abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 november 2020 @ 22:32:15 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196263887
quote:
Een man is zaterdagavond in het Zeeuwse Goes zodanig mishandeld door een groep jongeren dat hij overgebracht moest worden naar het ziekenhuis. Volgens de politie blijkt uit de eerste getuigenverklaringen dat de mishandeling mogelijk het gevolg is van 'pedojagen'.

De politie werd rond 20.20 uur gealarmeerd over de mishandeling op de Europalaan. Ter plekke werd de zwaargewonde man aangetroffen, hij moest per ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd.

Getuigen hebben aan de politie verklaard dat tijdens de mishandeling het woord 'pedofiel' is gevallen. "Een van de jongens zou 'pedo' hebben geroepen", aldus een woordvoerder van de politie tegen NU.nl

Volgens de woordvoerder zou het gaan om een groep van acht tot tien jongeren die de man "toch wel flink" heeft toegetakeld. De man ligt nog altijd in het ziekenhuis, maar was zaterdagavond wel aanspreekbaar.

Uit verder onderzoek moet blijken wat er precies vooraf is gegaan aan het incident. De politie is nog op zoek naar meer getuigen van de mishandeling.

Politie en OM roepen op tot staken 'pedojacht'
De politie en het Openbaar Ministerie (OM) hebben vrijdag de dringende oproep gedaan om deze zogenoemde 'pedojachten' te stoppen. Bij dergelijke 'pedojachten' gaan burgers zelf op zoek naar vermeende kindermisbruikers. Dat mondde de afgelopen maanden uit in meer dan 250 incidenten waarbij de vermeende kindermisbruikers werden mishandeld, bedreigd en aan een publieke schandpaal werden genageld.

Ook minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) sprak zich uit over de jacht op vermeende kindermisbruikers. "Fout, helemaal verkeerd", zei hij daarover. Als iemand iets doet wat verboden is, "ga je ermee naar de politie".

Een 73-jarige man uit Arnhem overleed eind oktober nadat een groep jongeren hem belaagde. Dit zou het gevolg zijn geweest van een uit de hand gelopen confrontatie, zegt de advocaat van de jongeren. De politie houdt er rekening mee dat de 73-jarige man slachtoffer is geworden van een 'pedojacht'.

https://www.nu.nl/binnenl(...)elijk-pedojacht.html
Met tien man inhakken op zo iemand. Ook lekker flink :r
  zondag 15 november 2020 @ 22:33:43 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196263903
Maar is die man nu ook een pedo?
So we just called him Fred
pi_196263934
Het is wachten op groepen hunters die op pedohunters jagen.
U MAD?
pi_196263937
Flikker toch eens op met die jachten.... meldt het gewoon bij de politie. kutvolk.
pi_196263941
Dit fenomeen moet snel en hard de kop worden ingedrukt.
pi_196263971
quote:
13s.gif Op zondag 15 november 2020 22:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit fenomeen moet snel en hard de kop worden ingedrukt.
Als de politie niks doet krijg je dit soort verschijnselen en mijn inziens ook terecht.
Hallo
  zondag 15 november 2020 @ 22:39:34 #7
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196263981
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:38 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Als de politie niks doet krijg je dit soort verschijnselen en mijn inziens ook terecht.
Nee want voor je weet knuppelen ze een verkeerde dood
pi_196263986
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:38 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Als de politie niks doet krijg je dit soort verschijnselen en mijn inziens ook terecht.
ja laten we geweld gebruiken. Ik ben het niet met je eens, ik zal je eens komen opzoeken....
pi_196264033
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:38 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Als de politie niks doet krijg je dit soort verschijnselen en mijn inziens ook terecht.
Joh, als je een hekel aan iemand hebt roep je op Facebook dat ie pedo is, en de hunters nemen 'm te grazen. Dat soort lynchpartijen vind je terecht?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196264042
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 22:43 schreef recursief het volgende:

[..]

Joh, als je een hekel aan iemand hebt roep je op Facebook dat ie pedo is, en de hunters nemen 'm te grazen. Dat soort lynchpartijen vind je terecht?
ja maar de politie doet niks!!!!!!
pi_196264076
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:38 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Als de politie niks doet krijg je dit soort verschijnselen en mijn inziens ook terecht.
Nee, niet. Er is een hoop aan te merken op het functioneren van politie en justitie in het land, maar dat kun je via andere wegen aan de kaak stellen. Deze vormen van eigenrichting zijn arbitrair, de motieven oncontroleerbaar, het maakt de verleiding groter om ook voor vigilantetje te gaan spelen wat betreft andere kwesties, en het is wachten tot er volkomen onschuldige slachtoffers gaan vallen (als dat al niet gebeurd is). Zeer onwenselijk.
  zondag 15 november 2020 @ 22:48:18 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196264105
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 22:43 schreef recursief het volgende:
Joh, als je een hekel aan iemand hebt roep je op Facebook dat ie pedo is, en de hunters nemen 'm te grazen. Dat soort lynchpartijen vind je terecht?
Nope, maar blijkbaar ondernemen volwassen te weinig actie om praktiserende pedo's te vervolgen en nu neemt de jeugd heft in eigen hand.

Oplossing is dat de overheid zichtbaar meer aandacht gaat geven aan zedenzaken.
So we just called him Fred
pi_196264129
Waarom niet pedojager-jagers hiervoor inzetten?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 15 november 2020 @ 22:50:55 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196264144
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:36 schreef Handleiding het volgende:
Flikker toch eens op met die jachten.... meldt het gewoon bij de politie. kutvolk.
Dit ja.

Dit is gewoon tuig die zin hebben om lekker mensen in elkaar te rammen. En blijkbaar is het geen probleem want het zijn "pedo's".
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 15 november 2020 @ 22:52:26 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196264156
quote:
84s.gif Op zondag 15 november 2020 22:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dit ja.

Dit is gewoon tuig die zin hebben om lekker mensen in elkaar te rammen. En blijkbaar is het geen probleem want het zijn "pedo's".
Bajespraktijken
pi_196264162
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Nee, niet. Er is een hoop aan te merken op het functioneren van politie en justitie in het land, maar dat kun je via andere wegen aan de kaak stellen. Deze vormen van eigenrichting zijn arbitrair, de motieven oncontroleerbaar, het maakt de verleiding groter om ook voor vigilantetje te gaan spelen wat betreft andere kwesties, en het is wachten tot er volkomen onschuldige slachtoffers gaan vallen (als dat al niet gebeurd is). Zeer onwenselijk.
precies wat is next? hey we kunnen ook wel een jagersclub beginnen bij mensen die eenden pesten.
pi_196264184
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:48 schreef Fred het volgende:

[..]

Nope, maar blijkbaar ondernemen volwassen te weinig actie om praktiserende pedo's te vervolgen en nu neemt de jeugd heft in eigen hand.

Oplossing is dat de overheid zichtbaar meer aandacht gaat geven aan zedenzaken.
ik ga maar een clubje beginnen tegen mensen die harder rijden dan 30 in de bebouwde kom. Doet de overheid te weinig aan! knuppels mee mensen!
  zondag 15 november 2020 @ 22:55:19 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196264195
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:54 schreef Handleiding het volgende:

[..]

ik ga maar een clubje beginnen tegen mensen die harder rijden dan 30 in de bebouwde kom. Doet de overheid te weinig aan! knuppels mee mensen!
Ik zat meer te denken aan mensen die voorpiepen bij de kassa :(
pi_196264213
quote:
11s.gif Op zondag 15 november 2020 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom niet pedojager-jagers hiervoor inzetten?
Ja, mensen die zich in chatrooms voordoen als pedo's om vervolgens het groepje pedojagers op te wachten als een grotere groep pedojagerjagers. Waarop er pedojagerjagerjagers ontstaan, die dus doen alsof ze slechts pedojagers zijn, maar in werkelijkheid groter zijn dan pedojagerjagers. Het wordt een jachtig kat- en muisspel...
pi_196264253
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:55 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik zat meer te denken aan mensen die voorpiepen bij de kassa :(
Eens die zal ik eens opzoeken!
pi_196264314
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:48 schreef Fred het volgende:

[..]

Nope, maar blijkbaar ondernemen volwassen te weinig actie om praktiserende pedo's te vervolgen
Dat wordt door dit soort pedohunters als legitimatie aangevoerd. Ik denk alleen dat het niet waar is en alleen feitenvrij populistich gelul is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 15 november 2020 @ 23:11:49 #22
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196264423
Tijd voor de FOK!knokploeg om orde op zaken te stellen! :7
pi_196264484
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:33 schreef Fred het volgende:
Maar is die man nu ook een pedo?
Is dat relevant?
pi_196264500
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:48 schreef Fred het volgende:

[..]

Nope, maar blijkbaar ondernemen volwassen te weinig actie om praktiserende pedo's te vervolgen en nu neemt de jeugd heft in eigen hand.

Oplossing is dat de overheid zichtbaar meer aandacht gaat geven aan zedenzaken.
Volgens mij 'vangen' die pedojagers over het algemeen mannen waarbij helemaal geen sprake is van een zedenzaak. Die man in Arnhem had bijvoorbeeld geen zedenverleden.

Je in een chatroom voordoen als een gewillig jong hertje van 15 en dan proberen of er iemand met je wil afspreken, zodat je diegene in elkaar kunt rossen. Natuurlijk is dat fout van die mannen, maar ik vraag me wel af wie je ermee beschermt. Ik mag toch hopen dat een echte 15-jarige zich niet op die manier aan oudere mannen aanbiedt.
  zondag 15 november 2020 @ 23:22:27 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196264557
Het is net op hart van Nederland geweest. Het scheen een groepje jongeren geweest te zijn van zowel meisjes als jongens. Het lijkt wel of dit het nieuwe belletje trekken is oid. Ik vermoed ook dat zelfs corona hierbij ook nog een rol speelt. Jongeren bouwen toch wat wrok en woede op omdat ze onderdrukt worden terwijl ze dat zelf wss grotendeels onterecht vinden. Die boosheid en toch een beetje afleiding en een uitlaatklep zoeken zou best wel eens kunnen leiden tot dit soort copy cat 'avontuurtjes'.

[ Bericht 23% gewijzigd door Tengano op 15-11-2020 23:36:41 ]
pi_196264743
Waarom zijn pedos zo dom om onder hun eigen naam te gaan chatten? Je maakt toch wel ff een nepprofiel aan van de grootste lul van vroeger uit de klas ofzo?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196264747
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:36 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zijn pedos zo dom om onder hun eigen naam te gaan chatten? Je maakt toch wel ff een nepprofiel aan van de grootste lul van vroeger uit de klas ofzo?
En stuur je die dan ook naar je afspraakjes?
pi_196264774
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:37 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

En stuur je die dan ook naar je afspraakjes?
Owja, das lastig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196264961
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:33 schreef Fred het volgende:
Maar is die man nu ook een pedo?
Iedereen waar ze ruzie mee hebben is pedo. Die klote Finnen hebben naast de racisme kaart een nieuw excuusbrief ontdekt om geweld te praktiseren.
pi_196264997
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:38 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Als de politie niks doet krijg je dit soort verschijnselen en mijn inziens ook terecht.
Totdat willekeurige mensen als pedo worden bestempeld, puur omdat een groepje de behoefte had om iemand in elkaar te meppen.
  maandag 16 november 2020 @ 05:18:08 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196266041
Meer dan 250 van deze incidenten in een maand tijd? :{
pi_196266361
Er is geen sprake van heterdaad, hoogstens sprake van uitlokking en oplichting + (zware) mishandeling.

Die “pedo” jagers doen zich voor als iemand van 15, waarom 15? Omdat 16 legaal is en dat weten ze.
Puur hopen op iemand in elkaar kunnen slaan.

Eerst waren het homos in homo “ontmoetingsplekken”, nu lokken ze pedo’s.

Gewoon dom kampervolk waarschijnlijk.
pi_196266383
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:36 schreef Handleiding het volgende:
Flikker toch eens op met die jachten.... meldt het gewoon bij de politie. kutvolk.
Tja het is fout, maar kan het ook wel snappen, hoe vaak doet de politie niks met een aangifte. Heb zelf ook eens meegemaakt dat ze op het bureau aangaven dat aangifte zinloos is omdat er toch niks mee gedaan kon worden. (Had verder niks met pedos te maken)
pi_196266412
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Volgens mij 'vangen' die pedojagers over het algemeen mannen waarbij helemaal geen sprake is van een zedenzaak. Die man in Arnhem had bijvoorbeeld geen zedenverleden.

Je in een chatroom voordoen als een gewillig jong hertje van 15 en dan proberen of er iemand met je wil afspreken, zodat je diegene in elkaar kunt rossen. Natuurlijk is dat fout van die mannen, maar ik vraag me wel af wie je ermee beschermt. Ik mag toch hopen dat een echte 15-jarige zich niet op die manier aan oudere mannen aanbiedt.
Nee dus je vangt alleen de types die zelf nooit een 15-jarige zo ver zouden krijgen.

En nu die pedojachten zo volop bekend zijn sws alleen nog de zwakzinnige types die niet wantrouwig worden als een tiener zelf zo voortvarend aanstuurt op het maken van een afspraak.

De geraffineerde types die er wel in slagen zelf kinderen te groomen zullen wel onraad ruiken en die vang je hier dus niet mee.
pi_196266446
De vader van een slachtoffertje zou hier het alleenrecht op moeten krijgen. Wettelijk vastgelegd en na een eerlijk proces en straf. Better hide. Want dat je met je poten van kinderen afblijft is iedereen het over eens. Maar dit is te makkelijk en niet wenselijk. Hier gaan onschuldige slachtoffers vallen. Middeleeuwse praktijken.
pi_196266521
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:36 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zijn pedos zo dom om onder hun eigen naam te gaan chatten? Je maakt toch wel ff een nepprofiel aan van de grootste lul van vroeger uit de klas ofzo?
Ik ben al een tijdje lid van een aantal van die (inmiddels) besloten Facebook groepen.
Ik post niets. Ik lees enkel af en toe mee.
Wat ik er van begrijp:
De meeste van die mannen die afspreken met 14 jarigen, zijn al wel bekenden met een geschiedenis.
De politie doet er niets aan.
Binnen die Facebook-groepen zijn die hunters helden.
Per provincie zijn er inmiddels afdelingen opgericht.
Definitely not CIA
pi_196266529
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 00:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Totdat willekeurige mensen als pedo worden bestempeld, puur omdat een groepje de behoefte had om iemand in elkaar te meppen.
Daarom moet de politiek niet verzaken. Omdat zij hier grote steken laten vallen gaan burgers zelf aan de slag.

En het zou je eigen kind zijn die verkracht wordt door zo’n griezel en hij komt na een paar maanden vrij. Ik ken iemand die in zijn jeugd is misbruikt en die loopt al 20 jaar bij een psycholoog. Levenslange schade bij zo’n kind en iedereen hier maakt zich druk over een paar klappen
Hallo
pi_196266587
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 07:37 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Daarom moet de politiek niet verzaken. Omdat zij hier grote steken laten vallen gaan burgers zelf aan de slag.

En het zou je eigen kind zijn die verkracht wordt door zo’n griezel en hij komt na een paar maanden vrij. Ik ken iemand die in zijn jeugd is misbruikt en die loopt al 20 jaar bij een psycholoog. Levenslange schade bij zo’n kind en iedereen hier maakt zich druk over een paar klappen
Totdat ze de pedo-kaart inzetten bij elk willekeurig slachtoffer van geweldpleging.
  maandag 16 november 2020 @ 07:47:01 #39
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196266590
Wat ik nooit begrijp is; zijn er dan echt 15 jarige die gaan afspreken? Want als dat nooit zou gebeuren zou het als pedojager ook een beetje zinloos zijn om je als 15 jarige voor te doen. Maar blijkbaar werkt het.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_196266592
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 07:37 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Daarom moet de politiek niet verzaken. Omdat zij hier grote steken laten vallen gaan burgers zelf aan de slag.

En het zou je eigen kind zijn die verkracht wordt door zo’n griezel en hij komt na een paar maanden vrij. Ik ken iemand die in zijn jeugd is misbruikt en die loopt al 20 jaar bij een psycholoog. Levenslange schade bij zo’n kind en iedereen hier maakt zich druk over een paar klappen
Om te voorkomen dat je kind wordt verkracht helpt het veel meer om je kind weerbaar te maken en te zorgen dat je kind naar jou toe komt in het geval van vreemde gesprekken op het internet.

De beste bescherming is sowieso preventief. Een kind met een gezond zelfbeeld, dat heeft geleerd dat schending van lichamelijke integriteit nooit ok is en met betrokken ouders waarbij hij/zij altijd terecht kan (en die oom Henk niet blind zullen beschermen, maar echt naar hun kind zullen luisteren) zal hier niet gauw slachtoffer van worden.

Ik denk trouwens dat het anderzijds ook een drempel opwerpt voor kinderen als hun ouders van die fanatieke pedojagers zijn die oom Henk of iemand met wie ze contact hebben via internet gelijk te lijf gaan als ze twijfels over bepaalde zaken uitspreken richting hun ouders. Iemand die een beetje geraffineerd groomt is voor het slachtoffer niet per se een ontzettende bad guy.
pi_196266621
quote:
Precies wat ik al vermoedde.
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 16:10 schreef Chia het volgende:
Terwijl er met de gevoelens voor kinderen niks mis is en die gevoelens an sich zijn ook niet gevaarlijk. Een bepaalde seksuele voorkeur hebben is namelijk iets wezenlijk anders dan bereid zijn de grenzen van een ander wezen te overschrijden ten behoeve van je eigen genot.

Het gaat pas mis als je jezelf begint wijs te maken dat er sprake kan zijn van consent vanuit het kind. En waarschijnlijk komt dat doordat mensen met zulke gevoelens worden verketterd en dan kom je in echokamers terecht waarin iedereen elkaar wijsmaakt dat er sprake kan zijn van consent en dat 'liefde voor kinderen' daarom moet kunnen.

En pedojagers versnellen weer het proces van in zulke echokamers terechtkomen, want men gaat dan eerder op zoek naar een soort safe place.
pi_196266730
Vigilante gedrag. Wanneer de politie/overheid niet voldoende doet aan de problemen die delen van de maatschappij groot vinden.

Het is nu wachten op de volgende knokploegen, want het lijkt niet echt zonet zijn dat die gasten vaak gepakt worden.
Whatever...
pi_196266916
quote:
Mwah.
Heb een paar van die chatgesprekken gelezen. En het initiatief komt toch wel vanuit de meerderjarige.
Die denkt dat ie met een 14 jaar oud meisje/jongetje afspreekt.
De intentie van die afspraak wordt nogal expliciet duidelijk gemaakt door de volwassene. Met woorden en met foto's.
Definitely not CIA
pi_196266930
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 08:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Mwah.
Heb een paar van die chatgesprekken gelezen. En het initiatief komt toch wel vanuit de meerderjarige.
Die denkt dat ie met een 14 jaar oud meisje/jongetje afspreekt.
De intentie van die afspraak wordt nogal expliciet duidelijk gemaakt door de volwassene. Met woorden en met foto's.
Alleen gaat het verder dan die chatgesprekken. Het gaat on het opjagen...naja, lees het artikel eens. Daar staat alles in.
pi_196266963
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 08:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Mwah.
Heb een paar van die chatgesprekken gelezen. En het initiatief komt toch wel vanuit de meerderjarige.
Die denkt dat ie met een 14 jaar oud meisje/jongetje afspreekt.
De intentie van die afspraak wordt nogal expliciet duidelijk gemaakt door de volwassene. Met woorden en met foto's.
Wat heeft dat met het artikel van DW457 te maken? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2020 08:44:51 ]
pi_196267023
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:48 schreef Fred het volgende:

[..]

Nope, maar blijkbaar ondernemen volwassen te weinig actie om praktiserende pedo's te vervolgen en nu neemt de jeugd heft in eigen hand.

Oplossing is dat de overheid zichtbaar meer aandacht gaat geven aan zedenzaken.
Benieuwd wat hun/je bron is.
  maandag 16 november 2020 @ 09:12:21 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196267195
Fijn die obsessie van tokkies met pedofielen
  maandag 16 november 2020 @ 10:08:58 #49
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196267830
-

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 16-11-2020 10:43:11 ]
  maandag 16 november 2020 @ 10:19:14 #50
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196267962
Goeie bespreking met Marcel Vink over de gebeurtenis in Goes in filmpje:

https://www.telegraaf.nl/(...)d-tegen-de-stoeprand

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 16-11-2020 10:28:26 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')