SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik vast plannen? Dan ga ik elke dag.
Het zou fijn zijn als het gewoon met speeksel getest kon worden en niet met the dark side of je oogbal.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar vind dat serieus wel een goede ontwikkeling.
Volgens mij heeft Etto een hartaanval jongensquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
I think yu shud gooo huumme nowww devin....
ja ze proberen dat ook te ontwikkelenquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het gewoon met speeksel getest kon worden en niet met the dark side of je oogbal.
heeft hij ook een lamme arm?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Etto een hartaanval jongens
En mafklapperquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
blije fant, zooooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het gewoon met speeksel getest kon worden en niet met the dark side of je oogbal.
Welnee gewoon een deliriumquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je nog wat gehoord van die teststraat?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze proberen dat ook te ontwikkelen
Nee de horeca blijft dichtquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
heeft die al gezegd wanneer bitterbal kan werken?
Zeker maar 5 dagen ipv 10 dagen in thuisquarantaine zonder klachten omdat je in contact bent geweest met een besmet iemand is wel echt fijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee hoopte op hugoquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je nog wat gehoord van die teststraat?
quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is nu wel korter dan vijf dagen, m'n zus laatst nog geen twee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker maar 5 dagen ipv 10 dagen in thuisquarantaine zonder klachten omdat je in contact bent geweest met een besmet iemand is wel echt fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |