abonnement Unibet Coolblue
pi_196319106
Zou het kunnen dat Mark Rutte en Hugo de Jonge een "good cop bad cop" constructie hebben bedacht om mensen aan het vaccineren te krijgen.
Als ze één front zouden vormen van "verplicht vaccineren" dan gaan de mensen zich opgejaagd voelen.
Nu denkt het plebs in Hugo de Jonge een sympathieke pleitbezorger te hebben. En dan kan Hugo zalvend gaan doen dat het natuurlijk wel verstandig is om je te laten inenten.
Overigens ben ik zelf van mening dat ik me denk ik wél laat vaccineren. Maar dat terzijde.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_196319162
Ze hebben tijdens deze crisis nog niks strategische kunnen aanpakken, dus dit zeker niet.
- verwijderd door admin -
pi_196319240
Rutte/De Jonge vormen gewoon één front, als er al een 'good cop, bad cop'-strategie is, is het er eentje tussen het kabinet en hun TK-fracties, waarbij de fracties de bad cop mogen spelen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196319412
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Rutte/De Jonge vormen gewoon één front,
Niet mbt de vaccinatie
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_196319491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Niet mbt de vaccinatie
Ik denk niet dat ze een ander standpunt hebben. Zeker niet naar buiten toe.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196323973
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:29 schreef groenen het volgende:
Ze hebben tijdens deze crisis nog niks strategische kunnen aanpakken, dus dit zeker niet.
Dit idd :D

Volgens mij overschat TS die 2 kornuiten een beetje
pi_196324605
Nog ff zieltjes winnen voor de verkiezingen
Stop er maar mee , verpilde moeite Nederland stemt op een "vrije" partij
Vuurwerk terug , zelfs Gommers knikt dat Rutte dit verbod niks met corona te maken heeft
Denk goed na op wie je stemt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')