abonnement Unibet Coolblue
pi_196279646
Hoi !

Mijn ex heeft een nieuwe liefde en ik gun ze hun 'love bombing' naar elkaar. (te lezen op facebook) 8-)
Maar het valt me wel op dat mijn ex precies dezelfde woorden gebruikt die eerder voor mij bedoelt waren.... zinnen als 'jij bent de geweldigste' of ' ik heb de jackpot met jou' en ik merk dat het me stoort, dat wat toen heel leuk klonk (naar mij toe) voelt nu heel nep :r

Is het nep of ben ik gewoon jaloers? :@
pi_196279682
Geen idee. Waarom verwijder je haar niet op Facebook? Beter er even helemaal niet mee bezig zijn dan je druk lopen maken om dit soort dingen.
pi_196279738
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 23:52 schreef jameshond7 het volgende:
Geen idee. Waarom verwijder je haar niet op Facebook? Beter er even helemaal niet mee bezig zijn dan je druk lopen maken om dit soort dingen.
We zijn nog een soort van vrienden gebleven, dus verwijderen is ook zo drastisch, intussen gaat mijn leven wel gewoon verder, maar het viel me gewoon op :)
pi_196279758
Is normaal als het nog niet zo lang geleden is. Je kan je ex objectief best het beste wensen terwijl je niet blij wordt van de details.
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 00:06:41 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196279776
Je bent gewoon jaloers. Niet dat dat niet normaal is in zulke situaties, maar dat is wel wat het is.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 17 november 2020 @ 00:13:54 #6
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_196279825
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 23:57 schreef hothead2020 het volgende:

[..]

We zijn nog een soort van vrienden gebleven
En hoe vind je dat zelf gaan tot nu toe?
pi_196279843
Ik vind dit niet gek ofzo, die dingen gebeuren. Dat je een beetje narrig ervan wordt is ook niet gek. Dingen als 'met jou heb ik de jackpot' op Facebook zeggen is ook iets wat mensen gewoon doen en wat je daarvan vindt moet mensen voor zichzelf maar bedenken.
-nee-
pi_196279848
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 23:57 schreef hothead2020 het volgende:

[..]

We zijn nog een soort van vrienden gebleven, dus verwijderen is ook zo drastisch, intussen gaat mijn leven wel gewoon verder, maar het viel me gewoon op :)
Ik begrijp je heel goed wat dat betreft. Veel mensen blijven "vrienden" met hun ex, in die zin dat ze zonder ruzie uit elkaar gaan. Maar toch zal het voor je eigen rust goed kunnen zijn om haar tijdelijk te verwijderen zodat je niet constant aan haar wordt herinnert. Op die manier kan je je gedachte even verzetten. Later als je er helemaal overheen bent en je je niet hoeft af te vragen of je jaloers bent door dit soort dingen, zou je haar weer toe kunnen voegen. Misschien dat het drastisch klinkt, maar alleen als je alle vormen van contant verbreekt kom je erachter hoe erg je nog aan haar denkt en hoe belangrijk zij nog voor je is.
pi_196279855
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 00:16 schreef Marsenal het volgende:
Dingen als 'met jou heb ik de jackpot' op Facebook zeggen
Dit zou iemand ook kunnen doen als die bij Sinterklaas of de Kerstman op de foto gaat ;)
pi_196279858
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 23:49 schreef hothead2020 het volgende:
Hoi !

Mijn ex heeft een nieuwe liefde en ik gun ze hun 'love bombing' naar elkaar. (te lezen op facebook) 8-)
Maar het valt me wel op dat mijn ex precies dezelfde woorden gebruikt die eerder voor mij bedoelt waren.... zinnen als 'jij bent de geweldigste' of ' ik heb de jackpot met jou' en ik merk dat het me stoort, dat wat toen heel leuk klonk (naar mij toe) voelt nu heel nep :r

Is het nep of ben ik gewoon jaloers? :@
Het een sluit het ander niet uit. Nog niet genoemd, het kan ook gewoon nu eenmaal haar vocabulaire zijn. Sommige mensen meten zich wel een nieuwe woordenschat aan, maar zo een invloed kan wat langer duren.

Misschien kun je je troosten met het idee dat ze wel happy is met de nieuwe. Lijkt me kutter als ze hem niet de geweldigste en de jackpot vindt.
pi_196279894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 00:17 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ik begrijp je heel goed wat dat betreft. Veel mensen blijven "vrienden" met hun ex, in die zin dat ze zonder ruzie uit elkaar gaan. Maar toch zal het voor je eigen rust goed kunnen zijn om haar tijdelijk te verwijderen zodat je niet constant aan haar wordt herinnert. Op die manier kan je je gedachte even verzetten. Later als je er helemaal overheen bent en je je niet hoeft af te vragen of je jaloers bent door dit soort dingen, zou je haar weer toe kunnen voegen. Misschien dat het drastisch klinkt, maar alleen als je alle vormen van contant verbreekt kom je erachter hoe erg je nog aan haar denkt en hoe belangrijk zij nog voor je is.
Dank je, ik snap je punt, maar ik heb het zelf uitgemaakt omdat ik niet meer tegen het claimgedrag kon, natuurlijk mis ik mijn ex soms best wel,maar ik heb niet het idee dat ik er dagelijks mee bezig ben....ik erger me alleen aan de exact zelfde uitspraken die nu voor een ander zijn bedoelt.....ineens voelt het nep, alsof het gewoon een riedeltje is dat wordt afgespeeld.
pi_196279929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 00:18 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit. Nog niet genoemd, het kan ook gewoon nu eenmaal haar vocabulaire zijn. Sommige mensen meten zich wel een nieuwe woordenschat aan, maar zo een invloed kan wat langer duren.

Ja dat is een goeie, ik denk dat dat het dan is...
pi_196279962
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 00:23 schreef hothead2020 het volgende:

[..]

Dank je, ik snap je punt, maar ik heb het zelf uitgemaakt omdat ik niet meer tegen het claimgedrag kon, natuurlijk mis ik mijn ex soms best wel,maar ik heb niet het idee dat ik er dagelijks mee bezig ben....ik erger me alleen aan de exact zelfde uitspraken die nu voor een ander zijn bedoelt.....ineens voelt het nep, alsof het gewoon een riedeltje is dat wordt afgespeeld.
Je hoeft haar niet te verwijderen, maar de reacties kan je wel ontvolgen volgens mij. Dan zie je gewoon niets dat ze deelt.
pi_196280277
Veel mensen zijn nep inderdaad.

Ik zeg pas dat ik van iemand hou als ik het ook echt meen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196280327
Daarom moet je ook alle mogelijke connecties met haar verbreken.
  dinsdag 17 november 2020 @ 04:44:55 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196280746
Ik kan me dat gevoel wel voorstellen, maar denk niet dat het nep was en eerder zoals iemand al zei dat het gewoon haar (blijkbaar vrij beperkte) woordenschat is.
Ik gebruik met opzet andere bewoording en koosnamen voor mijn huidige vriend, omdat ik het ergens wat onprettig vind om hetzelfde als bij m'n ex te gebruiken. Maar zo zal niet iedereen zijn ;)
pi_196280990
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 23:52 schreef jameshond7 het volgende:
Geen idee. Waarom verwijder je haar niet op Facebook? Beter er even helemaal niet mee bezig zijn dan je druk lopen maken om dit soort dingen.
Waarom verwijder je facebook niet? Wat een ellende lijkt me dat zeg/
pi_196281228
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 01:45 schreef Gehrman het volgende:
Daarom moet je ook alle mogelijke connecties met haar verbreken.
Dit. Waarom jezelf blijven kwellen?
pi_196281234
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 23:57 schreef hothead2020 het volgende:

[..]

We zijn nog een soort van vrienden gebleven, dus verwijderen is ook zo drastisch, intussen gaat mijn leven wel gewoon verder, maar het viel me gewoon op :)
Tsja, dan moet je ook accepteren dit soort dingen te zien.

Mijn advies: laat haar los en ga verder met je eigen leven.
  Spellchecker dinsdag 17 november 2020 @ 07:31:13 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196281325
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 00:23 schreef hothead2020 het volgende:

[..]

Dank je, ik snap je punt, maar ik heb het zelf uitgemaakt omdat ik niet meer tegen het claimgedrag kon, natuurlijk mis ik mijn ex soms best wel,maar ik heb niet het idee dat ik er dagelijks mee bezig ben....ik erger me alleen aan de exact zelfde uitspraken die nu voor een ander zijn bedoelt.....ineens voelt het nep, alsof het gewoon een riedeltje is dat wordt afgespeeld.
Misschien is het wel een riedeltje. Sommige mensen zijn zo.
  dinsdag 17 november 2020 @ 07:57:17 #21
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_196281494
Denk dat ze die woordjes ook gebruikte in de relatie die ze had voor jou.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 17 november 2020 @ 11:13:55 #22
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196283904
Ik moest er niet aan denken om bevriend te blijven met mijn exen. :D Je bent niet voor niets uit elkaar gegaan.
soooo, da's mooi!
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:25:19 #23
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196285403
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 11:13 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik moest er niet aan denken om bevriend te blijven met mijn exen. :D Je bent niet voor niets uit elkaar gegaan.
Kan prima, kwestie van een beetje volwassen en realistische mindset hebben..

Meestal wel een tijdje radiosilence nadat het afgelopen is, maar dat plekje in je hart was er, en zal er blijven als je om iemand geeft.. meestal komt het wel weer terug later in de vorm van interesse, en dan wordt het vriendschappelijk contact..
Voorwaarde is wel dat je de breakup hebt geaccepteerd en een plekje gegeven, anders ben je jezelf aan het pesten.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:58:25 #24
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196285827
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:25 schreef K.loon het volgende:

[..]

Kan prima, kwestie van een beetje volwassen en realistische mindset hebben..

Meestal wel een tijdje radiosilence nadat het afgelopen is, maar dat plekje in je hart was er, en zal er blijven als je om iemand geeft.. meestal komt het wel weer terug later in de vorm van interesse, en dan wordt het vriendschappelijk contact..
Voorwaarde is wel dat je de breakup hebt geaccepteerd en een plekje gegeven, anders ben je jezelf aan het pesten.
Heeft niks met volwassenheid te maken. Het is over. Men moet gewoon verder gaan met leven zonder de ex. Het heeft geen zin om te blijven hangen in het verleden en die "vriendschap" zal nooit stabiel worden.
soooo, da's mooi!
  dinsdag 17 november 2020 @ 14:11:50 #25
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196286050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Heeft niks met volwassenheid te maken. Het is over. Men moet gewoon verder gaan met leven zonder de ex. Het heeft geen zin om te blijven hangen in het verleden en die "vriendschap" zal nooit stabiel worden.
Echt zó niet waar dit.. je moet helemaal niks.. ik heb contact met ál mijn exen op ééntje na, en dat werkt prima.. En als ze problemen hebben, sta ik gewoon nog steeds voor ze klaar. Die vrouwen hebben een plekje in mijn hart veroverd, en dat is van hen, dat gaat nooit meer weg denk ik, of je moet me héél erg pijn doen.

Als je psychisch niet stabiel genoeg bent is afstand en geen contact hebben een goed idee, maar er is bepaald geen draaiboek over hoe je wel- of niet met een ex om zou moeten gaan. Dat beslis je toch lekker zelf? :?
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  dinsdag 17 november 2020 @ 14:33:17 #26
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_196286479
Ja dat vind ik ook raar. Heb een nicht van ongeveer 30 die op dit moment ongeveer aan vriend nr. 10 toe is en ik zie op facebook inderdaad hetzelfde voorbij komen. Dit is de ware. Jajaja, zeker en vast. Gek genoeg heeft ze zelf elk keer een rotsvast vertrouwen in de relatie. En de rest van haar omgeving gelooft er niet meer in en gokt hoe lang het deze keer zal duren.
To BG or not to BG!
  Spellchecker dinsdag 17 november 2020 @ 15:46:05 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196287580
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:33 schreef oppiedoppie het volgende:
Ja dat vind ik ook raar. Heb een nicht van ongeveer 30 die op dit moment ongeveer aan vriend nr. 10 toe is en ik zie op facebook inderdaad hetzelfde voorbij komen. Dit is de ware. Jajaja, zeker en vast. Gek genoeg heeft ze zelf elk keer een rotsvast vertrouwen in de relatie. En de rest van haar omgeving gelooft er niet meer in en gokt hoe lang het deze keer zal duren.
Dat deed Barbie ook steeds :D
  dinsdag 17 november 2020 @ 16:08:46 #28
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_196288028
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:46 schreef maily het volgende:

[..]

Dat deed Barbie ook steeds :D
Barbie is toch maar eenmaal gescheiden van Ken?
To BG or not to BG!
  Spellchecker dinsdag 17 november 2020 @ 16:15:01 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196288144
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Barbie is toch maar eenmaal gescheiden van Ken?
De Nederlandse Barbie.
  dinsdag 17 november 2020 @ 16:19:43 #30
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_196288212
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:15 schreef maily het volgende:

[..]

De Nederlandse Barbie.
O die. Was ik vergeten. Een van de redenen waarom ik geen TV meer heb.
To BG or not to BG!
  Spellchecker dinsdag 17 november 2020 @ 16:21:03 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196288231
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:19 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

O die. Was ik vergeten. Een van de redenen waarom ik geen TV meer heb.
Kijk ik ook niet. Maar wel een levendige topicreeks hier ;)
  dinsdag 17 november 2020 @ 16:40:24 #32
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_196288503
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:11 schreef K.loon het volgende:

[..]

Echt zó niet waar dit.. je moet helemaal niks.. ik heb contact met ál mijn exen op ééntje na, en dat werkt prima.. En als ze problemen hebben, sta ik gewoon nog steeds voor ze klaar. Die vrouwen hebben een plekje in mijn hart veroverd, en dat is van hen, dat gaat nooit meer weg denk ik, of je moet me héél erg pijn doen.

Als je psychisch niet stabiel genoeg bent is afstand en geen contact hebben een goed idee, maar er is bepaald geen draaiboek over hoe je wel- of niet met een ex om zou moeten gaan. Dat beslis je toch lekker zelf? :?
Het is niet mijn manier, maar je houding siert je. Ik vond het wel erg prettig om nadat het uitging 'cold turkey' een radiostilte in te lassen, om van elkaar los te weken. Er was geen onvertogen woord gevallen en we hadden alles met respect naar elkaar afgehandeld. Tuurlijk had ze een speciaal plekje verkregen, maar merk ook wel sterk dat het gezegde 'uit het oog, uit het hart' op mij van toepassing is. Lijkt me zeker leuk om nog eens af te spreken als ik toeval bij haar in de buurt moet zijn, maar het is niet dat ik voor haar klaar sta ofzo. We hebben niet voor niks geen relatie meer :)
pi_196288708
Ik vind publiekelijk love bomben via social media sowieso blegh. Ik knap daar juist op af bij een nieuwe liefde.

Maar goed, ik heb met ex ontvolgt. Ik stoorde mij in het begin ook aan sommige dingen die hij deelde (mooie memes/spreuken en moralistische filmpjes over verbroken relaties).
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  roze dinsdag 17 november 2020 @ 17:01:56 #34
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_196288827
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 23:49 schreef hothead2020 het volgende:
Maar het valt me wel op dat mijn ex precies dezelfde woorden gebruikt die eerder voor mij bedoelt waren.... zinnen als 'jij bent de geweldigste' of ' ik heb de jackpot met jou' en ik merk dat het me stoort, dat wat toen heel leuk klonk (naar mij toe) voelt nu heel nep
Tja toen was jij geweldig en nu is dat haar huidige vriend. Zo werkt dat. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_196288913
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 04:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan me dat gevoel wel voorstellen, maar denk niet dat het nep was en eerder zoals iemand al zei dat het gewoon haar (blijkbaar vrij beperkte) woordenschat is.
Ik gebruik met opzet andere bewoording en koosnamen voor mijn huidige vriend, omdat ik het ergens wat onprettig vind om hetzelfde als bij m'n ex te gebruiken. Maar zo zal niet iedereen zijn ;)
Dat doe ik ook :D
pi_196288953
Je hebt het psychologisch niet met haar afgesloten, dat is de reden dat je als vrienden verder bent gegaan. Ga me niet vertellen dat die woorden je niet steken. ;)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_196288966
Sowieso iemand een jackpot vinden :P
  dinsdag 17 november 2020 @ 19:30:17 #38
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196291585
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 23:57 schreef hothead2020 het volgende:

[..]

We zijn nog een soort van vrienden gebleven, dus verwijderen is ook zo drastisch, intussen gaat mijn leven wel gewoon verder, maar het viel me gewoon op :)
En daarom werkt vrienden blijven vaak nauwelijks.
Tenzij je echt in dezelfde vrienden groep al zat voordat je een relatie kreeg want dan ontkom je het niet.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:30:07 #39
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196294026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:40 schreef Hondenfluitje het volgende:

[..]

Het is niet mijn manier, maar je houding siert je. Ik vond het wel erg prettig om nadat het uitging 'cold turkey' een radiostilte in te lassen, om van elkaar los te weken. Er was geen onvertogen woord gevallen en we hadden alles met respect naar elkaar afgehandeld. Tuurlijk had ze een speciaal plekje verkregen, maar merk ook wel sterk dat het gezegde 'uit het oog, uit het hart' op mij van toepassing is. Lijkt me zeker leuk om nog eens af te spreken als ik toeval bij haar in de buurt moet zijn, maar het is niet dat ik voor haar klaar sta ofzo. We hebben niet voor niks geen relatie meer :)
Ik snap dat het niet voor iedereen zo zal werken, en het is ook geen must ofzo, of iets waar ik op aanstuur, als het zo is is het zo, maar als het niet werkt lig ik er ook niet wakker van..
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196296556
Dank voor alle reacties.

Het feit dat ik op facebook nog vrienden ben is niet echt een issue, dat het een en al love-bombing is tussen die twee vind ik ook prima.
en idd, we hadden voorheen al een beetje wat gezamenlijke vrienden. (als groep)
Het gaat me vooral om exact dezelfde bewoording, dat me dat verbaasd.
Het voelde als iets van óns twee (onze eigen woordjes naar elkaar) dus het steekt wel dat die woorden blijkbaar zo weinig van waarde zijn.. nu ze net zo makkelijk tegen een ander worden gezegd. :X

Ik zou zelf liever voor andere kooswoordjes kiezen....dat maakt het net wat intiemer *;
pi_196296618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 00:04 schreef hothead2020 het volgende:
Dank voor alle reacties.

Het feit dat ik op facebook nog vrienden ben is niet echt een issue, dat het een en al love-bombing is tussen die twee vind ik ook prima.
en idd, we hadden voorheen al een beetje wat gezamenlijke vrienden. (als groep)
Het gaat me vooral om exact dezelfde bewoording, dat me dat verbaasd.
Het voelde als iets van óns twee (onze eigen woordjes naar elkaar) dus het steekt wel dat die woorden blijkbaar zo weinig van waarde zijn.. nu ze net zo makkelijk tegen een ander worden gezegd. :X

Ik zou zelf liever voor andere kooswoordjes kiezen....dat maakt het net wat intiemer *;
Jij denkt dat zinnen zoals 'jij bent de geweldigste' enkel en alleen voor jou bedoeld zijn? :')

Als het nou een vrij specifieke bijnaam was dan snap ik het nog, maar dit is zo algemeen als maar kan.
pi_196296883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 00:10 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Jij denkt dat zinnen zoals 'jij bent de geweldigste' enkel en alleen voor jou bedoeld zijn? :')

Als het nou een vrij specifieke bijnaam was dan snap ik het nog, maar dit is zo algemeen als maar kan.
Ja, ik snap dat het als algemeen overkomt, misschien heb je gelijk en is het inderdaad zo.
Maar als je vriend/vriendin drie jaar lang elke mail, chat of app zo afsluit dan voelt dat niet persoonlijk voor jou? :@
pi_196297016
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 00:23 schreef hothead2020 het volgende:
Dank je, ik snap je punt, maar ik heb het zelf uitgemaakt omdat ik niet meer tegen het claimgedrag kon, natuurlijk mis ik mijn ex soms best wel,maar ik heb niet het idee dat ik er dagelijks mee bezig ben....ik erger me alleen aan de exact zelfde uitspraken die nu voor een ander zijn bedoelt.....ineens voelt het nep, alsof het gewoon een riedeltje is dat wordt afgespeeld.
Missxhien ziet ze haar nieuwe vriend als vervanging voor jou?
Het lijkt nu alsof je haar alleen maar wou om je ego te strelen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196297526
Ik werd ontzettend blij toen ik er achter kwam dat mijn ex een nieuwe vriendin kreeg. Eindelijk was ik van hem af!

Maar ik kan me ook voorstellen dat je je jaloers voelt en afvraagt of het allemaal wel echt was.
pi_196298486
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 01:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Missxhien ziet ze haar nieuwe vriend als vervanging voor jou?
Het lijkt nu alsof je haar alleen maar wou om je ego te strelen.
Drie jaar iets met iemand hebben, lief en leed te delen alleen voor het strelen van mijn ego ?
Ik had al gezegd dat ik het heb uitgemaakt omdat ik niet goed tegen haar claimgedrag kon.
Toegegeven dat ze inderdaad vaak mijn ego streelde, wat trouwens ook best benauwend kon voelen want wordt je dan niet tegen wil en dank op een voetstuk gezet?

Maar het ego strelen is inderdaad wel een eyeopener....dat is naar mijn idee wat ze nu ook bij deze liefde doet , dus thanks dat je het ter sprake brengt ! ^O^
pi_196298503
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 04:51 schreef Geennaam7190 het volgende:
Ik werd ontzettend blij toen ik er achter kwam dat mijn ex een nieuwe vriendin kreeg. Eindelijk was ik van hem af!

Maar ik kan me ook voorstellen dat je je jaloers voelt en afvraagt of het allemaal wel echt was.
Herkenbaar ! ik voel me eindelijk in wat rustiger vaarwater nu ze een nieuwe liefde heeft :Y
  woensdag 18 november 2020 @ 08:58:17 #47
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_196298540
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 01:08 schreef hothead2020 het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat het als algemeen overkomt, misschien heb je gelijk en is het inderdaad zo.
Maar als je vriend/vriendin drie jaar lang elke mail, chat of app zo afsluit dan voelt dat niet persoonlijk voor jou? :@
Als iemand drie jaar lang hetzelfde doet is dat per definitie generiek lijkt me zo.
There's a #filosofie spirit in everyone.
pi_196299023
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 00:10 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Jij denkt dat zinnen zoals 'jij bent de geweldigste' enkel en alleen voor jou bedoeld zijn? :')

Als het nou een vrij specifieke bijnaam was dan snap ik het nog, maar dit is zo algemeen als maar kan.
Komt uit dezelfde categorie als 'schatje' en 'ik hou van jou' inderdaad. Iedereen zegt dat soort dingen en iedereen zal het ook weer tegen een volgende liefde zeggen.
Maar toch snap ik ook wel weer dat het vreemd voelt om het je ex tegen een ander te zien zeggen.
pi_196315469
Vrienden blijven gaat meestal goed tot een van de twee een nieuwe relatie heeft. En bij veel mensen is diegene dan na 'n week weer "de jackpot", hebben ze "gevoelens die ze nooit eerder hebben gehad" en zijn ze er alweer van overtuigd dat ze "de rest van hun leven met diegene gaan delen".

Dat wil allemaal niet zeggen dat die woorden destijds niet gemeend waren. Dat waren ze wellicht wel, maar ook wat hard van stapel en naïef.

Zo'n vriendschap houdt dan meestal ook geen stand. Er komt jaloezie om de hoek kijken, ongemak en een nieuwe vlam zit meestal niet te wachten op (innig) contact tussen zijn/haar nieuwe vlam en 'n ex.

Je geeft aan dat hij/zij nogal claimerig was. Daar heeft die nieuwe vlam nu last van. Dit soort "hard van stapel"-teksten zie je ook vaak snel uit de mond van erg claimerige mensen komen. Mensen die er wat nuchterder in staan roepen dat soort dingen niet na 'n week. Die kijken wel hoe iets zich ontwikkelt en beseffen dat of iemand de liefde van je leven zichzelf wel uitwijst en dat je dat niet regelt met wat enthousiaste woorden.
pi_196316471
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 00:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
Is normaal als het nog niet zo lang geleden is. Je kan je ex objectief best het beste wensen terwijl je niet blij wordt van de details.
Dit :)

Zeker als hij dan nog eens exacr dezelfde bewoordingen gebruikt :)

Kan ie het nog zo menen.. maar ooit waren ze speciaal voor jou en nu ineens niet meer
Dat is gewoon raar en valt logischerwijs jou op.

Zou me er niet te druk over maken welk gevoel je erbij hebt en wat je erbij zou moeten hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')