SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd wat er gebeurt als de officier een ongeluk heeft. "Eigen schuld, lul."quote:Het ongeluk was voorzienbaar, aldus de officier
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
Oesters zitten naast de hazen, dat zijn de bonusdieren die in een varken verstopt zitten
Godverdommequote:Op woensdag 18 november 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok
te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 18 november 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok [ link | afbeelding ]
Verdomd goed plan!quote:Op woensdag 18 november 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Wat een prachtig weer, zullen we met zijn allen vrij pakken vanmiddag?
Jep.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus![]()
Wat moet zo'n kerel zich ook schuldig voelen.
neequote:Op woensdag 18 november 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zoekt tarantula filmpje op internetje op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan vanmiddag geen vrij pakken
Oh wat kut voor je bosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je er meer kan krijgen, vind 1 zegel de portokosten niet waard..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan vanmiddag geen vrij pakken
So sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Kom je brengen ja?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga straks Philly cheese steaks maken voor een hoop mensen
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maak ik gerust een keer voor het hele dorp
Die betaal jij toch nietquote:Op woensdag 18 november 2020 12:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er meer kan krijgen, vind 1 zegel de portokosten niet waard..
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok
Briljante beesten dat.quote:
Slapende Herbert, als hij wakker is eet hij graag wasabi nootjes en kijkt hij de hele tijd documentaires over woninginrichtingquote:
Nee, okee, maar toch. 1 zegel opsturen en dan bijna een euro betalen om die te verzenden. Dan kun je beter een paar zegels meer hebben. De actie loopt nog tot eind Januari, dus alle tijdquote:Op woensdag 18 november 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die betaal jij toch nietKan volgende week weer gaan toch :p
Ja tijd zat om ze te ontwijken Budaluiaardquote:Op woensdag 18 november 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze lijken lief, maar kunnen gemeen meppen hoor
Wat een luiwammes toch he?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Die is er gewoon bij gaan liggen at the spot
okequote:Op woensdag 18 november 2020 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, okee, maar toch. 1 zegel opsturen en dan bijna een euro betalen om die te verzenden. Dan kun je beter een paar zegels meer hebben. De actie loopt nog tot eind Januari, dus alle tijd![]()
![]()
Op dit moment niet, maar ik moet nog ergens het idee opperen. Ik ben een einzelgänger, dus probeer het eerst zelf....quote:Op woensdag 18 november 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
okezijn er nog andere mensen die meesparen voor je?
Hij sloeg sneller dan zijn schaduwquote:Op woensdag 18 november 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tijd zat om ze te ontwijken Budaluiaard
Doe je wel genoeg boodschappen om het te redden ook?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar ik moet nog ergens het idee opperen. Ik ben een einzelgänger, dus probeer het eerst zelf....
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij sloeg sneller dan zijn schaduw
Ja, ik ga het waarschijnlijk wel redden. Moet alleen de neiging weerstaan om naar de Jumbo te gaan, want die is natuurlijk dichterbij...quote:Op woensdag 18 november 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe je wel genoeg boodschappen om het te redden ook?
Ik kom nooit bij de Plus anders had ik ook wel meegedaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar ik moet nog ergens het idee opperen. Ik ben een einzelgänger, dus probeer het eerst zelf....
ja jumbo kan niet hequote:Op woensdag 18 november 2020 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ga het waarschijnlijk wel redden. Moet alleen de neiging weerstaan om naar de Jumbo te gaan, want die is natuurlijk dichterbij...
boodschappenpakket?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jumbo kan niet heAlles voor de zegels
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, ik heb er een leuke rugzak aan overgehouden
ah! ja ik spaar ze voor m'n moeder.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bos spaart voor een boodschappenpakket bij de plus
Ja, ik ben nu vaker naar de Plus aan het gaan, voor een boodschappenpakketquote:
Ah dus die gaat hardquote:Op woensdag 18 november 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah! ja ik spaar ze voor m'n moeder.
en die moet voor d'r werk 3x per dag boodschappen doen voor hara cliënten
?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
Echt die ouwe kaas baaswat een sneu neus
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
het is ngo veel erger dan bij Voetbal Inside
Ruikt sterk naar acteursquote:Op woensdag 18 november 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
Echt die ouwe kaas baaswat een sneu neus
De bezorgers vinden het "bezorgen met afstand" helemaal niet zo erg geloof ik.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje bezorgd, al leek het meer op belletje lellen. Doos neerflikkeren, aanbellen en weglopen.
ja ondertussen wel, in dn beginne niet iigquote:Op woensdag 18 november 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruikt sterk naar acteurs![]()
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck
ja je kan je niet voorstellen dat het echt is he met dit soort gesprekkenquote:Op woensdag 18 november 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruikt sterk naar acteurs![]()
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck
Heh, grappig die oren.quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 18 november 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ondertussen wel, in dn beginne niet iig
of ze selecteren de mensen er opquote:Op woensdag 18 november 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan je niet voorstellen dat het echt is he met dit soort gesprekken
k vind het ook wel een verschrikkelijke man moet ik zeggenquote:Op woensdag 18 november 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of ze selecteren de mensen er op
das een tweedequote:Op woensdag 18 november 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k vind het ook wel een verschrikkelijke man moet ik zeggen
Niet goed in de grondverf gezet?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
Dacht ik de buitenkant van de keukendeur goed had geschildert maar het het begint al te bladderen
Leuk vrouwtje wel.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k vind het ook wel een verschrikkelijke man moet ik zeggen
niet goed geschuurdquote:Op woensdag 18 november 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet goed in de grondverf gezet?
SchuurPTSS meteen getriggerd natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SchuurPTSS meteen getriggerd natuurlijk.
Dat heb ik wel gedaan, misschien toch niet goed. Jammerquote:Op woensdag 18 november 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet goed in de grondverf gezet?
Welke aflak?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
Dacht ik de buitenkant van de keukendeur goed had geschildert maar het het begint al te bladderen
hmm ja dat kan weet niet eens meer wat ik heb gebruiktquote:Op woensdag 18 november 2020 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
Klinkt trouwens eerder als verkeerde grondverf bij verkeerde lak
[ afbeelding ]
🙈quote:Op woensdag 18 november 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja dat kan weet niet eens meer wat ik heb gebruikt
Badr had gezegd, iek zit een wedstrijdje kerels die elkaar slaan te kijken, doe mij een broodje couscous en snel anders trap ik je kaak dwars doormidden en dan had je met een glimlach en een hoog gilletje de keuken in gehuppeldquote:Op woensdag 18 november 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit er naar te kijken en alleen maar
zo'n figuur zou je ook vierkant in z'n gezicht uitlachen joh.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Honderd procent zeker acteurs, je ziet ook dat zij af en toe haar lach niet in kan houden.
Nou ja kan zijn datje echt-niet echt radar een beetje stuk is natuurlijk en dan is dit wel grappig denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n figuur zou je ook vierkant in z'n gezicht uitlachen joh.
Of die serie met mijn vieze vette verloofde of iets dergelijksquote:Op woensdag 18 november 2020 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Kan dat huis niet zien zonder aan DGK te denken.
Lief mannetje is dat jaquote:Op woensdag 18 november 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)d-met-vuurwapen.html
Jezus laat die gozer toch eens met rust![]()
Is dat ook daar opgenomen?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die serie met mijn vieze vette verloofde of iets dergelijks
Nou daar doet het me ernstig aan denken, een acteur zonder werk en een Italiaans sletje met ambities , hups scripten die hap en SBS6 loerend Nederland kijkt zijn ogen uitquote:
Was dat niet met Laura Pontidingus?quote:Op woensdag 18 november 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou daar doet het me ernstig aan denken, een acteur zonder werk en een Italiaans sletje met ambities , hups scripten die hap en SBS6 loerend Nederland kijkt zijn ogen uit
quote:
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 18 november 2020 13:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was dat niet met Laura Pontidingus?
dat is een niet boeiende belgquote:
klinkt plausibelquote:
Die zit het ook niet mee hč deze maandquote:Op woensdag 18 november 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Arme man, heb met hem te doen.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zit het ook niet mee hč deze maand
quote:Op woensdag 18 november 2020 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat het mevrouw Haags niet horen.
Ze moeten 'm wel hebben ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Brr parasietenquote:Op woensdag 18 november 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lees net dat een oud-collega een kindje heeft, tijdens een vakantie in Zuid-Oost Azië opgelopen.
Dat wordt betalen voor Wan Ping Oeh Phornsirichaiwatanaquote:Op woensdag 18 november 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lees net dat een oud-collega een kindje heeft, tijdens een vakantie in Zuid-Oost Azië opgelopen.
quote:Op woensdag 18 november 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeder en zoon zijn geīmporteerd nu.
niet op tijd naar het tropenziekenhuis gegaanquote:Op woensdag 18 november 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeder en zoon zijn geīmporteerd nu.
Las dat hij een huis zocht voor haar en zoontje om te gaan wonen. Dus je haalt iemand uit Azie naar Nederland en dan zeg je: ga maar lekker alleen met het kind wonen zodat ik mijn eigen leven kan hebben maar wel mijn kind nog kan zien.quote:
goedkope kinderoppasquote:Op woensdag 18 november 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las dat hij een huis zocht voor haar en zoontje om te gaan wonen. Dus je haalt iemand uit Azie naar Nederland en dan zeg je: ga maar lekker alleen met het kind wonen zodat ik mijn eigen leven kan hebben maar wel mijn kind nog kan zien.
Als ik iemand die ik ken zou moeten inschatten als: "dat zou US kunnen zijn" dan was hij het geweest trouwens.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wordt betalen voor Wan Ping Oeh Phornsirichaiwatana
Collega van me heeft ook drie kinderen bij een Filipijnse vrouw, knappe kerel om te zien dus ik vroeg dat een keer aan hem, waarom zoiets terwijl je echt wel beter kunt krijgen? "Ja deze kwaakt af en toe wel maar dan kijk ik een keer boos en dan beseft ze weer dat ze niets te vertellen en te willen heeft, heerlijk, daar kom ik echt niet mee weg bij een normale blanke vrouw"quote:Op woensdag 18 november 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las dat hij een huis zocht voor haar en zoontje om te gaan wonen. Dus je haalt iemand uit Azie naar Nederland en dan zeg je: ga maar lekker alleen met het kind wonen zodat ik mijn eigen leven kan hebben maar wel mijn kind nog kan zien.
Ik trap echt niet in die onzinquote:Op woensdag 18 november 2020 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik iemand die ik ken zou moeten inschatten als: "dat zou US kunnen zijn" dan was hij het geweest trouwens.
Nee op zo'n kerel zou ik inderdaad never nooit niet zitten te wachten.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me heeft ook drie kinderen bij een Filipijnse vrouw, knappe kerel om te zien dus ik vroeg dat een keer aan hem, waarom zoiets terwijl je echt wel beter kunt krijgen? "Ja deze kwaakt af en toe wel maar dan kijk ik een keer boos en dan beseft ze weer dat ze niets te vertellen en te willen heeft, heerlijk, daar kom ik echt niet mee weg bij een normale blanke vrouw"
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik iemand die ik ken zou moeten inschatten als: "dat zou US kunnen zijn" dan was hij het geweest trouwens.
Ja, die hebben hier niet zoveel te vertellen. Best sneu.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me heeft ook drie kinderen bij een Filipijnse vrouw, knappe kerel om te zien dus ik vroeg dat een keer aan hem, waarom zoiets terwijl je echt wel beter kunt krijgen? "Ja deze kwaakt af en toe wel maar dan kijk ik een keer boos en dan beseft ze weer dat ze niets te vertellen en te willen heeft, heerlijk, daar kom ik echt niet mee weg bij een normale blanke vrouw"
klinkt als een vent zonder enige vorm an een ruggegraat. soort weekdier. Daarom nemen dit soort mannen ook vaak een vrouw uit een van die landen omdat ze de vrouw met een westerse cultuur niet aankunnen.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Relationeel lui vooral en vlak in zijn gevoelswereld, zo zijn er echt veel mannen kom ik steeds meer achter.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee op zo'n kerel zou ik inderdaad never nooit niet zitten te wachten.
Slappe zak vooral ook....
nee joh financiele zekerheid denken ze, ontsnapping naar een rijk westers land en zelfs nog een statussymbool ook.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die hebben hier niet zoveel te vertellen. Best sneu.
Blijkbaar vallen die vrouwen op heel dikke Nederlandse mannen. Mijn overbuurman heeft een Filipijnse vrouw en heeft de nodige extra kilo's; een vriend van mijn basisschool ook al.
Yeps mijn idee.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt als een vent zonder enige vorm an een ruggegraat. soort weekdier. Daarom nemen dit soort mannen ook vaak een vrouw uit een van die landen omdat ze de vrouw met een westerse cultuur niet aankunnen.
Volgens mij zal het het gros van die vrouwen een zorg zijn wat het voor kerel is, de buit zal een redelijk stabiel westers huishouden zijn.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar vallen die vrouwen op heel dikke Nederlandse mannen. Mijn overbuurman heeft een Filipijnse vrouw en heeft de nodige extra kilo's; een vriend van mijn basisschool ook al.
Dik = geld in de ogen van de spleetjes.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen probeert toch beetje een beeld van mensen te vormen. Heb alleen CL ooit in het echt gezien.quote:
Ja dit precies. En maar zeiken over westerse vrouwen. Rot op joh... je bent zelf gewoon een slappe zak.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt als een vent zonder enige vorm an een ruggegraat. soort weekdier. Daarom nemen dit soort mannen ook vaak een vrouw uit een van die landen omdat ze de vrouw met een westerse cultuur niet aankunnen.
nou ja vaak geven ze dat ook wel toe. ze zoeken een onderdanig zorgzaam typjequote:Op woensdag 18 november 2020 14:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dit precies. En maar zeiken over westerse vrouwen. Rot op joh... je bent zelf gewoon een slappe zak.
Zou hetquote:Op woensdag 18 november 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh financiele zekerheid denken ze, ontsnapping naar een rijk westers land en zelfs nog een statussymbool ook.
Ik weet nog steeds niet precies at ik daarvan moet vinden. Dat soort scheve "machtsverhoudingen" kan ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zal het het gros van die vrouwen een zorg zijn wat het voor kerel is, de buit zal een redelijk stabiel westers huishouden zijn.
Ik heb echt veel weerstand, weerwoord en klankspiegeling nodig van een vrouw en ik geef geen kont om klakkeloze seks, dat vind ik net als schijten op Amsterdam CS, het lucht echt wel op als je moet maar prettig is anders.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen probeert toch beetje een beeld van mensen te vormen. Heb alleen CL ooit in het echt gezien.
'Ik wil niet meer om die gore stinkende muil!'quote:Op woensdag 18 november 2020 14:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
lol.... zelf verkozen quarantaine van hem zeker.....
En ze kunnen de hele familie thuis onderhouden met wat ze hier bij elkaar kunnen grabbelen.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh financiele zekerheid denken ze, ontsnapping naar een rijk westers land en zelfs nog een statussymbool ook.
Dat scheve inderdaad, daar kan ik echt niets mee.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het
[..]
Ik weet nog steeds niet precies at ik daarvan moet vinden. Dat soort scheve "machtsverhoudingen" kan ik niet zoveel mee.
"vol met maskné ook al is dat mijn eigen sguldt"quote:Op woensdag 18 november 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik wil niet meer om die gore stinkende muil!'
Nee ik ook niet. Ben in het bizarre voor gelijkheid, gewaagd zijn aan elkaar en je bepaald niks voor een ander.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het
[..]
Ik weet nog steeds niet precies at ik daarvan moet vinden. Dat soort scheve "machtsverhoudingen" kan ik niet zoveel mee.
Vorig jaar. Ik weet dat het een eeuwigheid geleden leek, maar tochquote:Op woensdag 18 november 2020 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen probeert toch beetje een beeld van mensen te vormen. Heb alleen CL ooit in het echt gezien.
Het leven, Haags, het levenquote:Op woensdag 18 november 2020 14:17 schreef Justin_Case het volgende:
Wat zijn dit voor gesprekken joh
Nou ik verwachtte je juist niet met een Aziatische vrouw; dus ik moet mijn beeld bijstellen.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt veel weerstand, weerwoord en klankspiegeling nodig van een vrouw en ik geef geen kont om klakkeloze seks, dat vind ik net als schijten op Amsterdam CS, het lucht echt wel op als je moet maar prettig is anders.
Dus geen Ping Ping hier en ik vind de meesten ook onaantrekkelijk
KOEKKOEKquote:Op woensdag 18 november 2020 14:17 schreef Justin_Case het volgende:
Wat zijn dit voor gesprekken joh
Jij had toch al een gek vent gevonden?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:14 schreef Ygritte het volgende:
Er zijn vast mensen die beide prima blij zijn in die rol.
Ik vind er iets anders van, maar goed... met mij valt sowieso niet samen te leven
Mooie woorden, rawrquote:Op woensdag 18 november 2020 14:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben in het bizarre voor gelijkheid, gewaagd zijn aan elkaar en je bepaald niks voor een ander.
Ja; dat lijkt inmiddels wel een eeuwigheid.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar. Ik weet dat het een eeuwigheid geleden leek, maar toch
Ja soms ook meerdere vriendjes tegelijk :pquote:Op woensdag 18 november 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze kunnen de hele familie thuis onderhouden met wat ze hier bij elkaar kunnen grabbelen.
ik heb van hier wel wat meer mensen gezien, al is het van de huidige bezetting hier een stuk minder dan vroegahquote:Op woensdag 18 november 2020 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O ja heb jou ook gezien.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb van hier wel wat meer mensen gezien, al is het van de huidige bezetting hier een stuk minder dan vroegah
Oud-collega had een 'vriendin' in Thailand. Ze werd al nerveus als hij een maandje eerder naar Thailand wilde komen. Dan had ze waarschijnlijk een ander vriendje op bezoekquote:Op woensdag 18 november 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soms ook meerdere vriendjes tegelijk :p
Gepaald?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar bepaald klinkt geiler toch?
Zo zie ik het ook. Iemand die een eigen leven heeft, met eigen ambities en passies.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben in het bizarre voor gelijkheid, gewaagd zijn aan elkaar en je bepaald niks voor een ander.
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-collega had een 'vriendin' in Thailand. Ze werd al nerveus als hij een maandje eerder naar Thailand wilde komen. Dan had ze waarschijnlijk een ander vriendje op bezoek
Aangezien wij in dezelfde stad wonen, is de kans aanwezig dat wij elkaar wel eens gezien hebben. Al is dat natuurlijk dan onbewust gebeurd..quote:Op woensdag 18 november 2020 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En toch echt samen als het nodig isquote:Op woensdag 18 november 2020 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Iemand die een eigen leven heeft, met eigen ambities en passies.
Yup. Ik ben een van de weinigen die tot die groep hoort...quote:Op woensdag 18 november 2020 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb van hier wel wat meer mensen gezien, al is het van de huidige bezetting hier een stuk minder dan vroegah
Jup, die staat er net zo in.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij had toch al een gek vent gevonden?
Ik vind mensen uit Eindhoven en omgeving altijd leuk, ik herken ze ook uit duizenden qua humor en doen en laten, nou ja een groot gedeelte ervan dan.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aangezien wij in dezelfde stad wonen, is de kans aanwezig dat wij elkaar wel eens gezien hebben. Al is dat natuurlijk dan onbewust gebeurd..
Ik ben niet vrij, maar mijn hersenen hebben ook geen zin vandaag.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ksttt mijn autoorrect vond het ok... Ik ben vrij vandaag mijn hersenen staan uit.
Pyjama ook aan?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ksttt mijn autoorrect vond het ok... Ik ben vrij vandaag mijn hersenen staan uit.
kloptquote:Op woensdag 18 november 2020 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup. Ik ben een van de weinigen die tot die groep hoort...
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind mensen uit Eindhoven en omgeving altijd leuk, ik herken ze ook uit duizenden qua humor en doen en laten, nou ja een groot gedeelte ervan dan.
Ik ben alleen dikker geworden, dus niks spannends.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar da's alweer 2.5 jaar terug voor het laatst
O ja Tamieke! Paar keer ontmoet.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopten @:Molo, @:damart, @:toekito,@:dr_flash en via een R&P meet heb ik @:cherrylips en @:tamieke gemeet
Er was vorig jaar ook een kaasletter.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bitterbal Vergeet de chocoladeletter. Dit jaar wil je de kroketletter.
@friemelaar moet je ook minimaal 1 keer hebben gemeet...quote:Op woensdag 18 november 2020 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopten @:Molo, @:damart, @:toekito,@:dr_flash en via een R&P meet heb ik @:cherrylips en @:tamieke gemeet
Nee houden zoquote:Op woensdag 18 november 2020 14:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Godsamme.... jaaaa ik doe er zo wat aan!
2x zelfsquote:Op woensdag 18 november 2020 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Friemelaar moet je ook minimaal 1 keer hebben gemeet...
Van 1 keer wist ik het zeker, daar was ik ook bij. Maar er stond me iets bij dat hij ook in Noordwijk van de partij was. Maar daar was ik dan zelf weer niet bij....quote:
En GF toch ook?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:28 schreef Koen66 het volgende:
en @:arch-indar, maar die is hier ook niet vaak meer. en @:-miauw- maar die is helemaal pleite
Arch, ook een paar keer gemeet. Net als Solique en Vijzel. Maar die komen echt al eeuwen niet meer hierquote:Op woensdag 18 november 2020 14:28 schreef Koen66 het volgende:
en @:arch-indar, maar die is hier ook niet vaak meer. en @:-miauw- maar die is helemaal pleite
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-collega had een 'vriendin' in Thailand. Ze werd al nerveus als hij een maandje eerder naar Thailand wilde komen. Dan had ze waarschijnlijk een ander vriendje op bezoek
Weet je waar ik treurig van word?... .quote:Op woensdag 18 november 2020 14:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhh... ik wordt er altijd een beetje treurig van. Ben niet zo goed in 'loungewear'
Joosie2000 was daar destijds ook, die kwam hier ook veel. Maar ook die is verschwundenquote:Op woensdag 18 november 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja Tamieke! Paar keer ontmoet.
Ik denk dat we hier wel wat mee moeten inderdaad...... frappant...... heeeeeel frappant....quote:Op woensdag 18 november 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle mensen die jij ontmoet hebt verdwijnen na een tijdje spoorloos
Ik wel, mis mijn strakke pak niets, heerlijk dat laten zwieren en bengelenquote:Op woensdag 18 november 2020 14:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhh... ik wordt er altijd een beetje treurig van. Ben niet zo goed in 'loungewear'
Wel uit de KSC niet van FOK!quote:Op woensdag 18 november 2020 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Joosie2000 was daar destijds ook, die kwam hier ook veel. Maar ook die is verschwunden
hmmm zou ik nog erger zijn in mensen laten verdwijnen dan @bitterbal ?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het komt niet eens in me op om kerel ergens om toestemming voor te vragen.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup, die staat er net zo in.
Hoe vaak wij wel niet horen 'nou mijn man/vrouw mag dat van mij echt niet'. 'huh doen jullie dat echt samen' 'ik weet niet of ik dat leuk zou vinden'. [insert een of andere andere relationele dooddoener]
Wat stellen toch allemaal wel niet bedenken wat ze elkaar kennelijk moeten verbieden of niet ok van elkaar vinden.
Voor de volle 100% voor elkaar gaan met alles wat mooi en lelijk van elkaar is, daar het soms heftig over oneens zijn maar elkaar altijd respecteren in elkaars eigenheid en ideeën vind ik het mooiste wat er is
KSC komt ie niet meer, R&P ook niet afaik (daar kom ik ook nauwelijks nog)quote:Op woensdag 18 november 2020 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel uit de KSC niet van FOK!
Ik ben er nog steeds. Al 10 jaar. Maar in een bos groeit veel onkruid en dat vergaat nietquote:Op woensdag 18 november 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou iemand daar ook keihard om uitlachen en vragen of ze dat noooit meer wil doenquote:Op woensdag 18 november 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het komt niet eens in me op om kerel ergens om toestemming voor te vragen.
Fles heeft het ook overleefdquote:Op woensdag 18 november 2020 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds. Al 10 jaar. Maar in een bos groeit veel onkruid en dat vergaat niet![]()
![]()
Er zit toch nog wel iets tussen strak pak en loungewear in tochquote:Op woensdag 18 november 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel, mis mijn strakke pak niets, heerlijk dat laten zwieren en bengelen
Of jullie werken sneaky samen.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm zou ik nog erger zijn in mensen laten verdwijnen dan @:bitterbal ?
ik heb jou altijd ontlopen, terwijl ik Molo en Arch best vaak gemeet hebquote:Op woensdag 18 november 2020 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Van de huidige aanwezigen schijn ik Gianni gemeet te hebben, maar dat was echt heel kort.
dat likken aan die deurknop is ook een soort codequote:Op woensdag 18 november 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of jullie werken sneaky samen.
Arch en Miauw zijn ook de enige die ik via hier gemeet heb, Molo kende ik al.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb jou altijd ontlopen, terwijl ik Molo en Arch best vaak gemeet heb
Ril.... nope.... nee echt nope....quote:Op woensdag 18 november 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het komt niet eens in me op om kerel ergens om toestemming voor te vragen.
Jij kent Molo zonder FOK!?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Arch en Miauw zijn ook de enige die ik via hier gemeet heb, Molo kende ik al.
Nja moet daar ook weer wat meer op gaan letten, nu al een paar keer gehad dat ik met video uit te horen kreeg "en dan geef ik nu graag het woord aan US"quote:Op woensdag 18 november 2020 14:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zit toch nog wel iets tussen strak pak en loungewear in toch![]()
Ik voel mij tegenwoordig al een sloer als ik in jeans en trui thuis zit te werken met pantoffels aan
Jij doet Jeffrey Toobin-tjes??quote:Op woensdag 18 november 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja moet daar ook weer wat meer op gaan letten, nu al een paar keer gehad dat ik met video uit te horen kreeg "en dan geef ik nu graag het woord aan US"
Aaaaaarghh, gimme ten
Moest opzoeken maar neequote:
jij was toch niet bij die ene meet in Juni 2018 in Utrecht he?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een aantal mensen uit R&P gemeet. In het verleden vooral uit LWL; ONZ en STA.
Mehhh bij mij gaat het tegenwoordig ook.... moet ik nog ergens in teams verschijnen vandaag.... nope.... ander overleg.... nope.... naaahhhh no fucks given, ik was mijn haar vanavond welquote:Op woensdag 18 november 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest opzoeken maar nee![]()
Maar wel met haren alle kanten op en een openstaand tijgerprint shirtje of zo
Niet via KSC, wel via FOK.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kent Molo zonder FOK!?
Ja dat sluipt er wel een beetje inquote:Op woensdag 18 november 2020 14:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh bij mij gaat het tegenwoordig ook.... moet ik nog ergens in teams verschijnen vandaag.... nope.... ander overleg.... nope.... naaahhhh no fucks given, ik was mijn haar vanavond wel
Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2020 14:40 schreef Ygritte het volgende:
Had Molo ook wel willen kennen met zonder FOK
ALLEEN DIE PLAATJES VAN D'Rquote:Op woensdag 18 november 2020 14:40 schreef Ygritte het volgende:
Had Molo ook wel willen kennen met zonder FOK
Jouw hoofd associeert zo lekker lukraakquote:Op woensdag 18 november 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat sluipt er wel een beetje in![]()
Ok nu zit ik mee te zingen met dit![]()
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw hoofd associeert zo lekker lukraak
MIquote:Op woensdag 18 november 2020 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet die niet corona managen? Of zit Buda onder z'n bureau?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen waarvan ik weet dat ze fokker zijn maar waarvan zij niet weten dat ik dat weet. Heerlijkquote:Op woensdag 18 november 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog nooit een actieve Fokker bewust gemeet
oud collega van me was fokker, maar die was al weg voordat ik geregistreerd heb.
Ik alleen een paar van de crew, en er wonen er een paar in mijn dorp die ik wel eens tegenkom.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog nooit een actieve Fokker bewust gemeet
oud collega van me was fokker, maar die was al weg voordat ik geregistreerd heb.
Nope.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij was toch niet bij die ene meet in Juni 2018 in Utrecht he?
Ahhhhhhwieeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 november 2020 14:44 schreef UitStraling het volgende:
Ok en nu wil ik ook een lionhandpuppet.
AH verkoopt zequote:Op woensdag 18 november 2020 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar heb je die nou vandaag getoverd?
MPG heb ik geloof ik wel eens gemeetquote:
Alleen -Sters?? geen mannen van FOK!??quote:Op woensdag 18 november 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Ken best wel veel Foksters live eigenlijk
Het is US hequote:Op woensdag 18 november 2020 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen -Sters?? geen mannen van FOK!??
Van het fok banga-lijstje?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Ken best wel veel Foksters live eigenlijk
Weet ik nog niet. Tis nog lang geen etenstijdquote:
Dit is correct.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
#metoo, maar niet genoemd net... Ook pleitequote:Op woensdag 18 november 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MPG heb ik geloof ik wel eens gemeet
Klopt, maar een gehaktbal moet wel lang op staanquote:Op woensdag 18 november 2020 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Tis nog lang geen etenstijd![]()
![]()
je verwacht het niet hequote:Op woensdag 18 november 2020 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook. De laatste keer toen ik samen met hem en zijn vriendin en nog wat mensen naar Bospop ben geweest....quote:Op woensdag 18 november 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MPG heb ik geloof ik wel eens gemeet
is toch niet meer gedooid nu zonder shock treatmentquote:Op woensdag 18 november 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, moet nog wat uit de vriezer halen.
Oh god....quote:Op woensdag 18 november 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar klopt werkelijk niets van en als iemand dat kan weten
Dit.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, moet nog wat uit de vriezer halen.
volgens mij is ie al jaren niet meer op Fok geweestquote:Op woensdag 18 november 2020 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook. De laatste keer toen ik samen met hem en zijn vriendin en nog wat mensen naar Bospop ben geweest....
Sindsdien is hij niet of nauwelijks nog hier geweest, en dat is gewoon al 5 jaar terug![]()
![]()
Ik heb soms hoop, dat US een keer de waarheid niet verward met zijn dromen...quote:
Jawellllllll kwartiertje in koud water en hoppa.....quote:Op woensdag 18 november 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is toch niet meer gedooid nu zonder shock treatment
Vriendin nog wel...quote:Op woensdag 18 november 2020 14:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is ie al jaren niet meer op Fok geweest
Haags Kwartiertje?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawellllllll kwartiertje in koud water en hoppa.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |