Net als Atalanta.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij speelt ook rechtshalf. Roma doet niet aan backs.
Het gaat om Hateboer vs Karsdorp in Oranje.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat is je punt?
Ja! Ik ben een trouwe luisteraar.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:49 schreef Slobeend het volgende:
De Dickvoormekaarpodcast is bijzonder leuk en geestig hè @:maxi-mus @:hhh38
Dat begrijp ik, en mijn punt is dat een wisseling tussen Karsdorp en Hateboer een regen in de drup manoeuvre is. Dan ga je van een rechtsback die geen rechtsback is, naar een rechtsback die geen rechtsback is.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat om Hateboer vs Karsdorp in Oranje.
Ach, ja. Dat blijft deze positie toch wel achter Dumfries. Zeefuik is misschien nog een interessante optie, maar die kan vooral verdedigen en niet aanvallen.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en mijn punt is dat een wisseling tussen Karsdorp en Hateboer een regen in de drup manoeuvre is. Dan ga je van een rechtsback die geen rechtsback is, naar een rechtsback die geen rechtsback is.
Dan zijn we het eensquote:Op donderdag 19 november 2020 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en mijn punt is dat een wisseling tussen Karsdorp en Hateboer een regen in de drup manoeuvre is. Dan ga je van een rechtsback die geen rechtsback is, naar een rechtsback die geen rechtsback is.
Ricardo van Rhijn! Kenny Tete! Kew Jaliens!quote:Op donderdag 19 november 2020 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Daryl Janmáát? Jan Kromkamp? Paul Verhaegh?
Wat een lijst vol dramatische namen zeg.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, ja. Dat blijft deze positie toch wel achter Dumfries. Zeefuik is misschien nog een interessante optie, maar die kan vooral verdedigen en niet aanvallen.
https://www.transfermarkt(...)inent_id=0&yt0=tonen
Joshua "ik wil over 5 jaar bij Barcelona zitten" Brenetquote:Op donderdag 19 november 2020 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dirk Marcellis, Dwight Tiendalli, Ferdi Vierklau
Paul Martens, Bertjan Lindeman, Tom Leezerquote:Op donderdag 19 november 2020 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een lijst vol dramatische namen zeg.
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, ja. Dat blijft deze positie toch wel achter Dumfries. Zeefuik is misschien nog een interessante optie, maar die kan vooral verdedigen en niet aanvallen.
Die Frimpong is basisspeler bij Celtic he, jeetje.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Anfernee Dijksteel ook bij Middlesbrough.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die Frimpong is basisspeler bij Celtic he, jeetje.
Vernoemd naar Penny Hardaway, zo vermoed ik.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Anfernee Dijksteel ook bij Middlesbrough.
Nog nooit gehoord van die jongen maar wel een leuke naam
Je zal maar ambtenaar van de burgerlijke stand zijn. Hoe vaak barst je tegenwoordig dan wel niet in lachen uit?quote:
Nu hopen types als @Rellende_Rotscholier dat het keihard gaat vriezen.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.omropfryslan.(...)s-er-genoeg-ijs-ligt
Een zwarte dag.
Mag je ook altijd al voorstander zijn geweest van strenge vorst maar niet van de Elfstedentocht?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu hopen types als @:Rellende_rotscholier dat het keihard gaat vriezen.
Dat was ik.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij wel.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag je ook altijd al voorstander zijn geweest van strenge vorst maar niet van de Elfstedentocht?
Het kan vriezen, het kan dooien, maar ik heb liever, nouja, je weet wel.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan vriezen, het kan dooien, maar ik heb liever, nouja, je weet wel.
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kijk nou wat ie doet Hans, kijk nou wat ie doet.
Als vader is er toch ook iets goed mis met je als je een 12-jarig jochie dit soort optredens laat doen. Wat een sell-out ben je dan.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De horror, weer zo'n kind.
Dat kan echt niet nee.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als vader is er toch ook iets goed mis met je als je een 12-jarig jochie dit soort optredens laat doen. Wat een sell-out ben je dan.
Ze hadden Scherpen alsnog rood moeten geven.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kijk nou wat ie doet Hans, kijk nou wat ie doet.
Iemand uit Den Haag is toch wel het een en ander gewend?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:20 schreef Momo het volgende:
Dit voelt als een compleet andere wereld.
Is op je 64e nog opgezadeld zitten met een net-puber wel fijn?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Jan heeft het maar druk, dit, de GP van Zandvoort, al dat propagandawerk voor Max.
Ik woon hier nu anderhalf jaar hequote:Op donderdag 19 november 2020 19:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Iemand uit Den Haag is toch wel het een en ander gewend?
Hoe oud was kleine Max toen hij bij Holland Sport te gast was?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als vader is er toch ook iets goed mis met je als je een 12-jarig jochie dit soort optredens laat doen. Wat een sell-out ben je dan.
Conclusie: F1 is voor proletenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe oud was kleine Max toen hij bij Holland Sport te gast was?
Weekje grindbakken aanharken?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
* Morgen doet de rechter uitspraak in
de zaak Nicky Verstappen
Nou ja, heb meer medelijden met degenen die er op hun 19e al aan beginnen.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is op je 64e nog opgezadeld zitten met een net-puber wel fijn?
Familie van?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
de zaak Nicky Verstappen
Papiermachéduifjes maken.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weekje grindbakken aanharken?
Nu al zin in de collectieve meltdown van Onderbuik-Nederlandquote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
de zaak Nicky Verstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |