abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 november 2020 @ 19:57:00 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196308468
Ik heb vrijdag een examen op mijn werk. Ik moet me cleanroom kleding aantrekken, waarna ze monsters van mijn pak nemen om te kijken of er bacterien op zitten. Je krijgt hier alle tijd voor, maar ik heb er een bloedhekel aan om met iets bezig te zijn terwijl je medecursisten op je zitten te wachten. Ik ga dan toch haasten, waardoor je gaat zweten, en je veiligheidsbril beslaat waardoor je geen reet meer ziet. Ook verhoogt dit de kans op bacterien op je pak.

Voor wie wil weten hoe dat er ongeveer uit ziet:
Dus mijn vraag: Wat zijn trucjes om toch rustig te blijven en je te kunnen concentreren?
pi_196308627
Kan je geen lorazepam of diazepam nemen? Anders gewoon wat ademhalingsoefeningen en alle tijd nemen die je nodig hebt. Pas beginnen zodra je kalm bent

Lorazepam is naar mijn mening het beste.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_196308792
Als je het examen opnieuw moet doen "verspil" je nog meer tijd van anderen
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_196322934
Jeetje wat een werk zeg! :{

Maar qua tips, probeer niet teveel te focussen op degene die na je komt, focus op de taak die je voor je hebt en doe dat zo goed mogelijk. Niet aan de benzo's gaan, dat is cognitief niet handig en je hebt je hersens nodig om je taken goed uit te voeren.

Komt goed, succes morgen! :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196323027
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
Kan je geen lorazepam of diazepam nemen? Anders gewoon wat ademhalingsoefeningen en alle tijd nemen die je nodig hebt. Pas beginnen zodra je kalm bent

Lorazepam is naar mijn mening het beste.
Ja joh, adviseer hem lekker een benzo tegen een angststoornis :')
pi_196323149
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 18:45 schreef Fugue het volgende:
benzo
Ik gebruik t ook weleens als ik iets moet kalmeren. Wat is daar mis mee?
Voordeel is dat ze niet heel veel bijwerkingen hebben en tenzij je verslavingsgevoelig bent, kan je het gewoon gebruiken eens in de zoveel tijd.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_196461634
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
Kan je geen lorazepam of diazepam nemen? Anders gewoon wat ademhalingsoefeningen en alle tijd nemen die je nodig hebt. Pas beginnen zodra je kalm bent

Lorazepam is naar mijn mening het beste.
Dit soort middelen mag je niet gebruiken tijdens werk in een cleanroom.

@TS hoe is het gegaan? Ik werk zelf ook in cleanrooms. Welke tak zit je?
pi_196463118
Misschien een idee om met je gezicht af te staan van de andere cursisten, geen idee of dat praktisch mogelijk is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 29 november 2020 @ 09:38:38 #9
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196463446
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:58 schreef Keelaap het volgende:

[..]

Dit soort middelen mag je niet gebruiken tijdens werk in een cleanroom.

@:TS hoe is het gegaan? Ik werk zelf ook in cleanrooms. Welke tak zit je?
Ik ben een van de onderhoudsmonteurs voor de alle GMP- en non-GMP afdelingen.
Het ging opzich wel goed zonder medicijnen. Je mag per lichaamsdeel maar heel weinig bacteriekolonies hebben, dus de eisen zijn heel streng. En het kutte is dat je niet kan zien of iets is besmet. Ik wacht nog steeds op de uitslag. Als ik zak is het volgende examen over een paar weken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ypmaha op 29-11-2020 12:32:27 ]
pi_196463588
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 09:38 schreef Ypmaha het volgende:

Je mag per lichaamsdeel maar heel weinig bacteriekolonies hebben, dus de eisen zijn heel streng. En het kutte is dat je niet kan zien of iets is besmet.
Zolang je de geleerde methodes goed hebt toegepast zal de uitkomst wel goed zijn. ;)
pi_196465500
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 09:38 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ik ben een van de onderhoudsmonteurs voor de alle GMP- en non-GMP afdelingen.
Het ging opzich wel goed zonder medicijnen. Je mag per lichaamsdeel maar heel weinig bacteriekolonies hebben, dus de eisen zijn heel streng. En het kutte is dat je niet kan zien of iets is besmet. Ik wacht nog steeds op de uitslag. Als ik zak is het volgende examen over een paar weken.
Yes ik ben bekend met de procedure. In principe als je alle stappen gewoon netjes volgt zou het goed moeten komen! Spannend hoor.

Onderhoudsmonteur is wel iets anders dan wat ik doe. Maar ik neem aan dat je als onderhoudsmonteur ook niet de hele dag in de cleanrooms werkt?
  zondag 29 november 2020 @ 13:35:20 #12
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196465594
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 09:38 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ik ben een van de onderhoudsmonteurs voor de alle GMP- en non-GMP afdelingen.
Het ging opzich wel goed zonder medicijnen. Je mag per lichaamsdeel maar heel weinig bacteriekolonies hebben, dus de eisen zijn heel streng. En het kutte is dat je niet kan zien of iets is besmet. Ik wacht nog steeds op de uitslag. Als ik zak is het volgende examen over een paar weken.
Ze proppen je hele pak in een mega-petrie dish en dan 10 dagen op kweek? :D :7
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  zondag 29 november 2020 @ 13:44:42 #13
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196465699
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:35 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ze proppen je hele pak in een mega-petrie dish en dan 10 dagen op kweek? :D :7
Bijna goed hahaha :P

Ze nemen monsters van je pak, en die zetten ze op kweek.

quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:26 schreef Keelaap het volgende:

[..]

Yes ik ben bekend met de procedure. In principe als je alle stappen gewoon netjes volgt zou het goed moeten komen! Spannend hoor.

Onderhoudsmonteur is wel iets anders dan wat ik doe. Maar ik neem aan dat je als onderhoudsmonteur ook niet de hele dag in de cleanrooms werkt?
Wat doe jij?
Nee, in de B-grade cleanrooms kom ik amper. Maar als je gekwalificeerd bent kan je in principe naar binnen wanneer je zelf wil. Nu kan dat alleen onder begeleiding van iemand van productie. Dan moet er dus ook maar net iemand beschikbaar zijn voor begeleiding. Dat kost veel meer tijd en is gewoon niet handig

[ Bericht 18% gewijzigd door Ypmaha op 29-11-2020 13:51:05 ]
  zondag 29 november 2020 @ 13:52:11 #14
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196465807
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:44 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Bijna goed :P

Ze nemen monsters van je pak, en die zetten ze op kweek. Hood, overall, schouders, polsen en vingers.
Snappik, duhhuh :D :P

Ik heb ooit een cursus/instructie infectious diseases gedaan omdat ik naar een regio/gebied moest waar recent een Ebola uitbraak was geweest, en zo'n pak en/of handschoenen en/of een maskertje op en af zetten zonder er een zooitje van te maken is behoorlijk tricky.. zij deden dat met blauw krijtpoeder als verklikker, maar het is echt bijna fucking onmogelijk :|W

Daarom is die hele mondkapjes hetze ook zo'n giller.. de meeste mensen hebben het ding al besmet voor hij ook maar uit het doosje is; laat staan als je hem daarna nog ff in je broekzak frommelt en 10 keer hergebruikt _O- _O- _O-
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196466032
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
Kan je geen lorazepam of diazepam nemen? Anders gewoon wat ademhalingsoefeningen en alle tijd nemen die je nodig hebt. Pas beginnen zodra je kalm bent

Lorazepam is naar mijn mening het beste.
Succes met daar aan komen zonder recept. :')
  zondag 29 november 2020 @ 14:09:30 #16
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196466088
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 14:06 schreef Document1 het volgende:

[..]

Succes met daar aan komen zonder recept. :')
2 verse dozen Oxa in de aanbieding; wie biedt? 8-)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  zondag 29 november 2020 @ 14:18:10 #17
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_196466251
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 14:06 schreef Document1 het volgende:

[..]

Succes met daar aan komen zonder recept. :')
Lol. Dat bestel je vrij makkelijk online.

En ik heb ze gewoon een aantal keer gekregen na aanvraag bij mn primary care dokter
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_196472122
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:44 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Bijna goed hahaha :P

Ze nemen monsters van je pak, en die zetten ze op kweek.
[..]

Wat doe jij?
Nee, in de B-grade cleanrooms kom ik amper. Maar als je gekwalificeerd bent kan je in principe naar binnen wanneer je zelf wil. Nu kan dat alleen onder begeleiding van iemand van productie. Dan moet er dus ook maar net iemand beschikbaar zijn voor begeleiding. Dat kost veel meer tijd en is gewoon niet handig
Ik werk als manufacturing operator in een farmaceutische fabriek, vaccin tak. Dus ik mag 2 pakken aan zelfs :D dubbele headcover, dubbele handschoenen en dubbele schoenen/laarzen. En daar overheen nog een overall, maanpak noemen we het ook wel.
  zondag 29 november 2020 @ 18:06:24 #19
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196472197
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:52 schreef K.loon het volgende:

[..]

Snappik, duhhuh :D :P

Ik heb ooit een cursus/instructie infectious diseases gedaan omdat ik naar een regio/gebied moest waar recent een Ebola uitbraak was geweest, en zo'n pak en/of handschoenen en/of een maskertje op en af zetten zonder er een zooitje van te maken is behoorlijk tricky.. zij deden dat met blauw krijtpoeder als verklikker, maar het is echt bijna fucking onmogelijk :|W

Daarom is die hele mondkapjes hetze ook zo'n giller.. de meeste mensen hebben het ding al besmet voor hij ook maar uit het doosje is; laat staan als je hem daarna nog ff in je broekzak frommelt en 10 keer hergebruikt _O- _O- _O-
Haha ok, ik wist niet of je serieus was of niet. :P

Ja, in vergelijking met het gownen stelt zo'n mondmasker inderdaad geen reet voor. :P
  zondag 29 november 2020 @ 18:10:03 #20
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196472353
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:03 schreef Keelaap het volgende:

[..]

Ik werk als manufacturing operator in een farmaceutische fabriek, vaccin tak. Dus ik mag 2 pakken aan zelfs :D dubbele headcover, dubbele handschoenen en dubbele schoenen/laarzen. En daar overheen nog een overall, maanpak noemen we het ook wel.
Dubbele haarnetjes en dubbele schoenen en dan daar overheen nog een maanpak? :o
pi_196473713
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Dubbele haarnetjes en dubbele schoenen en dan daar overheen nog een maanpak? :o
Yes! Werk in de een na hoogste categorie GGO’s. Dus twee gowning procedures.
pi_196474023
Boxed breathing.
pi_196474053
Misschien een idee om thuis wat te oefenen?
Misschien met een camera op je gericht zodat je je wat bekeken voelt?
Twiddel
pi_196474073
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:03 schreef Keelaap het volgende:

[..]

Ik werk als manufacturing operator in een farmaceutische fabriek, vaccin tak. Dus ik mag 2 pakken aan zelfs :D dubbele headcover, dubbele handschoenen en dubbele schoenen/laarzen. En daar overheen nog een overall, maanpak noemen we het ook wel.
Sorry maar hoe doe je dubbele schoenen aan? Bedoel je dan schoenen van zo'n zak waar je instapt of letterlijke schoenen?
Twiddel
pi_196480290
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:36 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Sorry maar hoe doe je dubbele schoenen aan? Bedoel je dan schoenen van zo'n zak waar je instapt of letterlijke schoenen?
Eerst ‘strakke’ schoenen en daar overheen moonboots.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')