SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan wentel ik me graag in die minderheid rolquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat de groep die dit negatief opvat echt in de minderheid is
Volgens mij is het nu ook maar een selecte groep die protesteert.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slikt, want men slikt.
Ik denk dat het in het geval van de boerenprotesten er iets te weinig duidelijkheid is waar ze "nu weer" tegen protesteren. Nu heb ik me er ook niet echt in verdiept, maar vanuit de invalshoek die Gianni aanhaalde (teveel veranderingen, hou regels gewoon wat langer vast ipv stééds weer moeten aanpassen en investeren), krijgt volgens mij veel meer steun en begrip.
Fant was over de datumquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Waar is blije fant?
handjes in de lucht:D
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Waar is blije fant?
weg met fant!quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Waar is blije fant?
Das een kwestie van tijd tochquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is geen onzin, de samenleving is er hevig door gepolariseerd en dat is nooit iets goeds, voor welk doel dan ook niet.
Die mensen gingen inderdaad in bussen het hele land rond om hun punt te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat de anti zwarte piet demonstraties wel erg succesvol geweest
Zoiets begon ik te vermoeden, het zal hopelijk schelen dat de beroepsdemonstranten niet even snel een trekker konden regelen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu ook maar een selecte groep die protesteert.
Farmers defence force is ook wel een beetje radicaal.
Dit keer heb ik van niemand uit mijn kennissenkring gehoord dat ze mee doen.
Bij andere protesten waren ze soms al midden in de nacht met de trekker onderweg naar den Haag
Daar is Koh Paf Hacer nu bami goreng van aan het maken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Waar is blije fant?
Sterk luchtje wel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:52 schreef gianni61 het volgende:
de bazin liep niet hier door de gang en nu trekt er een walm van parfum door het kantoor heen
Nou met als gevolg dat steeds meer gemeentes niet meer een zwarte piet in een hun optocht hebben. het sinterklaasjournaal geen zwarte pieten meer heeft. winkels stoppen met zwarte piet etc.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen gingen inderdaad in bussen het hele land rond om hun punt te maken.
"Kijk in Lutjebroek is er ook een protest, dus daar is het ook relevant!"
Precies dezelfde mensen die in Amsterdam protesteren, dan denk ik niet dat je op de juiste manier je punt aan het maken bent, maar het debat wil gijzelen.
Los van spammers, ik heb wel vaker dat posts niet helemaal goed inladen. Zie ik ineens een quote langskomen, maar de originele post zie ik pas na een refresh.quote:
ja ik na een refresh nog steeds niet in dit gevalquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los van spammers, ik heb wel vaker dat posts niet helemaal goed inladen. Zie ik ineens een quote langskomen, maar de originele post zie ik pas na een refresh.
Vaag.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik na een refresh nog steeds niet in dit geval?
Ik denk dat ze met wat meer geduld, wat betere uitleg, wat zachtere aanpak en wat minder zielig slachtoffergedrag een stuk minder schade aangericht hadden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een kwestie van tijd tochBij elke grote verandering is er altijd een groep die het er niet mee eens is
GC / [KaaSC #12108] Was niet aan het oplettenquote:
nog meer geduld?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met wat meer geduld, wat betere uitleg, wat zachtere aanpak en wat minder zielig slachtoffergedrag een stuk minder schade aangericht hadden.
"wij zijn mislukt en dat komt door jullie betovergrootouders" grow some black balls.
Ik weet niet of die instellingen dat doen omdat ze het eens zijn met de protesten of om van het gezeik af te zijn. Dan is het simpelweg toegeven en niet zozeer dat er iets is bereikt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met als gevolg dat steeds meer gemeentes niet meer een zwarte piet in een hun optocht hebben. het sinterklaasjournaal geen zwarte pieten meer heeft. winkels stoppen met zwarte piet etc.
of je het er mee eens bent of niet maar het is ze wel behoorlijk goed gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |