Hopelijk gooien ze Wonder Woman 1984 ook online. Toch nog wat te kijken.quote:Op maandag 16 november 2020 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sowieso. Ik heb alles van DC vanaf de jaren 40 tot nu koekoek topshow![]()
Nog kleiner graag, vult heel mn beldschermquote:Op maandag 16 november 2020 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fysieke media allenquote:Op maandag 16 november 2020 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze Wonder Woman 1984 ook online. Toch nog wat te kijken.
Devon is smerig goed geworden sinds de aanpassingen aan zijn worp. Gooide in 4 dagen Winter Series iets van 75 x 180quote:Op maandag 16 november 2020 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Gaat Devon dan toch weer gewoon terug naar z'n oude niveau?
Even gefactcheckedquote:Op maandag 16 november 2020 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Devon is smerig goed geworden sinds de aanpassingen aan zijn worp. Gooide in 4 dagen Winter Series iets van 75 x 180Walgelijk aantal.
Kan ook andere Series zijn geweest trouwens. Aangezien ze al die namen hebben aangepast.quote:Op maandag 16 november 2020 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Devon is smerig goed geworden sinds de aanpassingen aan zijn worp. Gooide in 4 dagen Winter Series iets van 75 x 180Walgelijk aantal.
Ja leuke pogingquote:Op maandag 16 november 2020 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan ook andere Series zijn geweest trouwens. Aangezien ze al die namen hebben aangepast.
Autumn inderdaad. Klopte dus wel alleen was ik in de war met die namen. 75 is walgelijk veel.quote:Op maandag 16 november 2020 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even gefactchecked
[ afbeelding ]
Ja al zitten Wright en Jozee daar niet heel gek ver vandaanquote:Op maandag 16 november 2020 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Autumn inderdaad. Klopte dus wel alleen was ik in de war met die namen. 75 is walgelijk veel.
Klopt, maar zeker Wright is al een gevestigde naam natuurlijk. Devon komt als sub-subtopper eventjes (na wat aanpassingen aan zijn worp) direct bovendrijven. Knap hoor. Ik verwacht veel van de verloren zoon van Nelson Mandelaquote:Op maandag 16 november 2020 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja al zitten Wright en Jozee daar niet heel gek ver vandaan
Werelds.quote:Op maandag 16 november 2020 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard ouwe reus. Tussendoor nog wel serietjes kijken allen.
Heerlijke stijl. Gooit de pijlen niet echt. Het is meer duwen, maar alsnog prima.quote:Op maandag 16 november 2020 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan wel genieten van een schroeiende Devon. Wie niet eigenlijk he?
Ik kan van iedere schroeiende darter genieten zo lang die zich ietwat normaal gedraagtquote:Op maandag 16 november 2020 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan wel genieten van een schroeiende Devon. Wie niet eigenlijk he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |