abonnement Unibet Coolblue
pi_196284987
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is dit een retorische vraag of ben je echt zo simpel?
4D-schaak, want zo hebben we het er toch maar mooi over!

Zijn we allemaal even mooi om de tuin geleid.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_196284989
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:20 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]

Staat er iets groots te gebeuren, of is dit een wanhoopspoging?
Ik weet het niet, ik heb tot op heden de wildste verhalen gehoord en gelezen maar op een gegeven moment moeten er ook wel enige bewijzen gaan komen natuurlijk. En sommige verhalen zijn niet eens logisch, zo'n kerel die dan bij Dominion Voting Systems zou werken en zich zou identificeren als lid van Antifa. Tja, dat zal geheid, in die sterk linksgeoriënteerde bubble van tech companies zullen er wel meer mensen Antifa een warm hart toedragen. Maar dat an sich is geen bewijs van fraude natuurlijk.

En zelfs al zou er van gerotzooi met al die voting systems een kern van waarheid zitten (wat mij dus erg sterk lijkt), ga dat maar eens aantonen. Dat is haast onmogelijk. Ik geef het 0.0001% kans.
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 12:54:11 #103
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196284999
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:52 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik heb tot op heden de wildste verhalen gehoord en gelezen maar op een gegeven moment moeten er ook wel enige bewijzen gaan komen natuurlijk. En sommige verhalen zijn niet eens logisch, zo'n kerel die dan bij Dominion Voting Systems zou werken en zich zou identificeren als lid van Antifa. Tja, dat zal geheid, in die sterk linksgeoriënteerde bubble van tech companies zullen er wel meer mensen Antifa een warm hart toedragen. Maar dat an sich is geen bewijs van fraude natuurlijk.

En zelfs al zou er van gerotzooi met al die voting systems een kern van waarheid zitten (wat mij dus erg sterk lijkt), ga dat maar eens aantonen. Dat is haast onmogelijk. Ik geef het 0.0001% kans.
Antifa "leden" bij Big Tech _O-

Jij hebt nooit gewerkt bij zo'n bedrijf, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196285046
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Antifa "leden" bij Big Tech _O-

Jij hebt nooit gewerkt bij zo'n bedrijf, he?
Ik wel. Lekker elke morgen aantreden terwijl we gezamenlijk de idee internationale zongen en saluteerden naar het standbeeld van Lenin.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:57:23 #105
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196285052
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:52 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik heb tot op heden de wildste verhalen gehoord en gelezen maar op een gegeven moment moeten er ook wel enige bewijzen gaan komen natuurlijk. En sommige verhalen zijn niet eens logisch, zo'n kerel die dan bij Dominion Voting Systems zou werken en zich zou identificeren als lid van Antifa. Tja, dat zal geheid, in die sterk linksgeoriënteerde bubble van tech companies zullen er wel meer mensen Antifa een warm hart toedragen. Maar dat an sich is geen bewijs van fraude natuurlijk.

En zelfs al zou er van gerotzooi met al die voting systems een kern van waarheid zitten (wat mij dus erg sterk lijkt), ga dat maar eens aantonen. Dat is haast onmogelijk. Ik geef het 0.0001% kans.
Het hoeft in principe niet eens in een rechtzaa te worden bewezen. In theorie is het voldoende om de State Legislatures te laten twijfelen over de uitslag, waardoor ze of Republikeinse kiesmannen aanstellen, of geen kiesmannen zodat het naar het Huis gaat waar de Republikeinen de relevante meerderheid hebben. Dan mag Crazy Nancy Trump als president benoemen.

Maar uiteraard is het gezonder dat het al in de rechtzaal wordt geregeld.
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:57:52 #106
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196285057
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:52 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik weet het niet

Aha
quote:
ik heb tot op heden de wildste verhalen gehoord en gelezen
Ja. Niet zomaar voor waar aannemen helpt je meer te weten.
quote:
maar op een gegeven moment moeten er ook wel enige bewijzen gaan komen natuurlijk. En sommige verhalen zijn niet eens logisch, zo'n kerel die dan bij Dominion Voting Systems zou werken en zich zou identificeren als lid van Antifa.
Dit is een voorbeeld van een wild verhaal. Je kunt namelijk niet eens lid zijn van Antifa :')
quote:
Tja, dat zal geheid, in die sterk linksgeoriënteerde bubble van tech companies zullen er wel meer mensen Antifa een warm hart toedragen. Maar dat an sich is geen bewijs van fraude natuurlijk.
Linksgeoriënteerde bubbel van tech companies? Neem nog een slok.
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:00:29 #107
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196285095
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Maar uiteraard is het gezonder dat het al in de rechtzaal wordt geregeld.
Waarom moet dit überhaupt uitgevochten worden in de rechtszaal.
Dat is helemaal niet gezond.

Er zijn verkiezingen geweest, er is geen enkel bewijs voor fraude. Biden heeft gewonnen.. Punt.

Wat er nu in de VS gebeurd is een aanval op de democratie.

Land Of The Free toch?
Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:03:36 #108
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196285138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:00 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Waarom moet dit überhaupt uitgevochten worden in de rechtszaal.
Dat is helemaal niet gezond.

Er zijn verkiezingen geweest, er is geen enkel bewijs voor fraude. Biden heeft gewonnen.. Punt.

Wat er nu in de VS gebeurd is een aanval op de democratie.

Land Of The Free toch?
Heb je niet genoeg vertrouwen in het systeem, dat het niet eens een paar onderzoekjes aan kan? Wellicht deugt het systeem dan niet, en verdient het geen vertrouwen.
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:03:54 #109
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196285143
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:57 schreef Ensiferum het volgende:
In theorie is het voldoende om de State Legislatures te laten twijfelen over de uitslag, waardoor ze of Republikeinse kiesmannen aanstellen,
Verkiezingsfraude uitvoeren bedoel je. Dat kan Trump inderdaad nog aan de winst helpen.
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:04:50 #110
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196285159
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:03 schreef VoMy het volgende:

[..]

Verkiezingsfraude uitvoeren bedoel je. Dat kan Trump inderdaad nog aan de winst helpen.
Nou, dat zal dan vast blijken, en kan iedereen weer vertrouwen in het systeem hebben.

Er is geen reden om tegen onderzoeken en rechtzaken te zijn, tenzij je bang bent dat er iets naar boven komt.
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:05:46 #111
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196285168
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:03 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Heb je niet genoeg vertrouwen in het systeem, dat het niet eens een paar onderzoekjes aan kan? Wellicht deugt het systeem dan niet, en verdient het geen vertrouwen.
Wat moet er precies onderzocht worden dan?

Wat moet er onderzocht worden zodat Trump alsnog gelijk krijgt zodat de verkiezingen ongeldig worden verklaard.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196285206
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nou, dat zal dan vast blijken, en kan iedereen weer vertrouwen in het systeem hebben.

Er is geen reden om tegen onderzoeken en rechtzaken te zijn, tenzij je bang bent dat er iets naar boven komt.
Vandaar dat de TrumpGod zo fantastisch meewerkte tijdens de Special Counsel investigation en helemaaaaaaaaal niet probeerde zoveel mogelijk zand in de raderen te strooien..
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:11:24 #113
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196285238
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vandaar dat de TrumpGod zo fantastisch meewerkte tijdens de Special Counsel investigation en helemaaaaaaaaal niet probeerde zoveel mogelijk zand in de raderen te strooien..
Niet verrassend dat je een heksenjacht en verkiezingen vergelijkbaar vindt. En je hebt nog gelijk ook, beide hebben een enorm DNC-achtige stank.
pi_196285258
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Antifa "leden" bij Big Tech _O-

Jij hebt nooit gewerkt bij zo'n bedrijf, he?
Waarom moet je nu weer direct in de verdediging schieten? ;) Ergens ben je getriggered door mijn post. Die Dejannn schildert big tech companies nu af als linksgeoriënteerd, en dat mag niet, want oké dan zijn ze natuurlijk wel, maar dat moet keihard worden ontkent en het beeld worden gecreëerd alsof dit geheel politieke neutrale bedrijven zijn.

quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Ensiferum het volgende:
Er is geen reden om tegen onderzoeken en rechtzaken te zijn, tenzij je bang bent dat er iets naar boven komt.
Eigenlijk is het inderdaad wel typerend dat veel mensen zich enorm hard proberen te verzetten tegen een onderzoek. Als je toch zeker weet dat er niets discutabel is gebeurd, dan zou ik zeggen dat zo'n onderzoek enkel de integriteit van een overwinning kan versterken. Maar schijnbaar zijn er toch veel mensen bang.

Vooral bij de Democraten is het verzet groot. De partij die altijd en overal "voter suppression" ziet, denkt dat de Russen de verkiezingen in 2016 hadden gestolen en dat Stacey Abrams de eigenlijke gouverneur is van Georgia. Maar nu ze winnen is het ineens de meest eerlijke en transparante verkiezingen aller tijden. Juist ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2020 13:14:42 ]
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:21:29 #115
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196285357
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:11 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Niet verrassend dat je een heksenjacht en verkiezingen vergelijkbaar vindt. En je hebt nog gelijk ook, beide hebben een enorm DNC-achtige stank.
aha de rechtspraak is verdacht. D66 rechters in de Amerikaanse variant begrijp ik.

Ik denk dat het tijd is voor een staatsgreep door Trump. Anders komen we nooit van dat moeras af. (hier hoort een smiley te staan die duidelijk maakt dat dit bericht ironisch bedoeld is).
pi_196285384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Antifa "leden" bij Big Tech _O-

Jij hebt nooit gewerkt bij zo'n bedrijf, he?
Wellicht als je 'Marx gelezen hebben' gelijk stelt aan 'lid van Antifa'.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196285387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het hoeft in principe niet eens in een rechtzaa te worden bewezen. In theorie is het voldoende om de State Legislatures te laten twijfelen over de uitslag, waardoor ze of Republikeinse kiesmannen aanstellen, of geen kiesmannen zodat het naar het Huis gaat waar de Republikeinen de relevante meerderheid hebben. Dan mag Crazy Nancy Trump als president benoemen.

Maar uiteraard is het gezonder dat het al in de rechtzaal wordt geregeld.
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 20:17 schreef probeer het volgende:

[..]

Ga jij 20 januari het verlies van Trump toegeven? Of kan/wil je dat niet?
"Pools are perfect for holding water"
pi_196285452
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:13 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Waarom moet je nu weer direct in de verdediging schieten? ;) Ergens ben je getriggered door mijn post. Die Dejannn schildert big tech companies nu af als linksgeoriënteerd, en dat mag niet, want oké dan zijn ze natuurlijk wel, maar dat moet keihard worden ontkent en het beeld worden gecreëerd alsof dit geheel politieke neutrale bedrijven zijn.
[..]

Eigenlijk is het inderdaad wel typerend dat veel mensen zich enorm hard proberen te verzetten tegen een onderzoek. Als je toch zeker weet dat er niets discutabel is gebeurd, dan zou ik zeggen dat zo'n onderzoek enkel de integriteit van een overwinning kan versterken. Maar schijnbaar zijn er toch veel mensen bang.

Vooral bij de Democraten is het verzet groot. De partij die altijd en overal "voter suppression" ziet, denkt dat de Russen de verkiezingen in 2016 hadden gestolen en dat Stacey Abrams de eigenlijke gouverneur is van Georgia. Maar nu ze winnen is het ineens de meest eerlijke en transparante verkiezingen aller tijden. Juist ja.
Als mensen je claims ongefundeerde bullshit noemen, dan is dat niet gelijk 'in de verdediging schieten' of 'getriggerd zijn', maar dat leer je vast nog wel wanneer je een tijdje meedraait in de grotemensenwereld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196285500
Ieder 'serieus' onderzoek naar verkiezingsfraude terwijl er totaal geen enkele aanwijzing is voor verkiezingsfraude is een ondermijning van het vertrouwen in democratische verkiezingen. Dat weet Trump zelf ook wel, das just precies de reden dat hij het doet. En z'n klapvolk maar blijven hameren op iets dat er niet is. Hilarisch en tragisch tegelijkertijd.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Beste debater 2022 dinsdag 17 november 2020 @ 13:33:03 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196285505
Linkse big-tech bedrijven...

Is dat zoiets als rechtse zorgboederijen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196285522
Het probleem is natuurlijk niet dat iemand zijn recht kan proberen te halen via rechters die er nog eens onafhankelijk naar kunnen kijken - wat daarentegen wel weer een probleem kan zijn is als een reeks opperrechters benoemd worden om een gerechtelijke coup mogelijk te maken, maar die hebben zich gelukkig vooralsnog niet als lakeien opgesteld.

Het probleem is dat er begonnen wordt met een beschuldiging om daarna er maar bewijs bij proberen te zoeken plus dat er dan allerhande rechtszaken aangespannen worden zonder daadwerkelijk goede grond of bewijs.
pi_196285534
Ik ga zo eens aan de directeur vragen of wij nou een links of een rechts bedrijf zijn.
Misschien is het nog beter idee als ik ons Duitse hoofdkantoor even bel met de vraag of ze aan de aandeelhouders willen vragen of wij nou links of rechts zijn. |:)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:38:05 #123
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196285555
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nou, dat zal dan vast blijken, en kan iedereen weer vertrouwen in het systeem hebben.

Er is geen reden om tegen onderzoeken en rechtzaken te zijn, tenzij je bang bent dat er iets naar boven komt.
Er is ook geen reden om verkiezingsfraude te plegen, zoals je suggereerde.
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:41:29 #124
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196285593
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:38 schreef VoMy het volgende:

[..]

Er is ook geen reden om verkiezingsfraude te plegen, zoals je suggereerde.
Voor Trump was er inderdaad geen reden, omdat hij ruim zou winnen. De Democraten daarentegen, die hadden een hoop redenen om te frauderen.
pi_196285596
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:13 schreef Dejannn het volgende:

Vooral bij de Democraten is het verzet groot. De partij die altijd en overal "voter suppression" ziet, denkt dat de Russen de verkiezingen in 2016 hadden gestolen en dat Stacey Abrams de eigenlijke gouverneur is van Georgia. Maar nu ze winnen is het ineens de meest eerlijke en transparante verkiezingen aller tijden. Juist ja.
Het verzet richt zich niet zozeer op de onderzoeken, maar op Trump die meerdere keren per dag van de daken roept dat er sprake is van grootschalige verkiezingsfraude en dat hij de eigenlijke winnaar is en de Republikeinen die daarin meegaan.

Trump wacht de onderzoeken ook niet af. Die zijn in zijn ogen dan ook om slechts een reden in gang gezet: aantonen wat Trump al weet en dat is dat hij de verkiezingen heeft gewonnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')