abonnement Unibet Coolblue
pi_196290614
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die term slaat nergens op. De impliciete boodschap is dat moslims niet deugen, maar gematigde moslims wel. Wat de neuk "gematigd" dan ook betekent. Weet jij trouwens wat het betekent om een "gematigde moslim" en "moslim" te zijn? Wie het weet mag het zeggen.
In mijn optiek is een gematigde moslim een moslim die zijn geloof in de moskee en verder achter de voordeur belijdt zonder anderen daarbij tot last te zijn, iemand die zijn geloof niet mee naar school of werk brengt om daar allerlei speciale regeltjes mee af te dwingen. Ik zie in Nederland een hele hoop verontwaardigt reagerende moslims op alles wat niet strookt met de wetten van de islam, en maar heel weinig die hun schouders ophalen en gewoon doorgaan met ademhalen. Dat zijn geen gematigde moslims, en mogen wat mij betreft allemaal in de stront zakken. Dat soort moslims zijn hier niet om te participeren, maar om de boel te ondermijnen en destabiliseren en zaken naar hun hand te zetten. Dat soort moslims horen hier niet, en hoe eerder men dat hier in de gaten heeft en onderkent dat we een probleem hebben met zulk soort paralelle samenlevingen, hoe liever het me is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196290911
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die term slaat nergens op. De impliciete boodschap is dat moslims niet deugen, maar gematigde moslims wel. Wat de neuk "gematigd" dan ook betekent. Weet jij trouwens wat het betekent om een "gematigde moslim" en "moslim" te zijn? Wie het weet mag het zeggen.
Ik denk dat veel mensen daaronder dingen verstaan als: secularisme en demoocratie omarmen/verlangen, theocratie afwijzen, vrijheid van meningsuiting voostaan ook wanneer dat neerkomt op godslasering, etc.

Of waarschijnlijker iets als: zij zijn islamitisch zoals wij christelijk zijn (dwz: niet of slechts 'cultureel') wat voor hen mohamed is is voor ons jezus, dus als die een tekenfilmfiguur zou zijn zoals jezus in southpark dan zou dat niet tot rellen en bloedvergieten leiden, etc.
pi_196291514
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

In mijn optiek is een gematigde moslim een moslim die zijn geloof in de moskee en verder achter de voordeur belijdt zonder anderen daarbij tot last te zijn, iemand die zijn geloof niet mee naar school of werk brengt om daar allerlei speciale regeltjes mee af te dwingen. Ik zie in Nederland een hele hoop verontwaardigt reagerende moslims op alles wat niet strookt met de wetten van de islam, en maar heel weinig die hun schouders ophalen en gewoon doorgaan met ademhalen. Dat zijn geen gematigde moslims, en mogen wat mij betreft allemaal in de stront zakken. Dat soort moslims zijn hier niet om te participeren, maar om de boel te ondermijnen en destabiliseren en zaken naar hun hand te zetten. Dat soort moslims horen hier niet, en hoe eerder men dat hier in de gaten heeft en onderkent dat we een probleem hebben met zulk soort paralelle samenlevingen, hoe liever het me is.
Een moslim kan zijn religie niet thuis of in de moskee laten. Als je als moslim beweert dat te kunnen ben je geen moslim. Zo simpel is het. Het is zoals abubtaleb zegt, elke moslim is een beetje salafist.

De meeste moslims in Nederland halen hun schouder op. Net zoals dat de meeste moslims helemaal niet in een parallelle wereld leven. Alles wat je tegenkomt in de media is "een hoop". Mogen 100.000 een andere mening hebben dan de overige mensen van het land, jazeker.

Denk je daarnaast dat Segers zijn religie thuis laat?

[ Bericht 1% gewijzigd door Slayage op 17-11-2020 19:37:32 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196291736
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen daaronder dingen verstaan als: secularisme en demoocratie omarmen/verlangen, theocratie afwijzen, vrijheid van meningsuiting voostaan ook wanneer dat neerkomt op godslasering, etc.

Of waarschijnlijker iets als: zij zijn islamitisch zoals wij christelijk zijn (dwz: niet of slechts 'cultureel') wat voor hen mohamed is is voor ons jezus, dus als die een tekenfilmfiguur zou zijn zoals jezus in southpark dan zou dat niet tot rellen en bloedvergieten leiden, etc.
De moslim die zijn handtekening zet onder een petitie om zijn stem te laten horen is volgens jouw definitie niet gematigd of wel gematigd?

Het probleem is dat iedereen er een andere invulling aan geeft. Ik vind de term ronduit beledigend. De moslim is niet gematigd, maar de gematigde moslim wel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196292120
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een moslim kan zijn religie niet thuis of in de moskee laten. Als je als moslim beweert dat te kunnen ben je geen moslim. Zo simpel is het. Het is zoals abubtaleb zegt, elke moslim is een beetje salafist.
Dat is dan mooi kut, want dan passen ze niet in de Nederlandse samenleving.

quote:
De meeste moslims in Nederland halen hun schouder op. Net zoals dat de meeste moslims helemaal niet in een parallelle wereld leven. Alles wat je tegenkomt in de media is "een hoop". Mogen 100.000 een andere mening hebben dan de overige mensen van het land, jazeker.
En ik mag daar ook weer een mening over hebben, en luidt dat zij meer op de onthoofders lijken dan op ons want ze willen ook dat de islam heerst over ongelovigen.

quote:
Denk je daarnaast dat Segers zijn religie thuis laat?
Hij gooit het niet iedereen in zijn gezicht en zal nergens een speciale behandeling vereisen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196292581
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus omdat Macron zelf niet perfect is mag hij niks meer zeggen ofzo? Ben absoluut geen fan van de man. Hoe de gele hesjes werden neergeslagen ging alle perken te buiten en veel van zijn beleid is ook om te janken, maar dan nog kan de beste man wel kritiek hebben op de riooljournalistiek van andere landen.
Macron de bankier. Uiteraard, hij weet ook wel dat die lockdown zijn redding is geweest. De Fransen(arbeiders) hadden hem zowat uit het Elysee gesleurd.
Dit zal zijn populariteit wat opkrikken.
pi_196293586
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een moslim kan zijn religie niet thuis of in de moskee laten. Als je als moslim beweert dat te kunnen ben je geen moslim. Zo simpel is het. Het is zoals abubtaleb zegt, elke moslim is een beetje salafist.

De meeste moslims in Nederland halen hun schouder op. Net zoals dat de meeste moslims helemaal niet in een parallelle wereld leven. Alles wat je tegenkomt in de media is "een hoop". Mogen 100.000 een andere mening hebben dan de overige mensen van het land, jazeker.

Denk je daarnaast dat Segers zijn religie thuis laat?
Hey....als je je religie niet in de moskee, kerk of synagoge kan houden, en zelfs niet achter de voordeur, dan heb je een probleem en moet je in gesprek gaan met een psycholoog. Het leven kan heel simpel zijn, maar blijkbaar niet als je moslim bent. Jouw problemen en issues zijn de mijne niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196293951
Macron kan beter Engels spreken. Frans is een moeilijke taal, ik begrijp het ook niet eerlijk gezegd.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196294016
Frankrijk is een land waar de Staat overal aanwezig is. Slappe, intern gedecentraliseerde 'naties' als de VS kunnen niet bevatten dat de overheid ingrijpt in het dagelijkse leven. Die journalisten moeten geen mening geven over een land waar ze nooit hebben geleefd.
pi_196294917
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:05 schreef crystal_meth het volgende:
Voor iemand die zegt de vrije meningsuiting te verdedigen levert Macron opvallend veel kritiek op meningen die hem niet bevallen.
Dat ... is dan ook precies wat er mee bedoeld wordt. Wat is je punt?
pi_196295829
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hey....als je je religie niet in de moskee, kerk of synagoge kan houden, en zelfs niet achter de voordeur, dan heb je een probleem en moet je in gesprek gaan met een psycholoog. Het leven kan heel simpel zijn, maar blijkbaar niet als je moslim bent. Jouw problemen en issues zijn de mijne niet.
Of gewoon je boeltje pakken en vertrekken naar een land of werelddeel waar je van mensenhaat vervulde, naar wereldheerschappij strevende en door Saudi-Arabië gesponsorde racistische ideologie allesbepalend is...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_196296333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 23:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Of gewoon je boeltje pakken en vertrekken naar een land of werelddeel waar je van mensenhaat vervulde, naar wereldheerschappij strevende en door Saudi-Arabië gesponsorde racistische ideologie allesbepalend is...
ja ook dat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196300583
In de discussie rondom zogenaamde vrij van meningsuiting worden. Meningen die niet welgevallig bzijn gecensureerd. Klinkt als een slechte grap

Freedom of speech in France extends to Macron's critics as well

The withdrawal of two articles critical of the French president's rhetoric towards Muslims raises questions about his own commitment to the values he claims to champion


twitter


[ Bericht 47% gewijzigd door Slayage op 18-11-2020 11:52:55 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 18 november 2020 @ 12:00:26 #64
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196300760
quote:
Hehehe van middle east eye.. die lui snappen niet wat vrijheid van meningsuiting is, het hele concept niet. Politico en financial times hebben zelf die artikelen terug getrokken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_196300879
quote:
Artikel met de strekking 'blame the victim' is teruggetrokken omdat het gebaseerd was op verzinsels en onjuiste citiaten, en dan wordt als excuus gegeven dat ook andere Amerikaanse kranten het per ongeluk onjuist citeren, zoals ook de NYT ook weer per ongeluk fout citeert. Juist als je woorden op een weegschaaltje gaat leggen moet je wel de juiste woorden nemen natuurlijk, en die juist vertalen. Hoezo is dat teveel gevraagd van onze betrouwbare degelijke media?

quote:
It is not merely the facts that are open to question. So is the tone. The French president described “breeding grounds for terrorists in France”.

Such dehumanising terminology – which echoes the ugly rhetoric of US President Donald Trump - feels like the language of the far right rather than that of a respectable president in a Western liberal democracy.
Natuurlijk, het moet weer over Amerika gaan. Het is gewoon een correcte omschrijving van wat er aan de hand is, blijkbaar moet een respectable president in a Western liberal democracy dat negeren.

quote:
Macron claims to be a vehement defender of free speech. Yet the French president appears to be affronted by critics making their case in the public domain where Macron can challenge them.
Ik geloof niet dat hij al heeft gedreigd een criticaster te onthoofden. De vrijheid van meningsuiting houdt niet in dat journalisten en publicisten geen tegenspraak en kritiek krijgen, hoezeer ze dat ook zouden willen en hoezeer hun hyenagedrag uit die behoefte verklaard kan worden.

quote:
He wrote in his article: “I will not allow anybody to claim that France, or its government, is fostering racism against Muslims.”

But many French people – not just Muslims – feel that is exactly what he is doing. And they are fully entitled to express those thoughts – just as Macron insisted in his interview to Al Jazeera last week.
Natuurlijk, ze zijn blank als Amerikanen dus gaat het om ras. Nee, geloof is een keuze, islam is een enorm probleem, huidskleur heeft daar geen ene mallemoer mee te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196332280
Het ziet er naar uit dat ook Franse journaliste macron niet begrijpen :'(

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196332622
Ik hoop dat hij voet bij stuk houdt en de rest van de EU hetzelfde gaat doen, dit gewelddadige intolerante dominerende 'geloof' met zijn volgelingen zorgen voor een hoop ellende in de Europeze samenleving.
Laten we met zijn allen dit grondig aanpakken bij de wortel en stoppen met symptoombestrijding.
  vrijdag 20 november 2020 @ 12:04:20 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196332952
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een moslim kan zijn religie niet thuis of in de moskee laten. Als je als moslim beweert dat te kunnen ben je geen moslim. Zo simpel is het. Het is zoals abubtaleb zegt, elke moslim is een beetje salafist.
En zo simpel is het dat wij dat niet hoeven te accepteren. Dat is namelijk een waardencrash met de Nederlandse samenleving. De Nederlandse cultuur is nog altijd leidend in dit land. Ik verwacht toch ook niet dat Erdogan zich gaat aanpassen aan mijn meer progressieve kijk op de wereld als ik in Turkije woon? Of dat er geen oproep tot gebed naast mijn huis zou mogen klinken als ik daar geluidsoverlast van ervaar? Waarom eigenen moslims zich dan wel speciale rechten m.b.t. belediging toe? Ze hebben geen uitzonderingspositie, ook al zouden ze die graag wel willen hebben.

quote:
De meeste moslims in Nederland halen hun schouder op. Net zoals dat de meeste moslims helemaal niet in een parallelle wereld leven. Alles wat je tegenkomt in de media is "een hoop". Mogen 100.000 een andere mening hebben dan de overige mensen van het land, jazeker.
100.000 vind ik een aanzienlijk deel, zeker als je alle digi- en analfabete ouderen en jongeren in de telling meeneemt die zo'n petitie niet tekenen. Dan zit je toch al snel op 30%.

quote:
Denk je daarnaast dat Segers zijn religie thuis laat?
Irrelevant. Dat doet hij zeker ook niet en ik vind het onwenselijk dat hij politiek met religie vermengt. Maar hij is niet onredelijk en is wel bereid compromissen te maken. Welke compromissen zijn deze petitietekenaars bereid te maken ten aanzien van cartoons?
pi_196333223
De wereld begrijpt ons niet

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196333259
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:23 schreef Slayage het volgende:
De wereld begrijpt ons niet

[ twitter ]
Leuke dekmantel.
pi_196333315
Uiteraard gaat het macron niet om DE vrijheid van meningsuiting, dat beschermt moet worden, , maar alleen om de mening waar hij mee eens is

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196335771
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:30 schreef Slayage het volgende:
Uiteraard gaat het macron niet om DE vrijheid van meningsuiting, dat beschermt moet worden, , maar alleen om de mening waar hij mee eens is

[ twitter ]
Wat een slechte post zeg. Het ontbinden van organisaties heeft niets te maken met de mening van Macron zelf.
pi_196335841
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:48 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat een slechte post zeg. Het ontbinden van organisaties heeft niets te maken met de mening van Macron zelf.
Dit dus.
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:18:01 #74
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196337785
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 12:30 schreef Slayage het volgende:
Uiteraard gaat het macron niet om DE vrijheid van meningsuiting, dat beschermt moet worden, , maar alleen om de mening waar hij mee eens is

[ twitter ]
Heb je weer slachtoffercookies op vandaag?
pi_196337886
De Fransen zijn helemaal de weg kwijt _O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:59:36 #76
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_196338267
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Slayage het volgende:
De Fransen zijn helemaal de weg kwijt _O-

[ twitter ]
De Fransen hebben juist eindelijk het gevaar van de Islam door. Laten we hopen op massadeportaties van extremisten, dat is de enige manier waarop Europa nog te redden is.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlaZ op 20-11-2020 18:33:40 ]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_196338325
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Slayage het volgende:
De Fransen zijn helemaal de weg kwijt _O-

[ twitter ]
Ik vind het in ieder geval wel een goed idee om het opleggen van geloofsregels strafbaar te stellen, en dat is in wezen wat ze doen. Net als dat kind dat hier over een leraar van een christelijke of openbare school liep te gillen dat die de profeeft niet mocht beledigen, gewoon dat kind schorsen en zeker niet de leraar. Moslims die moslima's vertellen dat ze zich moeten bedekken terwijl het geen naaste familie is idem.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:21:20 #78
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196338508
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Slayage het volgende:
De Fransen zijn helemaal de weg kwijt _O-

[ twitter ]
Nee de Fransen bewegen zich een goede kant op. Ondankbaarheid en hun samenleving met geweld proberen te veranderen (geloofsregels opleggen zoals WS het al benoemde) komt nu langzaam als een boemerang terug. En het raakt, in tegenstelling tot het gedrag van de ondankbaren, niet de verkeerden op dit moment. Dit gedrag past niet in de Europese Leitkultur.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:47:30 #79
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196338845
De sneeuwbal is in ieder geval gaan rollen en het is verstandig om kleur te gaan bekennen. Slaat je morele kompas uit richting Parijs of wijst het in de richting van het Oosten (Mekka)? Bij een verkeerde uitkomst vertrek je door de achterdeur.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:56:35 #80
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196338943
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]

De Fransen hebben juist eindelijk het gevaar van de Islam door. Laten we hopen op massadeportaties van extremisten, dat is de enige manier waarop Europa nog te redden is.
De vraag is wat een extremist is. Er zijn namelijk best veel extremisten, wolven in schaapskleren. Kuzu en Azarkan zijn daar goede voorbeelden van.
pi_196339294
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Slayage het volgende:
De Fransen zijn helemaal de weg kwijt _O-

[ twitter ]
Nee, ze zitten op de juiste weg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196339390
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Slayage het volgende:
De Fransen zijn helemaal de weg kwijt _O-

[ twitter ]
Hulde, doorpakken
pi_196339537
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]

De Fransen hebben juist eindelijk het gevaar van de Islam door. Laten we hopen op massadeportaties van extremisten, dat is de enige manier waarop Europa nog te redden is.
Het probleem ligt voornamelijk bij primitieve individuen (dus niet de gehele Islam) en natuurlijk de 'social justice' cultuur die tegenwoordig de Westerse samenleving lijkt te domineren. Die social justice cultuur wil namelijk heel indirect een bepaald begrip creëren voor terroristen. In de zin van: oké, wat ze doen is niet juist, maar we moeten wel begrijpen wáárom ze dit doen. Ze voelen zich zo onbegrepen in de Westerse maatschappij, kijk ze eens onderdrukt zijn.

Frankrijk verzet zich nu zeer sterk tegen A) dergelijke macabere aanslagen en B) die social justice cultuur die is komen overwaaien vanuit de VS. Dat is zonder enige twijfel een prima zet te noemen.
pi_196339763
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:40 schreef JannekeC5 het volgende:
Ik hoop dat hij voet bij stuk houdt en de rest van de EU hetzelfde gaat doen, dit gewelddadige intolerante dominerende 'geloof' met zijn volgelingen zorgen voor een hoop ellende in de Europeze samenleving.
Laten we met zijn allen dit grondig aanpakken bij de wortel en stoppen met symptoombestrijding.
De leiders van de geloven hebben veel te snel aansluiting in alle landen, dat is een groot probleem. Want zou men de leiders vastzetten, dan zouden de armen veel minder overlast hebben van geloofsdwazen.
pi_196344269
Vergelijk hoe de NYT praat over 'white supremacy' en hoe groot dat probleem is en hoeveel die giftige ideologie voor aanslagen zorgt: https://www.nytimes.com/i(...)-active-shooter.html

Maar er is natuurlijk niemand die zegt dat we moeten kijken naar de problemen van blanke mensen, en er is ook niemand die klaagt dat zulke artikelen stigmatiserend zijn voor blanken.
  zaterdag 21 november 2020 @ 06:40:45 #86
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196344993
Macron heeft gewoon gelijk, dat tuig van de media moet eens flink aangepakt worden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 21 november 2020 @ 06:41:50 #87
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196344999
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Slayage het volgende:
De Fransen zijn helemaal de weg kwijt _O-

[ twitter ]
Dit is gewoon een geweldige actie. Het is afgelopen met je afzetten tegen het land waarin je woont, en anders zetten ze je gewoon buiten de deur. Prima regel.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 21 november 2020 @ 09:11:09 #88
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196345667
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Slayage het volgende:
De Fransen zijn helemaal de weg kwijt _O-

[ twitter ]
Niemand gaat mee in je sentiment zo te zien. Of is iedereen anti-Turks en Islamofoob? Nee, de tijd is aangebroken dat Europa dit ondankbare en walgelijke gedrag niet meer pikt.
pi_196392532
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196392731
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Niemand gaat mee in je sentiment zo te zien. Of is iedereen anti-Turks en Islamofoob? Nee, de tijd is aangebroken dat Europa dit ondankbare en walgelijke gedrag niet meer pikt.
Tuurlijk gaan mensen niet mee met mij omdat het gros van de users die in dit soort topics reageren ook net zo hypocriet zijn als hoe de Fransen zich momenteel gedragen. Zelfs in deze tweet waarin de Fransen duidelijk maken dat ze de vrijheid van meningsuiting verder willen beknotten, immers je mag niet klagen over bepaalde zaken, wordt toegejuicht. Nee mijn stelling wordt zelfs bekrachtigd dat voor de Fransen en vele users hier op fok de vrijheid van meningsuiting helemaal niet heilig is en men ook niet opkomt voor de vrijheid van meningsuiting, maar slechts opkomt voor de meningen waar ze het mee eens zijn.

Ook je "ondankbaarheid" opmerking is 1 van de standaard riedeltjes, dat racisten bezigen, immers "migranten gemeenschappen moeten vooral niet klagen, ze moeten vooral onderdanig en dankbaar zijn dat ze mogen gebruiken van onze.vrijheden", om zo hun superioriteit te benadrukken. En dan blijven volhouden dat je niks met racisme te maken hebt. Aan de andere kant zelfs PVV en forum stemmers, beweren dat ze helemaal niet racistisch zijn. Hi ha ho.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 15:31:47 #91
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196392893
Tja het is niet voor niets dat er al zoveel oorlogen met fransen gevoerd zijn....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_196392904
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De vraag is wat een extremist is. Er zijn namelijk best veel extremisten, wolven in schaapskleren. Kuzu en Azarkan zijn daar goede voorbeelden van.
Kuzu liep doodleuk mee met een optocht van de fascistische Grijze Wolven in Rotterdam een paar jaar geleden. De media zweeg daarover. Ik denk dat veel journalisten geen flauw benul hebben van wat voor clubs allemaal in Nederland opereren.
  dinsdag 24 november 2020 @ 15:42:30 #93
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_196393054
‘Gelovigen zijn meer waard dan ongelovigen.
Mannen zijn meer waard dan vrouwen.
Homoseksuelen zijn minder waard.
Gelovigen dienen privileges te krijgen.’

En om de een of andere reden klagen juist deze gelovigen over met twee maten meten. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 24 november 2020 @ 17:21:43 #94
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_196394462
Heerlijk wat Macron nu doet en een schande dat het westen en dan vooral de (s)linkse pers hem zo in de steek laat. Maar uiteindelijk zal het gezond verstand overwinnen en dat betekent geen sympathie of baan geven aan moslimextremisme en alle elementen die tegen de democratie en rechtsstaat in gaan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_196395073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:42 schreef thedeedster het volgende:
‘Gelovigen zijn meer waard dan ongelovigen.
Mannen zijn meer waard dan vrouwen.
Homoseksuelen zijn minder waard.
Gelovigen dienen privileges te krijgen.’

En om de een of andere reden klagen juist deze gelovigen over met twee maten meten. :Y
Bovendien roepen zij dat ze (v)rede willen. Terwijl ze het afsteken van vuurwerk tijdens feestdagen promoten en stimuleren en daarmee dus het feest van de kwetsbare mensen verstoren/verstoorden.
  dinsdag 24 november 2020 @ 18:16:04 #96
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_196395150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 18:10 schreef torentje het volgende:

[..]

Bovendien roepen zij dat ze (v)rede willen. Terwijl ze het afsteken van vuurwerk tijdens feestdagen promoten en stimuleren en daarmee dus het feest van de kwetsbare mensen verstoren/verstoorden.
Waarom die “V” tussen haakjes? :?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 24 november 2020 @ 18:17:44 #97
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196395174
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Tuurlijk gaan mensen niet mee met mij omdat het gros van de users die in dit soort topics reageren ook net zo hypocriet zijn als hoe de Fransen zich momenteel gedragen. Zelfs in deze tweet waarin de Fransen duidelijk maken dat ze de vrijheid van meningsuiting verder willen beknotten, immers je mag niet klagen over bepaalde zaken, wordt toegejuicht. Nee mijn stelling wordt zelfs bekrachtigd dat voor de Fransen en vele users hier op fok de vrijheid van meningsuiting helemaal niet heilig is en men ook niet opkomt voor de vrijheid van meningsuiting, maar slechts opkomt voor de meningen waar ze het mee eens zijn.

Ook je "ondankbaarheid" opmerking is 1 van de standaard riedeltjes, dat racisten bezigen, immers "migranten gemeenschappen moeten vooral niet klagen, ze moeten vooral onderdanig en dankbaar zijn dat ze mogen gebruiken van onze.vrijheden", om zo hun superioriteit te benadrukken. En dan blijven volhouden dat je niks met racisme te maken hebt. Aan de andere kant zelfs PVV en forum stemmers, beweren dat ze helemaal niet racistisch zijn. Hi ha ho.
Yo goos, ik vind je best een prima kerel enzo, maar trek jezelf eens uit die slachtoffer- en vingertjeswijsrol man:
Racisten, PVV, Forum, Assad fan, Turkenhater, Islamofoob, het passeert allemaal de revue. Jouw standpunten en houding gaan in ieder geval niet aan het langste eind trekken.
  dinsdag 24 november 2020 @ 18:48:38 #98
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196395544
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:05 schreef crystal_meth het volgende:
Voor iemand die zegt de vrije meningsuiting te verdedigen levert Macron opvallend veel kritiek op meningen die hem niet bevallen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:22 schreef Slayage het volgende:

Zelfs in deze tweet waarin de Fransen duidelijk maken dat ze de vrijheid van meningsuiting verder willen beknotten, immers je mag niet klagen over bepaalde zaken, wordt toegejuicht.
Hij doet dat in ieder geval niet door anderen te onthoofden vanwege hun mening.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 24 november 2020 @ 18:57:09 #99
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196395650
quote:
quote:
In 2015, he coined the phrase the "Islamicisation of radicalism" as opposed to the "radicalisation of Islam", a theory put forward by another leading scholar of Islam, Gilles Kepel, who in a 2018 column accused Roy of being a "jihad de-negationist".
Niet alle experts delen zijn mening. :O

[ Bericht 0% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 24-11-2020 19:08:11 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_196395972
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 18:16 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Waarom die “V” tussen haakjes? :?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rede Door het woord rede langer te maken met het V teken ervoor weet men dat de mensen die geloven langer zijn. Maar het lijkt wel alsof jij ook vind dat men het geloven niet mag storen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')