abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196308718
26-1 inmiddels _O- en die ene die ze gewonnen hebben was geen fraude zaak
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196308722
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 19:47 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Zo werkt het beide kanten op helaas
Nee hoor. Alleen jouw kant loopt te liegen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196308723
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

WTF!!!!!! Hoezo is dit zo moeilijk voor jou!???? Het is een onwaarschijnlijke ontzettend vage en ge-debunkede claim. Hoeveel meer duidelijkheid heb je nodig?
Ik zeg niet dat ik het meteen geloof, maar ik vind het "in een of andere vorm" ook niet geheel ongeloofwaardig.
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 20:12:11 #54
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196308729
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:10 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Volgens mij kan er veel. Lijkt me niet dat ze een groepje soldaten naar binnen sturen nee maar er is veel samenwerking en er zal vast eea mogelijk zijn.
Ik zal het wat dikker gedrukt zeggen "HET IS NIET GEBEURT, HET WAS EEN LULVERHAAL, HET ZOVEELSTE VAN DE TRUMP AANHANG"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196308744
-

[ Bericht 99% gewijzigd door probeer op 18-11-2020 20:12:49 ]
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 18 november 2020 @ 20:12:40 #56
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196308745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:11 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee hoor. Alleen jouw kant loopt te liegen.
"Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer."
pi_196308756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:07 schreef 4moreyears het volgende:

Ik heb niet de illusie dat we hier duidelijkheid over krijgen zo snel.
Nee en ook niet over het feit of trump en hillary dezelfde entiteit waren toch niet een reptilian is.




:D
pi_196308771
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zal het wat dikker gedrukt zeggen "HET IS NIET GEBEURT, HET WAS EEN LULVERHAAL, HET ZOVEELSTE VAN DE TRUMP AANHANG"
Als Merkel nu live of TV zegt dat het niet gebeurd is... dan zeggen ze nog "Who knows... misschien liegt ze er nu over en geeft ze het over een paar jaar pas toe. Tot die tijd weten we gewoon niet of het waar is of niet".
pi_196308780
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zal het wat dikker gedrukt zeggen "HET IS NIET GEBEURT, HET WAS EEN LULVERHAAL, HET ZOVEELSTE VAN DE TRUMP AANHANG"
Geen idee, ik heb niet de illusie alles te weten hoe het gegaan is. Ik zie het wel.
Ik neem het ter kennisgeving aan en als er ooit duidelijkheid komt zeg ik "oh leuk dat volgde ik toen"
  woensdag 18 november 2020 @ 20:15:09 #60
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196308802
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:14 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb niet de illusie alles te weten hoe het gegaan is. Ik zie het wel.
Ik neem het ter kennisgeving aan en als er ooit duidelijkheid komt zeg ik "oh leuk dat volgde ik toen"
Het is natuurlijk wel zo dat een beetje "open-mindedness" een enorme faux-pas is in bepaalde kringen.
pi_196308816
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:13 schreef Peunage het volgende:

[..]

Als Merkel nu live of TV zegt dat het niet gebeurd is... dan zeggen ze nog "Who knows... misschien liegt ze er nu over en geeft ze het over een paar jaar pas toe. Tot die tijd weten we gewoon niet of het waar is of niet".
Waarom zo'n drang om nu al meteen dingen te roepen waar je geen inzicht in kunt hebben op het moment.
Enjoy the ride en zie het later wel.
pi_196308827
quote:
"Houd de discussie inhoudelijk. Niet op de man posten. Ongefundeerde posts over verkiezingsfraude worden weggehaald."
@ modjes.

Waarom mag ongefundeerde troep toch blijven staan? Keer op keer op keer. Topics lang. Elke post van die twee.
@Tijger_m @capricia @trein2000 @Fugue
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 18 november 2020 @ 20:16:43 #63
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196308830
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:11 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het meteen geloof, maar ik vind het "in een of andere vorm" ook niet geheel ongeloofwaardig.
Het grappige is dat dat vooral alles zegt over jouw geloofwaardigheid

Je gelooft in sprookjes mits afkomstig uit “de juiste bronnen”. Je bezit nul vermogen om nieuws op waarde te schatten. Lastiger is het niet

Als trump een scheet laat ruik jij rozen
pi_196308838
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:16 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Waarom zo'n drang om nu al meteen dingen te roepen waar je geen inzicht in kunt hebben op het moment.
Enjoy the ride en zie het later wel.


Scytl published a statement on its website (here) refuting all of the claims made in the article and social media posts: “Following several erroneous statements that have been published in digital and social media, Scytl would like to clarify the following […] The technologies implemented by Scytl in the US are both hosted and managed within the US, by a local subsidiary, SOE Software, based in Tampa, Florida; We do not tabulate, tally or count votes in the US; We do not have servers or offices in Frankfurt; The US army has not seized anything from Scytl in Barcelona, Frankfurt or anywhere else.”

https://www.reuters.com/a(...)litary-idUSKBN27W1UW
pi_196308839
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:16 schreef probeer het volgende:

[..]

@ modjes.

Waarom mag ongefundeerde troep toch blijven staan? Keer op keer op keer. Topics lang. Elke post van die twee.
Wij begonnen niet over die "mogelijke";) raid toch, dat werd ons gevraagd.
pi_196308844
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:16 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het grappige is dat dat vooral alles zegt over jouw geloofwaardigheid

Je gelooft in sprookjes mits afkomstig uit “de juiste bronnen”. Je bezit nul vermogen om nieuws op waarde te schatten. Lastiger is het niet

Als trump een scheet laat ruik jij rozen
Brainwashed
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 18 november 2020 @ 20:18:09 #67
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196308860
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:17 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Wij begonnen niet over die "mogelijke";) raid toch, dat werd ons gevraagd.
En als iemand mij wat vraagt geef ik graag antwoord ^O^
pi_196308866
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:17 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Wij begonnen niet over die "mogelijke";) raid toch, dat werd ons gevraagd.
Het enige wat je hier doet is trollen, liegen, en met ongefundeerde onzin aankomen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196308869
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:18 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En als iemand mij wat vraagt geef ik graag antwoord ^O^
Fijn dat ik nu dan, wél ontopic (lees je mee Fugue?), kan reageren met:

quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 20:17 schreef probeer het volgende:

[..]

Ga jij 20 januari het verlies van Trump toegeven?
"Pools are perfect for holding water"
pi_196308888
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:17 schreef Peunage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Scytl published a statement on its website (here) refuting all of the claims made in the article and social media posts: “Following several erroneous statements that have been published in digital and social media, Scytl would like to clarify the following […] The technologies implemented by Scytl in the US are both hosted and managed within the US, by a local subsidiary, SOE Software, based in Tampa, Florida; We do not tabulate, tally or count votes in the US; We do not have servers or offices in Frankfurt; The US army has not seized anything from Scytl in Barcelona, Frankfurt or anywhere else.”

https://www.reuters.com/a(...)litary-idUSKBN27W1UW
Had ik meegekregen inderdaad.
We did not have a sexual relationship with that woman :)
Ik denk niet dat ze hadden gepost "Ok jongens, jullie hebben ons, wij waren het"

Maar je doet nu of ik het voor waar aan neem van die raid. ik leg net uit dat ik het niet weet en dus wel zal zien.
Jij hebt wel intel op al dat soort zaken?
pi_196308908
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Fijn dat ik nu dan, wél ontopic (lees je mee Fugue?), kan reageren met:
[..]

Deze keur ik goed.
pi_196308909
https://www.nu.nl/tech/6091172/trump-verliest-facebook-en-twitter-behandeling-zodra-hij-president-af-is.html

quote:
Facebook en Twitter gaan uitzonderingen op de regels voor Donald Trump opheffen zodra hij vanaf 20 januari niet langer de president van de Verenigde Staten is. Dat blijkt uit antwoorden van directeuren Mark Zuckerberg en Jack Dorsey tijdens een verhoor en navraag bij woordvoerders door The New York Times.
pi_196308958
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:18 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En als iemand mij wat vraagt geef ik graag antwoord ^O^
Geef eens antwoord dan. Of blijf je de komende 4 jaar liegen en polariseren, omdat je hoopt op een burgeroorlog in de VS?
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 20:23:51 #74
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196308975
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:14 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb niet de illusie alles te weten hoe het gegaan is. Ik zie het wel.
Ik neem het ter kennisgeving aan en als er ooit duidelijkheid komt zeg ik "oh leuk dat volgde ik toen"
Je hebt blijkbaar wel illusies dat je iets weet anders hang je dit lulverhaal niet op. Soit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196308976
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:19 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Had ik meegekregen inderdaad.
We did not have a sexual relationship with that woman :)
Ik denk niet dat ze hadden gepost "Ok jongens, jullie hebben ons, wij waren het"

Maar je doet nu of ik het voor waar aan neem van die raid. ik leg net uit dat ik het niet weet en dus wel zal zien.
Jij hebt wel intel op al dat soort zaken?
Ik denk dat het inmiddels de duizendste keer is dat ik, en andere in dit topic, dit principe aan je uitleggen.

Als je met een claim komt (verkiezingsfraude, inval Duitse datacenter, aarde is plat) dan moet jij bewijzen dat het ook zo is... niet andersom. Jij neemt het niet voor waar aan... er zijn verschillende nieuwsbronnen die het hebben ge-fact checked en die komen tot dezelfde conclusie: Fake news. Dus dat "ik weet het nu niet, ik zie wel" gaat hier niet op.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')