abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196267109
quote:
Sylvie Meis is een samenwerking aangegaan met de Aldi om het imago van de supermarktketen op te vijzelen. Na Duitsland ligt haar speciale Aldi-lingerie vanaf 9 december ook in de Nederlandse schappen. Tezamen met de nieuwe tv-reclamecampagne moet Sylvie het marktaandeel van de supermarktketen een boost geven.

Sylvie in zee met sukkeltje
De Privé lijkt Sylvie Meis te hebben opgegeven. ‘Ziet Sylvie einde van haar carrière naderen?’, kopt het blad groot. Het blad wijst erop dat Aldi een ‘goedkoop imago’ heeft en ‘het sukkeltje onder de supermarkten’ is. “Nog even en haar lingerie en negligés liggen voor zo’n tien euro uitgestald tussen de kiloknallers en diepvriespizza’s.”

Het is echt een heel foute zet, denken de kenners op de Privé-redactie. “Ziet Sylvie het einde van haar carrière naderen en maakt het daarom niet meer uit dat zij haar naam en exclusieve reputatie te grabbel gooit? Begeeft Sylvie zich niet op glad ijs door straks voor een tientje in de troosteloze schappen van de Aldi te liggen?”

Verbazingwekkend
Het blad van Evert Santegoeds heeft ook even gepeild wat imagodeskundige Zabeth van Veen ervan vindt en die is ook behoorlijk van slag. “Ik ben redelijk verbaasd over de samenwerking. Sylvie heeft zich jarenlang geprofileerd als iemand die zich omringt met luxe”, zegt ze. “Waarom ga je dan in zee met een goedkope prijsvechter?”

Zabeth begrijpt het van de Aldi heel erg goed dat ze willen samenwerken met Sylvie, maar van de diva begrijpt ze niets. “What’s in it for Sylvie?”, vraagt ze zich af.

Een paar miljoen euro misschien? Het moeten er volgens Zabeth dan wel minimaal acht zijn. “Voor een half miljoen euro zal ze niet overstag zijn gegaan, maar als ze er acht miljoen euro mee kan binnen harken, maakt het ook niet uit als haar imperium in elkaar stort, want dan is ze toch al binnen.”

Ageshaming
Tot slot maakt Privé zich nog schuldig aan een partijtje ordinaire ageshaming. Het blad wijst erop dat Sylvie 42 jaar is en dus al bijna achter de geraniums moet gaan zitten. “Het feit dat Sylvie met 42 jaar op de klok niet meer de allerjongste is, zeker niet in haar vakgebied, draagt ook nog eens bij aan de daling van haar marktwaarde.”

Nu haar carrière eindigt, kan Sylvie misschien inderdaad maar beter pakken wat ze pakken kan, aldus de Privé.
POLL
  maandag 16 november 2020 @ 09:34:11 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196267435
Meh, ik weet het niet, voor Dries Roelvink was zijn samenwerking met Zeeman zeer lucratief volgens mij. Denk niet dat Sylvie dit zou doen als er niet een flinke berg geld tegenover stond.
pi_196267637
George Baker zijn imago kwam er ook niet slechter uit door zijn Lidl-reclame.
  Redactie Frontpage maandag 16 november 2020 @ 09:54:28 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_196267675
Privé zouden ze af moeten schaffen. Rioolblad. Als er iets passé is dan is het wel dat roddelvodje. In 35 jaar tijd is hun oplage gedaald van 675k naar 100k. Dat is een afname van 85%, laat ze de eer aan zichzelf houden en hef die hoerentoko op.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_196267711
quote:
81s.gif Op maandag 16 november 2020 09:34 schreef herverwijderd het volgende:
Meh, ik weet het niet, voor Dries Roelvink was zijn samenwerking met Zeeman zeer lucratief volgens mij. Denk niet dat Sylvie dit zou doen als er niet een flinke berg geld tegenover stond.
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:51 schreef Idisrom het volgende:
George Baker zijn imago kwam er ook niet slechter uit door zijn Lidl-reclame.
Noemen jullie mensen ook op, zeg. Dat zijn hele andere mensen met een heel andere markt. Dries kan elke vorm van publiciteit gebruiken en George is allang binnen, denk ik. Dat is ook gewoon een Lidl-type. Niet negatief bedoeld trouwens.

Maar Sylvie Meis en Aldi? Heel krom. Vind ik ook totaal geen match.
pi_196267756
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 09:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

[..]

Noemen jullie mensen ook op, zeg. Dat zijn hele andere mensen met een heel andere markt. Dries kan elke vorm van publiciteit gebruiken en George is allang binnen, denk ik. Dat is ook gewoon een Lidl-type. Niet negatief bedoeld trouwens.

Aldi is een Duitse supermarktketen, en misschien doet Sylvie ook nog wel commercials voor de thuismarkt.
pi_196267791
Aldi in België en Duitsland ziet er ook wat anders uit als in Nederland volgens mij. Hier is het echt erg basic terwijl je bijvoorbeeld in België in een hoop Aldi's al een verse slager in hebt zitten. Zag laatst foto's van een vestiging wat de grootste Aldi in Duitsland is, zag er niet verkeerd uit.
pi_196267801
jan smit stond ook ooit zeeman onderbroeken te showen

ik zou het ook zeker doen, voor 8 miljoen. wie niet. en die lingerie gaat dan ook als een speer verkopen. ook wel grappig ze er schijt aan heeft of het bij haar imago past.
pi_196267829
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:06 schreef pokkerdepok het volgende:
jan smit stond ook ooit zeeman onderbroeken te showen

ik zou het ook zeker doen, voor 8 miljoen. wie niet. en die lingerie gaat dan ook als een speer verkopen. ook wel grappig ze er schijt aan heeft of het bij haar imago past.
Zeeman is best hip tegenwoordig :)
pi_196267874
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

ja vind ik ook. en lidl deed ook tshirts afgelopen zomer, was een groot succes. nu de alid nog.
  maandag 16 november 2020 @ 10:16:59 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196267931
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 09:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor, en de reden dat het bij Dries en George wel werkte is denk ik omdat zij in elk geval nog een dosis zelfspot hebben, en dat is iets wat ik bij Sylvie absoluut niet zie. Daarom denk ik ook niet dat het heel succesvol zal zijn. Maar ik heb er verder geen verstand van dus dit is onderbuikgebrabbel van mij.
pi_196267961
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aldi in België en Duitsland ziet er ook wat anders uit als in Nederland volgens mij. Hier is het echt erg basic terwijl je bijvoorbeeld in België in een hoop Aldi's al een verse slager in hebt zitten. Zag laatst foto's van een vestiging wat de grootste Aldi in Duitsland is, zag er niet verkeerd uit.
Dat soort dingen weet ik natuurlijk niet. Wie weet zie ik het helemaal verkeerd en meestal weet Sylvie op zakelijk gebied wel wat ze doet. :)
Ik vind de zogenaamde ‘kenners’ bij dat shownieuws ook nogal overdrijven eigenlijk.
  maandag 16 november 2020 @ 10:24:59 #13
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_196268039
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Mensen die het woord 'hip' gebruiken, weten doorgaans niet wat in is.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_196268045
Ze heeft toch ook heel lang in de Otto gestaan?
  maandag 16 november 2020 @ 10:27:44 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_196268076
Ik weet niet of ze alleen in de Nederlandse Aldi ligt, maar Aldi is een wereldwijd merk dat veel beter bekend staat in het buitenland dan hier. Dus als haar lingerie ook buiten Nederland verkocht wordt is dit juist een grote klapper en niet het einde. Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde Prive schrijver nooit in het buitenland komt.

[ Bericht 19% gewijzigd door speknek op 16-11-2020 10:46:09 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196268700
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:27 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet of ze alleen in de Nederlandse Aldi ligt, maar Aldi is een wereldwijd merk dat veel beter bekend staat in het buitenland dan hier. Dus als haar lingerie ook buiten Nederland verkocht wordt is dit juist een grote klapper en niet het einde. Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde Prive schrijver nooit in het buitenland komt.
misschien is het wel
in eerste instantie voor duitsland. daar was ze een tijd een echte celebrity, geloof ik, als vrouw van van der Vaart.
  maandag 16 november 2020 @ 12:03:25 #17
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_196269394
Maar geen foto's van de aldi-lingerie?
  maandag 16 november 2020 @ 14:43:38 #18
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196271782
quote:
9s.gif Op maandag 16 november 2020 12:03 schreef PiyeReloaded het volgende:
Maar geen foto's van de aldi-lingerie?
't is niet zo spectaculair

https://www.aldi-nord.de/(...)1005594.article.html
pi_196271808
Speelt dat Noord versus Zuid dingetje daar nog steeds ja? Stel kleuters.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_196272538
Onverwachte zet, maar toch ook weer niet. De schoorsteen moet natuurlijk wel blijven roken en vergeet niet dat deze vrouw ws een levensstijl en uitgavenpatroon heeft waar een gewone sterveling met zijn verstand niet eens bij kan.

Aldi klinkt natuurlijk low budget, maar die collectie zal niet veel verschillen van haar designs voor de Hunkemöller en Karstadt...die 100% synthetische troep zorgt voor een zweetkut en vliegt denk ik al in de fik als je er te lang naar kijkt :Y
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_196272788
Gaat Rafael nu ook in lederhosen frikandellen aan de deur verpatsen? :')
metal up your ass
pi_196274491
Het is inderdaad voor de Duitse thuismarkt van Aldi.
  maandag 16 november 2020 @ 18:36:13 #23
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196274789
quote:
Hier in Nederland voldoen nieuwe of gerestylde filialen ook al lang niet meer aan het klassieke oostblok-plaatje.
  woensdag 18 november 2020 @ 16:05:01 #25
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196304590
quote:
Ook niet zo bijzonder toch? Vind het een vrij degelijk ding.
pi_196304810
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 16:05 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Ook niet zo bijzonder toch? Vind het een vrij degelijk ding.
zeker. Duitse degelijkheid.
pi_196305804
quote:
De Aldi's hier in de buurt (provincie Groningen) zijn vrijwel hetzelfde als de Aldi-Nord filialen. In de afgelopen jaren hebben de winkels een enorme metamorfose gekregen, ziet er luxer uit, grotere winkels.
pi_196307403
Hier in Gelderland ook een nieuwe stijl. Geen slager maar wel ruim en veel producten.
pi_196307604
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:31 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

De Aldi's hier in de buurt (provincie Groningen) zijn vrijwel hetzelfde als de Aldi-Nord filialen. In de afgelopen jaren hebben de winkels een enorme metamorfose gekregen, ziet er luxer uit, grotere winkels.
Ik ben al jaren niet meer in een aldi geweest moet ik ook eerlijk zeggen. Goed dat ze met de tijd meer gaan :) Feit is wel dat Aldi in het buitenland groter is dan hier. Hier wordt de keten ondergesneeuwd door Lidl.
pi_196307731
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 19:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ben al jaren niet meer in een aldi geweest moet ik ook eerlijk zeggen. Goed dat ze met de tijd meer gaan :) Feit is wel dat Aldi in het buitenland groter is dan hier. Hier wordt de keten ondergesneeuwd door Lidl.
De Aldi hier vlakbij (Zuidbroek) is behoorlijk groot. Vorig jaar hebben ze op de parkeerplaats van het oude pand een nieuw pand gebouwd. in grootte niets kleiner dan de Duitse filialen.
pi_196307764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 19:21 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

De Aldi hier vlakbij (Zuidbroek) is behoorlijk groot. Vorig jaar hebben ze op de parkeerplaats van het oude pand een nieuw pand gebouwd. in grootte niets kleiner dan de Duitse filialen.
Ik doelde op de keten in zijn geheel.
pi_196307814
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik doelde op de keten in zijn geheel.
Kleine Aldi's zijn er steeds minder. Ben inmiddels al in meerdere vestigingen geweest die de nieuwe stijl al hebben en die waren allemaal groter gemaakt of complete nieuwbouw.
pi_196330566
Ik denk dat het zomaar eens zou kunnen dat er een run op komt.
Al is ze momenteel groter in Duitsland dan in Nederland
  Miss 200.000.000! vrijdag 20 november 2020 @ 09:13:43 #34
367000 roos94
pi_196330599
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:10 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat het zomaar eens zou kunnen dat er een run op komt.
Al is ze momenteel groter in Duitsland dan in Nederland
Met 1.58m valt dat nog wel mee
pi_196330652
Ze had toch ook ooit een eigen lijn bij Hunkemöller?
pi_196330771
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:13 schreef roos94 het volgende:

[..]

Met 1.58m valt dat nog wel mee
En toch is het zo. Grootste deel van Nederland is onder zee niveau. In Duitsland niet. Dus dat scheelt echt wel.
pi_196333932
Match made in heaven.
Aldi is echt superkut en Sylvie ook. *;
Go hard or go home
pi_196334186
Had Heidi Klum ook niet zoiets gedaan? Werd daar over gemekkerd? En Fajah Lourens bij de Kruidvat?
Hoe beroemd moet je zijn om bij welke winkel te passen...
pi_196334401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Had Heidi Klum ook niet zoiets gedaan? Werd daar over gemekkerd? En Fajah Lourens bij de Kruidvat?
Fajah..
Oh, don't get me started... :D
Go hard or go home
pi_196334581
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Fajah..
Oh, don't get me started... :D
Nou, vertel? :+ :Y
pi_196334676
Goed topic! Wat vindt FOK van wat Mediacourant vindt over wat de Privé van Sylvia Meis vindt?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2020 13:55:40 ]
pi_196334723
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou, vertel? :+ :Y
Ze heeft me geblokt. :(
Ze prijst altijd enorm veel shit aan, ook veel shit die ze zelf verkoopt en dat gaat dan als volgt:"
SPIRULINA WERKDT HEEL ERG GOED TEGEN DARMTYFUS EN JE VERBRANDING GAAT KEI SNEL WAARDOOR JE GEEN CELLULITUS OPLOOPT IN HET BUITENLAND!!"

Die zooi kun je dan bij haar kopen voor 10.000 euro voor 30 dagen en daarnaast kun je cups kopen die het vet sneller laten verdwijnen van je dikke dijen. Dan vraag ik gewoon om een bron of een onderbouwing. Dat deed ik iets te vaak en nu kan ik op geen enkele account meer van haar killerbody of personal account.
Verder is ze ook nog eens volledig ruk in haar dj zijn en ze is expert in corona tegenwoordig.
Go hard or go home
pi_196334772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heeft meer met welke doelgroep spreek je aan. Sylvie en Heidi spreken niet meer de 20ers aan.

Zag laatst een stuk van de film Hustlers met Jennifer Lopez en Constance Wu. Het was afschuwelijk. Iemand van eind 30 en iemand van begin 50 die een sexy 20-er moet spelen. In een stripclub wil ik vooral jeugdige dames zien geen harde kippen.

Sylvie, Heidi, Jennifer Lopez,Estelle Cruijff, Madonna enz enz op een gegeven moment is het tijd om toe te geven dat je niet meer jeugdig bent. Ja ze zien er goed uit en niks mis met oud worden en gelukkig adverteren grote merken nu ook voor de rijpere huid of grijze haren en kunnen modellen en actrices langer in de spotlight blijven en geld verdienen. Maar dat zielige sexy 20-er blijven spelen is vervelend en niet alleen Sylvie maakt zich daar schuldig aan.

En niks mis met je centen verdienen bij Kruidvat, Aldi, Lidl, vanHaren enz enz
pi_196334969
Heidi was Victoria Secret. Sylvia had een lijn bij Hunkemoller. Nu staat ze in het krantje in een niet al te goed passende bh die waarschijnlijk harder aanvoelt dan je moeder. Niks mis mee maar het is wel Sylvie in de Aldi. Like...haha 8-)
Sylvie die outfitjes maar één keer draagt anders wordt het saai. Die staat daar in haar 9,95 euro bh van de Aldi. De LIDL was zelfs nog beter geweest.
Go hard or go home
pi_196335211
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Heeft meer met welke doelgroep spreek je aan. Sylvie en Heidi spreken niet meer de 20ers aan.

Zag laatst een stuk van de film Hustlers met Jennifer Lopez en Constance Wu. Het was afschuwelijk. Iemand van eind 30 en iemand van begin 50 die een sexy 20-er moet spelen. In een stripclub wil ik vooral jeugdige dames zien geen harde kippen.

Sylvie, Heidi, Jennifer Lopez,Estelle Cruijff, Madonna enz enz op een gegeven moment is het tijd om toe te geven dat je niet meer jeugdig bent. Ja ze zien er goed uit en niks mis met oud worden en gelukkig adverteren grote merken nu ook voor de rijpere huid of grijze haren en kunnen modellen en actrices langer in de spotlight blijven en geld verdienen. Maar dat zielige sexy 20-er blijven spelen is vervelend en niet alleen Sylvie maakt zich daar schuldig aan.

En niks mis met je centen verdienen bij Kruidvat, Aldi, Lidl, vanHaren enz enz
Ha dat is weer een heel ander focus!
Ik dacht meer aan wanhopig producten blijven verkopen als andere markten niet meer aan de orde zijn (of mag je tegelijk bij Hunkemöller hangen?)

En de sexy 20er uithangen als 40er: op zich kan een 40er natuurlijk ook sexy zijn. Je zou het dan net iets anders tonen misschien, maar dat dat dan niet meer zou mogen is ook ingewikkeld.
pi_196547306
Binnenkort verkrijgbaar in Nederland!

quote:
Vanaf 9 december kunnen we er allemaal net zo verleidelijk bijlopen als La Meis, want dan ligt haar nieuwe lingeriecollectie in de schappen.
https://www.rtlboulevard.(...)ns-chemo-was-ik-sexy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')