na 5 testlocaties bekeken te hebben, of ik moet 50 km rijden. Dit schiet toch niet op?

Ik heb aangegeven dat ik me maar niet laat testen en ik opnieuw bel als ik er koorts bij zou krijgen of andere klachten. Dit werd sterk afgeraden en bovendien zouden ze dit gaan noteren in het dossier?

Zijn er hier mensen die een soortgelijke ervaring hebben?
pi_196320638
Nee, hier kun je zelfde dag nog, en anders morgen. Welke regio woon je?
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  donderdag 19 november 2020 @ 15:19:00 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196320644
Heb je al gebeld met de GGD?
So we just called him Fred
pi_196320655
gewoon bij site van GGD spammen, er komt vanzelf plek vrij in jouw regio.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_196320658
Als ik nu op coronatest.nl kijk, kan ik op 3 locaties binnen 3km morgenochtend rond 8 uur terecht...

Nog meer locaties als ik de postcode iets aanpas.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_196320668
Geen ervaring mee... Ik heb me gister online aangemeld en kon dezelfde dag nog terecht, er waren verschillende opties in verschillende plaatsen waar ik uit kon kiezen.
pi_196320704
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:13 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Net als ieder jaar ben ik een beetje verkouden. Nou goed, verder geen klachten, maar ik dacht laat ik me dan toch maar even testen.

Kan ik pas volgende week woensdag terecht na 5 testlocaties bekeken te hebben, of ik moet 50 km rijden. Dit schiet toch niet op?

Ik heb aangegeven dat ik me maar niet laat testen en ik opnieuw bel als ik er koorts bij zou krijgen of andere klachten. Dit werd sterk afgeraden en bovendien zouden ze dit gaan noteren in het dossier?

Zijn er hier mensen die een soortgelijke ervaring hebben?
Welke regio woon je? Lijkt me absurd. Echt absurd.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_196320713
Misschien moet ik het dan online maar even proberen. De miep aan de telefoon kwam ook niet heel vlot over om het zo maar even te zeggen
pi_196320728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:24 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Misschien moet ik het dan online maar even proberen. De miep aan de telefoon kwam ook niet heel vlot over om het zo maar even te zeggen
Welk nummer heb je gebeld?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_196320748
Je kan op de meeste plekken dezelfde dag of morgen terecht, 6 dagen klopt geen reet van kijk aub even online
blablablabla
pi_196320781
Volgens mij is TS verlegen om aandacht...
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_196320801
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:25 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Welk nummer heb je gebeld?
08001202
pi_196320805
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:28 schreef Multatilu het volgende:
Volgens mij is TS verlegen om aandacht...
Pardon?
pi_196320854
Probeer idd maar even online..

Ik kwam gister bij de teststraat aan maar reed er bijna voorbij. Ik had rijen auto's in gedachten en dat het allemaal een tijdje zou duren...... Ik was helemaal alleen.. Geen andere auto te bekennen
pi_196320960
Geen ervaring mee, ik laat me ook niet testen bij een verkoudheid
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196320978
Niet helemaal onmogelijk. Mijn vriendin werd een paar weken geleden vanuit Utrecht naar Den Bosch verwezen (dan maar niet testen...). Maar ik dacht dat de testcapaciteit ondertussen wel op orde was.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_196321072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:42 schreef stavromulabeta het volgende:
Niet helemaal onmogelijk. Mijn vriendin werd een paar weken geleden vanuit Utrecht naar Den Bosch verwezen (dan maar niet testen...). Maar ik dacht dat de testcapaciteit ondertussen wel op orde was.
Precies, een paar weken geleden was het topdrukte op elke testlocatie.
Maar op dit moment is het absoluut niet meer aan de orde.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_196321086
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:13 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

Ik heb aangegeven dat ik me maar niet laat testen en ik opnieuw bel als ik er koorts bij zou krijgen of andere klachten. Dit werd sterk afgeraden en bovendien zouden ze dit gaan noteren in het dossier?

Oei dit wordt achteraan sluiten in de vaccinrij.
I'll give you something to do
pi_196321433
Bedankt voor de adviezen om online een afspraak te maken. Ik kan inderdaad morgen al terecht binnen een straal van 5km.

Wat raar dat dit telefonisch een week moet duren. Waar open je dan een 0800 nummer voor?
pi_196323892
Sowieos niet invullen dat je met de auto kunt komen, dan heb je denk ik een grotere kans dat je verderop geplaatst wordt. Aangeven dat je met de fiets kunt komen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_196324019
Vrijdagmiddag twee uur online afspraak gemaakt kon om vier uur terecht. Zaterdagochtend 11 uur de uitslag. Nefatief.
Voorheen Post ID 101472
pi_196324037
Zeg dat je in de zorg werkt en als je daar komt "oh sorry ben die werkgeversverklaring vergeten".
pi_196324046
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:13 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Net als ieder jaar ben ik een beetje verkouden. Nou goed, verder geen klachten, maar ik dacht laat ik me dan toch maar even testen.

Kan ik pas volgende week woensdag terecht na 5 testlocaties bekeken te hebben, of ik moet 50 km rijden. Dit schiet toch niet op?

Ik heb aangegeven dat ik me maar niet laat testen en ik opnieuw bel als ik er koorts bij zou krijgen of andere klachten. Dit werd sterk afgeraden en bovendien zouden ze dit gaan noteren in het dossier?

Zijn er hier mensen die een soortgelijke ervaring hebben?
Ik zou me alleen testen als ik minstens 2 dagen koorts heb.

Simpel verkoudheidje, pff. Dan blijf je bezig.
pi_196324113
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 19:46 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik zou me alleen testen als ik minstens 2 dagen koorts heb.

Simpel verkoudheidje, pff. Dan blijf je bezig.
Jaa dat is ook zo. Ik heb ook getwijfeld, maar ik ben al 2-3 weken lichtjes verkouden (zoals elk jaar eigenlijk). Dus ik dacht van ach, voor de zekerheid.
  vrijdag 20 november 2020 @ 09:57:24 #25
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196331129
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 19:46 schreef Jed1Gam het volgende:
Simpel verkoudheidje, pff. Dan blijf je bezig.
Dat kan al voldoende zijn om het virus over te dragen.
So we just called him Fred
  vrijdag 20 november 2020 @ 09:58:52 #26
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196331150
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 19:50 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Jaa dat is ook zo. Ik heb ook getwijfeld, maar ik ben al 2-3 weken lichtjes verkouden (zoals elk jaar eigenlijk). Dus ik dacht van ach, voor de zekerheid.
Kijk, zo komen we er wel: eerst 2-3 weken het virus verspreiden en dan pas actie ondernemen ^O^
So we just called him Fred
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:06:30 #27
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_196332031
Hoe werkt het eigenlijk als iemand geen Digid / BSN hebt?
pi_196332159
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:58 schreef Fred het volgende:

[..]

Kijk, zo komen we er wel: eerst 2-3 weken het virus verspreiden en dan pas actie ondernemen ^O^
Stel je eens niet zo aan.
pi_196332199
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:06 schreef borbit het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk als iemand geen Digid / BSN hebt?
Dan ben je illegaal en moeten ze je uitzetten.
  vrijdag 20 november 2020 @ 12:07:53 #30
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_196333002
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:14 schreef Document1 het volgende:

[..]

Dan ben je illegaal en moeten ze je uitzetten.
Bedankt voor deze zienswijze. Het lijkt mij echter aannemelijk dat uitgewezen asielzoekers, staatloze, expats, verwarden en toeristen zich ook kunnen laten testen.
pi_196333190
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:13 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Net als ieder jaar ben ik een beetje verkouden. Nou goed, verder geen klachten, maar ik dacht laat ik me dan toch maar even testen.

Kan ik pas volgende week woensdag terecht na 5 testlocaties bekeken te hebben, of ik moet 50 km rijden. Dit schiet toch niet op?

Ik heb aangegeven dat ik me maar niet laat testen en ik opnieuw bel als ik er koorts bij zou krijgen of andere klachten. Dit werd sterk afgeraden en bovendien zouden ze dit gaan noteren in het dossier?

Zijn er hier mensen die een soortgelijke ervaring hebben?
Ik zou me bij 'een beetje verkouden' niet laten testen. Wat zijn je symptomen precies? Niesen en snotneus?
pi_196333250
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:21 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Ik zou me bij 'een beetje verkouden' niet laten testen. Wat zijn je symptomen precies? Niesen en snotneus?
Ik eigenlijk ook niet, maar het lijkt alsof men hier denkt dat je nog net geen massamoordenaar bent als je je niet bij de eerste nies laat testen.

En eigenlijk alleen een beetje snotterig. En keel schrapen af en toe.
pi_196333379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:26 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook niet, maar het lijkt alsof men hier denkt dat je nog net geen massamoordenaar bent als je je niet bij de eerste nies laat testen.

En eigenlijk alleen een beetje snotterig. En keel schrapen af en toe.
Mensen zijn volkomen hysterisch geworden en het gros kan al lang niet meer zelf nadenken.

Heb je echt een droge hoest, dan zou ik het eventueel nog overwegen. Koorts en geen smaak is natuurlijk een zekerheid dat je je moet laten testen.
pi_196333437
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:35 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Mensen zijn volkomen hysterisch geworden en het gros kan al lang niet meer zelf nadenken.

Heb je echt een droge hoest, dan zou ik het eventueel nog overwegen. Koorts en geen smaak is natuurlijk een zekerheid dat je je moet laten testen.
Ja van dat laatste heb ik verder geen last.

Maargoed, we gaan het zien straks.
pi_196343801
Ik probeer al vanaf 20:00 mijn uitslag te zien, maar ik krijg steeds een foutmelding?
pi_196345813
Het is dus gewoon niet mogelijk om de uitslag te zien. Ik belde ze net voor de uitslag, maar dat konden ze door de telefoon niet zeggen.

Ja dan houdt het op hoor
pi_196345834
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:12 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Stel je eens niet zo aan.
Zegt iemand die al 3 weken verkouden is en klaagt dat het wachten op een test nu zo lang duurt. De ironie. :D
pi_196345926
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zegt iemand die al 3 weken verkouden is en klaagt dat het wachten op een test nu zo lang duurt. De ironie. :D
Dat jij deze 2 zaken als gelijk ziet zegt misschien wat meer over jouw niveau van begrijpend lezen.
pi_196346030
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:58 schreef Fred het volgende:

[..]

Kijk, zo komen we er wel: eerst 2-3 weken het virus verspreiden en dan pas actie ondernemen ^O^
Overdrijf niet zo grenzeloos zeg. Als je al 2 3 weken corona hebt dan had je ook al lang koorts gekregen. Geen koorts, geen corona, geen paniek. En ook al heb je wel koorts is de kans op een griepje of ordinaire verkoudheid nog steeds veel groter dan de kans op corona.
pi_196346274
Zoek je aandacht?

Collega,s konden gewoon binnen 2 dagen terecht in de buurt, dat 50 KM is ook overdreven, ik woon in het Oosten van het land waar alles "ver weg" is en voldoende testlocaties op fietsafstand.
pi_196346328
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:35 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Mensen zijn volkomen hysterisch geworden en het gros kan al lang niet meer zelf nadenken.

Heb je echt een droge hoest, dan zou ik het eventueel nog overwegen. Koorts en geen smaak is natuurlijk een zekerheid dat je je moet laten testen.
Ook als mensen positief getest zijn wordt het regelmatig niet serieus genomen, werk op een school en daar liepen gewoon jongeren rond waarbij bevestigd was dat ze positief getest zijn(ken ik via via).

Gemeld, en hebben het ook bekend, uiteraard zijn naar huis gestuurd. dus dat zegt al genoeg en ook wat van "tuig" sommige ouders/verzorgers zijn(Argument missen de lessen, ze kunnen bij ons gewoon meedoen in de les via online dus dat argument gaat niet op, werkt hetzelfde als je in de klas zit alleen zit achter een scherm maar je kan gewoon communiceren met de klas en docent).
pi_196346361
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 19:50 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Jaa dat is ook zo. Ik heb ook getwijfeld, maar ik ben al 2-3 weken lichtjes verkouden (zoals elk jaar eigenlijk). Dus ik dacht van ach, voor de zekerheid.
En je denkt dat je na de coronatest een pilletje krijgt waardoor je van die lichte verkoudheid af bent ?
Het enige wat je bij een positieve test te horen krijgt is dat je 10 dagen in quarantaine moet
Die klachten worden daardoor niet minder hoor....
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:51 schreef JF_ het volgende:
Overdrijf niet zo grenzeloos zeg. Als je al 2 3 weken corona hebt dan had je ook al lang koorts gekregen. Geen koorts, geen corona, geen paniek. En ook al heb je wel koorts is de kans op een griepje of ordinaire verkoudheid nog steeds veel groter dan de kans op corona.
Klets niet man, hele volksstammen zijn positief getest op corona en die hebben nooit koorts gehad
pi_196346854
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:25 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En je denkt dat je na de coronatest een pilletje krijgt waardoor je van die lichte verkoudheid af bent ?
Het enige wat je bij een positieve test te horen krijgt is dat je 10 dagen in quarantaine moet
Die klachten worden daardoor niet minder hoor....
Nee dat dacht ik niet.

Alle mensen zeg wat doen gebruikers hier rare uitspraken en aannames. Standje hoogspanning hier.
pi_196346904
Waarom wil je je dan WEL laten testen ?
Wat is het nut daarvan ?
pi_196346923
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:18 schreef bluemoon23 het volgende:
Waarom wil je je dan WEL laten testen ?
Wat is het nut daarvan ?
Nou gewoon, waarom niet?
pi_196347384
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:14 schreef mrevil1337 het volgende:
Zoek je aandacht?

Collega,s konden gewoon binnen 2 dagen terecht in de buurt, dat 50 KM is ook overdreven, ik woon in het Oosten van het land waar alles "ver weg" is en voldoende testlocaties op fietsafstand.
Ik lees het nu pas maar wat is dit nou weer voor een domme reactie?

Is dat gebruikelijk hier?
pi_196347748
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:06 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Ik lees het nu pas maar wat is dit nou weer voor een domme reactie?

Is dat gebruikelijk hier?
Ja dat is gebruikelijk hier, Een domme (zwaar overdreven/aangedikt vraag) krijg je ook een domme reactie.
Ik had je gelooft als je de vraag weken geleden had gesteld, inmiddels is de capaciteit overal fors toegenomen.

Edit: reactie hieronder overdrijf je topic dan niet zo maar houd het realistisch dan krijg je ook realistische antwoorden, een gevalletje zeer hoge afstand of een week wachten maakt het erg ongeloofwaardig.
Zet er dan bij in welk plaatsje in de buurt woont(hoeft niet je eigen woonplaats als je dat niet wil) dan krijg je ook begrip dat het enigszins kan kloppen.

[ Bericht 5% gewijzigd door mrevil1337 op 21-11-2020 12:53:06 ]
pi_196347800
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:39 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]

Ja dat is gebruikelijk hier, Een domme (zwaar overdreven/aangedikt vraag) krijg je ook een domme reactie.
Waar heb je het over? Doe gewoon eens even normaal zeg.

Hier is notabene een covid forum waar ik een normale vraag stel. Vervolgens neem ik de adviezen over en heb ik mooi een afspraak kunnen maken. Krijg ik daar weer gezeik over. En vervolgens kom jij mij hier uit het niets verwijten dat ik aandacht zoek?

Doe normaal! Ik stel gewoon een vraag man. Raar gedoe hier
pi_196347926
Kan je je uitslag al zien?
pi_196347992
Lukt het je inmiddels om in te loggen? Je doet dat toch ook op die site met je digi-D? Hoop dat het je gelukt is. Ik ben de ene dag 18.25 getest en de volgende dag rond 23.00 de uitslag, kreeg een mail dat de uitslag op de site stond (negatief gelukkig)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')