Scheer je weg.quote:
Nee klopt, die is al een tijdje geleden afgelopen. Maar kennelijk vind ik het nu toch niet storend genoeg om gelijk weer een abo te nemen, terwijl ik dat wel van plan wasquote:
Weten we ook weer waar @ijs_beer vaak uithangt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:21 schreef Greys het volgende:
Hahaha de TT
En even serieus, wisten jullie dit van beren? Je zal het in je jacuzzi vinden.![]()
[ twitter ]
Jij woont in de enige politiek correcte wijk van Sweet Lake Cityquote:Op dinsdag 17 november 2020 20:32 schreef Koen66 het volgende:
als ik hier geen politiek correct volk had wonen was ik vuurwerk gaan halen
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het moment was daar dat de badkamer in gebruik was
Haha, ja fotogeniek is vaak wel wat anders. Ik vind van mezelf moment-opname-foto's vaak leuker dan foto's waar ik voor heb moeten poseren; dan ga je toch al gauw gemaakt lachen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat zal, maar we zijn verdomd lastig fatsoenlijk op een foto te krijgen.Vaak een pijnlijke grimas. (Identiek dezelfde blijkt nu ook wel
)
Arizona is je voor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het moment was daar dat de badkamer in gebruik was
het gaat meer om het inwonende volk hierquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij woont in de enige politiek correcte wijk van Sweet Lake City
Alles uit de kast kijk ik nuquote:
Ja, die gaan lekker. Ik heb Transporter opgezet.quote:
Is ook leuk, maar heb ik al vaak gezien.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die gaan lekker. Ik heb Transporter opgezet.
Bummer, maat, echte bummer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
@:IJs_beer ik heb dat nummer van Babet overigens nooit gekregen
Maar het ESF is nog een jaartje extra in Nederland, dus nieuwe Sietse/Babet interviews van onze verslaggeefsters, en nieuwe kansenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
@:IJs_beer ik heb dat nummer van Babet overigens nooit gekregen
Als je dat er bij optelt is het een godswonder dat we niet allemaal aan de xanax zitten nu.quote:
Goed punt!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar het ESF is nog een jaartje extra in Nederland, dus nieuwe Sietse/Babet interviews van onze verslaggeefsters, en nieuwe kansen
Gelijk nog even het nummer van Greys slinks mee willen pakken, jij multiplayerquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed punt!
@:Greys als ik nou gewoon jou mijn nummer geef en dat jij 'm dan aan Babet geeft? Misschien is dat een betere aanpak.
Nou dat zou met deze aanpak niet lukken maar zou wel een mooie bonus zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelijk nog even het nummer van Greys slinks mee willen pakken, jij multiplayer
Geef 'm eens ongelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelijk nog even het nummer van Greys slinks mee willen pakken, jij multiplayer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |