SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd wat er gebeurt als de officier een ongeluk heeft. "Eigen schuld, lul."quote:Het ongeluk was voorzienbaar, aldus de officier
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
Oesters zitten naast de hazen, dat zijn de bonusdieren die in een varken verstopt zitten
Godverdommequote:Op woensdag 18 november 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok
te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 18 november 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok [ link | afbeelding ]
Verdomd goed plan!quote:Op woensdag 18 november 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Wat een prachtig weer, zullen we met zijn allen vrij pakken vanmiddag?
Jep.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus![]()
Wat moet zo'n kerel zich ook schuldig voelen.
neequote:Op woensdag 18 november 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zoekt tarantula filmpje op internetje op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan vanmiddag geen vrij pakken
Oh wat kut voor je bosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je er meer kan krijgen, vind 1 zegel de portokosten niet waard..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan vanmiddag geen vrij pakken
So sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Kom je brengen ja?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga straks Philly cheese steaks maken voor een hoop mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |