abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196295981
Mijn partner heeft een vriend die een tijdje geleden eindelijk bij zijn ouders uit huis is gegaan. Nogal een raar ventje en helaas is het zo dat ik hem regelmatig zie. Ik zie hem echter alleen maar omdat mijn vriend dan met hem afspreekt en ze bijvoorbeeld bij ons thuis gaan zitten. Omdat ik geen complete rasautist ben zeg ik hem altijd vriendelijk gedag en vraag hoe het met hem gaat. Blijkbaar denkt hij daardoor dat ik verliefd op hem ben ofzo. Hij stuurt me echt dagelijks berichtjes over van alles en nog wat en doet altijd zo plakkerig als hij weer langskomt.

Maar goed, hij woont nu dus eindelijk zelfstandig. Zijn studiootje is één grote treurnis qua inrichting, dus mijn partner en ik hebben hem een leuk vloerkleedje cadeau gedaan. Toen ik hem dat kleed aangaf keek hij me wat verbaasd aan, dus ik leg dat ding op de grond bij zijn bank. Hij keek me aan alsof 'ie water zag branden. Blijkbaar had hij geen flauw idee wat een vloerkleed (wat hij overigens tapijt noemde :') ) is en wat je er mee moet doen. Wij dat dus uitgelegd enzo, dus hij helemaal blij en eigenlijk vond hij het toch wel een heel mooi kleedje. Iedereen happy.

Paar uur later, partner wilde graag bij die vriend eten, omdat hij anders wéér alleen zou zijn. Ok, prima, dus wij gingen met de auto eten ophalen. We kwamen even later weer terug en plaatsten ons op de bank om ons vervolgens vol te vreten (met patatjes). Mijn oog viel echter op het vloerkleed. Er lag een grote witte klodder, precies voor de plek waar ik eerder die dag heb gezeten... Die kerel keek me ook al steeds heel raar aan toen we terug waren, dus ik wist wel genoeg :r :r Heb gezegd dat ik weg moest en ben in de auto gaan wachten.

Volgende dag vertelt mijn partner dat die vriend het vloerkleed heeft weggegooid. Hij zei dat er een mayonnaise vlek in zat van de patat en dat heeft 'ie geprobeerd eruit te krijgen met cola (want dat is zuur of zo) :') :') Zoals je wel kunt verwachten maakte die cola het alleen maar erger.

Klakt: debiele vriend van mijn partner is verliefd op mij en doet vieze dingen :r
pi_196296082
Verzonnen topics *O*
pi_196296114
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 23:18 schreef okselzweet het volgende:
Mijn partner heeft een vriend die een tijdje geleden eindelijk bij zijn ouders uit huis is gegaan. Nogal een raar ventje en helaas is het zo dat ik hem regelmatig zie. Ik zie hem echter alleen maar omdat mijn vriend dan met hem afspreekt en ze bijvoorbeeld bij ons thuis gaan zitten. Omdat ik geen complete rasautist ben zeg ik hem altijd vriendelijk gedag en vraag hoe het met hem gaat. Blijkbaar denkt hij daardoor dat ik verliefd op hem ben ofzo. Hij stuurt me echt dagelijks berichtjes over van alles en nog wat en doet altijd zo plakkerig als hij weer langskomt.

Maar goed, hij woont nu dus eindelijk zelfstandig. Zijn studiootje is één grote treurnis qua inrichting, dus mijn partner en ik hebben hem een leuk vloerkleedje cadeau gedaan. Toen ik hem dat kleed aangaf keek hij me wat verbaasd aan, dus ik leg dat ding op de grond bij zijn bank. Hij keek me aan alsof 'ie water zag branden. Blijkbaar had hij geen flauw idee wat een vloerkleed (wat hij overigens tapijt noemde :') ) is en wat je er mee moet doen. Wij dat dus uitgelegd enzo, dus hij helemaal blij en eigenlijk vond hij het toch wel een heel mooi kleedje. Iedereen happy.

Paar uur later, partner wilde graag bij die vriend eten, omdat hij anders wéér alleen zou zijn. Ok, prima, dus wij gingen met de auto eten ophalen. We kwamen even later weer terug en plaatsten ons op de bank om ons vervolgens vol te vreten (met patatjes). Mijn oog viel echter op het vloerkleed. Er lag een grote witte klodder, precies voor de plek waar ik eerder die dag heb gezeten... Die kerel keek me ook al steeds heel raar aan toen we terug waren, dus ik wist wel genoeg :r :r Heb gezegd dat ik weg moest en ben in de auto gaan wachten.

Volgende dag vertelt mijn partner dat die vriend het vloerkleed heeft weggegooid. Hij zei dat er een mayonnaise vlek in zat van de patat en dat heeft 'ie geprobeerd eruit te krijgen met cola (want dat is zuur of zo) :') :') Zoals je wel kunt verwachten maakte die cola het alleen maar erger.

Klakt: debiele vriend van mijn partner is verliefd op mij en doet vieze dingen :r
volgende keer okselzweet gebruiken ipv cola. dat is nog zuurder dan cola
pi_196296322
Tapijt is gewoon een juiste benaming
  woensdag 18 november 2020 @ 00:09:02 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196296603
De enige die hier goede zaken doet is de tapijtverkoper.
  woensdag 18 november 2020 @ 01:11:57 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196296898
quote:
Mijn partner....
Verzonnen topics :')
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 18 november 2020 @ 01:15:04 #7
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_196296910
Dat iemand zoveel tijd stopt in een verzonnen topic....
Nou, op naar m'n triootje met 2 blonde topmodellen in m'n tweede vakantiehuis. Laterrr
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_196297212
Kutlemming
  woensdag 18 november 2020 @ 05:27:33 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196297616
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 01:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat iemand zoveel tijd stopt in een verzonnen topic....
Je hebt alle tijd als je in de bijstand zit natuurlijk.
  Tettenkoning woensdag 18 november 2020 @ 07:11:18 #10
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196297926
Dus TS heeft een oogje op @Mikeytt?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196298289
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 07:11 schreef Nine. het volgende:
Dus TS heeft een oogje op @:mikeytt?
Die is toch flikker?
  Tettenkoning woensdag 18 november 2020 @ 08:37:07 #12
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196298370
quote:
5s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:24 schreef TheDeadGuy het volgende:
Die is toch flikker?
Hij heeft waarschijnlijk een oogje op de vriend van TS. Pech voor TS dus.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196298411
Ik heb ooit iemand een housewarming cadeau gegeven.

Ze waren niet blij met de housewarming.

Kan er mee te maken hebben dat ze er al vijf jaar woonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker woensdag 18 november 2020 @ 08:44:40 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196298427
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik heb ooit iemand een housewarming cadeau gegeven.

Ze waren niet blij met de housewarming.

Kan er mee te maken hebben dat ze er al vijf jaar woonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_196298484
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:37 schreef Nine. het volgende:
Pech voor TS dus.
Want het beoogd slachtoffer is geestelijk gehandicapt en/of blind en jij denkt dat TS wel een kansje maakt?

Goh... ik heb eigenlijk een pesthekel aan positieve mensen, maar ergens kom je wel sympathiek over...

verwarrend dit
pi_196299563
quote:

_O- _O- _O-

Toen ik met een paar maten in de stad ging dineren kwamen we de tandeloze heks tegen. Uit beleefdheid groette zij mijn maten. Eén van de maten is mensenschuw. Dus die bleef naar de uitgestoken hand van de heks kijken en gaf een hand terug. Later vroeg deze maat mij of de heks verliefd op hem was omdat ze hem wilde aanraken door een hand te geven.

Toen ik de heks dit vertelde reageerde deze precies zoals jij.

Ontopic: Dat heb je soms ja, dat mensen pagga op je slaan. Op de middelbare school zat er achterin een jongen die pagga aan het slaan was terwijl hij naar het meisje keek dat voor hem zat. Hij maakte toen wat geluidjes waarbij dat meisje toen omkeek en dat gezicht van die jongen zo zag. Op dat moment schrok de jongen en spoot wat pagga recht omhoog dat viel in het haar van dat meisje
pi_196310635
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 23:25 schreef spinazieruiker het volgende:
Verzonnen topics *O*
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')