SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en een varken voor de slachtquote:Op maandag 16 november 2020 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
als ik over een paar jaar een woonboerderijtje heb:
dwerggeiten en mini ezels
mja maar je hebt nog steeds wel enige regelmaat nodig.quote:Op maandag 16 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel van zo'n hele dierentuin is dat ze elkaar wel bezig houden, dat is wel de macht der grote getallen wat beestjes betreft.
Die van mij was een beetje een deusje die deed alsof die de stoerste kat ter wereld was, maar hoefde maar 1 klein dingetje te gebeuren en dan vloog die al met mach 3 ergens onder om zicht te verstoppenquote:Op maandag 16 november 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel van katten is dat ze overal op springen en sommige echt heel kil kunnen zijn. Dan zou je beter een aandachtshoer uit het asiel kunnen halen, dan weet je al meer over het karakter. De buren hebben twee katten en eentje is heel afstandelijk. Ik zou het echt niet leuk vinden als ik een kat had die zo was.
Alles samen houden behalve hamsters.quote:Op maandag 16 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel van zo'n hele dierentuin is dat ze elkaar wel bezig houden, dat is wel de macht der grote getallen wat beestjes betreft.
Beter alpaca, lama's zijn minder vriendelijk.quote:Op maandag 16 november 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
een paar geiten zouden wel leuk zijn. Paar zwijntjes er bij. misschien nog een lama.
Bij m'n ouders in de buurt zit een landwinkel met zo'n eierenautomaat en daar zitten wallaby'squote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die staan hier buiten het dorp, waar ik m'n appels en peren haal
tuffende lama'squote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter alpaca, lama's zijn minder vriendelijk.
Viel wel mee, gingen toch ook zeer regelmatig op vakantie maar mijn schoonfamilie vond het wel een feestje om de dierentuin te verzorgen, dat scheelde natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja maar je hebt nog steeds wel enige regelmaat nodig.
ohja hier een dorp verderop heeft er ook iemand een wallabyquote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n ouders in de buurt zit een landwinkel met zo'n eierenautomaat en daar zitten wallaby's
ja maar ik bedoel meer dat je ze wel bv. elke ochtend naar buiten moet laten, vers water moet geven etc.quote:Op maandag 16 november 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel wel mee, gingen toch ook zeer regelmatig op vakantie maar mijn schoonfamilie vond het wel een feestje om de dierentuin te verzorgen, dat scheelde natuurlijk.
Geen idee, dit is gewoon een afgezet stuk weiland met een paar van die beestjes.quote:Op maandag 16 november 2020 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja hier een dorp verderop heeft er ook iemand een wallabymaar die hebben nogal aandacht nodig geloof ik
Heb wel gerbils gehad en die raakten in een soort oorlog verwikkeld, best bloederige afloop was dat voordat ik het in de gaten had.quote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles samen houden behalve hamsters.
Een paar maanden van huis is niet handig met beesten nee.quote:Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel meer dat je ze wel bv. elke ochtend naar buiten moet laten, vers water moet geven etc.
die regelmaat kan ik straks nog steeds niet geven.
quote:Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel gerbils gehad en die raakten in een soort oorlog verwikkeld, best bloederige afloop was dat voordat ik het in de gaten had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |